Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:31 schreef Maanvis het volgende:
Toevoeging aan de openingspost : Jaap, Natasia, Sylvia en Eric, en dus ook Nicolaas, hebben al toegezegd dat ze amanda hierdoor eruit gaan stemmen.. Brian denkt er nog over na.
Ik denk van nietquote:Op woensdag 11 april 2007 21:31 schreef Napster het volgende:
Ik denk wel dat Brain Amandel wegstemt
Als ie de groep niet tegen zich wil hebben is dat wel slim.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:31 schreef Napster het volgende:
Je had dr moeten zien hyperventileren toen Bart de eerste keer zijn 24 uur aanvroeg... dat was pas oprechtheid in z'n puurste vormquote:Op woensdag 11 april 2007 21:30 schreef Sporti het volgende:
Die achterlijke Nastasi jankt om een vreemde i.p.v. om haar kids![]()
denk het ook, gister keek hij zo vies naar amanda toen ze n bodyshot gaf aan eric en ook bijna aan jaap, en eric aan amanda terug, nu weet ie ook wel dat ze n fuckin hoer isquote:Op woensdag 11 april 2007 21:31 schreef Napster het volgende:
No way.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:31 schreef Napster het volgende:
Dat was haar werkquote:Op woensdag 11 april 2007 21:31 schreef obezzi het volgende:
[..]
denk het ook, gister keek hij zo vies naar amanda toen ze n bodyshot gaf aan eric en ook bijna aan jaap, en eric aan amanda terug,
nee dan is hij zijn neukertje kwijtquote:Op woensdag 11 april 2007 21:31 schreef Napster het volgende:
Denk het ook niet. Niet eens dat er een serieuze ontslagronde voor haar wordt aangevraagd. Maar als je Nicolaas ziet als iemand met de opdracht de groep te door elkaar te schudden, is ie verdomd aardig bezig.quote:
Waar gaaaaaaat het over jongens..pfff..quote:Op woensdag 11 april 2007 21:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat een overdreven, dramatisch gedoe zeg.
Omdat ze niet kan koken?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:31 schreef Maanvis het volgende:
Toevoeging aan de openingspost : Jaap, Natasia, Sylvia en Eric, en dus ook Nicolaas, hebben al toegezegd dat ze amanda hierdoor eruit gaan stemmen.. Brian denkt er nog over na.
Hoe hij dit weet uit te melken..... i love itquote:Op woensdag 11 april 2007 21:33 schreef Ifa het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Niet eens dat er een serieuze ontslagronde voor haar wordt aangevraagd. Maar als je Nicolaas ziet als iemand met de opdracht de groep te door elkaar te schudden, is ie verdomd aardig bezig.
Inderdaad, hij zou hier gewoon om moeten lachen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:33 schreef Black_king het volgende:
Huub' s sterkte is aan het afnemen......
als je huub vergelijkt met nico dan is huub gewoon n sulletje die stotterdquote:Op woensdag 11 april 2007 21:33 schreef Black_king het volgende:
Dat is ook zo: Marc is voorgoed uit de kooi, na 6 maanden....quote:Op woensdag 11 april 2007 21:33 schreef rooie3 het volgende:
Wat een drama zeg.
Lijkt wel of er iemand dood is.
Nog nooit zo'n retorische vraag gezien hier.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:34 schreef mootie het volgende:
Dat Brian en Natasja gewoon lopen te huilen omdat Mark boos is...... zijn die 2 wel helemaal goed bij hun hoofd?
Als Nicolaas het in de tussenliggende week zo speelt dat Brian echt denkt dat hij zich bij hem en Natasia voegt dan neemt hij dat risico wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
No way.
Die stemt nooit iemand eruit die niet van HES is.
Hij gaat ook per dag meer stotterenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:33 schreef Black_king het volgende:
Hij leeft in het verleden.... Zijn gouden tijd is voorbij... De arrogantie gaat zijn graf worden....quote:Op woensdag 11 april 2007 21:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad, hij zou hier gewoon om moeten lachen.
Hij raakt het perspectief kwijt.
Is toegevoegdquote:Op woensdag 11 april 2007 21:31 schreef Maanvis het volgende:
hij denkt erover na, maar durft het wel aan... zegt ie.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:35 schreef milk-shake het volgende:
heeft brain ja gezegt tegen nicolaas..............over het wegstemmen van snollie?
Maakt toch niks uit, hij is de volgende ronde imuum. Daarbij denk ik niet dat het zo is.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:33 schreef Black_king het volgende:
Typisch van Braaajen, als er ook maar iemand aan zijn neukertje zit en diegene wordt niet meteen door haar van zijn testikels ontdaan dan is zijn neukertje een hoer, totdat zijn testosserongehalte weer een niveau bereikt dat hij zelfs geil wordt van de op een kier staande keukendeur. Dan maakt het hem meteen niet meer uit welke spleet hij gaat bewerkstligen. Ik kots op dat ventje.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:31 schreef obezzi het volgende:
[..]
denk het ook, gister keek hij zo vies naar amanda toen ze n bodyshot gaf aan eric en ook bijna aan jaap, en eric aan amanda terug, nu weet ie ook wel dat ze n fuckin hoer is![]()
Maar 1 die het wel heel wat langer vol heeft gehouden In De Verrotte Gouden kooiquote:Op woensdag 11 april 2007 21:34 schreef obezzi het volgende:
[..]
als je huub vergelijkt met nico dan is huub gewoon n sulletje die stotterd
warom was dat?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:36 schreef noekje het volgende:
Natasia heeft Marc de 1e keer weggejaagd en wie heeft nu het hoogste woord?
Behalve Natasia is er in die hele fucking kutvilla dan ook niemand anders die een fatsoenlijke maaltijd op tafel weet te zetten....quote:Op woensdag 11 april 2007 21:37 schreef Black_king het volgende:
Natasia is als enige het meest bedroefd over het weggaan van Marc...
Ontzettende bonje met NL. Zij gooide toen wijn naar hem. Dat vond hij zo respectloos. Hij had een heel diner gekookt en niemand genoot meer van het eten en het was één grote teringzooi.quote:
Nicolaas staat ver boven NLquote:Op woensdag 11 april 2007 21:38 schreef Black_king het volgende:
[..]
Nicolaas has taken over the role of .NL......![]()
Daar ben ik het dan ook wel mee eens.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve Natasia is er in die hele fucking kutvilla dan ook niemand anders die een fatsoenlijke maaltijd op tafel weet te zetten....
Hou toch op. Die idioot krijgt daar geen poot aan de grond. En hij heeft in zijn eentje al de komende exitronde verknald door totaal een verkeerde immuniteit te geven. Dankzij 'the man in charge' gaat er wéér niemand uitquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Wat lult iedereen nou dan? Hoeveel oefenen zij iedere dag voor acteren en zingen dan?
Wat een stelletje mafkezen en hypocrieten daar zeg.
Helemaal eensch. Ik haat dat wijf, maar koken kan ze.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve Natasia is er in die hele fucking kutvilla dan ook niemand anders die een fatsoenlijke maaltijd op tafel weet te zetten....
Goed is nico hequote:Op woensdag 11 april 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Wat lult iedereen nou dan? Hoeveel oefenen zij iedere dag voor acteren en zingen dan?
Dat bedoel ik. Om te kotsen dit.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:38 schreef FSR het volgende:
Sorry hoor, maar wat een doorgestoken kaart is dit zeg....
Iedereen gaat over de stemming, H en A zitten buiten.. Ik wist al als de stemmingsgesprek afgelopen was, zou den H en A direct naar binnen zouden gaan.
Het is zo duidelijk dat dit gescript is.
Jammer dat het zo loopt het had echt een leuke reality kunnen zijn... geen in elkaar gestoken soap die verkocht moet worden om de schadepost te dekken.....
Dit was een duidelijk opzetje tussen de redactie, nicolaas en marc.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Dat je daar op valtquote:
Amen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou toch op. Die idioot krijgt daar geen poot aan de grond. En hij heeft in zijn eentje al de komende exitronde verknald door totaal een verkeerde immuniteit te geven. Dankzij 'the man in charge' gaat er wéér niemand uit
Kappen nou; Ga ik Natasia nog respect geven ?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vandaar dat de redactie weer ff op het forum te zien wasquote:Op woensdag 11 april 2007 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit was een duidelijk opzetje tussen de redactie, nicolaas en marc.
Het bommetje is goed voorbereid
Nathanael was dan ook een zwakke vervanging voor Nicolaas... but now... the man himself is backquote:
Hij kreeg bijna iedereen op een lijn vanwege een kookwedstrijdjequote:Op woensdag 11 april 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou toch op. Die idioot krijgt daar geen poot aan de grond. En hij heeft in zijn eentje al de komende exitronde verknald door totaal een verkeerde immuniteit te geven. Dankzij 'the man in charge' gaat er wéér niemand uit
Liever omgekeerd. Braajen heeft al eens zitten janken omdat hij door kreeg niks op musicaal gebied voor te stellen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:40 schreef Kinga het volgende:
Ik voel dat dit nog een keer gaat gebeuren, maar dan met Brian in de hoofdrol en Judith die het pand gaat verlaten.
Hear ! Hear !quote:Op woensdag 11 april 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
Jezus, Brian sleept de kankerpatiënte erbij om een punt te scoren.![]()
En dit zal niet de laatste keer zijn dat iemand dat doet, al zullen weinigen het zo schaamteloos en ranzig doen als dat smerige stuk vuil.
Euh, ... Euh... Euh... Welke dagen hebben zij voor zichzelf gekookt en tijd erin gestoken?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:40 schreef jacqjacq het volgende:
huub en amanda hebben er toch echt ook wel tijd erin gestoken
Neuh, is niet nodig, ik ken meer kutwijven die geweldig kunnen kokenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:41 schreef Black_king het volgende:
[..]
Kappen nou; Ga ik Natasia nog respect geven ?![]()
Dat hebben ze al van de week samen afgesproken. Binnen de groep doen ze net of het pact van SHE op breken staat.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom vallen Eric en Syliva Huub nou aan?![]()
Natasia maakt ook een hele goede kans op die ranzige vuiligheid.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
En dit zal niet de laatste keer zijn dat iemand dat doet, al zullen weinigen het zo schaamteloos en ranzig doen als dat smerige stuk vuil.
Echt niet te geloven van die viespeuk. Die heeft echt GEEN verstand..quote:
Bestellen voor 8 personen is ook een kunstquote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh, ... Euh... Euh... Welke dagen hebben zij voor zichzelf gekookt en tijd erin gestoken?
Hij wil de hypocrisie van huub blootleggenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
Niet iedereen heeft evenveel zelfrespect of is gevoelig voor de exposure.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Hoeveel tijd steekt Judith erin dan? En waarom hoor ik jullie niet constant zingen?
ziet er wel grappig uitquote:Op woensdag 11 april 2007 21:42 schreef Liess het volgende:
En Eric kijkt weer eens veul te eng.
Beetje jammer dat dat snode plan ook weer de mist in gingquote:Op woensdag 11 april 2007 21:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij wil de hypocrisie van huub blootleggen![]()
Precies. Dat geadoreer van Nicolaas dar begrijp ik dus echt niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:42 schreef FSR het volgende:
Dit hele gesprek is zo opgezet..
Niemand leerd voor bijv. Zingen, acteren, tiepvaardigheid..
als JJ zo weg loopt had het een zeikerd geweest..
niet brian maar tienquote:Op woensdag 11 april 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
Thanks voor de uitlegquote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat hebben ze al van de week samen afgesproken. Binnen de groep doen ze net of het pact van SHE op breken staat.
Nicolaas is slim bezig, maar niet slim genoeg. Hij heeft duidelijk weinig verstand van groepsprocessen. Ze zijn nu overstuur en gaan in alles mee. Die stemming is pas volgende week..in een week kan veel gebeuren..BANJ wordt langzaam wakker en zullen Amanda er niet uit stemmen. Brian zeker niet.![]()
OK......quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, is niet nodig, ik ken meer kutwijven die geweldig kunnen koken![]()
Hij zit er ook voor het geld. Hij hoeft niet bij Lepels te werken.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:45 schreef Sug4r het volgende:
Misschien dat koken geen passie is voor Huub maar hij heeft ook niet veel onthouden van wat hij geleerd heeft in die 8 weken.
Ik kan die vent niet meer zien of horen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/ werkt hier goedquote:Op woensdag 11 april 2007 21:47 schreef Gert het volgende:
Ik krijg geen reactie in het streams-topic, dus maar even hier: garnier en die pagina van HiDiHo sucken big time hier. Heeft iemand een steady link?
Ik denk dat je gelijk had... RTL... 200.000-grens.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:46 schreef Black_king het volgende:
[..]
OK......
Dit gaat nog lang duren..... De chaos is compleet.... Dit gaat om het concept DGK.... De mensen die komen, de zaken die men in de kooi doet.....
Het is de druppel; de teloorgang van DGK....
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op woensdag 11 april 2007 21:47 schreef Gert het volgende:
Ik krijg geen reactie in het streams-topic, dus maar even hier: garnier en die pagina van HiDiHo sucken big time hier. Heeft iemand een steady link?
Ja maar tegen die tijd heeft Nico wel weer iets anders bedacht, dan telt dit mee als druppel in emmer.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat hebben ze al van de week samen afgesproken. Binnen de groep doen ze net of het pact van SHE op breken staat.
Nicolaas is slim bezig, maar niet slim genoeg. Hij heeft duidelijk weinig verstand van groepsprocessen. Ze zijn nu overstuur en gaan in alles mee. Die stemming is pas volgende week..in een week kan veel gebeuren..BANJ wordt langzaam wakker en zullen Amanda er niet uit stemmen. Brian zeker niet.![]()
What's new....quote:Op woensdag 11 april 2007 21:47 schreef r3gi3boy het volgende:
eerlijk gezegd, Nicolaas brengt sommige woorden echt met dubbele tong hee:D FFFFAKMAN!! Marc is een fffaaakman!!
Die pissen nu alle bedden onderquote:Op woensdag 11 april 2007 21:47 schreef mazaru het volgende:
Zijn de hondjes trouwens weer weg??
Ik dacht het geluid ff aan te zetten om naar Huub te luisteren...quote:
Bakkenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:48 schreef Liess het volgende:
Even denken ........ Koken ............ Zonnen.......
Nou dan is mijn keuze ook makkelijk, Zonnen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 21:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij kreeg bijna iedereen op een lijn vanwege een kookwedstrijdje![]()
![]()
je vergeet neukenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:48 schreef Liess het volgende:
Even denken ........ Koken ............ Zonnen.......
Nou dan is mijn keuze ook makkelijk, Zonnen.
iddquote:Op woensdag 11 april 2007 21:48 schreef BENJOLA het volgende:
word toch eens wakker ongelovigen want de contactpunten mochten door de winnaar worden verdeeld dus wie zegt dat bijv jaap of de heks punten hadden gekregen whahaha
dus waar maken ze zich druk over
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef 2live het volgende:
alleen de stream met nico werkt, die is de lachende derde , hij kan moeite zijn lachen inhouden
En dat is niet alleen hoe ze overkomt...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Amanda komt zo dom over.........
Ze graven zelf hun graf..... Zaterdag een 200.000 euri party...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk had... RTL... 200.000-grens.
Als het al niet in de planning zat dan worden ze nu wel geholpen
Ik word echt kotsmisselijk van die kutkop elke keerquote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
Er is maar 1 kleinzusje!
[afbeelding]
SSSTTTTTTquote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
Er is maar 1 kleinzusje!
[afbeelding]
Wij ook, de COS'en vliegen er doorheenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit kan gewoon niet waar zijn. Die mensen zijn gestoord dat ze zich zo druk maken om die kook wedstrijd.
Dat is waar ja, over actie hebben we niet te klagen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wij ook, de COS'en vliegen er doorheen![]()
volgens mij moeten ze een uur verplicht ruziemaken, want in het echte leven is zo'n ruzie in 10 minuten klaar, gaat iedereen met een kwaaie kop weg en is het over.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit kan gewoon niet waar zijn. Die mensen zijn gestoord dat ze zich zo druk maken om die kook wedstrijd.
Vroeger moest je respect nog verdienen, tegenwoordig denken ze idd dat ze het (hoe modieus) kunnen kopen, en als ze het zich niet kunnen permitteren af te rekenen dan schijnt grof geweld ook een methode te zijn het te bemachtigen... Losersquote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef proh het volgende:
ik zeg; respect is een mode woord, niet meer gebruiken
erg he, dat gebruik van het woord respect, dat wordt erg respectloos voor het woord respect op deze manierquote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef proh het volgende:
ik zeg; respect is een mode woord, niet meer gebruiken
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef jinca het volgende:
Het gaat ook niet om de oorzaak...het gaat om het gevolg: reden om iemand eruit te krijgen....het waarom is totaal niet belangrijk...en luisteren naar het geschreeuw ook niet...je hoeft alleen te kijken en genieten van wat er gebeurd..verder niet.
En dat allemaal dankzij Nicolaas...misschien is het morgen overgewaaid...misschien niet....we'll see
Marc deed er 20 jaar over om tot zijn huidige nivo te komen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:53 schreef lady1 het volgende:
hoeveel jaar duurt een opleiding tot kok
Dat Marc gekwetst is en niet meer de villa in wilquote:Op woensdag 11 april 2007 21:53 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik heb weer eens wat gemist, waardoor zijn ze "gekwetst"?
Dat is ie ook. Hij heeft meer liggen zonnen dan staan koken.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:54 schreef noekje het volgende:
Wat lijkt Huub bruin in die kokskledij.
nee, natasia schreeuwt alleen, en luistert niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Natasia lult Huub even uit...prachtig!
Witter dan wit gewassen met witte reusquote:Op woensdag 11 april 2007 21:54 schreef noekje het volgende:
En dan gaat de 'grootste' schreeuwlelijk tegen de rest zeggen dat ze niet zo moeten schreeuwenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
Huub lult ze volkomen in een hoek, maar zoals altijd dringt het weer eens niet door en blijven ze schreeuwen.
Zeker geen 8 weken.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:53 schreef lady1 het volgende:
wat ben je ook een lekker dingquote:Op woensdag 11 april 2007 21:53 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik heb weer eens wat gemist, waardoor zijn ze "gekwetst"?
En jij vindt dat ze er genoeg aan gedaan hebben??quote:Op woensdag 11 april 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
En weer haalt Eric aan dat ze meer hun best hadden moeten doen. Waarom hoor ik hem niet veel vaker zingen dan???? Stelletje idioten
zo is hetquote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef jinca het volgende:
Het gaat ook niet om de oorzaak...het gaat om het gevolg: reden om iemand eruit te krijgen....het waarom is totaal niet belangrijk...en luisteren naar het geschreeuw ook niet...je hoeft alleen te kijken en genieten van wat er gebeurd..verder niet.
En dat allemaal dankzij Nicolaas...misschien is het morgen overgewaaid...misschien niet....we'll see
tsja alstie wat meer in de keuken had geoefend wastie wat bleker geweestquote:Op woensdag 11 april 2007 21:54 schreef noekje het volgende:
om haar een beetje gerust te stellen, hij weet dat het ook een spelletje is, dat ze aangevallen zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef Kinga het volgende:
Wat zit Huub toch de hele tijd aan Amanda..
Het is hem anders wel gelukt om iedereen op dit moment zo ver te krijgen om amanda er uit te stemmenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef Liess het volgende:
Nicolaas moet gewoon zijn bek houden met dat gezeik dat ze niks gedaan hebben, hij heeft al die tijd dat ie in de villa nog NOOIT iets gedaan.
Hij werd al moe van de yoga vanmorgen.
open je ogen, nicolaas mag alleen zichzelfquote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef rooie3 het volgende:
Nicolaas vind alles fantastisch.
Volgens mij mag hij Huub heel graag.
Maar weggaan kost je normaal dan ook geen 10Kquote:Op woensdag 11 april 2007 21:52 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
volgens mij moeten ze een uur verplicht ruziemaken, want in het echte leven is zo'n ruzie in 10 minuten klaar, gaat iedereen met een kwaaie kop weg en is het over.
Tijd om Herma te vervangen door iets wat helemaal Brian's type is dusquote:Op woensdag 11 april 2007 21:56 schreef Prospera het volgende:
Brian gaat Amanda er niet uit stemmen.
Wie zei ook alweer: een kut trekt harder dan 10 paarden![]()
Huub is gewoon weer eerlijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:56 schreef noekje het volgende:
Ik vind Hubert eigenlijk best wel sterk in deze discussie.
Hij zou zijn vriendinnetje moeten verdedigen, maar nee, hij jankt om het feit dat Marc niet meer terug komt. (en straks wil hij weer konijnen)quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef Brulkip het volgende:
En Brian zit erbij als een ontplofte bos tor!
Lelijk ding!
een opleiding...laat me niet lachen. Kok zijn is alleen ervaring en interesse. Het leven is een ervaring en mensen hebben een interesse. Iedereen kan kok zijn op zijn 30e.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:53 schreef lady1 het volgende:
Zo ziet hij er ook uitquote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef pussydeluxe het volgende:
Nicolaas klinkt of hij coke heeft gesnoven.
Dan vind ik Amanda wel leuk!!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef Liess het volgende:
Natasia "Omdat ik Marc kwijt ben"
Amanda "Ga Janken"
Lieke is er toch al.....quote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tijd om Herma te vervangen door iets wat helemaal Brian's type is dus![]()
Hij heeft wel een aantal punten, maar ik vraag me af als de wedstrijd echt zaterdag was geweest hoe z'n voorbereiding zou zijn geweest. Ik denk dat dat gewoon het hele punt is. Als ze vooraf hadden geoefend dan had het eten misschien verschrikkelijk geweest maar hadden ze nu wel een punt voor doorzettingsvermogen en inzet én het respect van Marc gehad.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:56 schreef noekje het volgende:
Ik vind Hubert eigenlijk best wel sterk in deze discussie.
Precies, dat moet hij nu even niet doen. Laat Amanda maar.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:58 schreef rooie3 het volgende:
Huub hou je bek toch.
Laat ze ruzie maken.
Maar huub is weer te eerlijk en helpt Amanda.
Man tief een end op, die arme kok heeft zijn best gedaan en word keihard op zijn ziel getraptquote:Op woensdag 11 april 2007 21:56 schreef scanman01 het volgende:
Wat ziet Sylvia er belabberd uit trouwens. Toch niet omdat ze zich ook zo druk maakt om die gestoorde kok? Ga toch 'stil in mij' oefenen mens.
hear hearquote:Op woensdag 11 april 2007 21:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Marc was ook al eens diep en diep en diep triest dat er een keer ruzie was toen hij er was...
Vind het allemaal nogal overtrokken...hij heeft een gok genomen om kookles te geven in een soort sociale werkplaats...wat nou kwaad weglopen als het niet is gegaan zoals hij wilde?
Ze hebben geen inzet en interesse getoond punt. Marc moet zich niet zo aanstellen en gewoon lekker zijn kunsten gaan vertonen in zijn eigen restaurant.
Hij moet niet zeiken hij heeft waanzinnig veel positieve reclame voor zijn restaurant gemaakt in de afgelopen maanden.
Nee, ze hebben er niets aan gedaan. Net als dat de rest nauwelijks iets doet aan het acteren en zingen, dus niemand kan hier iets zeggen. En daar bij komt nog dat hij daar niet zit om kok te worden. Hij zit daar om een villa te winnen. Die kookwedstrijd is hun opgedrongen. Marc kan wél iets zeggen... de bewoners moeten stuk voor stuk hun hypocriete kop houden. Wat nou als Judith morgen komt en zegt dat ze niet meer terug komt omdat niemand er iets aan doen??quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
En jij vindt dat ze er genoeg aan gedaan hebben??
Hoeveel word jij betaald ?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Huub is weer zo zwak.....komt weer niets uit zijn smoel. De kabouterrrrrr
Omdat zij het plannetje van Nicolaas begrijpen en zij daardoor a.s donderdag er niet uitgestemd gaan worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom vallen Eric en Syliva Huub nou aan?![]()
Dat weet toch iedere gek.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:59 schreef Soho het volgende:
Hebben de weken van Brian 8 dagen?
8 weken, dat is 8 x 8, is 64 dagen!
Dit ging om te verdienen cp's. Huub heeft de groep benadeeld door zijn geprutsquote:Op woensdag 11 april 2007 21:59 schreef jacqjacq het volgende:
brian praat over het niet oefenen, wat deed hij zelf met zijn zangles? ook niets
en dát gaat nog heel lang duren.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef Copycat het volgende:
"Ga janken!
"Koop er een brood voor!"
Amanda en Brian eindelijk een clash?
Degene die het hardst schreeuwen zouden toch geen punten krijgen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dit ging om te verdienen cp's. Huub heeft de groep benadeeld door zijn gepruts![]()
Ja, dat wel natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 21:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Man tief een end op, die arme kok heeft zijn best gedaan en word keihard op zijn ziel getrapt![]()
![]()
Ze hebben allebei geprutst, maar Huub het minst slechte, dat zei Marc zelf. Dan heeft hij toch gewonnen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dit ging om te verdienen cp's. Huub heeft de groep benadeeld door zijn gepruts![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Omdat zij het plannetje van Nicolaas begrijpen en zij daardoor a.s donderdag er niet uitgestemd gaan worden.
Huub?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef Dynabite het volgende:
[..]
alsof huub ooit punten aan brian zou hebben gegeven, no way !quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef Dynabite het volgende:
[..]
En waarom hebben die anderen Huub en Amanda dan niet aangespoord om te oefenen?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef Dynabite het volgende:
[..]
dan begint het juist leuk te wordenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Kan Nicolaas niet zijn bek houden. Die man is duidelijk al weer dronken. Hij kan al niet eens meer normaal praten.
Whahaha....hij zit erbij alsof ie niet meer mag mee doen met de padvinders!!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef Prospera het volgende:
Een opgewonden man
Hij ademt heel snel
[afbeelding]
En een lulletje rozenwater
[afbeelding]
Dus als de een voor een werkstuk een 3 haalt en de ander een 5 dan heeft die met de 5 nog steeds gewonnen??quote:Op woensdag 11 april 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze hebben allebei geprutst, maar Huub het minst slechte, dat zei Marc zelf. Dan heeft hij toch gewonnen.
Nee, dat wordt wel na 1.00 uur.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Vanavond 11:34 uur liggen ze weer te neuken.
Oké, ik dacht dat je ook vond dat Marc geen gelijk had. De bewoners doen inderdaad allemaal helemaal niks.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben er niets aan gedaan. Net als dat de rest nauwelijks iets doet aan het acteren en zingen, dus niemand kan hier iets zeggen. En daar bij komt nog dat hij daar niet zit om kok te worden. Hij zit daar om een villa te winnen. Die kookwedstrijd is hun opgedrongen. Marc kan wél iets zeggen... de bewoners moeten stuk voor stuk hun hypocriete kop houden. Wat nou als Judith morgen komt en zegt dat ze niet meer terug komt omdat niemand er iets aan doen??
Hear, hearquote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben er niets aan gedaan. Net als dat de rest nauwelijks iets doet aan het acteren en zingen, dus niemand kan hier iets zeggen. En daar bij komt nog dat hij daar niet zit om kok te worden. Hij zit daar om een villa te winnen. Die kookwedstrijd is hun opgedrongen. Marc kan wél iets zeggen... de bewoners moeten stuk voor stuk hun hypocriete kop houden. Wat nou als Judith morgen komt en zegt dat ze niet meer terug komt omdat niemand er iets aan doen??
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Kan Nicolaas niet zijn bek houden. Die man is duidelijk al weer dronken. Hij kan al niet eens meer normaal praten.
Zullen we daar eens een jury op loslaten.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
Nicolaas: geen passie of emotie...
Wat een bullshit. Ze moesten koken. Het was Bart die een kookcursus wilde hebben. Huub en Amanda hebben die door de strot geduwd gekregen. Huub vindt koken überhaupt niet leuk.
Alsof ik stofzuig met passie en emotie.
straks goedmaakgekonijnquote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef avonne het volgende:
Brian tegen Amanda "jij hebt het lef om tegen die vrouw te zeggen, die vrouw te zeggen, die vrouw te zeggen, dat het niet goed is"
Amanda "Ga janken!!!"
LOLquote:Op woensdag 11 april 2007 22:04 schreef Liess het volgende:
Ik kook ook niet met emotie, ik flikker die erpels in het water, groente in de pan, vlees in de pan, en kanen maarrr
Jaquote:
lol erpels!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:04 schreef Liess het volgende:
Ik kook ook niet met emotie, ik flikker die erpels in het water, groente in de pan, vlees in de pan, en kanen maarrr
Sorry, maar dat is gelul. Als het een wedstrijd is dan gaat het on wie het beste is en wie het slechtste. Er werd niet bijgezegd dat er ook een minimum aan kwaliteit is. Inderdaad wint iemand met een 5 het van iemand die een 3 haalt. Dat lijkt me zo logisch als wat. Het was alleen niet zo geweest als hij vantevoren had gezegd dat de eis is dat je minimaal een 7 haalt.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als de een voor een werkstuk een 3 haalt en de ander een 5 dan heeft die met de 5 nog steeds gewonnen??
Volgens mij hebben ze dan allebei gewoon een onvoldoende, en met een onvoldoende slaag je niet.
Geen diploma, geen taart, geen felicitaties... of moet degene met de hoogste onvoldoende een troostprijs krijgen?
Ik ook, het kan me niet snel genoeg voorbij zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 22:04 schreef Liess het volgende:
als ik gehakt in de braadpan kieper sta ik dit ook kreunend van de passie en met betraande emotionele ogen te doenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
Nicolaas: geen passie of emotie...
Wat een bullshit. Ze moesten koken. Het was Bart die een kookcursus wilde hebben. Huub en Amanda hebben die door de strot geduwd gekregen. Huub vindt koken überhaupt niet leuk.
Alsof ik stofzuig met passie en emotie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |