ach, met die 4 uur die ze iedere dag voor de spiegel rond hangt herinnert zij zich weer hoe ze zich moet gedragen...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook dat vereist al teveel zelfreflectie![]()
Majoor, ik had een oprechte hekel aan haar die dag dat ze tegen Eric tekeerging als een blinde bulldozer. Voor het overige vind ik haar zielig, tenenkrommend domquote:Op donderdag 12 april 2007 22:52 schreef FdW het volgende:
Ik heb een pesthekel aan Delly, en toch wil ik eenieglijk verzoeken om over haar te schrijven als een vrouw met toekomst. Was getekend, majoor Bosshardt.
Jaaaa, zo'n spiegel reflecteert wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ach, met die 4 uur die ze iedere dag voor de spiegel rond hangt herinnert zij zich weer hoe ze zich moet gedragen...
Hoe zou dat gaan.... 'ik zie haar... ik zie boezems tietuh... hee, dat lijkt mij wel'?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ach, met die 4 uur die ze iedere dag voor de spiegel rond hangt herinnert zij zich weer hoe ze zich moet gedragen...
Saartje toch. Het geluk en de toekomst van haar kinderen hangt er van af.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik stem tegen !
Natuurlijk, net als dat ze van de andere stemming al op de hoogte was (incl Wilgo).quote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef Sug4r het volgende:
Vandaar dat Natasia heel de dag in de keuken heeft gestaan en bij Huub zit te slijmen..ze wist dit dus al
Krijgt ze gewoon...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Unanieme stemming voor Natasia : 1 uur autorijden per maand
Maar toch haar rijbewijs gehaald....zeker geen ander verkeer of verkeersborden gezien..quote:Op donderdag 12 april 2007 22:59 schreef F1reB1rd het volgende:
natas heeft nog steeds problemen met verkeerborden en voorrang en zo.
niet doen dus
Ik hoop op Nicolaas - tegen!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:59 schreef rooie3 het volgende:
Zal ze wel weer krijgen.
She verpest nooit stemmingen.
Moet je rat voor heten.
En daarnaast: zit er een dubbel rempedaal in.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:00 schreef demins het volgende:
Belangrijkste vraag: gaat er iemand mee als ze gaat toeren???
Die stemmingen zijn werkelijk onzin.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Krijgt ze gewoon...![]()
Next!
en nee, ik eet er geen toetsenbord voor op...![]()
Sorryquote:Op donderdag 12 april 2007 23:02 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ben benieuwd welke eisen Eric weer gaat stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |