Ze zal heus wel een IQ-test gemaakt hebben, en daarmee een bedroevend lagescore hebben behaald. Maar er staat toch nergens dat DGK alleen mensen met een IQ van boven de100 in de VIlla zet?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie heeft in godsnaam die IQ test voor haar gemaakt dan??
Dat was toch een standaard onderdeel van de screening?!
Of zit er nu een andere, intelligentere Amanda zich thuis te verbijten terwijl ze ook Brian een veeg (uit de pan) had kunnen geven??
Thx!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:15 schreef Desii het volgende:
Jaap gaat na zijn bruiloft alle pact opheffen, want die vind tie helemaal nix...
hij heeft een hekel aan Natasja en het pact met Brian is dan ook van de baan.
Hij gaat dan helemaal los... zegt tie...
Hoezo?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Reconciliation lijkt me een gepaster woord.
Amanda heeft een groot gebrek aan algmene ontwikkeling. De meest voor de hand liggende zaken lijkt ze geen benul van te hebben. Heb echt het idee dat er een groot deel ontbreekt aan haar opvoeding, vroeg van school gegaan en ws relaties gehad met zielige figuren die haar het liefst zo dom mogelijk hielden. Gewoon regelmatig geld toeschuiven, laten winkelen en verder alleen goed voor de sex.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:07 schreef Marelle het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ze dit moeten weten, maar Ik denk dat je onderschat hoe dom Amanda is, dat is echt triest en te gek voor woorden![]()
Wiedergutmachung roept bij veel mensen gevoelens op van een heel naar verleden.quote:
LOL, Jiskefet!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:23 schreef U96 het volgende:
Wiedergutmachung Schniztel dan?
Zat je wel naar de goeie stream te kijken?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:25 schreef carpediem23 het volgende:
Nicolaas was net figurant in voetbal vrouwen
Toch is er meer. Ze zit nu lang genoeg in het huis om andere werelden en invloeden tot zich te nemen... bijvoorbeeld die van Sylvia, die heel anders is, of ook Huub, of Eric. Maar er gaat niets in, haar denkraampje blijft klein en voornamelijk beperkt tot de spiegel en het bed. DAT is nou ECHTE domheid.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda heeft een groot gebrek aan algmene ontwikkeling. De meest voor de hand liggende zaken lijkt ze geen benul van te hebben. Heb echt het idee dat er een groot deel ontbreekt aan haar opvoeding, vroeg van school gegaan en ws relaties gehad met zielige figuren die haar het liefst zo dom mogelijk hielden. Gewoon regelmatig geld toeschuiven, laten winkelen en verder alleen goed voor de sex.
Sommige soppertjes hebben een 3D bril opquote:Op donderdag 12 april 2007 22:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zat je wel naar de goeie stream te kijken?![]()
En hier ben ik het helemaal mee eens! Ik heb nmijn dochter van 10 allang verteld hoe die bontjassen gemaakt worden bijv. als we naar een film over zeehondjes kijken. En die wordt alleen al boos als ik vertel dat er mensen zijn die bontjassen dragen .quote:Op donderdag 12 april 2007 21:59 schreef Marelle het volgende:
Ik heb alle reactie's gelezen en in de meeste kan ik me helemaal vinden. Wel is het zo dat Amanda van huis uit, niets, maar dan ook totaal niets heeft meegekregen over o.a. normen en waarden etc. Als je zo bent opgevoedt weet je inderdaad niet anders. Amanda valt daarom m.i. niet alles aan te rekenen, een meisje van nog maar 19 jaar die zo anders opgevoedt is dan haar leeftijdgenootjes. Amanda die het heel normaal vindt dat ze al tig vriendjes heeft gehad waar ze het bed mee heeft gedeeld, en zo zijn er nog veel meer voorbeelden op te noemen. Als er iemand iets aan te rekenen valt is het de moeder van Amanda, zij heeft wat het opvoeden van haar kinderen betreft totaal gefaald!!![]()
Ik ben absoluut geen Amanda fan en vind haar dom, ordinair etc., maar ik vind het, ondanks dat ze eerst twijfelde, toch TOP dat ze afstand van die jassen heeft gedaan. Dat ze een andere jas krijgt zal mij dan ook een zorg zijn, wat ik belangrijker vind is dat ze hier hopelijk iets van geleerd heeft!!
Jah stream.......wacht effe even kijken welke.....stream 4 op Volquote:Op donderdag 12 april 2007 22:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zat je wel naar de goeie stream te kijken?![]()
Zoals U96 al aangaf, de " wiedergutmachungs schnitzels of iets anders(in mijn geval wippe)" komt uit Jiskefet, waarin Herman Koch en Michiel Romijn, 2 duitse soldaten spelen die niet weten dat WO2 voorbij is en proberen een "wiedergutmachung" te bewerkstelligen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Wiedergutmachung roept bij veel mensen gevoelens op van een heel naar verleden.
Na 19 jaar andere levenservaring is het erg optimistisch te denken dat processen zo snel werken.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch is er meer. Ze zit nu lang genoeg in het huis om andere werelden en invloeden tot zich te nemen... bijvoorbeeld die van Sylvia, die heel anders is, of ook Huub, of Eric. Maar er gaat niets in, haar denkraampje blijft klein en voornamelijk beperkt tot de spiegel en het bed. DAT is nou ECHTE domheid.
OKquote:Op donderdag 12 april 2007 22:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Zoals U96 al aangaf, de " wiedergutmachungs schnitzels of iets anders(in mijn geval wippe)" komt uit Jiskefet, waarin Herman Koch en Michiel Romijn, 2 duitse soldaten spelen die niet weten dat WO2 voorbij is en proberen een "wiedergutmachung" te bewerkstelligen.
Ken uw klassiekers![]()
helemaal mee eens.....quote:Op donderdag 12 april 2007 22:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Na 19 jaar andere levenservaring is het erg optimistisch te denken dat processen zo snel werken.
Los hiervan is de hoeveelheid nieuwe informatie natuurlijk erg beperkt voor zo'n proces.
Nou ja, dan zeg je eigenlijk dat ze verloren is, uitgezonderd voor de spiegel en het bedquote:Op donderdag 12 april 2007 22:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Na 19 jaar andere levenservaring is het erg optimistisch te denken dat processen zo snel werken.
Los hiervan is de hoeveelheid nieuwe informatie natuurlijk erg beperkt voor zo'n proces.
Niet veel anders dan hier, haar sexuele repertoire is beperkt...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
Hoe zou Amanda het eigenlijk doen in Expeditie Robinson... of Peking Express. Vraag ik me zomaar af.
Nee hoor, ze groeit net als de andere daklozen echt wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, dan zeg je eigenlijk dat ze verloren is, uitgezonderd voor de spiegel en het bedWant nu kan het nog, over een paar jaar zit dat brein helemaal op slot. En, ik vind dat er genoeg impulsen zijn in het huis... ze komen gewoon niet door.
Over een paar jaar is ze ook niet meer spiegel- en bedfähig...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, dan zeg je eigenlijk dat ze verloren is, uitgezonderd voor de spiegel en het bedWant nu kan het nog, over een paar jaar zit dat brein helemaal op slot. En, ik vind dat er genoeg impulsen zijn in het huis... ze komen gewoon niet door.
Hetzelfde als in DGK. Ze heeft geen last van geheugen, of het nu lange of korte termijn betreft.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
Hoe zou Amanda het eigenlijk doen in Expeditie Robinson... of Peking Express. Vraag ik me zomaar af.
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:41 schreef demins het volgende:
[..]
Niet veel anders dan hier, haar sexuele repertoire is beperkt...
In dit 14:3 scherm formaat zien ze er toch wel erg huisje, boompje, beestje uitquote:Op donderdag 12 april 2007 22:39 schreef demins het volgende:
Mr. & Mrs. Braindead, watching the fight on their television-set...
[[url=http://xs414.xs.to/xs414/07154/ScreenShot054.jpg]afbeelding][/url]
Je weet toch wel dat dat niet kan, he?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:43 schreef Sug4r het volgende:
Ik zit ineens te denken stel dat een van die speelsters straks in Amanda's bontje loopt, en zij zitten op de bank te kijken![]()
Ik bedenk net dat ze in PE wel goed voor het liften is. Of het de goede kant uit is, is een andere zaak.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Hetzelfde als in DGK. Ze heeft geen last van geheugen, of het nu lange of korte termijn betreft.![]()
Das wel een heel ernstige beeldverhoudingquote:Op donderdag 12 april 2007 22:44 schreef FdW het volgende:
[..]
In dit 14:3 scherm formaat zien ze er toch wel erg huisje, boompje, beestje uit![]()
Nee??quote:Op donderdag 12 april 2007 22:44 schreef demins het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dat niet kan, he?![]()
Wie verwacht er dan dat ze een ander mens wordt? Ik juist niet. Ik stel dat er maar weinig bij kan daarbovenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee hoor, ze groeit net als de andere daklozen echt wel.
Verwachten dat Amanda opeens een ander mens is geworden is een andere zaak.
Ik geloof zeker dat de ''patienten'' leren in dit programma, en dat ze er sterker uitkomen.
Ze brengen haar overal heen, en Amanda vindt dat best, als het maar beweegtquote:Op donderdag 12 april 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedenk net dat ze in PE wel goed voor het liften is. Of het de goede kant uit is, is een andere zaak.
Kan ze zich met gemak weer 6 keer in een jaar verlovenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze brengen haar overal heen, en Amanda vindt dat best, als het maar beweegt![]()
ik dacht eigenlijk meer aan jambers... 's nachts was zij het neukertje van brian en overdag is zij, begeleid door haar twee hondjes, de 'teaserbabe' van huub...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
Zonder dat ze het zelf doorheeft. Leuk, PE Midden Oosten of weer Indiaquote:Op donderdag 12 april 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan ze zich met gemak weer 6 keer in een jaar verloven![]()
Ook dat vereist al teveel zelfreflectiequote:Op donderdag 12 april 2007 22:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk meer aan jambers... 's nachts was zij het neukertje van brian en overdag is zij, begeleid door haar twee hondjes, de 'teaserbabe' van huub...
Ze doet toch niet meer aan relatiesquote:Op donderdag 12 april 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan ze zich met gemak weer 6 keer in een jaar verloven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |