Tja.. degene die heeft verzonnen dat de politie je beste vriend is moeten ze zijn nek omdraaien.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop, maar ik vond het nogal overdreven gedoe om mensen helemaal om te laten lopen en vervolgens onder politiebegeleiding mijn fiets te moeten halen.
Heel goed, welkom in de beschaafde wereld en vooral, welkom in Zwijndrecht !!!quote:Op maandag 14 mei 2007 09:35 schreef Harmen1984 het volgende:
Woensdag a.s. word ik genaturaliseerd van Papendrechter tot Zwijndrechter(want dan tekenen we het huurcontract...
)
Ach het heeft zo zijn voordelen, maar dit vond ik echt overdreven.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:07 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Tja.. degene die heeft verzonnen dat de politie je beste vriend is moeten ze zijn nek omdraaien.
jup vakantiequote:Op zondag 20 mei 2007 12:52 schreef karr-1 het volgende:
Het is wel stilletjes hier de laatste tijd. Iedereen op vakantie?
Mijn vriend en ik wonen samen, dus we zien elkaar elke dag. Ik kan dus computeren en tegelijkertijd mijn relatie goed houdenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:28 schreef TheSorrow het volgende:
In het weekend heb ik zowieso mn vriendin, dan staat de pc niet eens aan, of soms heel ffies, dus vandaar... Zometeen naar bed, morgen weer werken
IK rij meestal de Ringdijk(Zwd)/Veersedijk(HIA) uit, dan kom je vanzelf wel bij de Alblasserdamse brugquote:Op maandag 21 mei 2007 17:26 schreef Ritchie het volgende:
Wat is eigenlijk de kortste route van zwijndrecht naar alblasserdorp?
Ben vanochtend en vanmiddag volgens mij vet omgereden, en ontdekte elke keer weer een nieuw onderdeel van hi ambacht..
Vandaag ontvangen en gespotquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Heeft overigens iedereen de nieuwe stadsgids ontvangen? Volgens de burgemeester sta ik er schitterend in op de foto, maar heb hem zelf nog niet gezien.
Ik heb hem inmiddels ook gehad. Het is te erg voor woordenquote:
Geen flauw idee, maar ik wil het ook wel weten. Nu rijden we nog elke keer naar Ambacht om de Lidl te bezoeken, scheelt straks weer een stuk rijden. Ik maak me alleen wel zorgen om het parkeren daar, volgens mij is er totaal geen ruimte.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:13 schreef Robin2130 het volgende:
Weet iemand wanneer de ombouw Edah->Lidl klaar is?
De Aldi ben ik ook regelmatig geweest, maar die heeft kleinere verpakkingen, zoals bv 1,5 liter cola ipv 2 liter flessen. En aangezien er bij ons 12 liter per week doorgaat vind ik dat iets te veel slepen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:39 schreef geelkuikentje het volgende:
Dan ga je toch naar de aldi? Wat heeft lidl meer dan? Ik ga altijd naar bassie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |