Bakkenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:48 schreef Liess het volgende:
Even denken ........ Koken ............ Zonnen.......
Nou dan is mijn keuze ook makkelijk, Zonnen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 21:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij kreeg bijna iedereen op een lijn vanwege een kookwedstrijdje![]()
![]()
je vergeet neukenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:48 schreef Liess het volgende:
Even denken ........ Koken ............ Zonnen.......
Nou dan is mijn keuze ook makkelijk, Zonnen.
iddquote:Op woensdag 11 april 2007 21:48 schreef BENJOLA het volgende:
word toch eens wakker ongelovigen want de contactpunten mochten door de winnaar worden verdeeld dus wie zegt dat bijv jaap of de heks punten hadden gekregen whahaha
dus waar maken ze zich druk over
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef 2live het volgende:
alleen de stream met nico werkt, die is de lachende derde , hij kan moeite zijn lachen inhouden
En dat is niet alleen hoe ze overkomt...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Amanda komt zo dom over.........
Ze graven zelf hun graf..... Zaterdag een 200.000 euri party...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk had... RTL... 200.000-grens.
Als het al niet in de planning zat dan worden ze nu wel geholpen
Ik word echt kotsmisselijk van die kutkop elke keerquote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
Er is maar 1 kleinzusje!
[afbeelding]
SSSTTTTTTquote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
Er is maar 1 kleinzusje!
[afbeelding]
Wij ook, de COS'en vliegen er doorheenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit kan gewoon niet waar zijn. Die mensen zijn gestoord dat ze zich zo druk maken om die kook wedstrijd.
Dat is waar ja, over actie hebben we niet te klagen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wij ook, de COS'en vliegen er doorheen![]()
volgens mij moeten ze een uur verplicht ruziemaken, want in het echte leven is zo'n ruzie in 10 minuten klaar, gaat iedereen met een kwaaie kop weg en is het over.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit kan gewoon niet waar zijn. Die mensen zijn gestoord dat ze zich zo druk maken om die kook wedstrijd.
Vroeger moest je respect nog verdienen, tegenwoordig denken ze idd dat ze het (hoe modieus) kunnen kopen, en als ze het zich niet kunnen permitteren af te rekenen dan schijnt grof geweld ook een methode te zijn het te bemachtigen... Losersquote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef proh het volgende:
ik zeg; respect is een mode woord, niet meer gebruiken
erg he, dat gebruik van het woord respect, dat wordt erg respectloos voor het woord respect op deze manierquote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef proh het volgende:
ik zeg; respect is een mode woord, niet meer gebruiken
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef jinca het volgende:
Het gaat ook niet om de oorzaak...het gaat om het gevolg: reden om iemand eruit te krijgen....het waarom is totaal niet belangrijk...en luisteren naar het geschreeuw ook niet...je hoeft alleen te kijken en genieten van wat er gebeurd..verder niet.
En dat allemaal dankzij Nicolaas...misschien is het morgen overgewaaid...misschien niet....we'll see
Marc deed er 20 jaar over om tot zijn huidige nivo te komen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:53 schreef lady1 het volgende:
hoeveel jaar duurt een opleiding tot kok
Dat Marc gekwetst is en niet meer de villa in wilquote:Op woensdag 11 april 2007 21:53 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik heb weer eens wat gemist, waardoor zijn ze "gekwetst"?
Dat is ie ook. Hij heeft meer liggen zonnen dan staan koken.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:54 schreef noekje het volgende:
Wat lijkt Huub bruin in die kokskledij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |