En dat voor iemand die zich t-hhhhuis voelt bij een liedje van Wim Sonneveld.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian ziet Marc als een soort vader, die weggaat. Daarom moest hij janken .....
De vraag is: Heeft zijn brein het weten te bewerkstelligen dat hij ook snapt wat er aan de hand is?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
O jee, Nicolaas en Huub hebben een smerige lach uitgewisseld met elkaar .... en dat heeft Brian gezien.
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
Brain geeft uiting aan zijn orale behoeften.... Oral B(rother)!
[afbeelding]
Het kantoorquote:Op woensdag 11 april 2007 23:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar zijn Amanda + de honden?
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Heeft Brian moeten huilen omdat Marc niet meer naar DGK komt?
Brian is echt wel slim hoor. Die ziet kleine emotionele uitingen haarscherp.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:18 schreef noekje het volgende:
Brian vertrouwt Nicolaas voor geen meter. Hij denkt dat Huub en Nico een pact hebben.
Oeh... dat is scoren bij je neukertje.... haar aanspreken met de naam van de vrouw waar je echt nooit wat voor gevoeld hebtquote:
Dit hele plan staat vol met complicatie's. Reken het mij alsjeblieft niet aan. Ik geef alleen maar weer wat het idiote plan is.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar hier is nog een complicatie bij.
Hebben ze dit al met Natasia besproken?
Natasia heeft namelijk al vanmorgen vroeg met Nicolaas afgesproken dat Jaap eruit moet. En die afspraak vanmiddag nog eens bevestigd.
Zal Natasia dat goed uitspelen, of zal ze zich verlullen?
wat vertel je dat toch weer heerlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
Brian legt aan Jaap uit waarom hij heeft gehuild vanavond. Met zijn karakteristieke zachte, lieve, haast hypnotiserende stem legt hij uit: "Ik had een band met hem, na al die tijd in het huis."
Brian zegt nu tegen Jaap dat hij heeft gezien hoe Nicolaas en Huub tegen elkaar knipoogden. Nico is daarom niet te vertrouwen, volgens de dichter.
Die was van Ilona, net als het uitpersen van de Stephanstemming, die ze toch wel wegstemmen zouquote:Op woensdag 11 april 2007 23:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Die van Nena was best leuk! Haar ontslagronde.
Echt?quote:
Nee, die van Nena vond ik leuk. Huub heeft ze toen mooi tuk gehad.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Die was van Ilona, net als het uitpersen van de Stephanstemming, die ze toch wel wegstemmen zou
Triest maar waar......... de tranen biggelden over de wangetjes.....quote:Op woensdag 11 april 2007 23:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
Echt?
![]()
Ook weer lekker geloofwaardig als ze dat gedaan hebben... Ik had tegen ze gezegt dat ze maar eens even normaal moesten doen 'get a fucking life'
Hier nog steeds!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Triest maar waar......... de tranen biggelden over de wangetjes.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |