Ringdijk lijkt me ook de kortste route. Maar goed, de Mercuriusstraat kan ik niet direct plaatsen. Als dat vlakbij Winkelcentrum Noord is, dan zou ik als ik jou was naar de Laan van Welhorst fietsen, die helemaal uit rijden, dan bij de rotonde rechts, met de bocht mee, de eerste rechts, bij de C1000 tussendoor, naar links en dan de dijk op en dan rijd je zo richting brug.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:43 schreef Ritchie het volgende:
Ik woon in de mercuriusstraat, dus ik zit zo op de Krommeweg.
Via de dijk is best om zie ik via de routeplanner.
Ik zie het al.. heb een route gevonden dat ik ergens tussendoor ook de dijk op kan komen, zonder al te ver om te hoeven rijden
Aah bij die flatsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:49 schreef geelkuikentje het volgende:
Zonnebloemstraat dat is best dicht bij de bas
Het is de volgende route geworden:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ringdijk lijkt me ook de kortste route. Maar goed, de Mercuriusstraat kan ik niet direct plaatsen. Als dat vlakbij Winkelcentrum Noord is, dan zou ik als ik jou was naar de Laan van Welhorst fietsen, die helemaal uit rijden, dan bij de rotonde rechts, met de bocht mee, de eerste rechts, bij de C1000 tussendoor, naar links en dan de dijk op en dan rijd je zo richting brug.
![]()
Ja dan woon je er dicht in de buurt inderdaad. Ik zit op het Ooievaarplein, dat is me net iets te ver weg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:49 schreef geelkuikentje het volgende:
Zonnebloemstraat dat is best dicht bij de bas
Ik bedoelde die route die ik je gaf.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:34 schreef Ritchie het volgende:
en jij gaat van waar naar waar?
Het lijkt wel alsof ze echt overal tegelijk aan het werk zijn. Nu was de situatie in het riool ook wel redelijk erg, maar om het nu allemaal tegelijk te doen.....quote:Op zondag 27 mei 2007 10:15 schreef Robin2130 het volgende:
Ik ben blij als die fucking riool klaar is hier, de Javalaan,Sumatralaan.Celebeslaan zijn alle 3 aan het einde
afgesloten
Van de week via de Langeweg naar WC Walburg gereden, die flats gaan er goed uitzien t.o. de onbemande Shell.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze echt overal tegelijk aan het werk zijn. Nu was de situatie in het riool ook wel redelijk erg, maar om het nu allemaal tegelijk te doen.....
Klopt, ik ben ook erg benieuwd wat het gaat worden daar.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:54 schreef Cupra28 het volgende:
[..]
Van de week via de Langeweg naar WC Walburg gereden, die flats gaan er goed uitzien t.o. de onbemande Shell.
Knapt echt goed op
De Eemstein en Zonnesteinflatsquote:Op zondag 27 mei 2007 18:54 schreef Cupra28 het volgende:
[..]
Van de week via de Langeweg naar WC Walburg gereden, die flats gaan er goed uitzien t.o. de onbemande Shell.
Knapt echt goed op
Die bedoelde ik inderdaad.quote:Op maandag 28 mei 2007 07:31 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
De Eemstein en Zonnesteinflats
Ja die gaan er idd erg goed uitzien
Ik wil wel een van die penthouses daar bewonen, maar een beetje aan de dure kant voor mij.quote:Op maandag 28 mei 2007 07:31 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
De Eemstein en Zonnesteinflats
Ja die gaan er idd erg goed uitzien
Ik denk dat we hetzelfde weer hadden als op Pinkpopquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:00 schreef renz0r het volgende:
Hoe was pinksterweekend in Zwijndrecht? Was het hele weekend op Pinkpop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |