nee, natasia schreeuwt alleen, en luistert niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Natasia lult Huub even uit...prachtig!
Witter dan wit gewassen met witte reusquote:Op woensdag 11 april 2007 21:54 schreef noekje het volgende:
Wat lijkt Huub bruin in die kokskledij.
En dan gaat de 'grootste' schreeuwlelijk tegen de rest zeggen dat ze niet zo moeten schreeuwenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
Huub lult ze volkomen in een hoek, maar zoals altijd dringt het weer eens niet door en blijven ze schreeuwen.
Zeker geen 8 weken.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:53 schreef lady1 het volgende:
hoeveel jaar duurt een opleiding tot kok
wat ben je ook een lekker dingquote:Op woensdag 11 april 2007 21:53 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik heb weer eens wat gemist, waardoor zijn ze "gekwetst"?
En jij vindt dat ze er genoeg aan gedaan hebben??quote:Op woensdag 11 april 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
En weer haalt Eric aan dat ze meer hun best hadden moeten doen. Waarom hoor ik hem niet veel vaker zingen dan???? Stelletje idioten
zo is hetquote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef jinca het volgende:
Het gaat ook niet om de oorzaak...het gaat om het gevolg: reden om iemand eruit te krijgen....het waarom is totaal niet belangrijk...en luisteren naar het geschreeuw ook niet...je hoeft alleen te kijken en genieten van wat er gebeurd..verder niet.
En dat allemaal dankzij Nicolaas...misschien is het morgen overgewaaid...misschien niet....we'll see
tsja alstie wat meer in de keuken had geoefend wastie wat bleker geweestquote:Op woensdag 11 april 2007 21:54 schreef noekje het volgende:
Wat lijkt Huub bruin in die kokskledij.
om haar een beetje gerust te stellen, hij weet dat het ook een spelletje is, dat ze aangevallen zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef Kinga het volgende:
Wat zit Huub toch de hele tijd aan Amanda..
Het is hem anders wel gelukt om iedereen op dit moment zo ver te krijgen om amanda er uit te stemmenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef Liess het volgende:
Nicolaas moet gewoon zijn bek houden met dat gezeik dat ze niks gedaan hebben, hij heeft al die tijd dat ie in de villa nog NOOIT iets gedaan.
Hij werd al moe van de yoga vanmorgen.
open je ogen, nicolaas mag alleen zichzelfquote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef rooie3 het volgende:
Nicolaas vind alles fantastisch.
Volgens mij mag hij Huub heel graag.
Maar weggaan kost je normaal dan ook geen 10Kquote:Op woensdag 11 april 2007 21:52 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
volgens mij moeten ze een uur verplicht ruziemaken, want in het echte leven is zo'n ruzie in 10 minuten klaar, gaat iedereen met een kwaaie kop weg en is het over.
Tijd om Herma te vervangen door iets wat helemaal Brian's type is dusquote:Op woensdag 11 april 2007 21:56 schreef Prospera het volgende:
Brian gaat Amanda er niet uit stemmen.
Wie zei ook alweer: een kut trekt harder dan 10 paarden![]()
Huub is gewoon weer eerlijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:56 schreef noekje het volgende:
Ik vind Hubert eigenlijk best wel sterk in deze discussie.
Hij zou zijn vriendinnetje moeten verdedigen, maar nee, hij jankt om het feit dat Marc niet meer terug komt. (en straks wil hij weer konijnen)quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef Brulkip het volgende:
En Brian zit erbij als een ontplofte bos tor!
Lelijk ding!
een opleiding...laat me niet lachen. Kok zijn is alleen ervaring en interesse. Het leven is een ervaring en mensen hebben een interesse. Iedereen kan kok zijn op zijn 30e.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:53 schreef lady1 het volgende:
hoeveel jaar duurt een opleiding tot kok
Zo ziet hij er ook uitquote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef pussydeluxe het volgende:
Nicolaas klinkt of hij coke heeft gesnoven.
Dan vind ik Amanda wel leuk!!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef Liess het volgende:
Natasia "Omdat ik Marc kwijt ben"
Amanda "Ga Janken"
Lieke is er toch al.....quote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tijd om Herma te vervangen door iets wat helemaal Brian's type is dus![]()
Hij heeft wel een aantal punten, maar ik vraag me af als de wedstrijd echt zaterdag was geweest hoe z'n voorbereiding zou zijn geweest. Ik denk dat dat gewoon het hele punt is. Als ze vooraf hadden geoefend dan had het eten misschien verschrikkelijk geweest maar hadden ze nu wel een punt voor doorzettingsvermogen en inzet én het respect van Marc gehad.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:56 schreef noekje het volgende:
Ik vind Hubert eigenlijk best wel sterk in deze discussie.
Precies, dat moet hij nu even niet doen. Laat Amanda maar.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:58 schreef rooie3 het volgende:
Huub hou je bek toch.
Laat ze ruzie maken.
Maar huub is weer te eerlijk en helpt Amanda.
Man tief een end op, die arme kok heeft zijn best gedaan en word keihard op zijn ziel getraptquote:Op woensdag 11 april 2007 21:56 schreef scanman01 het volgende:
Wat ziet Sylvia er belabberd uit trouwens. Toch niet omdat ze zich ook zo druk maakt om die gestoorde kok? Ga toch 'stil in mij' oefenen mens.
hear hearquote:Op woensdag 11 april 2007 21:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Marc was ook al eens diep en diep en diep triest dat er een keer ruzie was toen hij er was...
Vind het allemaal nogal overtrokken...hij heeft een gok genomen om kookles te geven in een soort sociale werkplaats...wat nou kwaad weglopen als het niet is gegaan zoals hij wilde?
Ze hebben geen inzet en interesse getoond punt. Marc moet zich niet zo aanstellen en gewoon lekker zijn kunsten gaan vertonen in zijn eigen restaurant.
Hij moet niet zeiken hij heeft waanzinnig veel positieve reclame voor zijn restaurant gemaakt in de afgelopen maanden.
Nee, ze hebben er niets aan gedaan. Net als dat de rest nauwelijks iets doet aan het acteren en zingen, dus niemand kan hier iets zeggen. En daar bij komt nog dat hij daar niet zit om kok te worden. Hij zit daar om een villa te winnen. Die kookwedstrijd is hun opgedrongen. Marc kan wél iets zeggen... de bewoners moeten stuk voor stuk hun hypocriete kop houden. Wat nou als Judith morgen komt en zegt dat ze niet meer terug komt omdat niemand er iets aan doen??quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
En jij vindt dat ze er genoeg aan gedaan hebben??
Hoeveel word jij betaald ?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Huub is weer zo zwak.....komt weer niets uit zijn smoel. De kabouterrrrrr
Omdat zij het plannetje van Nicolaas begrijpen en zij daardoor a.s donderdag er niet uitgestemd gaan worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom vallen Eric en Syliva Huub nou aan?![]()
Dat weet toch iedere gek.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:59 schreef Soho het volgende:
Hebben de weken van Brian 8 dagen?
8 weken, dat is 8 x 8, is 64 dagen!
Dit ging om te verdienen cp's. Huub heeft de groep benadeeld door zijn geprutsquote:Op woensdag 11 april 2007 21:59 schreef jacqjacq het volgende:
brian praat over het niet oefenen, wat deed hij zelf met zijn zangles? ook niets
en dát gaat nog heel lang duren.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef Copycat het volgende:
"Ga janken!
"Koop er een brood voor!"
Amanda en Brian eindelijk een clash?
Degene die het hardst schreeuwen zouden toch geen punten krijgen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dit ging om te verdienen cp's. Huub heeft de groep benadeeld door zijn gepruts![]()
Ja, dat wel natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 21:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Man tief een end op, die arme kok heeft zijn best gedaan en word keihard op zijn ziel getrapt![]()
![]()
Ze hebben allebei geprutst, maar Huub het minst slechte, dat zei Marc zelf. Dan heeft hij toch gewonnen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dit ging om te verdienen cp's. Huub heeft de groep benadeeld door zijn gepruts![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Omdat zij het plannetje van Nicolaas begrijpen en zij daardoor a.s donderdag er niet uitgestemd gaan worden.
Huub?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef Dynabite het volgende:
[..]
alsof huub ooit punten aan brian zou hebben gegeven, no way !quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef Dynabite het volgende:
[..]
En waarom hebben die anderen Huub en Amanda dan niet aangespoord om te oefenen?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef Dynabite het volgende:
[..]
dan begint het juist leuk te wordenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Kan Nicolaas niet zijn bek houden. Die man is duidelijk al weer dronken. Hij kan al niet eens meer normaal praten.
Whahaha....hij zit erbij alsof ie niet meer mag mee doen met de padvinders!!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef Prospera het volgende:
Een opgewonden man
Hij ademt heel snel
[afbeelding]
En een lulletje rozenwater
[afbeelding]
Dus als de een voor een werkstuk een 3 haalt en de ander een 5 dan heeft die met de 5 nog steeds gewonnen??quote:Op woensdag 11 april 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze hebben allebei geprutst, maar Huub het minst slechte, dat zei Marc zelf. Dan heeft hij toch gewonnen.
Nee, dat wordt wel na 1.00 uur.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Vanavond 11:34 uur liggen ze weer te neuken.
Oké, ik dacht dat je ook vond dat Marc geen gelijk had. De bewoners doen inderdaad allemaal helemaal niks.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben er niets aan gedaan. Net als dat de rest nauwelijks iets doet aan het acteren en zingen, dus niemand kan hier iets zeggen. En daar bij komt nog dat hij daar niet zit om kok te worden. Hij zit daar om een villa te winnen. Die kookwedstrijd is hun opgedrongen. Marc kan wél iets zeggen... de bewoners moeten stuk voor stuk hun hypocriete kop houden. Wat nou als Judith morgen komt en zegt dat ze niet meer terug komt omdat niemand er iets aan doen??
Hear, hearquote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben er niets aan gedaan. Net als dat de rest nauwelijks iets doet aan het acteren en zingen, dus niemand kan hier iets zeggen. En daar bij komt nog dat hij daar niet zit om kok te worden. Hij zit daar om een villa te winnen. Die kookwedstrijd is hun opgedrongen. Marc kan wél iets zeggen... de bewoners moeten stuk voor stuk hun hypocriete kop houden. Wat nou als Judith morgen komt en zegt dat ze niet meer terug komt omdat niemand er iets aan doen??
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Kan Nicolaas niet zijn bek houden. Die man is duidelijk al weer dronken. Hij kan al niet eens meer normaal praten.
Zullen we daar eens een jury op loslaten.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
Nicolaas: geen passie of emotie...
Wat een bullshit. Ze moesten koken. Het was Bart die een kookcursus wilde hebben. Huub en Amanda hebben die door de strot geduwd gekregen. Huub vindt koken überhaupt niet leuk.
Alsof ik stofzuig met passie en emotie.
straks goedmaakgekonijnquote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef avonne het volgende:
Brian tegen Amanda "jij hebt het lef om tegen die vrouw te zeggen, die vrouw te zeggen, die vrouw te zeggen, dat het niet goed is"
Amanda "Ga janken!!!"
LOLquote:Op woensdag 11 april 2007 22:04 schreef Liess het volgende:
Ik kook ook niet met emotie, ik flikker die erpels in het water, groente in de pan, vlees in de pan, en kanen maarrr
Jaquote:
lol erpels!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:04 schreef Liess het volgende:
Ik kook ook niet met emotie, ik flikker die erpels in het water, groente in de pan, vlees in de pan, en kanen maarrr
Sorry, maar dat is gelul. Als het een wedstrijd is dan gaat het on wie het beste is en wie het slechtste. Er werd niet bijgezegd dat er ook een minimum aan kwaliteit is. Inderdaad wint iemand met een 5 het van iemand die een 3 haalt. Dat lijkt me zo logisch als wat. Het was alleen niet zo geweest als hij vantevoren had gezegd dat de eis is dat je minimaal een 7 haalt.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als de een voor een werkstuk een 3 haalt en de ander een 5 dan heeft die met de 5 nog steeds gewonnen??
Volgens mij hebben ze dan allebei gewoon een onvoldoende, en met een onvoldoende slaag je niet.
Geen diploma, geen taart, geen felicitaties... of moet degene met de hoogste onvoldoende een troostprijs krijgen?
Ik ook, het kan me niet snel genoeg voorbij zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 22:04 schreef Liess het volgende:
als ik gehakt in de braadpan kieper sta ik dit ook kreunend van de passie en met betraande emotionele ogen te doenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
Nicolaas: geen passie of emotie...
Wat een bullshit. Ze moesten koken. Het was Bart die een kookcursus wilde hebben. Huub en Amanda hebben die door de strot geduwd gekregen. Huub vindt koken überhaupt niet leuk.
Alsof ik stofzuig met passie en emotie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |