Nena heeft wel een rijbewijs... en het valt idd mee als die Beetle van dr moeder was, maar als ze er 1 cadeau zou krijgen van dr ouders zou het me ook nog niet verbazen... zo is ze nou eenmaal opgegroeid.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die auto was niet van haar hoor. Ze heeft geen rijbewijs dat was show... Maar het zijn wel verwende krengen volgens mij als ik die kleding praatjes hoor, zonder een baan te hebben
lijkt me niet, hij heeft jaap niet nodig en dat weet hijquote:Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef Desii het volgende:
Erik laat zich lekker uithoren zeg... pfff
Hij trapt toch niet in de kul van Billie
Geen idee waar ze dat elke dag vandaan plukken.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:00 schreef carpediem23 het volgende:
Waar kun je zien hoeveel mensen de streams bekijken???
Inderdaad, wat een dombo..quote:Op woensdag 11 april 2007 22:56 schreef rooie3 het volgende:
Haha bij BB heeft nog nooit een nieuwkomer gewonnen.
Volgens mij komen ze daar allemaal tegelijk binnen.
johquote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef _-inge-_ het volgende:
Judith is ook boos geworden op alle andere deelnemers aan de zangles omdat ze minder oefenen dan ze gevraagd heeft (Brian: 1,5 uur per dag - De rest: 1 uur per dag). Brian oefent dan zelfs in verhouding nog het meeste van wat gevraagd wordt. Als ze besluit te stoppen dan is het te makkelijk om alleen Brian de schuld te geven!
Brian heeft overigens volgens mij gelijk dat Nicolaas deze ruzie alleen maar heeft opgevoerd om Amanda eruit te krijgen.
Hoi _inge_quote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef _-inge-_ het volgende:
Judith is ook boos geworden op alle andere deelnemers aan de zangles omdat ze minder oefenen dan ze gevraagd heeft (Brian: 1,5 uur per dag - De rest: 1 uur per dag). Brian oefent dan zelfs in verhouding nog het meeste van wat gevraagd wordt. Als ze besluit te stoppen dan is het te makkelijk om alleen Brian de schuld te geven!
Brian heeft overigens volgens mij gelijk dat Nicolaas deze ruzie alleen maar heeft opgevoerd om Amanda eruit te krijgen.
Kweet niet volgens mij ging ze voor de motor rijbewijs en reed ze wel in auto's van vriendjes zonder maar ik zal het wel fout hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nena heeft wel een rijbewijs... en het valt idd mee als die Beetle van dr moeder was, maar als ze er 1 cadeau zou krijgen van dr ouders zou het me ook nog niet verbazen... zo is ze nou eenmaal opgegroeid.
heb jij Brian meer dan de rest zien oefenen? knap!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef _-inge-_ het volgende:
Geloof er niets van. Hij is vooral flink aan het schudden en ik betwijfel of hij zelf de uitkomst nu al kan voorzien.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef _-inge-_ het volgende:
Wat is dit een vertekend beeld wat je schetst. Ik zie Brian zelfs tijdens de groepsles nog weglopen.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef _-inge-_ het volgende:
Japio heeft het tijdstip voor deze aktie goed gepland.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio probeert bij Eric steun te vinden ....... Het plan waarvasn Nicolaas nog zei dat hij geen kans maakte, omdat Eric het echt wel zou doorzien .......
[afbeelding]
Dat heeft hij vanmiddag met z'n meester besproken. De puppetmaster Brian.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
Waarom doet Jaap nu een poging???? Amanda gaat er toch uit.
tegenwoordig hebben ze een afspraak elkaar niet meer te storen in de private zolang het niet nodig isquote:Op woensdag 11 april 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
Sil kwam de private in en Jaap gelijk dit is een private. Wat deed meneer vorige week toen Eric aan het bellen was ???
ik snap er niks vanquote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef Sonique het volgende:
Ok dan....
Nu weet ik echt zeker dat Jaap er uit ligt als volgende...
Nu kunnen ze huub naar SHE lokken, waarmee hij verstoten word van BANN. Op het laatste moment zal SHE tegen jaap stemmen, en hebben ze ze de tegen stemmen van BANN..
p=m (rebus)quote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat heeft hij vanmiddag met z'n meester besproken. De puppetmaster Brian.![]()
Hij doet dit juist samen met Brian. Daar hebben ze het uitgebreid over gehad. Ze gaan ook een zgn ruzie bewerkstelligen samen. Mits je het over Jaap hebt natuurlijk en niet over Huub.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef Sonique het volgende:
Ok dan....
Nu kunnen ze huub naar SHE lokken, waarmee hij verstoten word van BANN. Op het laatste moment zal SHE tegen jaap stemmen, en hebben ze ze de tegen stemmen van BANN..
Lekkere timingquote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
het valt mee denk ik. jaap probeert er echt iets van te maken om het spel te versnellen. Eric probeert Jaap om te lullen zodat hij brain/amanda niet meer dekt.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef robert2006 het volgende:
zowel jaap als eric proberen de andere te naaien, zo doorzichtig
Ze ging idd voor dr motorrijbewijs maar had al een autorijbewijs... het behalen van het theoriegedeelte daarvan was echter wel uitermate discutabel verlopen (heeft ze zelf ooit verteld, wat er precies mee was weet ik niet meer, maar het klopte niet iig)quote:Op woensdag 11 april 2007 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Kweet niet volgens mij ging ze voor de motor rijbewijs en reed ze wel in auto's van vriendjes zonder maar ik zal het wel fout hebben.![]()
Het doel is dat Eric Sylvia er uit gaat stemmen.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja ik bedoel jaap..quote:Op woensdag 11 april 2007 23:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij doet dit juist samen met Brian. Daar hebben ze het uitgebreid over gehad. Ze gaan ook een zgn ruzie bewerkstelligen samen. Mits je het over Jaap hebt natuurlijk en niet over Huub.
Jaap speelt dit maar hoor, hij kan het prima vinden met Brian zei hij vanmiddag nog. Hij doet dit puur om een doorbraak aan de andere kant te forcerenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef Sonique het volgende:
Ok dan....
Nu kunnen ze Jaap naar SHE lokken, waarmee hij verstoten word van BANN. Op het laatste moment zal SHE tegen jaap stemmen, en hebben ze ze de tegen stemmen van BANN..
Nou, dát zit wel snor na deze wereldbabbel van Jaap.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Het doel is dat Eric Sylvia er uit gaat stemmen.
Idd Nena reed al op haar 17e in de auto van haar vriendje van Oldenzaal naar A'dam. Hij was te lui/moe om te rijden dan.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze ging idd voor dr motorrijbewijs maar had al een autorijbewijs... het behalen van het theoriegedeelte daarvan was echter wel uitermate discutabel verlopen (heeft ze zelf ooit verteld, wat er precies mee was weet ik niet meer, maar het klopte niet iig)
Dat she denkt dat Jaap uit BAN wordt gegooid. She neemt Jaap op. Jaap wordt dik met Eric en Jaap wordt zgn Eric zijn backup en ze gaan Syl eruit stemmen. Syl eruit en Ban is blij. Ban wordt dan weer Banj.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja ik bedoel jaap..
Maar, ik snap dat plan dan niet van Brian en Jaap...
En dan krijgen ze zogenaamd ruzie, en dan? wat bereiken ze daar dan mee?
Wat voor een doorbraak?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:10 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Jaap speelt dit maar hoor, hij kan het prima vinden met Brian zei hij vanmiddag nog. Hij doet dit puur om een doorbraak aan de andere kant te forceren![]()
Trustenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:11 schreef Polonium-120 het volgende:
nou kinderen, pappa gaat even rusten...![]()
Zou ie nu gaan voor neuken met Jaap?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
Waar zit Brian op te wachten ??? Zijn neukertje of Jaap
Lolquote:Op woensdag 11 april 2007 23:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat she denkt dat Jaap uit BAN wordt gegooid. She neemt Jaap op. Jaap wordt dik met Eric en Jaap wordt zgn Eric zijn backup en ze gaan Syl eruit stemmen. Syl eruit en Ban is blij. Ban wordt dan weer Banj.
Dat is hun opzet.
Waar was je gisteravond.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:10 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Jaap speelt dit maar hoor, hij kan het prima vinden met Brian zei hij vanmiddag nog. Hij doet dit puur om een doorbraak aan de andere kant te forceren![]()
Is het ook maar we hebben het dan ook over een meesterplan van Brian en Jaap. Na fysiek geweld is dit het enige waar ze op kunnen komen. Meer dan dit wordt het ook niet. Ze zitten echt op hun hoogtepunt nu.quote:
Dat besprak hij eerder vanavond met Nicolaas en zelfs die vondt het kansloos.quote:
ja buitenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Heeft Brian moeten huilen omdat Marc niet meer naar DGK komt?
Ja.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Die van Nena was best leuk! Haar ontslagronde.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef Rest het volgende:
Dat zijn alle strategische opzetjes tot nu toe geweest, van beide kanten...
Tranen met tuiten, Natasja ookquote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
Brain geeft uiting aan zijn orale behoeften.... Oral B(rother)!
[afbeelding]
klopt dat ook?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft alles afgeluisterd en heeft gehoord dat Huub geen excuses gaat maken aan Marc. Dus hij wil Marc zelf bellen morgen.
Moet eerlijk zijn, ik heb alleen maar het stukje gehoord dat Sil vertelde dat Nicolaas er gelijk op ingespeeld heeft door iedereen te laten zeggen Amanda weg te stemmen. Daarna ben ik weer naar binnen geswitched.quote:
Welnee hij zit brian te bedonderenquote:
en hij heeft al 2 homovaders en dan ook nog eens een kok. Netty kan wel opdoeken met al die opvoeders rondom haar labiele zoon.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
Brian ziet Marc als een vader.
Jaap verteld wel precies tegen brain wat er is besproken met ericquote:
quote:
Maar hier is nog een complicatie bij.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat she denkt dat Jaap uit BAN wordt gegooid. She neemt Jaap op. Jaap wordt dik met Eric en Jaap wordt zgn Eric zijn backup en ze gaan Syl eruit stemmen. Syl eruit en Ban is blij. Ban wordt dan weer Banj.
Dat is hun opzet.
En dat voor iemand die zich t-hhhhuis voelt bij een liedje van Wim Sonneveld.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian ziet Marc als een soort vader, die weggaat. Daarom moest hij janken .....
De vraag is: Heeft zijn brein het weten te bewerkstelligen dat hij ook snapt wat er aan de hand is?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
O jee, Nicolaas en Huub hebben een smerige lach uitgewisseld met elkaar .... en dat heeft Brian gezien.
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
Brain geeft uiting aan zijn orale behoeften.... Oral B(rother)!
[afbeelding]
Het kantoorquote:Op woensdag 11 april 2007 23:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar zijn Amanda + de honden?
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian is echt wel slim hoor. Die ziet kleine emotionele uitingen haarscherp.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:18 schreef noekje het volgende:
Brian vertrouwt Nicolaas voor geen meter. Hij denkt dat Huub en Nico een pact hebben.
Oeh... dat is scoren bij je neukertje.... haar aanspreken met de naam van de vrouw waar je echt nooit wat voor gevoeld hebtquote:
Dit hele plan staat vol met complicatie's. Reken het mij alsjeblieft niet aan. Ik geef alleen maar weer wat het idiote plan is.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar hier is nog een complicatie bij.
Hebben ze dit al met Natasia besproken?
Natasia heeft namelijk al vanmorgen vroeg met Nicolaas afgesproken dat Jaap eruit moet. En die afspraak vanmiddag nog eens bevestigd.
Zal Natasia dat goed uitspelen, of zal ze zich verlullen?
wat vertel je dat toch weer heerlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
Brian legt aan Jaap uit waarom hij heeft gehuild vanavond. Met zijn karakteristieke zachte, lieve, haast hypnotiserende stem legt hij uit: "Ik had een band met hem, na al die tijd in het huis."
Brian zegt nu tegen Jaap dat hij heeft gezien hoe Nicolaas en Huub tegen elkaar knipoogden. Nico is daarom niet te vertrouwen, volgens de dichter.
Die was van Ilona, net als het uitpersen van de Stephanstemming, die ze toch wel wegstemmen zouquote:Op woensdag 11 april 2007 23:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Die van Nena was best leuk! Haar ontslagronde.
Echt?quote:
Nee, die van Nena vond ik leuk. Huub heeft ze toen mooi tuk gehad.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Die was van Ilona, net als het uitpersen van de Stephanstemming, die ze toch wel wegstemmen zou
Triest maar waar......... de tranen biggelden over de wangetjes.....quote:Op woensdag 11 april 2007 23:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
Echt?
![]()
Ook weer lekker geloofwaardig als ze dat gedaan hebben... Ik had tegen ze gezegt dat ze maar eens even normaal moesten doen 'get a fucking life'
Hier nog steeds!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Triest maar waar......... de tranen biggelden over de wangetjes.....
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:10 schreef carpediem23 het volgende:
Meneer S!! Is er een foto van Stein/Stijn?????Ooit in beeld geweest?
Heeee die liep gisteren ineens in beeld bij de gameroomquote:
Haha ik denk dat hij dit keer gelijk heeft ook nogquote:Op woensdag 11 april 2007 23:24 schreef mazaru het volgende:
Brian is weer paraaaa
Hij denkt dat Nicolaas dit allemaal ingecalculeerd heeft, en daarom Huub immuniteit heeft gegeven.
Waarom schatten ze die Nicolaas zo hoog in?
Ik word zo misselijk van Brian met zijn complot theorieënquote:Op woensdag 11 april 2007 23:26 schreef Gert het volgende:
Hoe Brian ook "Nicolaas" uitspreekt: met zo'n suizend, fluitend geluidje aan het eind: Nicolaazz.
Rrrrrrrriiiil!!!!
Het is net als kijken naar een enge film met een gore viezerik. Lekker huiveren. Alleen weet je bij zo'n enge film dat de klootzak altijd het loodje legt aan het eind. Dat weten we nu niet..
Let wel, dit is geen vermoeden van Brian, hij weet het zeker. Toen hij de borden waste keek hij in de spiegel en zag dat Nicolaas een knipoog gaf. Dat is natuurlijk doorslaand bewijs !quote:Op woensdag 11 april 2007 23:24 schreef mazaru het volgende:
Brian is weer paraaaa
Hij denkt dat Nicolaas dit allemaal ingecalculeerd heeft, en daarom Huub immuniteit heeft gegeven.
het is geen verwijt naar jou, hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 23:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit hele plan staat vol met complicatie's. Reken het mij alsjeblieft niet aan. Ik geef alleen maar weer wat het idiote plan is.
Geen flauw idee of Natasia dit weet.
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:27 schreef avonne het volgende:
[..]
het is geen verwijt naar jou, hoor![]()
Maar, naar mijn mening, wel een belangrijke aanvulling.
Ik ben er dol op, al die verschillende strategien tegelijkertijd![]()
Ik weet ook niet of Brian en Jaap al met Natasia hebben overlegd.
Iemand??
Als je echt huivert bij een film dan is het een goeie. Maar lekker huiveren in deze setting. ....quote:Op woensdag 11 april 2007 23:26 schreef Gert het volgende:
Hoe Brian ook "Nicolaas" uitspreekt: met zo'n suizend, fluitend geluidje aan het eind: Nicolaazz.
Rrrrrrrriiiil!!!!
Het is net als kijken naar een enge film met een gore viezerik. Lekker huiveren. Alleen weet je bij zo'n enge film dat de klootzak altijd het loodje legt aan het eind. Dat weten we nu niet..
ja joh, st.Nic wist dit allemaal van tevoren, Huub en Amanda hebben express slecht gekookt en daarmee gezorgd dat Marc een reden had om boos te worden waaroip Nico kon reageren met zijn speech over mensen eruit kicken.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:24 schreef mazaru het volgende:
Brian is weer paraaaa
Volgens mij is ie in zijn hart misschien wel aardig. Hij zit daar met een mislukte pannekoek in haar pre overgangsfase. Beetje last van opvliegersquote:Op woensdag 11 april 2007 23:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeee die liep gisteren ineens in beeld bij de gameroom
Als RatB zo graag afscheid van zijn pappie wil nemen moet hij maar naar ... buiten! Of zijn twaalf uur aanvragen en bij Sylvia op gesprek komen...........quote:Op woensdag 11 april 2007 23:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
Heeft Brian het nog steeds emotioneel zo moeilijk dat er weer een vaderfiguur uit zijn leven is ... of is hij gewoon blauw ?
Het was Ilona die met het plan kwamquote:Op woensdag 11 april 2007 23:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, die van Nena vond ik leuk. Huub heeft ze toen mooi tuk gehad.
Zou mevrouw P. als producent niet de baas zijn van Stijn???quote:Op woensdag 11 april 2007 23:30 schreef Lieve het volgende:
[..]
Volgens mij is ie in zijn hart misschien wel aardig. Hij zit daar met een mislukte pannekoek in haar pre overgangsfase. Beetje last van opvliegers
JA ... en daar beginnen ze verdomme mee op een avond dat IK eens een keer de deur uit ben. Ben helemaal de draad kwijt terwijl ik hier al een half jaar onbeweeglijk voor de streams hang.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ze zijn eindelijk een spel aan het spelen nu. Dat werd tijd
ach, het spel valt wel mee hoor...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
JA ... en daar beginnen ze verdomme mee op een avond dat IK eens een keer de deur uit ben. Ben helemaal de draad kwijt terwijl ik hier al een half jaar onbeweeglijk voor de streams hang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |