Nena heeft wel een rijbewijs... en het valt idd mee als die Beetle van dr moeder was, maar als ze er 1 cadeau zou krijgen van dr ouders zou het me ook nog niet verbazen... zo is ze nou eenmaal opgegroeid.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die auto was niet van haar hoor. Ze heeft geen rijbewijs dat was show... Maar het zijn wel verwende krengen volgens mij als ik die kleding praatjes hoor, zonder een baan te hebben
lijkt me niet, hij heeft jaap niet nodig en dat weet hijquote:Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef Desii het volgende:
Erik laat zich lekker uithoren zeg... pfff
Hij trapt toch niet in de kul van Billie
Geen idee waar ze dat elke dag vandaan plukken.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:00 schreef carpediem23 het volgende:
Waar kun je zien hoeveel mensen de streams bekijken???
Inderdaad, wat een dombo..quote:Op woensdag 11 april 2007 22:56 schreef rooie3 het volgende:
Haha bij BB heeft nog nooit een nieuwkomer gewonnen.
Volgens mij komen ze daar allemaal tegelijk binnen.
johquote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef _-inge-_ het volgende:
Judith is ook boos geworden op alle andere deelnemers aan de zangles omdat ze minder oefenen dan ze gevraagd heeft (Brian: 1,5 uur per dag - De rest: 1 uur per dag). Brian oefent dan zelfs in verhouding nog het meeste van wat gevraagd wordt. Als ze besluit te stoppen dan is het te makkelijk om alleen Brian de schuld te geven!
Brian heeft overigens volgens mij gelijk dat Nicolaas deze ruzie alleen maar heeft opgevoerd om Amanda eruit te krijgen.
Hoi _inge_quote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef _-inge-_ het volgende:
Judith is ook boos geworden op alle andere deelnemers aan de zangles omdat ze minder oefenen dan ze gevraagd heeft (Brian: 1,5 uur per dag - De rest: 1 uur per dag). Brian oefent dan zelfs in verhouding nog het meeste van wat gevraagd wordt. Als ze besluit te stoppen dan is het te makkelijk om alleen Brian de schuld te geven!
Brian heeft overigens volgens mij gelijk dat Nicolaas deze ruzie alleen maar heeft opgevoerd om Amanda eruit te krijgen.
Kweet niet volgens mij ging ze voor de motor rijbewijs en reed ze wel in auto's van vriendjes zonder maar ik zal het wel fout hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nena heeft wel een rijbewijs... en het valt idd mee als die Beetle van dr moeder was, maar als ze er 1 cadeau zou krijgen van dr ouders zou het me ook nog niet verbazen... zo is ze nou eenmaal opgegroeid.
heb jij Brian meer dan de rest zien oefenen? knap!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef _-inge-_ het volgende:
Geloof er niets van. Hij is vooral flink aan het schudden en ik betwijfel of hij zelf de uitkomst nu al kan voorzien.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef _-inge-_ het volgende:
Wat is dit een vertekend beeld wat je schetst. Ik zie Brian zelfs tijdens de groepsles nog weglopen.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef _-inge-_ het volgende:
Japio heeft het tijdstip voor deze aktie goed gepland.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio probeert bij Eric steun te vinden ....... Het plan waarvasn Nicolaas nog zei dat hij geen kans maakte, omdat Eric het echt wel zou doorzien .......
[afbeelding]
Dat heeft hij vanmiddag met z'n meester besproken. De puppetmaster Brian.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
Waarom doet Jaap nu een poging???? Amanda gaat er toch uit.
tegenwoordig hebben ze een afspraak elkaar niet meer te storen in de private zolang het niet nodig isquote:Op woensdag 11 april 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
Sil kwam de private in en Jaap gelijk dit is een private. Wat deed meneer vorige week toen Eric aan het bellen was ???
ik snap er niks vanquote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef Sonique het volgende:
Ok dan....
Nu weet ik echt zeker dat Jaap er uit ligt als volgende...
Nu kunnen ze huub naar SHE lokken, waarmee hij verstoten word van BANN. Op het laatste moment zal SHE tegen jaap stemmen, en hebben ze ze de tegen stemmen van BANN..
p=m (rebus)quote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat heeft hij vanmiddag met z'n meester besproken. De puppetmaster Brian.![]()
Hij doet dit juist samen met Brian. Daar hebben ze het uitgebreid over gehad. Ze gaan ook een zgn ruzie bewerkstelligen samen. Mits je het over Jaap hebt natuurlijk en niet over Huub.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef Sonique het volgende:
Ok dan....
Nu kunnen ze huub naar SHE lokken, waarmee hij verstoten word van BANN. Op het laatste moment zal SHE tegen jaap stemmen, en hebben ze ze de tegen stemmen van BANN..
Lekkere timingquote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
het valt mee denk ik. jaap probeert er echt iets van te maken om het spel te versnellen. Eric probeert Jaap om te lullen zodat hij brain/amanda niet meer dekt.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef robert2006 het volgende:
zowel jaap als eric proberen de andere te naaien, zo doorzichtig
Ze ging idd voor dr motorrijbewijs maar had al een autorijbewijs... het behalen van het theoriegedeelte daarvan was echter wel uitermate discutabel verlopen (heeft ze zelf ooit verteld, wat er precies mee was weet ik niet meer, maar het klopte niet iig)quote:Op woensdag 11 april 2007 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Kweet niet volgens mij ging ze voor de motor rijbewijs en reed ze wel in auto's van vriendjes zonder maar ik zal het wel fout hebben.![]()
Het doel is dat Eric Sylvia er uit gaat stemmen.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja ik bedoel jaap..quote:Op woensdag 11 april 2007 23:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij doet dit juist samen met Brian. Daar hebben ze het uitgebreid over gehad. Ze gaan ook een zgn ruzie bewerkstelligen samen. Mits je het over Jaap hebt natuurlijk en niet over Huub.
Jaap speelt dit maar hoor, hij kan het prima vinden met Brian zei hij vanmiddag nog. Hij doet dit puur om een doorbraak aan de andere kant te forcerenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef Sonique het volgende:
Ok dan....
Nu kunnen ze Jaap naar SHE lokken, waarmee hij verstoten word van BANN. Op het laatste moment zal SHE tegen jaap stemmen, en hebben ze ze de tegen stemmen van BANN..
Nou, dát zit wel snor na deze wereldbabbel van Jaap.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Het doel is dat Eric Sylvia er uit gaat stemmen.
Idd Nena reed al op haar 17e in de auto van haar vriendje van Oldenzaal naar A'dam. Hij was te lui/moe om te rijden dan.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze ging idd voor dr motorrijbewijs maar had al een autorijbewijs... het behalen van het theoriegedeelte daarvan was echter wel uitermate discutabel verlopen (heeft ze zelf ooit verteld, wat er precies mee was weet ik niet meer, maar het klopte niet iig)
Dat she denkt dat Jaap uit BAN wordt gegooid. She neemt Jaap op. Jaap wordt dik met Eric en Jaap wordt zgn Eric zijn backup en ze gaan Syl eruit stemmen. Syl eruit en Ban is blij. Ban wordt dan weer Banj.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja ik bedoel jaap..
Maar, ik snap dat plan dan niet van Brian en Jaap...
En dan krijgen ze zogenaamd ruzie, en dan? wat bereiken ze daar dan mee?
Wat voor een doorbraak?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:10 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Jaap speelt dit maar hoor, hij kan het prima vinden met Brian zei hij vanmiddag nog. Hij doet dit puur om een doorbraak aan de andere kant te forceren![]()
Trustenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:11 schreef Polonium-120 het volgende:
nou kinderen, pappa gaat even rusten...![]()
Zou ie nu gaan voor neuken met Jaap?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
Waar zit Brian op te wachten ??? Zijn neukertje of Jaap
Lolquote:Op woensdag 11 april 2007 23:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat she denkt dat Jaap uit BAN wordt gegooid. She neemt Jaap op. Jaap wordt dik met Eric en Jaap wordt zgn Eric zijn backup en ze gaan Syl eruit stemmen. Syl eruit en Ban is blij. Ban wordt dan weer Banj.
Dat is hun opzet.
Waar was je gisteravond.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:10 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Jaap speelt dit maar hoor, hij kan het prima vinden met Brian zei hij vanmiddag nog. Hij doet dit puur om een doorbraak aan de andere kant te forceren![]()
Is het ook maar we hebben het dan ook over een meesterplan van Brian en Jaap. Na fysiek geweld is dit het enige waar ze op kunnen komen. Meer dan dit wordt het ook niet. Ze zitten echt op hun hoogtepunt nu.quote:
Dat besprak hij eerder vanavond met Nicolaas en zelfs die vondt het kansloos.quote:
ja buitenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Heeft Brian moeten huilen omdat Marc niet meer naar DGK komt?
Ja.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Die van Nena was best leuk! Haar ontslagronde.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef Rest het volgende:
Dat zijn alle strategische opzetjes tot nu toe geweest, van beide kanten...
Tranen met tuiten, Natasja ookquote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
Brain geeft uiting aan zijn orale behoeften.... Oral B(rother)!
[afbeelding]
klopt dat ook?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft alles afgeluisterd en heeft gehoord dat Huub geen excuses gaat maken aan Marc. Dus hij wil Marc zelf bellen morgen.
Moet eerlijk zijn, ik heb alleen maar het stukje gehoord dat Sil vertelde dat Nicolaas er gelijk op ingespeeld heeft door iedereen te laten zeggen Amanda weg te stemmen. Daarna ben ik weer naar binnen geswitched.quote:
Welnee hij zit brian te bedonderenquote:
en hij heeft al 2 homovaders en dan ook nog eens een kok. Netty kan wel opdoeken met al die opvoeders rondom haar labiele zoon.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
Brian ziet Marc als een vader.
Jaap verteld wel precies tegen brain wat er is besproken met ericquote:
quote:
Maar hier is nog een complicatie bij.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat she denkt dat Jaap uit BAN wordt gegooid. She neemt Jaap op. Jaap wordt dik met Eric en Jaap wordt zgn Eric zijn backup en ze gaan Syl eruit stemmen. Syl eruit en Ban is blij. Ban wordt dan weer Banj.
Dat is hun opzet.
En dat voor iemand die zich t-hhhhuis voelt bij een liedje van Wim Sonneveld.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian ziet Marc als een soort vader, die weggaat. Daarom moest hij janken .....
De vraag is: Heeft zijn brein het weten te bewerkstelligen dat hij ook snapt wat er aan de hand is?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
O jee, Nicolaas en Huub hebben een smerige lach uitgewisseld met elkaar .... en dat heeft Brian gezien.
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
Brain geeft uiting aan zijn orale behoeften.... Oral B(rother)!
[afbeelding]
Het kantoorquote:Op woensdag 11 april 2007 23:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar zijn Amanda + de honden?
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian is echt wel slim hoor. Die ziet kleine emotionele uitingen haarscherp.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:18 schreef noekje het volgende:
Brian vertrouwt Nicolaas voor geen meter. Hij denkt dat Huub en Nico een pact hebben.
Oeh... dat is scoren bij je neukertje.... haar aanspreken met de naam van de vrouw waar je echt nooit wat voor gevoeld hebtquote:
Dit hele plan staat vol met complicatie's. Reken het mij alsjeblieft niet aan. Ik geef alleen maar weer wat het idiote plan is.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar hier is nog een complicatie bij.
Hebben ze dit al met Natasia besproken?
Natasia heeft namelijk al vanmorgen vroeg met Nicolaas afgesproken dat Jaap eruit moet. En die afspraak vanmiddag nog eens bevestigd.
Zal Natasia dat goed uitspelen, of zal ze zich verlullen?
wat vertel je dat toch weer heerlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
Brian legt aan Jaap uit waarom hij heeft gehuild vanavond. Met zijn karakteristieke zachte, lieve, haast hypnotiserende stem legt hij uit: "Ik had een band met hem, na al die tijd in het huis."
Brian zegt nu tegen Jaap dat hij heeft gezien hoe Nicolaas en Huub tegen elkaar knipoogden. Nico is daarom niet te vertrouwen, volgens de dichter.
Die was van Ilona, net als het uitpersen van de Stephanstemming, die ze toch wel wegstemmen zouquote:Op woensdag 11 april 2007 23:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Die van Nena was best leuk! Haar ontslagronde.
Echt?quote:
Nee, die van Nena vond ik leuk. Huub heeft ze toen mooi tuk gehad.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Die was van Ilona, net als het uitpersen van de Stephanstemming, die ze toch wel wegstemmen zou
Triest maar waar......... de tranen biggelden over de wangetjes.....quote:Op woensdag 11 april 2007 23:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
Echt?
![]()
Ook weer lekker geloofwaardig als ze dat gedaan hebben... Ik had tegen ze gezegt dat ze maar eens even normaal moesten doen 'get a fucking life'
Hier nog steeds!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Triest maar waar......... de tranen biggelden over de wangetjes.....
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:10 schreef carpediem23 het volgende:
Meneer S!! Is er een foto van Stein/Stijn?????Ooit in beeld geweest?
Heeee die liep gisteren ineens in beeld bij de gameroomquote:
Haha ik denk dat hij dit keer gelijk heeft ook nogquote:Op woensdag 11 april 2007 23:24 schreef mazaru het volgende:
Brian is weer paraaaa
Hij denkt dat Nicolaas dit allemaal ingecalculeerd heeft, en daarom Huub immuniteit heeft gegeven.
Waarom schatten ze die Nicolaas zo hoog in?
Ik word zo misselijk van Brian met zijn complot theorieënquote:Op woensdag 11 april 2007 23:26 schreef Gert het volgende:
Hoe Brian ook "Nicolaas" uitspreekt: met zo'n suizend, fluitend geluidje aan het eind: Nicolaazz.
Rrrrrrrriiiil!!!!
Het is net als kijken naar een enge film met een gore viezerik. Lekker huiveren. Alleen weet je bij zo'n enge film dat de klootzak altijd het loodje legt aan het eind. Dat weten we nu niet..
Let wel, dit is geen vermoeden van Brian, hij weet het zeker. Toen hij de borden waste keek hij in de spiegel en zag dat Nicolaas een knipoog gaf. Dat is natuurlijk doorslaand bewijs !quote:Op woensdag 11 april 2007 23:24 schreef mazaru het volgende:
Brian is weer paraaaa
Hij denkt dat Nicolaas dit allemaal ingecalculeerd heeft, en daarom Huub immuniteit heeft gegeven.
het is geen verwijt naar jou, hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 23:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit hele plan staat vol met complicatie's. Reken het mij alsjeblieft niet aan. Ik geef alleen maar weer wat het idiote plan is.
Geen flauw idee of Natasia dit weet.
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:27 schreef avonne het volgende:
[..]
het is geen verwijt naar jou, hoor![]()
Maar, naar mijn mening, wel een belangrijke aanvulling.
Ik ben er dol op, al die verschillende strategien tegelijkertijd![]()
Ik weet ook niet of Brian en Jaap al met Natasia hebben overlegd.
Iemand??
Als je echt huivert bij een film dan is het een goeie. Maar lekker huiveren in deze setting. ....quote:Op woensdag 11 april 2007 23:26 schreef Gert het volgende:
Hoe Brian ook "Nicolaas" uitspreekt: met zo'n suizend, fluitend geluidje aan het eind: Nicolaazz.
Rrrrrrrriiiil!!!!
Het is net als kijken naar een enge film met een gore viezerik. Lekker huiveren. Alleen weet je bij zo'n enge film dat de klootzak altijd het loodje legt aan het eind. Dat weten we nu niet..
ja joh, st.Nic wist dit allemaal van tevoren, Huub en Amanda hebben express slecht gekookt en daarmee gezorgd dat Marc een reden had om boos te worden waaroip Nico kon reageren met zijn speech over mensen eruit kicken.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:24 schreef mazaru het volgende:
Brian is weer paraaaa
Volgens mij is ie in zijn hart misschien wel aardig. Hij zit daar met een mislukte pannekoek in haar pre overgangsfase. Beetje last van opvliegersquote:Op woensdag 11 april 2007 23:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeee die liep gisteren ineens in beeld bij de gameroom
Als RatB zo graag afscheid van zijn pappie wil nemen moet hij maar naar ... buiten! Of zijn twaalf uur aanvragen en bij Sylvia op gesprek komen...........quote:Op woensdag 11 april 2007 23:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
Heeft Brian het nog steeds emotioneel zo moeilijk dat er weer een vaderfiguur uit zijn leven is ... of is hij gewoon blauw ?
Het was Ilona die met het plan kwamquote:Op woensdag 11 april 2007 23:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, die van Nena vond ik leuk. Huub heeft ze toen mooi tuk gehad.
Zou mevrouw P. als producent niet de baas zijn van Stijn???quote:Op woensdag 11 april 2007 23:30 schreef Lieve het volgende:
[..]
Volgens mij is ie in zijn hart misschien wel aardig. Hij zit daar met een mislukte pannekoek in haar pre overgangsfase. Beetje last van opvliegers
JA ... en daar beginnen ze verdomme mee op een avond dat IK eens een keer de deur uit ben. Ben helemaal de draad kwijt terwijl ik hier al een half jaar onbeweeglijk voor de streams hang.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ze zijn eindelijk een spel aan het spelen nu. Dat werd tijd
ach, het spel valt wel mee hoor...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
JA ... en daar beginnen ze verdomme mee op een avond dat IK eens een keer de deur uit ben. Ben helemaal de draad kwijt terwijl ik hier al een half jaar onbeweeglijk voor de streams hang.
Ik vond eric ook erg gemakkelijk geloven wat jaap zei. Jaap weet denk ik niet wat hij er precies mee moetquote:Op woensdag 11 april 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
Eric gelooft Jaap men wat dom![]()
![]()
Sil gelooft het niet.![]()
Tss en wie weet waar ze hem normaliter heeftquote:Op woensdag 11 april 2007 23:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
En meteen komt ze in beeld, met die kuthond tussen d'r neptieten![]()
Los van Huub zelfs.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric praat met Sylvia. Het lijkt erop dat hij een eigen dubbelspel gaat opzetten, los van de plannen van Japio.
[afbeelding]
Tja, ik heb ook wel eens gehoord van de bijnaam van dit ras hondjes.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tss en wie weet waar ze hem normaliter heeft![]()
Mijn gevoel is meer dat Eric niet goed kan verdragen dat Huub de 'virtuele chef' is in SHEquote:Op woensdag 11 april 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Los van Huub zelfs.
Waarschijnlijk zijn ze bang dat Huub te loslippig zal zijn.
In ieder geval is dit een bonding-momentje van Eric en Sylvia, die ze nodig hebben voor hun gevoel van zekerheid dat ze elkaar backuppen
Huub is ook te loslippig.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Los van Huub zelfs.
Waarschijnlijk zijn ze bang dat Huub te loslippig zal zijn.
In ieder geval is dit een bonding-momentje van Eric en Sylvia, die ze nodig hebben voor hun gevoel van zekerheid dat ze elkaar backuppen
Als speelster in het DGK-spel is Sylvia niet te onderschatten.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:38 schreef Sonique het volgende:
Damn, Sil scored weer wat punten bij mij...
zekerquote:Op woensdag 11 april 2007 23:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn gevoel is meer dat Eric niet goed kan verdragen dat Huub de 'virtuele chef' is in SHE
In dit geval zit ie niet ver van de waarheid...Nico speelt inderdaad een spelletje met BANJquote:Op woensdag 11 april 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik word zo misselijk van Brian met zijn complot theorieën![]()
![]()
Shit! Is Brian er nu al achter?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In dit geval zit ie niet ver van de waarheid...Nico speelt inderdaad een spelletje met BANJ
Brian is slim, hij weet exact welke troeven hij in handen heeft, vergis je nietquote:Op woensdag 11 april 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In dit geval zit ie niet ver van de waarheid...Nico speelt inderdaad een spelletje met BANJ
Leuke cap .... vond het wel wat en deed een poging. Mijn hond zit nu met d'r poot naar haar voorhoofd te wijzen.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie zou nou niet voor hondje willen spelen
En alleen maar mooi dat Brain dat inziet. Nu ziet hij helemaal achter elke boom een vijand. En nou is een van die vijanden nog een aantrekkelijke man ook nog, waar hij vast heel spannend over gaat dromen...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
droom je al van mevr Flens of nog nietquote:Op woensdag 11 april 2007 23:43 schreef Lieve het volgende:
Het is toch de grootste onzin ter wereld die BANJ eruit kraamt als er iemand bij SHE weg moet?
Dat is onlogisch en daardoor niet reeel.
Als RatB niemand loslaat en Para Brother blijft die zichzelf mept dan lijkt het me de allereerste die weg MOET.
Zeker als ik op tv zag hoe hij het shirt van Huub openscheurt en hem FYSIEK aanvalt.
Maar we hebben mevrouw Flens. De volkomen in discrediet gebrachte arbeidskracht die het programma dagelijks verkracht door de lowlife Brian niet wil lozen!
Lieve wind je niet zo op... Ik heb het idee dat je elke avond met een van woede knalrode kop achter de computer zit.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:43 schreef Lieve het volgende:
Het is toch de grootste onzin ter wereld die BANJ eruit kraamt als er iemand bij SHE weg moet?
Dat is onlogisch en daardoor niet reeel.
Als RatB niemand loslaat en Para Brother blijft die zichzelf mept dan lijkt het me de allereerste die weg MOET.
Zeker als ik op tv zag hoe hij het shirt van Huub openscheurt en hem FYSIEK aanvalt.
Maar we hebben mevrouw Flens. De volkomen in discrediet gebrachte arbeidskracht die het programma dagelijks verkracht door de lowlife Brian niet wil lozen!
De geniale dichter. Hij weet alleen maar hoe hij bepaalde gaatjes kan dichten..quote:Op woensdag 11 april 2007 23:43 schreef 2live het volgende:
brian heeft het weer over afluisteren; hun doen het, part of the game...
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian pakt de sleutel van de kast in de gameroom. Een ideale plaats om te verstoppen en gaan zitten afluisteren als 'de vijand' in de gameroom gaat vergaderen........
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Brian is slim, hij weet exact welke troeven hij in handen heeft, vergis je niet![]()
Klopt, op een onverwachte situatie anticiperenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:46 schreef 2live het volgende:
brian; soms komt er een moment.. kijk me aan dit is belangrijk...soms komt er een moment dat er iets wordt gezegd wat je nog niet naar mij hebt uitgesproken!
omfg, wat is het toch een Kneus met een hoofdletter. Vergis je niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:46 schreef 2live het volgende:
brian; soms komt er een moment.. kijk me aan dit is belangrijk...soms komt er een moment dat er iets wordt gezegd wat je nog niet naar mij hebt uitgesproken!
ongelooflijk toch!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:47 schreef noekje het volgende:
[..]
omfg, wat is het toch een Kneus met een hoofdletter. Vergis je niet.
Brian is niet slim, hij is scam en... it takes one to recognize onequote:Op woensdag 11 april 2007 23:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Brian is slim, hij weet exact welke troeven hij in handen heeft, vergis je niet![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:48 schreef kleinzusje het volgende:
Is die arrogante kutkok voorgoed weg ? Mooi![]()
Dat doe ik dan best goed. Nee, ik wil het best spannend voor je maken. En ik heb een zuidelijk temperament. Ben wel passioneel en ook betrokken, maar deze woede heb ik gelukkig niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Lieve wind je niet zo op... Ik heb het idee dat je elke avond met een van woede knalrode kop achter de computer zit.
Ik vind hem be-hoor-lijk slim, ondanks dat mensen hem op zijn talige incompetentie aanvallen, wat toch deels buiten slimheid staat IMOquote:Op woensdag 11 april 2007 23:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Brian is niet slim, hij is scam en... it takes one to recognize one![]()
Nee schat dan ging ze naakt in de sauna zittenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:53 schreef kissa het volgende:
Als mijn tieten en mijn buik gedaan zijn ga ik naar huis. Beloofd (Staas)![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:50 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dat doe ik dan best goed. Nee, ik wil het best spannend voor je maken. En ik heb een zuidelijk temperament. Ben wel passioneel en ook betrokken, maar deze woede heb ik gelukkig niet.(geen para brother en mezelf slaan of dat soort dingen)
uiteindelijk zit ik hier toch alleen maar met een zak M&M's
toch heb ik hier een heleboel weken geleden wel eens zitten schuimbekken. Maar zelfs dat was weg bij het uitzetten van de streams
Op de wc bedoelt hij waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 23:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap: ... vandaag een slechte dag. Morgen weer knallen ...
... wéér knallen ?
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:48 schreef kleinzusje het volgende:
Is die arrogante kutkok voorgoed weg ? Mooi![]()
Laat me raden...jouw voornaam begint met een N en eindigt met ettyquote:Op woensdag 11 april 2007 23:51 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind hem be-hoor-lijk slim, ondanks dat mensen hem op zijn talige incompetentie aanvallen, wat toch deels buiten slimheid staat IMO![]()
HAHAHAH of ie daar ooit in zal trappen.....quote:Op woensdag 11 april 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
Ik heb begrepen dat Nicolaas op de hoogte is gebracht van het Jaap+Brian-plan?
Dan moeten Natasia+Nicolaas dat gewoon door laten gaan, en dan dinsdag of zo tegen Brian zeggen "die LUL naait je waar je bij staat! Hij loopt ECHT over naar SHE"
Oeh, de politie had al voor de deur gestaan hoor, als het aan Eric lagquote:Op woensdag 11 april 2007 23:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
Een vieze flikker, met een flikkerdasje én een flikkerarmband. Joehoe Braaajen, kom eens uit die kast!
kan dat gediscrimineer en gegeneraliseer wat minder!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
Een vieze flikker, met een flikkerdasje én een flikkerarmband. Joehoe Braaajen, kom eens uit die kast!
[afbeelding]
Ja en daarna jij want dat is inmiddels wel bekend van mannen die extreem reageren op homo'squote:Op woensdag 11 april 2007 23:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Slim, nee... hij is vooral téring-para, en dat helpt hem in deze fase wèl door het spel.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:51 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind hem be-hoor-lijk slim, ondanks dat mensen hem op zijn talige incompetentie aanvallen, wat toch deels buiten slimheid staat IMO![]()
Lat die kast maar dicht, het braajen kotsteiltje zit nu vol.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lat die kast maar dicht, het braajen kotsteiltje zit nu vol.![]()
Ben ff plat![]()
![]()
Flikker eens op, het woord flikker is speciaal voor Brain uitgevonden.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:57 schreef RSie het volgende:
[..]
kan dat gediscrimineer en gegeneraliseer wat minder!
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
LOL .... Huub staat een borst van Amanda te aaien in plaats van het hondje !!!
Zeg, ik dacht dat jij een probleem met Huub hadquote:Op woensdag 11 april 2007 23:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
Flikker eens op, het woord flikker is speciaal voor Brain uitgevonden.![]()
dat ze amanda eruit willen gaan stemmenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:00 schreef Bridale het volgende:
Wat zei huub nou net? Wat weet die van Amanda?
Kijk Nettie, je dochter! De oneerlijke criminele flikker! ( oh, wat zeg ik nou? Ach, ik bedoel niet de leuke eerlijke homofielen! Alleen deze flikker!)quote:Op woensdag 11 april 2007 23:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
Gaat het wel goed met je?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Brian heeft wel mooie kleren
Als ik als homo benaderd zou worden door zo'n creepy nicht als Brain, zou ik spontaan hetero worden!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja en daarna jij want dat is inmiddels wel bekend van mannen die extreem reageren op homo's![]()
Ik vind het idd wel stylish. Hij kan het wel hebben hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Nou met zo'n rug als hij heeft, was het meer knallen voor diegene die hem heeft geharst .quote:Op woensdag 11 april 2007 23:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
De man zal toch zeker niet denken dat het harsen van zijn rug een soort van knallen was eh?
Niets is wat het lijkt!quote:Op donderdag 12 april 2007 00:00 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zeg, ik dacht dat jij een probleem met Huub had![]()
Nou was ik bijna weg en dan kom jij weer met de kleren. Klinkt als : KOLERE BRIANquote:Op donderdag 12 april 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Ja prima, ik vind zijn KLEREN erg leukquote:
meeloper met wie?......quote:Op donderdag 12 april 2007 00:02 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
En daar ligt de valse meelopende huily
Al draagt een aap een gouden ring, ...........................quote:Op donderdag 12 april 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
juist nietquote:Op donderdag 12 april 2007 00:02 schreef Dutchguy het volgende:
Brian wil het een en ander al met Amanda bespreken. M.a.w. hij krabbelt terug.
Being Hot, in de saunaquote:Op donderdag 12 april 2007 00:02 schreef carpediem23 het volgende:
Waar is Nico, kan hem niet zien op de streams
wat ben je toch een vreemd zusje...quote:Op donderdag 12 april 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb het deels gezien en ik geef toe dat Joops reacties niet tegenvielenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou met zo'n rug als hij heeft, was het meer knallen voor diegene die hem heeft geharst .
Ik hoop dat het flink pijn heeft gedaan![]()
Brian is en blijft een rare pauper.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, ...........................
Oh? Wat dan? Dat dasje of het witte hemdje?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja prima, ik vind zijn KLEREN erg leuk
Huub krijgt het geen eens te horen voorlopig.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:04 schreef BuffyJan het volgende:
Japio denkt echt dat ie Huub aan zn kant gaat krijgen![]()
Om zelf te dragen bedoel je?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
alles ( - de witte onderbroek)quote:Op donderdag 12 april 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
Jemig, ik vind zn kleding echt leuk![]()
Het gaat over Braaaaienquote:Op donderdag 12 april 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Om zelf te dragen bedoel je?
Of voor Eric?
Voor de man waar ik op val ( die zit niet in deze real live soap)quote:Op donderdag 12 april 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Om zelf te dragen bedoel je?
Of voor Eric?
Brian heeft grappig genoeg een aantal items die ook bij mij in de kast hangen.'quote:Op donderdag 12 april 2007 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het is iedere keer weer raar bij mijquote:Op donderdag 12 april 2007 00:04 schreef Lipsch het volgende:
[..]
wat ben je toch een vreemd zusje...
Ik vind zn kleren super mooi, stoer, sexy, lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik lieverd...
Ik vind zijn kleding "nichterig"
Mag ik dat wel zeggen!?
.. met dat kantje aan de pijpjes?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:09 schreef kissa het volgende:
[..]
Die grote witte slip tot aan zijn oksels?![]()
Van mij welquote:Op donderdag 12 april 2007 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik lieverd...
Mag ik dat wel zeggen!?
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind zn kleren super mooi, stoer, sexy, lekker
Kan menig hetero een voorbeeld aan nemen
.....en bretelsquote:Op donderdag 12 april 2007 00:10 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. met dat kantje aan de pijpjes?![]()
en jaapie heeft haar toch ontmoet tijdens de castings!!quote:Op donderdag 12 april 2007 00:10 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Cora houd niet zo van camera,s, Yeahhhhh right..
Marc is opgerot en komt nooit meer terug, dus denk het niet. Zonder Mark is het echt heel saaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op donderdag 12 april 2007 00:11 schreef Judah het volgende:
Hòh-hòi.
Ik schakel in op deze prachtige donderdag en ik zie weinig anders dan normaal. Brian en Jaap die elkaar aan het bewerkstelligen en zij en bij Huub en Eric eigenlijk idem dito. Gaat er nog wat gebeuren?
Allemaal gekregen van de styliste.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik lieverd...
Mag ik dat wel zeggen!?
Mooie gedichten ?quote:
Dank jequote:Op donderdag 12 april 2007 00:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
Voor Sussie en VirtualPOMmetje!
2 armbanden, een sjaaltje, oorbelletjes... alleen jammer van dat smoel
[afbeelding]
Brian droeg denk ik meer marktplaats-kleding, als-in de neppe D&G-lijn rechtstreeks uit Turkije.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Allemaal gekregen van de styliste.
Hij moest al zijn hiphop shirts en truien (of hoe noem je die dingen) inleveren
Heb je nooit dat filmpje gezien voor het milieu????quote:Op donderdag 12 april 2007 00:09 schreef kissa het volgende:
[..]
Die grote witte slip tot aan zijn oksels?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |