Nou was ik bijna weg en dan kom jij weer met de kleren. Klinkt als : KOLERE BRIANquote:Op donderdag 12 april 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Brian heeft wel mooie kleren
Ja prima, ik vind zijn KLEREN erg leukquote:
meeloper met wie?......quote:Op donderdag 12 april 2007 00:02 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
En daar ligt de valse meelopende huily
Al draagt een aap een gouden ring, ...........................quote:Op donderdag 12 april 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
juist nietquote:Op donderdag 12 april 2007 00:02 schreef Dutchguy het volgende:
Brian wil het een en ander al met Amanda bespreken. M.a.w. hij krabbelt terug.
Being Hot, in de saunaquote:Op donderdag 12 april 2007 00:02 schreef carpediem23 het volgende:
Waar is Nico, kan hem niet zien op de streams
wat ben je toch een vreemd zusje...quote:Op donderdag 12 april 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb het deels gezien en ik geef toe dat Joops reacties niet tegenvielenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou met zo'n rug als hij heeft, was het meer knallen voor diegene die hem heeft geharst .
Ik hoop dat het flink pijn heeft gedaan![]()
Brian is en blijft een rare pauper.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, ...........................
Oh? Wat dan? Dat dasje of het witte hemdje?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja prima, ik vind zijn KLEREN erg leuk
Huub krijgt het geen eens te horen voorlopig.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:04 schreef BuffyJan het volgende:
Japio denkt echt dat ie Huub aan zn kant gaat krijgen![]()
Om zelf te dragen bedoel je?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
alles ( - de witte onderbroek)quote:Op donderdag 12 april 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
Jemig, ik vind zn kleding echt leuk![]()
Het gaat over Braaaaienquote:Op donderdag 12 april 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Om zelf te dragen bedoel je?
Of voor Eric?
Voor de man waar ik op val ( die zit niet in deze real live soap)quote:Op donderdag 12 april 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Om zelf te dragen bedoel je?
Of voor Eric?
Brian heeft grappig genoeg een aantal items die ook bij mij in de kast hangen.'quote:Op donderdag 12 april 2007 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het is iedere keer weer raar bij mijquote:Op donderdag 12 april 2007 00:04 schreef Lipsch het volgende:
[..]
wat ben je toch een vreemd zusje...
Ik vind zn kleren super mooi, stoer, sexy, lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik lieverd...
Ik vind zijn kleding "nichterig"
Mag ik dat wel zeggen!?
.. met dat kantje aan de pijpjes?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:09 schreef kissa het volgende:
[..]
Die grote witte slip tot aan zijn oksels?![]()
Van mij welquote:Op donderdag 12 april 2007 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik lieverd...
Mag ik dat wel zeggen!?
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind zn kleren super mooi, stoer, sexy, lekker
Kan menig hetero een voorbeeld aan nemen
.....en bretelsquote:Op donderdag 12 april 2007 00:10 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. met dat kantje aan de pijpjes?![]()
en jaapie heeft haar toch ontmoet tijdens de castings!!quote:Op donderdag 12 april 2007 00:10 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Cora houd niet zo van camera,s, Yeahhhhh right..
Marc is opgerot en komt nooit meer terug, dus denk het niet. Zonder Mark is het echt heel saaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op donderdag 12 april 2007 00:11 schreef Judah het volgende:
Hòh-hòi.
Ik schakel in op deze prachtige donderdag en ik zie weinig anders dan normaal. Brian en Jaap die elkaar aan het bewerkstelligen en zij en bij Huub en Eric eigenlijk idem dito. Gaat er nog wat gebeuren?
Allemaal gekregen van de styliste.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik lieverd...
Mag ik dat wel zeggen!?
Mooie gedichten ?quote:
Dank jequote:Op donderdag 12 april 2007 00:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
Voor Sussie en VirtualPOMmetje!
2 armbanden, een sjaaltje, oorbelletjes... alleen jammer van dat smoel
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |