Sterker nog: als ze een ander ziet lopen met een leuk bontje vraagt ze rustig waar die vandaan komt...quote:Op donderdag 12 april 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
Als Amanda volgende week een leuk bontje voor om haar nek krijgt, accepteert ze die gewoon.
Van welk geld? Ze heeft alles gekregen...quote:Op donderdag 12 april 2007 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: als ze een ander ziet lopen met een leuk bontje vraagt ze rustig waar die vandaan komt...
Om er zelf ook een te gaan kopen.
Nou, dan mag ze best diamantjes op haar nieuwe jasjequote:Op donderdag 12 april 2007 21:31 schreef blomst het volgende:
1300 euro hebben ze samen gekost.
Nou spreek voor jezelfquote:Op donderdag 12 april 2007 21:32 schreef Clank het volgende:
Wat pgaat die Nicolaas lateg op de avond toch vaaggg.
Diamantjes nog wel... hebbertquote:Op donderdag 12 april 2007 21:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Maakt niet uit...ik wil er 1 met diamantjes voor terug...
ik maak wel een statement door hem af te staan....![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:34 schreef Carlaa het volgende:
De vergelijking "geen mannen meer - dat is ook vlees" en bont zie ik niet zo.. mannen zou je moreel gezien moeten mógen doodknuppelen
Daar schijnt ook van alles mis mee te zijn, daar is laatst nog een film over gemaaktquote:Op donderdag 12 april 2007 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, dan mag ze best diamantjes op haar nieuwe jasje![]()
Tssssssssssssssssssssquote:Op donderdag 12 april 2007 21:34 schreef Carlaa het volgende:
De vergelijking "geen mannen meer - dat is ook vlees" en bont zie ik niet zo.. mannen zou je moreel gezien moeten mógen doodknuppelen
Mits de voortplanting is gegarandeerd.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:34 schreef Carlaa het volgende:
* Ian doet verstoppenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:34 schreef Carlaa het volgende:
bont is ook behoorlijk pauperig imoquote:Op donderdag 12 april 2007 21:32 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Amanda zo'n pauperige kamper was?
Geld krijgt ze ook wel, buiten haar salaris werd ze door moeders gesponsord en Rogier deed daar ook nog eens ¤ 1000 per maand bij... en ze vindt zo weer een andere Paypal.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Van welk geld? Ze heeft alles gekregen...
Dan mis ik de kettingen enzquote:Op donderdag 12 april 2007 21:32 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Amanda zo'n pauperige kamper was?
Ik doe er liever iets anders meequote:Op donderdag 12 april 2007 21:34 schreef Carlaa het volgende:
Goede film!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar schijnt ook van alles mis mee te zijn, daar is laatst nog een film over gemaakt![]()
Dus bij de eerste de beste diamant die ik zie start ik een mail actie
Dat zou wat zijn... blijken het bloed-diamanten te zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 21:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar schijnt ook van alles mis mee te zijn, daar is laatst nog een film over gemaakt![]()
Dus bij de eerste de beste diamant die ik zie start ik een mail actie
Hoeveel mannen heb je nodig voor één jas?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:34 schreef Carlaa het volgende:
Hij vindt de uitlaatservice ook moeilijk voor de hondjesquote:Op donderdag 12 april 2007 21:38 schreef schatje het volgende:
Brian valt over Eric's stem over de hondjes terwijl hij zelf niet meteen Sylvia 12 uur gaf voor haar overleden vader.
eens, maar je moet wel geld hebben om het te kopen en dat hebben de jongens uit het kamp meestal nietquote:Op donderdag 12 april 2007 21:36 schreef mootie het volgende:
[..]
bont is ook behoorlijk pauperig imo
Slechts 1 goeie om je warm te houden...quote:Op donderdag 12 april 2007 21:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hoeveel mannen heb je nodig voor één jas?
volgens Brian zijn ze door dat stampen agressief geworden ^_^quote:Op donderdag 12 april 2007 21:39 schreef Liess het volgende:
Hoevaak is er voor die honden gestampt? ik heb het namelijk nog nooit gezien maar Brian beweert dat dit de hele tijd gebeurd.....
en dat terwijl Nicolaas die beesten opfokt door naar ze te grommen .
Met Jaap kun je Putten geheel in het nieuw steken.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jij hebt al die nieuwbouw daar gemist??quote:Op donderdag 12 april 2007 21:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Met Jaap kun je Putten geheel in het nieuw steken.
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Met Jaap kun je Putten geheel in het nieuw steken.
Ja vast, ze bijten en grommen echt dáardoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
volgens Brian zijn ze door dat stampen agressief geworden ^_^
Onderwereldgrafkampersquote:Op donderdag 12 april 2007 21:40 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
eens, maar je moet wel geld hebben om het te kopen en dat hebben de jongens uit het kamp meestal niet
Nieuwbouw? Ik schrik ervan.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij hebt al die nieuwbouw daar gemist??![]()
Het enige juiste antwoordquote:Op donderdag 12 april 2007 21:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Slechts 1 goeie om je warm te houden...![]()
Wie heeft het over kopen? Dat valt van de vrachtwagenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:40 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
eens, maar je moet wel geld hebben om het te kopen en dat hebben de jongens uit het kamp meestal niet
Ze kunnen ook grote auto's betalen, dus een bontje kan er ook wel vanaf, gouden ketting minder, bontje erbij!quote:
Even passen?quote:
Laten we er een paar extra knuppelen.. als reserve... voor het geval er een jas zak scheurt ofzoquote:Op donderdag 12 april 2007 21:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jawel hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn... blijken het bloed-diamanten te zijn![]()
Maar ook daar zal Amanda wel niets van weten.... zalig zijn de onwetenden![]()
Brian probeert weer Jaap mee te krijgen?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef mootie het volgende:
Brian zegt weer dat Marc een vaderfiguur is? Heeft ie ooit een diep persoonlijk gesprek met die man gehad?
Bij sommigen zal dat dan altijd een kleine jas blijven...quote:Op donderdag 12 april 2007 21:46 schreef Carlaa het volgende:
We kunnen ook een jas van penis leer maken. Je koopt een jas in een kleine maat, en als je er over wrijft wordt ie groter...
Ja hallo, je kan niet óveral rekening mee houden hoor... dan kan je helemáal niets meer.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Ik heb Amanda zeker al twee keer over de film Blood Diamond horen praten, hoe mooi en ontroerend ze dat vond.
Maar dan is ze weer niet in staat de link te leggen tussen het verhaal van die film en die glinsterende dure dingen waarmee je zo lekker kan opvallen...![]()
Sylvia Huub Eric = SHEquote:Op donderdag 12 april 2007 21:48 schreef F04 het volgende:
[..]
Brian probeert weer Jaap mee te krijgen?
Weet er iemand wie ze bedoelen met '' SHE''?
Een enkel zetje om die domino stenen te laten omvallen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:47 schreef Marrije het volgende:
Brian: jij bent naast mij, Amanda is naast mij, Natas is naast mij. . .
sorry, ik heb geen flauw benul wat SHE isquote:Op donderdag 12 april 2007 21:48 schreef F04 het volgende:
[..]
Jij bent naast mij, Natas is naast mij, Amanda is naast mij...quote:Op donderdag 12 april 2007 21:47 schreef Marrije het volgende:
Als ie dat nou in het engels vertaalt begrijp ik hem mischien.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:47 schreef Marrije het volgende:
Cora, daar bedoelt hij zijn Cora meequote:Op donderdag 12 april 2007 21:48 schreef F04 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:48 schreef F04 het volgende:
[..]
dan kan het snel gaan iddquote:Op donderdag 12 april 2007 21:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Een enkel zetje om die domino stenen te laten omvallen.
Ik heb bewondering voor Fokkers, die antwoord geven op deze vragenquote:
Wie is Marc Kok?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:46 schreef Lieve het volgende:
het telefoongesprek van Marc Kok van Evilshare gaat echt nergens over. Wat een overspannen depressieve idioot! Waar gaat het over kokkie? De zwaar overspannen drol heeft het zoooooo moeilijk om ingredienten in een doos te doen ( daar doet hij een dag over¿ ).... ik ga niet bij die mafketel eten hoor. Hij heeft het veeeeeeel te druk! Dat eet een stuk minder lekker dan gewoon gezellig lekker eten.
Steek die 1000 Cp maar waar je ze stoppen wil Marc Kok! Wat een waardeloze idioot ben jij! Ik eet wel bij de prijswinnaar in Den Bosch!
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ie dat nou in het engels vertaalt begrijp ik hem mischien.
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb bewondering voor Fokkers, die antwoord geven op deze vragen![]()
Cora kickt daaropquote:Op donderdag 12 april 2007 21:48 schreef CartWOman het volgende:
Jaap maakt me bang.
Tsja, je kunt nou eenmaal wel alles en iedereen belachelijk gaan maken, maar je kunt er niet vanuitgaan dat iedereen die sporadisch kijkt of post al die afkortingen en bijnamen kent.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb bewondering voor Fokkers, die antwoord geven op deze vragen![]()
Hij heeft zo te zien weer een kleine psychose.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:49 schreef Charmian het volgende:
Wat een gore griezel is jaap toch met z'n 'totale destructie', sukkel bah.
Je kan toch wel rekening houden met de échte misstanden in de wereld? Met alle informatie die wij hier tot onze beschikking hebben is dat toch niet zo heel ingewikkeld.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:48 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja hallo, je kan niet óveral rekening mee houden hoor... dan kan je helemáal niets meer.
...en hij kan een lompe boer zijn.....quote:Op donderdag 12 april 2007 21:51 schreef mootie het volgende:
Jaap gaat een intellectueel plot verzinnen.![]()
Jaap; "Huub jat mijn grappen"quote:Op donderdag 12 april 2007 21:51 schreef mootie het volgende:
Jaap gaat een intellectueel plot verzinnen.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:46 schreef Carlaa het volgende:
We kunnen ook een jas van penis leer maken. Je koopt een jas in een kleine maat, en als je er over wrijft wordt ie groter...
Zei Loco dat tegen jou?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:52 schreef Marrije het volgende:
Brian: je bent intellectueel genoeg samen met mij
Cora moet dan toch ook heel eng zijn wil ze zulk gedrag goedkeuren.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij heeft zo te zien weer een kleine psychose.
Cora zei niet voor niets dat hij zichzelf moest gaan zijn, 'Zoals je bij de screening ook was.'
En dat was blijkbaar niet al te prettig.
Jaap blijft bezig..................quote:Op donderdag 12 april 2007 21:53 schreef mootie het volgende:
Zo te horen gaat Jaap weer knallen binnenkort.![]()
Heerlijk hè, die zelfoverschatting in het kwadraatquote:Op donderdag 12 april 2007 21:52 schreef Marrije het volgende:
Brian: je bent intellectueel genoeg samen met mij
Sterker nog, op dit moment loopt er een witte mevrouw met rood haar in een knotje en een brilletje op in een vet gaaf nertsmanteltje rond te stappen. Amanda moest eens weten dat die mevrouw op dit moment haar blote handjes door de zachte haartjes van wat eens Amanda's nertsje was laat glijden. MMMM denk die mevrouw, sensueel dat educatieve bontjasjequote:Op donderdag 12 april 2007 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: als ze een ander ziet lopen met een leuk bontje vraagt ze rustig waar die vandaan komt...
Om er zelf ook een te gaan kopen.
HDNKKK zit in gesprek met Billie..ZDNGMW staat hysterisch te doen tegen SHE...en Dellie heeftquote:Op donderdag 12 april 2007 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, je kunt nou eenmaal wel alles en iedereen belachelijk gaan maken, maar je kunt er niet vanuitgaan dat iedereen die sporadisch kijkt of post al die afkortingen en bijnamen kent.
Je beschrijft het wél mooi!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
Sterker nog, op dit moment loopt er een witte mevrouw met rood haar in een knotje en een brilletje op in een vet gaaf nertsmanteltje rond te stappen. Amanda moest eens weten dat die mevrouw op dit moment haar blote handjes door de zachte haartjes van wat eens Amanda's nertsje was laat glijden. MMMM denk die mevrouw, sensueel dat educatieve bontjasje![]()
Jezus Piet, als jij intellectueel gaat lullen...quote:Op donderdag 12 april 2007 21:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je kan toch wel rekening houden met de échte misstanden in de wereld? Met alle informatie die wij hier tot onze beschikking hebben is dat toch niet zo heel ingewikkeld.
Maar goed, da's ieders eigen individuele keuze, da's dan ook weer het mooie, dat we die vrijheid ook nog hebben.
daar moet ik dan weer eerlijk in zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 21:54 schreef Desii het volgende:
Jaap is knettergek![]()
Ik heb zo'n intense hekel aan Erik, Sylvia en Huub en vooral aan Huub... hij valt me constant in de reden en hij steelt mijn grappen![]()
Lachuh twee van die psychopaten bij elkaarquote:Op donderdag 12 april 2007 21:54 schreef CartWOman het volgende:
Als Jaap los gaat gaan er gewonden vallen, serieus. Hij laat nu even weer z'n gestoorde kant zien.
Ik maak niemand belachelijk, maar als je niet weet wat of wie SHE is......quote:Op donderdag 12 april 2007 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, je kunt nou eenmaal wel alles en iedereen belachelijk gaan maken, maar je kunt er niet vanuitgaan dat iedereen die sporadisch kijkt of post al die afkortingen en bijnamen kent.
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:55 schreef Liess het volgende:
Jaap is een Man van meerdere gezichten, zegt hij.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ze zitten GVD ook nog allemaal in DGK.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
HDNKKK zit in gesprek met Billie..ZDNGMW staat hysterisch te doen tegen SHE...en Dellie heeft
haar bontje afgestaan....![]()
Denk het ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:54 schreef CartWOman het volgende:
Als Jaap los gaat gaan er gewonden vallen, serieus. Hij laat nu even weer z'n gestoorde kant zien.
Dan...?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik maak niemand belachelijk, maar als je niet weet wat of wie SHE is......
Hij móet zelfs van ¤ora. Totdat hij straks in de bak terechtkomt wegens mishandeling.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Cora moet dan toch ook heel eng zijn wil ze zulk gedrag goedkeuren.
...dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Idd..... grote armoede. Sneu want het zit wel in Amanda. Ik hoop dat het er eens uitkomt: vandaag een stukje, een beginnetje.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ze is gewoon echt heel erg dom, best wel zielig. Als ze al weet niet wat educatie is, hoe beleeft zij gesprekken met de medebewoners dan: zou ze de helft niet begrijpen van wat ze zeggen?
Yep, Jaap gaat voor niet minder dan Total Destruction.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk het ook.
Die kerel spoort echt niet.
Slim van rat om het goed te keuren.
Hij word zelf ook de pineut.
Damn, je hebt ge-edit... toen er Para stond ipv Billie was het nog leuker: had Brian eindelijk een gesprekspartner die hem begreepquote:Op donderdag 12 april 2007 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
HDNKKK zit in gesprek met Billie..ZDNGMW staat hysterisch te doen tegen SHE...en Dellie heeft
haar bontje afgestaan....![]()
Bijna hetzelfde als iwwitaties....quote:Op donderdag 12 april 2007 21:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Flustlaties? Wat zijn dat?????![]()
![]()
![]()
Kijk! Nu is het een soort haiku!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:57 schreef rooie3 het volgende:
"Denk het ook.
Die kerel spoort echt niet.
Slim van rat om het goed te keuren.
Hij word zelf ook de pineut."
...
Het was ook geen aanval, en ja, er zijn genoeg mensen die niet verslaafd genoeg zijn om dat niet te weten.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als iwwitaties....![]()
Hey, die heb ik gisteren al bedacht!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
¤ora. Hele goeie!!!!
Laat Eric het maar niet horen...quote:Op donderdag 12 april 2007 21:57 schreef Marrije het volgende:
Jaap: ik doe geen ene flikker meer hier
Alleen weet rat dat nog niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Yep, Jaap gaat voor niet minder dan Total Destruction.![]()
Kies je toch voor BANJ.quote:
TerugVindPostquote:Op donderdag 12 april 2007 21:59 schreef Liess het volgende:
Nu we het toch over afkortingen hebben, SHE weet ik wel, maar wat is TVP en TT?![]()
Sorry, ik zag 'm net staan en dacht. Juist. Beter kon het niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, die heb ik gisteren al bedacht!![]()
Aiaiaiai, niet tegen mijn neukertje beginnen. Wat nou!!quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als iwwitaties....![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:54 schreef Desii het volgende:
Jaap is knettergek![]()
Ik heb zo'n intense hekel aan Erik, Sylvia en Huub en vooral aan Huub... hij valt me constant in de reden en hij steelt mijn grappen![]()
Je kan mij niet wijsmaken dat iemand van 19 echt niet weet waar bont vandaan komt...... dat hoor je op de lagere school al!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:59 schreef Marelle het volgende:
Ik heb alle reactie's gelezen en in de meeste kan ik me helemaal vinden. Wel is het zo dat Amanda van huis uit, niets, maar dan ook totaal niets heeft meegekregen over o.a. normen en waarden etc. Als je zo bent opgevoedt weet je inderdaad niet anders. Amanda valt daarom m.i. niet alles aan te rekenen, een meisje van nog maar 19 jaar die zo anders opgevoedt is dan haar leeftijdgenootjes. Amanda die het heel normaal vindt dat ze al tig vriendjes heeft gehad waar ze het bed mee heeft gedeeld, en zo zijn er nog veel meer voorbeelden op te noemen. Als er iemand iets aan te rekenen valt is het de moeder van Amanda, zij heeft wat het opvoeden van haar kinderen betreft totaal gefaald!!![]()
Ik ben absoluut geen Amanda fan en vind haar dom, ordinair etc., maar ik vind het, ondanks dat ze eerst twijfelde, toch TOP dat ze afstand van die jassen heeft gedaan. Dat ze een andere jas krijgt zal mij dan ook een zorg zijn, wat ik belangrijker vind is dat ze hier hopelijk iets van geleerd heeft!!
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk! Nu is het een soort haiku!![]()
En nog best een diepzinnige ook!![]()
Sorry schat! Great Minds Think Alike.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, die heb ik gisteren al bedacht!![]()
HOESOW JOUW NEUKERTJE!?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Aiaiaiai, niet tegen mijn neukertje beginnen. Wat nou!!
Ik gok dat zij niet veel op school geweest is.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kan mij niet wijsmaken dat iemand van 19 echt niet weet waar bont vandaan komt...... dat hoor je op de lagere school al!
Ach tuurlijk en mocht er bij haar toevallig geen spreekbeurt voorbij zijn gekomen dan, zoals iemand anders al zei, zal ze elke week wel voor van alles en nog wat zijn uitgemaakt maar dat maakt gewoon weinig indruk op Amanda want als zij het niet koopt. . . Als ze echt van niets wist had ze dat soort argumenten ook niet paraat.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kan mij niet wijsmaken dat iemand van 19 echt niet weet waar bont vandaan komt...... dat hoor je op de lagere school al!
Ik denk dat Amanda het meent wat betreft de bontjassen. Eigenlijk had Amanda ook op de lijst van beschermde diersoorten moeten staan want ze heeft wel wat bescherming gemist in die 19 jaar. volgens mij.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:59 schreef Marelle het volgende:
Ik heb alle reactie's gelezen en in de meeste kan ik me helemaal vinden. Wel is het zo dat Amanda van huis uit, niets, maar dan ook totaal niets heeft meegekregen over o.a. normen en waarden etc. Als je zo bent opgevoedt weet je inderdaad niet anders. Amanda valt daarom m.i. niet alles aan te rekenen, een meisje van nog maar 19 jaar die zo anders opgevoedt is dan haar leeftijdgenootjes. Amanda die het heel normaal vindt dat ze al tig vriendjes heeft gehad waar ze het bed mee heeft gedeeld, en zo zijn er nog veel meer voorbeelden op te noemen. Als er iemand iets aan te rekenen valt is het de moeder van Amanda, zij heeft wat het opvoeden van haar kinderen betreft totaal gefaald!!![]()
Ik ben absoluut geen Amanda fan en vind haar dom, ordinair etc., maar ik vind het, ondanks dat ze eerst twijfelde, toch TOP dat ze afstand van die jassen heeft gedaan. Dat ze een andere jas krijgt zal mij dan ook een zorg zijn, wat ik belangrijker vind is dat ze hier hopelijk iets van geleerd heeft!!
Als ze alle tijd die ze aan haar haar besteedt, nou eens aan een krant of surfen zou besteden...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:03 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik gok dat zij niet veel op school geweest is.
Wie neukt wie?quote:
Kunnen we hier alsjeblieft beschaafd over praten? BVD!quote:
Total Destwuction dan he?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Yep, Jaap gaat voor niet minder dan Total Destruction.![]()
Ach... het zijn dezelfde argumenten die drugs- en wapenhandelaren gebruiken: Als ik ze het niet verkoop dan doet een ander het wel....quote:Op donderdag 12 april 2007 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach tuurlijk en mocht er bij haar toevallig geen spreekbeurt voorbij zijn gekomen dan, zoals iemand anders al zei, zal ze elke week wel voor van alles en nog wat zijn uitgemaakt maar dat maakt gewoon weinig indruk op Amanda want als zij het niet koopt. . . Als ze echt van niets wist had ze dat soort argumenten ook niet paraat.
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:04 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda het meent wat betreft de bontjassen. Eigenlijk had Amanda ook op de lijst van beschermde diersoorten moeten staan want ze heeft wel wat bescherming gemist in die 19 jaar. volgens mij.
Ik denk dat je dat een beetje anders moet omschrijven, als Amanda dit hoort gaat ze zich beklagen dat er geen surfplank is....quote:Op donderdag 12 april 2007 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze alle tijd die ze aan haar haar besteedt, nou eens aan een krant of surfen zou besteden...
Tuurlijk zou ze dit moeten weten, maar Ik denk dat je onderschat hoe dom Amanda is, dat is echt triest en te gek voor woordenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
En over het woord 'krant' leest ze heen... hardopquote:Op donderdag 12 april 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat een beetje anders moet omschrijven, als Amanda dit hoort gaat ze zich beklagen dat er geen surfplank is....![]()
Precies, dat is toch te triest voor woordenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:04 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda het meent wat betreft de bontjassen. Eigenlijk had Amanda ook op de lijst van beschermde diersoorten moeten staan want ze heeft wel wat bescherming gemist in die 19 jaar. volgens mij.
Wat heeft jaap dan tegen Cora gezegd, iets negatiefs over Brian, begrijp ik?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:10 schreef Desii het volgende:
Natasja vroeg later aan Brian of tie een slechte brief had gehad... omdat hij er zo bedrukt uitzag.. misschien heeft tie door dat Billie echt niet spoort.. hij zal het later op de avond uitleggen aan Natasja
Hoop iig dat zijn familie hem op de hoogte stelt van het gesprek tussen Jaap & Cora... dan ligt tie er zowiezo donderdag uit.
Ach, ze beschouwt zelf Juicy en Nikki als haar kindjes, en aangezien we weten dat die hondjes gewoon in huis lopen te pissen mogen we toch concluderen dat Amanda, Juicy en Nikki over dezelfde IQ-soort en -maat beschikken.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:07 schreef Marelle het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ze dit moeten weten, maar Ik denk dat je onderschat hoe dom Amanda is, dat is echt triest en te gek voor woorden![]()
Spoiler!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:13 schreef Mokum020 het volgende:
Tussenstand: Werder Bremen - AZ:![]()
ze kijken Voetbalvrouwen...
Wie heeft in godsnaam die IQ test voor haar gemaakt dan??quote:Op donderdag 12 april 2007 22:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ach, ze beschouwt zelf Juicy en Nikki als haar kindjes, en aangezien we weten dat die hondjes gewoon in huis lopen te pissen mogen we toch concluderen dat Amanda, Juicy en Nikki over dezelfde IQ-soort en -maat beschikken.
Als je haar zo bekijkt doet ze het nog best leuk...![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ach, ze beschouwt zelf Juicy en Nikki als haar kindjes, en aangezien we weten dat die hondjes gewoon in huis lopen te pissen mogen we toch concluderen dat Amanda, Juicy en Nikki over dezelfde IQ-soort en -maat beschikken.
Als je haar zo bekijkt doet ze het nog best leuk...![]()
Je gaat mij toch niet vertellen dat je naar deze shitzooi zit te kijken en niet naar voetbal?quote:
Voor de rest: Kijken naar mensen die kijken kan op stream 1 t/m 3quote:Op donderdag 12 april 2007 22:15 schreef Marrije het volgende:
Nou ja, het is nog wat dat we op stream 4 mee kunnen kijken. Als je zou willen dan kán het tenminste.
Ik ga je vertellen dat ik op het moment naar geen van beide zit te kijkenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat je naar deze shitzooi zit te kijken en niet naar voetbal?
Ik zie het nu voor het eerstquote:Op donderdag 12 april 2007 22:15 schreef Marrije het volgende:
Nou ja, het is nog wat dat we op stream 4 mee kunnen kijken. Als je zou willen dan kán het tenminste.
Precies, ik ga maar 'even' wat anders doenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor de rest: Kijken naar mensen die kijken kan op stream 1 t/m 3![]()
Reconciliation lijkt me een gepaster woord.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik zie het nu voor het eerst(heb geen idee waar het over gaat/voetbal ofzo
)
Zie ook dat Brian en Amanda binnenkort weer gaan konijnen, een wiedergutmachungs wippe![]()
Ze zal heus wel een IQ-test gemaakt hebben, en daarmee een bedroevend lagescore hebben behaald. Maar er staat toch nergens dat DGK alleen mensen met een IQ van boven de100 in de VIlla zet?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie heeft in godsnaam die IQ test voor haar gemaakt dan??
Dat was toch een standaard onderdeel van de screening?!
Of zit er nu een andere, intelligentere Amanda zich thuis te verbijten terwijl ze ook Brian een veeg (uit de pan) had kunnen geven??
Thx!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:15 schreef Desii het volgende:
Jaap gaat na zijn bruiloft alle pact opheffen, want die vind tie helemaal nix...
hij heeft een hekel aan Natasja en het pact met Brian is dan ook van de baan.
Hij gaat dan helemaal los... zegt tie...
Hoezo?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Reconciliation lijkt me een gepaster woord.
Amanda heeft een groot gebrek aan algmene ontwikkeling. De meest voor de hand liggende zaken lijkt ze geen benul van te hebben. Heb echt het idee dat er een groot deel ontbreekt aan haar opvoeding, vroeg van school gegaan en ws relaties gehad met zielige figuren die haar het liefst zo dom mogelijk hielden. Gewoon regelmatig geld toeschuiven, laten winkelen en verder alleen goed voor de sex.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:07 schreef Marelle het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ze dit moeten weten, maar Ik denk dat je onderschat hoe dom Amanda is, dat is echt triest en te gek voor woorden![]()
Wiedergutmachung roept bij veel mensen gevoelens op van een heel naar verleden.quote:
LOL, Jiskefet!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:23 schreef U96 het volgende:
Wiedergutmachung Schniztel dan?
Zat je wel naar de goeie stream te kijken?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:25 schreef carpediem23 het volgende:
Nicolaas was net figurant in voetbal vrouwen
Toch is er meer. Ze zit nu lang genoeg in het huis om andere werelden en invloeden tot zich te nemen... bijvoorbeeld die van Sylvia, die heel anders is, of ook Huub, of Eric. Maar er gaat niets in, haar denkraampje blijft klein en voornamelijk beperkt tot de spiegel en het bed. DAT is nou ECHTE domheid.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda heeft een groot gebrek aan algmene ontwikkeling. De meest voor de hand liggende zaken lijkt ze geen benul van te hebben. Heb echt het idee dat er een groot deel ontbreekt aan haar opvoeding, vroeg van school gegaan en ws relaties gehad met zielige figuren die haar het liefst zo dom mogelijk hielden. Gewoon regelmatig geld toeschuiven, laten winkelen en verder alleen goed voor de sex.
Sommige soppertjes hebben een 3D bril opquote:Op donderdag 12 april 2007 22:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zat je wel naar de goeie stream te kijken?![]()
En hier ben ik het helemaal mee eens! Ik heb nmijn dochter van 10 allang verteld hoe die bontjassen gemaakt worden bijv. als we naar een film over zeehondjes kijken. En die wordt alleen al boos als ik vertel dat er mensen zijn die bontjassen dragen .quote:Op donderdag 12 april 2007 21:59 schreef Marelle het volgende:
Jah stream.......wacht effe even kijken welke.....stream 4 op Volquote:Op donderdag 12 april 2007 22:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zat je wel naar de goeie stream te kijken?![]()
Zoals U96 al aangaf, de " wiedergutmachungs schnitzels of iets anders(in mijn geval wippe)" komt uit Jiskefet, waarin Herman Koch en Michiel Romijn, 2 duitse soldaten spelen die niet weten dat WO2 voorbij is en proberen een "wiedergutmachung" te bewerkstelligen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Wiedergutmachung roept bij veel mensen gevoelens op van een heel naar verleden.
Na 19 jaar andere levenservaring is het erg optimistisch te denken dat processen zo snel werken.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch is er meer. Ze zit nu lang genoeg in het huis om andere werelden en invloeden tot zich te nemen... bijvoorbeeld die van Sylvia, die heel anders is, of ook Huub, of Eric. Maar er gaat niets in, haar denkraampje blijft klein en voornamelijk beperkt tot de spiegel en het bed. DAT is nou ECHTE domheid.
OKquote:Op donderdag 12 april 2007 22:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Zoals U96 al aangaf, de " wiedergutmachungs schnitzels of iets anders(in mijn geval wippe)" komt uit Jiskefet, waarin Herman Koch en Michiel Romijn, 2 duitse soldaten spelen die niet weten dat WO2 voorbij is en proberen een "wiedergutmachung" te bewerkstelligen.
Ken uw klassiekers![]()
helemaal mee eens.....quote:Op donderdag 12 april 2007 22:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Na 19 jaar andere levenservaring is het erg optimistisch te denken dat processen zo snel werken.
Los hiervan is de hoeveelheid nieuwe informatie natuurlijk erg beperkt voor zo'n proces.
Nou ja, dan zeg je eigenlijk dat ze verloren is, uitgezonderd voor de spiegel en het bedquote:Op donderdag 12 april 2007 22:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Na 19 jaar andere levenservaring is het erg optimistisch te denken dat processen zo snel werken.
Los hiervan is de hoeveelheid nieuwe informatie natuurlijk erg beperkt voor zo'n proces.
Niet veel anders dan hier, haar sexuele repertoire is beperkt...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
Hoe zou Amanda het eigenlijk doen in Expeditie Robinson... of Peking Express. Vraag ik me zomaar af.
Nee hoor, ze groeit net als de andere daklozen echt wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, dan zeg je eigenlijk dat ze verloren is, uitgezonderd voor de spiegel en het bedWant nu kan het nog, over een paar jaar zit dat brein helemaal op slot. En, ik vind dat er genoeg impulsen zijn in het huis... ze komen gewoon niet door.
Over een paar jaar is ze ook niet meer spiegel- en bedfähig...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, dan zeg je eigenlijk dat ze verloren is, uitgezonderd voor de spiegel en het bedWant nu kan het nog, over een paar jaar zit dat brein helemaal op slot. En, ik vind dat er genoeg impulsen zijn in het huis... ze komen gewoon niet door.
Hetzelfde als in DGK. Ze heeft geen last van geheugen, of het nu lange of korte termijn betreft.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
Hoe zou Amanda het eigenlijk doen in Expeditie Robinson... of Peking Express. Vraag ik me zomaar af.
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:41 schreef demins het volgende:
[..]
Niet veel anders dan hier, haar sexuele repertoire is beperkt...
In dit 14:3 scherm formaat zien ze er toch wel erg huisje, boompje, beestje uitquote:Op donderdag 12 april 2007 22:39 schreef demins het volgende:
Mr. & Mrs. Braindead, watching the fight on their television-set...
[[url=http://xs414.xs.to/xs414/07154/ScreenShot054.jpg]afbeelding][/url]
Je weet toch wel dat dat niet kan, he?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:43 schreef Sug4r het volgende:
Ik zit ineens te denken stel dat een van die speelsters straks in Amanda's bontje loopt, en zij zitten op de bank te kijken![]()
Ik bedenk net dat ze in PE wel goed voor het liften is. Of het de goede kant uit is, is een andere zaak.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Hetzelfde als in DGK. Ze heeft geen last van geheugen, of het nu lange of korte termijn betreft.![]()
Das wel een heel ernstige beeldverhoudingquote:Op donderdag 12 april 2007 22:44 schreef FdW het volgende:
[..]
In dit 14:3 scherm formaat zien ze er toch wel erg huisje, boompje, beestje uit![]()
Nee??quote:Op donderdag 12 april 2007 22:44 schreef demins het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dat niet kan, he?![]()
Wie verwacht er dan dat ze een ander mens wordt? Ik juist niet. Ik stel dat er maar weinig bij kan daarbovenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee hoor, ze groeit net als de andere daklozen echt wel.
Verwachten dat Amanda opeens een ander mens is geworden is een andere zaak.
Ik geloof zeker dat de ''patienten'' leren in dit programma, en dat ze er sterker uitkomen.
Ze brengen haar overal heen, en Amanda vindt dat best, als het maar beweegtquote:Op donderdag 12 april 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedenk net dat ze in PE wel goed voor het liften is. Of het de goede kant uit is, is een andere zaak.
Kan ze zich met gemak weer 6 keer in een jaar verlovenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze brengen haar overal heen, en Amanda vindt dat best, als het maar beweegt![]()
ik dacht eigenlijk meer aan jambers... 's nachts was zij het neukertje van brian en overdag is zij, begeleid door haar twee hondjes, de 'teaserbabe' van huub...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
Zonder dat ze het zelf doorheeft. Leuk, PE Midden Oosten of weer Indiaquote:Op donderdag 12 april 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan ze zich met gemak weer 6 keer in een jaar verloven![]()
Ook dat vereist al teveel zelfreflectiequote:Op donderdag 12 april 2007 22:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk meer aan jambers... 's nachts was zij het neukertje van brian en overdag is zij, begeleid door haar twee hondjes, de 'teaserbabe' van huub...
Ze doet toch niet meer aan relatiesquote:Op donderdag 12 april 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan ze zich met gemak weer 6 keer in een jaar verloven![]()
ach, met die 4 uur die ze iedere dag voor de spiegel rond hangt herinnert zij zich weer hoe ze zich moet gedragen...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook dat vereist al teveel zelfreflectie![]()
Majoor, ik had een oprechte hekel aan haar die dag dat ze tegen Eric tekeerging als een blinde bulldozer. Voor het overige vind ik haar zielig, tenenkrommend domquote:Op donderdag 12 april 2007 22:52 schreef FdW het volgende:
Ik heb een pesthekel aan Delly, en toch wil ik eenieglijk verzoeken om over haar te schrijven als een vrouw met toekomst. Was getekend, majoor Bosshardt.
Jaaaa, zo'n spiegel reflecteert wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ach, met die 4 uur die ze iedere dag voor de spiegel rond hangt herinnert zij zich weer hoe ze zich moet gedragen...
Hoe zou dat gaan.... 'ik zie haar... ik zie boezems tietuh... hee, dat lijkt mij wel'?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ach, met die 4 uur die ze iedere dag voor de spiegel rond hangt herinnert zij zich weer hoe ze zich moet gedragen...
Saartje toch. Het geluk en de toekomst van haar kinderen hangt er van af.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik stem tegen !
Natuurlijk, net als dat ze van de andere stemming al op de hoogte was (incl Wilgo).quote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef Sug4r het volgende:
Vandaar dat Natasia heel de dag in de keuken heeft gestaan en bij Huub zit te slijmen..ze wist dit dus al
Krijgt ze gewoon...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Unanieme stemming voor Natasia : 1 uur autorijden per maand
Maar toch haar rijbewijs gehaald....zeker geen ander verkeer of verkeersborden gezien..quote:Op donderdag 12 april 2007 22:59 schreef F1reB1rd het volgende:
natas heeft nog steeds problemen met verkeerborden en voorrang en zo.
niet doen dus
Ik hoop op Nicolaas - tegen!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:59 schreef rooie3 het volgende:
Zal ze wel weer krijgen.
She verpest nooit stemmingen.
Moet je rat voor heten.
En daarnaast: zit er een dubbel rempedaal in.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:00 schreef demins het volgende:
Belangrijkste vraag: gaat er iemand mee als ze gaat toeren???
Die stemmingen zijn werkelijk onzin.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Krijgt ze gewoon...![]()
Next!
en nee, ik eet er geen toetsenbord voor op...![]()
Sorryquote:Op donderdag 12 april 2007 23:02 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ben benieuwd welke eisen Eric weer gaat stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |