Behalve Natasia is er in die hele fucking kutvilla dan ook niemand anders die een fatsoenlijke maaltijd op tafel weet te zetten....quote:Op woensdag 11 april 2007 21:37 schreef Black_king het volgende:
Natasia is als enige het meest bedroefd over het weggaan van Marc...
Ontzettende bonje met NL. Zij gooide toen wijn naar hem. Dat vond hij zo respectloos. Hij had een heel diner gekookt en niemand genoot meer van het eten en het was één grote teringzooi.quote:
Nicolaas staat ver boven NLquote:Op woensdag 11 april 2007 21:38 schreef Black_king het volgende:
[..]
Nicolaas has taken over the role of .NL......![]()
Daar ben ik het dan ook wel mee eens.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve Natasia is er in die hele fucking kutvilla dan ook niemand anders die een fatsoenlijke maaltijd op tafel weet te zetten....
Hou toch op. Die idioot krijgt daar geen poot aan de grond. En hij heeft in zijn eentje al de komende exitronde verknald door totaal een verkeerde immuniteit te geven. Dankzij 'the man in charge' gaat er wéér niemand uitquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Wat lult iedereen nou dan? Hoeveel oefenen zij iedere dag voor acteren en zingen dan?
Wat een stelletje mafkezen en hypocrieten daar zeg.
Helemaal eensch. Ik haat dat wijf, maar koken kan ze.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve Natasia is er in die hele fucking kutvilla dan ook niemand anders die een fatsoenlijke maaltijd op tafel weet te zetten....
Goed is nico hequote:Op woensdag 11 april 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Wat lult iedereen nou dan? Hoeveel oefenen zij iedere dag voor acteren en zingen dan?
Dat bedoel ik. Om te kotsen dit.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:38 schreef FSR het volgende:
Sorry hoor, maar wat een doorgestoken kaart is dit zeg....
Iedereen gaat over de stemming, H en A zitten buiten.. Ik wist al als de stemmingsgesprek afgelopen was, zou den H en A direct naar binnen zouden gaan.
Het is zo duidelijk dat dit gescript is.
Jammer dat het zo loopt het had echt een leuke reality kunnen zijn... geen in elkaar gestoken soap die verkocht moet worden om de schadepost te dekken.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |