abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48231220
Mijn poes is hoogzwanger, en ik ben helemaal in *help!!* modus
Ze is sinds gister ontzettend onrustig, aldoor aan dr achterste likken en mauwen...
Maar tot zo ver lijkt er nog niets op gang te komen.. de kittens bewegen gewoon in dr buikje
(van die lieve kleine schopjes ) maar heb echt het gevoel dat het gauw gaat gebeuren...
Ze had vanmorgen telkens harde buiken, bleef ze stil staan, en zodra die voorbij waren liep ze
weer verder... maar nee hoor niets meer nu.. ze ligt nu languit in een best rare positie onder de tafel...

Weet iemand waar ik het begin van een bevalling bij een kat aan kan herkennen, of tips?

Ze heeft vorig jr 1 jong gebaard maar deze was te vroeg geboren en is dood gegaan..
Er zitten nu toch wel minstens 2 in, en dit gaat dus eigenlijk dr eerste nestje worden, ze is nu 1,j5
en redelijk klein, en de vader is een joekel van een maine coon (Matisse voor diegenenen die hem nog kennen).
als dat maar goed gaat...

Ik ben echt in alle staten... ben ook echt doodsbenauwd voor het hele gebeuren...

Ik heb net ff snel een foto genomen van dr met mijn gsm.. geen goede kwal.. maar even voor
een blik op mevrouw dr buikje

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2007 21:58:36 ]
  woensdag 11 april 2007 @ 21:16:39 #2
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_48232226
Meestal is het toch wel een duidelijk teken dat het niet lang meer gaat duren hoor
Bij onze poes begon het ook zo, steeds likken aan haar achterste en miauwen. Ook zocht ze mij steeds op, ze wilde dat ik in haar buurt bleef, heel lief!
Maar als ik jou was zou ik er maar vanuit gaan dat het niet lang meer gaat duren voordat ze echt gaat bevallen!
Of is ze inmiddels al bezig?
Succes!
pi_48232309
heeft ze plekjes waar ze zich terug kan trekken ?

Als ze geen plek naar haar zin kan vinden kunnen ze heel eigenwijs zijn en de boel gewoon ophouden (met alle gevolgen van dien)
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_48232325
en verder SPANNEND !!!!

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_48232330
nee .. ze doet alleen raar
  woensdag 11 april 2007 @ 21:19:23 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_48232384
Terug Vind Poes

Levert Google geen bruikbare naderende bevallingsymptomen op?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_48232408
een verhuisdoos met een rond gat in het midden er in en een oude fleecedeken..
ze loopt aldoor en dan stopt ze kijkt raar/boos en dan weer lopen en dan weer liggen ... etc etc etc, ik word er helemaal zenuwachtig van
pi_48232519
quote:
Op woensdag 11 april 2007 21:19 schreef Logician het volgende:
een verhuisdoos met een rond gat in het midden er in en een oude fleecedeken..
ze loopt aldoor en dan stopt ze kijkt raar/boos en dan weer lopen en dan weer liggen ... etc etc etc, ik word er helemaal zenuwachtig van

ach, wie weet zijn ze menseljiker dan je denkt

Lekker laten gaan, ze zoekt het wel uit.
Als jij rustig bent en lekker in de buurt rondhangt (als ze dat wil) en verder doet alsof alles oke is,
dan heb je best kans dat ze de rust die jij uitstraalt overneemt en ook neerploft en de natuur haar gangetje laat gaan.

Ik denk dat de bevalling echt wel "begonnen" is
Sir Winston Churchill
  woensdag 11 april 2007 @ 21:22:44 #9
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_48232560
maak het anders een beetje rustig in huis. Geen tv/muziek en het ligt een beetje dimmen.
Als ze jou niet zelf opzoekt, wil ze het waarschijnlijk zelf doen en zou ik haar maar evenmet rust laten.
Zoekt ze jou wel op, dan zou ik bij haar gaan zitten en haar rustig gaan aaien, zodat ze merkt dat je er voor haar bent (Onze poes wilde dat heel graag)

Zoiets? Anders weet ik het ook niet...
Poezen zijn heeel eigenwijs hoor haha
pi_48232614
Zij is ook zenuwachtig.

Sinds wanneer kijken poezen boos trouwens?
  woensdag 11 april 2007 @ 21:23:33 #11
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_48232616
quote:
Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef KRS het volgende:
maak het anders een beetje rustig in huis. Geen tv/muziek en het ligt een beetje dimmen.
Als ze jou niet zelf opzoekt, wil ze het waarschijnlijk zelf doen en zou ik haar maar evenmet rust laten.
Zoekt ze jou wel op, dan zou ik bij haar gaan zitten en haar rustig gaan aaien, zodat ze merkt dat je er voor haar bent (Onze poes wilde dat heel graag)

Zoiets? Anders weet ik het ook niet...
Poezen zijn heeel eigenwijs hoor haha
Ik bedoelde natuurlijk LICHT
  woensdag 11 april 2007 @ 21:23:42 #12
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_48232619
Hou haar bij die doos, laat 'r verder met rust!!
Geef haar de rust om haar ding te doen, onrust is normaal, dat ze blijft lopen is ook niet raar.

Laat het vooral eerst ff met rust, kijk afentoe heel stilletjes wat gebeurt. Kijk op momenten dat het ff stil is geweest...

En alvast loads en loads of joy
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_48232693
kan ze op de kinderkamer ?

die van mij heeft het toen in het ledikantje gedaan
Sir Winston Churchill
  woensdag 11 april 2007 @ 21:25:31 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_48232711
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 11 april 2007 @ 21:26:19 #15
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_48232748
Oeh...weer een poezen-bevaltopic
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_48232809
Naja ik laat dr de hele tijd al met rust, omdat ik bang ben dat ik dr gek ga maken

Maar hou haar wel goed in de gaten v.a de bank... doos staat klaar maar daar wil ze niet echt in..
ze ligt nu wel ineens op de grond waar ze normaal nooit ligt, en ik kan haar als ik wil gewoon aaien ook op dr buikje, ze is wel heel gemoedelijk alleen rusteloos qua beweging... blijft maar ijsberen als het ware ...
pi_48233067
Hier zijn de kitjes nu 11 dagen oud.

Mijn poesje was ook erg op zoek en ik heb haar de keus gegeven door verschillende hoekjes te maken.
De plekken waarvan ik dacht dat ik er niet bij zou kunnen in geval van nood heb ik afgelsoten.
Deze site vond ik wel nuttig toen: http://www.weetjesoverkatten.nl/vraagzwanger1.htm#hoelang

De laatste dagen vertoonde Purrr idd ook hetzelfde gedrag als wat jij nu hier beschrijft. Toen het echt zover was trok haar buik ook echt zichtbaar samen en liet ze het zelf ook echt weten. Kort daarop verloor ze haar slijmprop. Het hele verslag staat hier in F&F
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 11 april 2007 @ 21:32:47 #18
103012 Nies
Die hekse
pi_48233078
Weet je wanneer ze precies gedekt is?
Ik weet niet hoe lang katten dragen ( is dat net als honden 63 dagen?) Let er een beetje op dat ze daar niet meer dan een dag overheen komt. Als ze is gedekt door zo'n joekelse kater en misschien maar twee kittens heeft, kan het zijn dat ze er zelf niet uit kan krijgen. Dat je dan een beetje op tijd de DA belt voor een keizersnee
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  woensdag 11 april 2007 @ 21:34:17 #19
176411 goudengoudvis
Thai's, echte siamezen!
pi_48233136
Klinkt inderdaad of ze nu snel gaat bevallen. Voor de bevalling van mijn poes was ik ook heel zenuwachtig, maar dat bleek gelukkig nergens voor nodig. Ze liep eerst 1-2 uur heel onrustig rond, de doos in en uit en was heel aanhankelijk. De persweeen duurden een uur en de kittens kwamen vlug.
Je poes klinkt heel normaal. Hier staan genoeg tips. Poezen bevallen ook vaak 's avonds.
Is er al wat verandert?
pi_48233230
Dat van die hoekjes is wel een idee, en ik ga de link eens goed bekijken

euh ik weet het niet precies, maar dr buik is ieg huge, en sinds gister vertoont ze ander gedrag...
kan zichzelf ook niet ehct meer goed wassen zonder om te rollen enzo
  woensdag 11 april 2007 @ 21:46:08 #21
176411 goudengoudvis
Thai's, echte siamezen!
pi_48233701
Vlak voor de bevalling (kan ook een dag tevoren) dalen de kittens in. Dan zal haar buik er opeens een stuk boller uitzien, omdat de kittens meer naar achter zitten. Is dat ook zo?
pi_48233962
Ze ligt raar te doen, normaal, en dan ineens helemaal verdraaien... en dan ineens weer normaal...
buik is veel groter dan het lijkt op de foto's trouwens, ze houd dr bovenste beentje ook telkens omhoog..

oké, ik ga een glas wijn pakken

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2007 21:52:26 ]
pi_48234054
Wat is ze mooi
coontjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48234130
ze begint nu volgens mij echt weeen te krijgen!

Ineens verschrikt opkijken en stokstijf in houding alsof ze moest poepen, en nu weer relaxed
pi_48234160
Zij is een halve turkse angora en de vader een witte main coon
pi_48234182
En? en? en?
Klinkt alsof je niet veel gaat slapen vanacht!
pi_48234231
nog 2 uur dan ben ik jarig, dus wie weet
pi_48234252
ojee .. morgen met suffe kop
  woensdag 11 april 2007 @ 21:58:24 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_48234269
Spannend!!
pi_48234405
Ik heb mentale versterking van DrMarten nu
  woensdag 11 april 2007 @ 22:00:37 #31
154193 TheYoung1
pi_48234408
TVPoes!
Patat, dat is het!!
pi_48234535
ze blijft nu telkens op dezelfde plek liggen.. achter de deur.. handig

ik ga daar maar eens een dekentje neerleggen, en ff snel wat opruimen voor morgen
Ik hou jullie op de hoogte!!!!!
pi_48234597
Is het een platte doos? Niet al te hoog om in te komen?
Ze moet er makkelijk in en uit kunnen, dus niet iets waar ze in moet klimmen!
Zet de doos ook ergens op een donker rustig plekje zodat ze zich veilig voelt, dat is heel belangrijk voor een poes. Anders zal ze zich onrustig gaan gedragen.

Verder nog belangrijke informatie:
Vlak voor de bevalling wordt de poes wat onrustig en valt het soms op dat ze een helder, taai, soms iets melkachtig slijm verliest. Dit is het teken dat de ontsluiting en de bevalling binnen 24 uur zullen plaatsvinden
De moeder eet de placenta op, dit is heel erg belangrijk voor haar voedingsstoffen en de melkproductie. Als moeder rustig is, kruipt het kitten waarschijnlijk direct naar de tepel. De allereerste melk is zeer belangrijk voor het kitten (colostrum). Indien de weeën doorgaan zonder dat er een kitten geboren wordt, wacht dan niet te lang ( niet langer dan een uur ) maar schakel een dierenarts in. Tel bij ieder kitten of er een placenta is meegekomen. Zo niet, dan moeten deze later alsnog allemaal komen. Gebeurt dit niet na enkele uren na de bevalling, schakel dan eveneens een dierenarts in. Kortom, bij twijfel over het welzijn van de moederpoes of 1 van de kittens, gelijk een dierenarts laten komen! .

Heb je kittenmelk in huis?
Ook erg belangrijk om in huis te hebben wanneer je een nestje kittens verwacht.
Stel dat de moeder geen melk wil of kan geven, is het wel heel belangrijk dat de kittens zo snel mogelijk speciale melk krijgen. Ter vervanging van moedermelk.

Zorg ook dat de moederpoes kittenvoer krijgt tijdens de weken dat ze de kittens bij zich heeft.
(De tijd dat ze zoogt)
Erg belangrijk voor de moederpoes zelf!

En verder, maak jezelf niet zo gek, een poes weet zelf goed wat ze moet doen als het moment eenmaal daar is. Ze zal aanvoelen dat je onrustig bent, dit werkt dus echt niet goed op een moederpoes.
pi_48234660
euh volgens mij gebeurd er iets
pi_48234788
vorige kitten heeft ze door het hele huis gesleept .. dood... dus ben best zenuwachtig hoe ze gaat reageren.,..

doos heeft lage ingang rustig plekje, maar ze blijft achter de deyr...

ze ging net echt heeeel raar liggen plat op dr buik poten naar achter, en ze loopt heel apart ze kan nauwelijks nog lopen
  Moderator woensdag 11 april 2007 @ 22:07:41 #36
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48234815
Spannend!!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_48234829
euh damn oke ik ga proberen op te ruimen...
pi_48234904
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:07 schreef Logician het volgende:
vorige kitten heeft ze door het hele huis gesleept .. dood... dus ben best zenuwachtig hoe ze gaat reageren.,..

doos heeft lage ingang rustig plekje, maar ze blijft achter de deyr...

ze ging net echt heeeel raar liggen plat op dr buik poten naar achter, en ze loopt heel apart ze kan nauwelijks nog lopen
Nou dat zet daar die doos neer? of leg daar een dekentje?
  Moderator woensdag 11 april 2007 @ 22:09:55 #39
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48234934
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:07 schreef Logician het volgende:
euh damn oke ik ga proberen op te ruimen...
Zelf ook een beetje rustig blijven hoor
pi_48235013
ze wil niet op het dekentje.. alleen maar op het laminaat.. en mijn stress is denk ik vooral van de schok toen van dat beestje en bloedsporen door het hele huis was zo sneu...

mja ok *opruimen*
pi_48235126
Ik lees dat je een fleecedekentje in de doos hebt gelegd?
Leg er beter een katoenen doek in, een (hoes)laken ofzo.
Fleece neemt het bloed niet goed op, en de kittens kunnen er met hun nagels aan blijven hangen.
  woensdag 11 april 2007 @ 22:13:37 #42
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_48235152
Wat een schitterend poesje

Succes
  Moderator woensdag 11 april 2007 @ 22:15:18 #43
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48235248
Het is inderdaad een hele mooie poes.
Het gaat vast hartstikke goed en misschien heb je straks wel een paar hele mooie verjaardagskadootjes.
pi_48235562
Wat hier hielp was een soort tentje maken waardoor ze zich beschut voelde. Heb een lap over de verwarming heengehangen en dievastgezet onderaan de doos.
Pas toen voelde ze zich veilig op die plek.

Zoiets dus

Misschien heeft ze het ook heel heet. Katoenen laken (geen badstof) is inderdaad wel het fijnst.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 11 april 2007 @ 22:27:31 #45
176411 goudengoudvis
Thai's, echte siamezen!
pi_48235910
De weeen zijn nu dus echt begonnen. Succes.
Dat kan nog even aanhouden voordat er een kitten geboren wordt. De persweeen mogen niet langer duren dan een uur, daarna dierenarts bellen.
Op het laminaat bevallen is niet ideaal. Ze zal het vanzelf drukker krijgen met de weeen. Dan kun je haar in de doos zetten en zal ze het teveel moeite vinden om eruit te komen.
Als ze snel paniekerig is kun je het kitten het beste even aan de kant zetten, zodra het een beetje drooggelikt is en piept. Die kun je dan ook in een doos doen met lakens ofzo. Wel een kruik erbij doen, want kittens koelen snel af. Zo is het ook een beetje rustiger voor de poes.
Succes en rustig blijven he?
pi_48235937
heb een flanellen handdoek neergelegd... maar ze wil op de een of andere manier niet op stof
pi_48235959
Ik heb haar nog nooit zo veel zien drinken trouwens..
pi_48236029
....wacht.....
pi_48236098
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:27 schreef goudengoudvis het volgende:
De weeen zijn nu dus echt begonnen. Succes.
Dat kan nog even aanhouden voordat er een kitten geboren wordt. De persweeen mogen niet langer duren dan een uur, daarna dierenarts bellen.
Op het laminaat bevallen is niet ideaal. Ze zal het vanzelf drukker krijgen met de weeen. Dan kun je haar in de doos zetten en zal ze het teveel moeite vinden om eruit te komen.
Als ze snel paniekerig is kun je het kitten het beste even aan de kant zetten, zodra het een beetje drooggelikt is en piept. Die kun je dan ook in een doos doen met lakens ofzo. Wel een kruik erbij doen, want kittens koelen snel af. Zo is het ook een beetje rustiger voor de poes.
Succes en rustig blijven he?
Hele goeie inderdaad. En de kans dat ze dan met de kittens gaat slepen is dan ook minder. Het zou op dat moment meer rust kunnen creeeren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48236130
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:28 schreef Logician het volgende:
heb een flanellen handdoek neergelegd... maar ze wil op de een of andere manier niet op stof
Nou dan laat haar maar even rustig rondlopen, hou je haar wel de hele nacht in de gaten?

En heb je die kittenmelk + flesje in huis??
  woensdag 11 april 2007 @ 22:33:16 #51
3185 Adelante
To let it go now
pi_48236180
suc6 poes van logician
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_48236253
en weer een wee (ze staat op 4 poten achterlichaam omlaag en dan ong 30sec... en dan gaat ze weer liggen)... en natuurlijk op de grond naast de flanellen doek...
  woensdag 11 april 2007 @ 22:36:12 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_48236358
Op dit soort momenten is het irritant dat je niet ff met zo'n dier kan praten he?
  woensdag 11 april 2007 @ 22:36:23 #54
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_48236368
sterkte aan de poezenmevrouwaanstaandemammapoezebeest

kittens........
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_48236374
heb niets in huis en nog met mijn kinderen wezen zoeken voor een spuit en de suffe AH hier verkoopt geen kitten melk etc.. morgen direct naar de DA dus... heb voor eventueel noodgeval het nr van de spoedDA en een handdoek ivm mogelijk vlies dat blijft steken en een kruik

En wijn voor mezelf
pi_48236412
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:34 schreef Logician het volgende:
en weer een wee (ze staat op 4 poten achterlichaam omlaag en dan ong 30sec... en dan gaat ze weer liggen)... en natuurlijk op de grond naast de flanellen doek...
Toch vraag ik mij even af of dit een 'gepland' nestje was?
pi_48236442
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:36 schreef Logician het volgende:
heb niets in huis en nog met mijn kinderen wezen zoeken voor een spuit en de suffe AH hier verkoopt geen kitten melk etc.. morgen direct naar de DA dus... heb voor eventueel noodgeval het nr van de spoedDA en een handdoek ivm mogelijk vlies dat blijft steken en een kruik

En wijn voor mezelf
Nee natuurlijk verkoopt een supermarkt geen speciale poeder voor kittenmelk
  woensdag 11 april 2007 @ 22:40:47 #58
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_48236603
Je hebt niks in huis? Wat, kat was ineens 60 dagen zwanger zonder dat je er erg in had>
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_48236626
"geplanned beiden niet geholpen" in zo verre... niet met de bedoeling om te fokken oid in ieder geval

vroeger had je kittenmelk bij onze AH ... maar ik heb het nummer van de DA, had het nog niet zo snel verwacht..
was bezig met het plannen van dingen rondom mijn eigen verjaardag
  woensdag 11 april 2007 @ 22:41:47 #60
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_48236652
Spannend!

Wat een schatje op de foto's zeg
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_48236681
sorry dat ik niet zo perfect ben als jullie

het is gewoon moeilijk inschatten wanneer ze precies zwanger is geworden..
pi_48236704
tvp

nog meer kittens....
pi_48236708
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:41 schreef MissBliss het volgende:
Spannend!

Wat een schatje op de foto's zeg
jaaaa ze is
pi_48236784
Dit is de vader trouwens toen hij kitten was

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2007 22:46:19 ]
pi_48236888
kan het plaatje niet zien
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 11 april 2007 @ 22:46:41 #66
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_48236904
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:44 schreef Logician het volgende:
Dit is de vader trouwens toen hij kitten was

[afbeelding]
Aparte kater

Foto doet 't niet

Hoest nu met Poes?

Edit: daar is paps als kitten al
pi_48236912
nu wel.
  woensdag 11 april 2007 @ 22:47:29 #68
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_48236949
Moooooi
pi_48236962
ze ligt ... naast de deken..

ik ga ff verder opruimen ... wie weet tot zo!
pi_48237036
Adembenemend mooie kat
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 11 april 2007 @ 22:49:52 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_48237051
Dat wordt een lange nacht
pi_48237077
Waarom leg je niet iets van kranten of karton op je laminaat. Die van ons willen altijd op karton of een stapel folders gaan liggen.
pi_48237106
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:42 schreef Logician het volgende:
sorry dat ik niet zo perfect ben als jullie

het is gewoon moeilijk inschatten wanneer ze precies zwanger is geworden..
Zeker als je je van tevoren geen informatie verschaft
Een beetje verstandig mens is voorbereid op dit moment.
Verwacht niet alleen leuke berichten, ik hoop dat je zelf begrijpt dat dit erg dom overkomt?

iig veel succes!
  woensdag 11 april 2007 @ 22:53:09 #74
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_48237198
Hoe heet poes eigenlijk?

Heb ik nog niet langs zien komen, of ik ben blind
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 11 april 2007 @ 22:54:05 #75
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_48237237
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:53 schreef MissBliss het volgende:
Hoe heet poes eigenlijk?

Heb ik nog niet langs zien komen, of ik ben blind
Zat ik me ook net af te vragen
pi_48237256
Ow en die wijn zou ik ook niet nemen. Wat als je ineens naar een dierenarts oid moet?
pi_48237433
Moeder is Naina.. vader is Matisse

@Frappel..
Ik dacht dat het nog wel even zou duren! Maar ik ben natuurlijk gewoon heel erg blond..
En verder denk ik dat ik hier maar niet te veel op in moet gaan, want het huilen staat me serieus nader dan het lachen

Denk sowieso dat ik nu niet ga rijden...
pi_48237536
BBQ
It's not the fall that kills you it's the sudden stop at the end!
  Moderator woensdag 11 april 2007 @ 23:03:18 #79
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48237615
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:58 schreef Logician het volgende:

@Frappel..
Ik dacht dat het nog wel even zou duren! Maar ik ben natuurlijk gewoon heel erg blond..
En verder denk ik dat ik hier maar niet te veel op in moet gaan, want het huilen staat me serieus nader dan het lachen

Je hebt het noodnummer van de dierenarts altijd nog Logician.
Frappel heeft wel een punt, ik denk alleen niet dat dat hier helemaal uitgezogen hoeft te worden, het is wel overgekomen lijkt mij.

Houd poes gewoon goed in de gaten en de kans lijkt me heel groot dat het gewoon allemaal hartstikke goed gaat, lees anders het topic van Nokwanda eens door
Ik wil niet nog een schop na geven maar als ze nu 1,5 is en vorig jaar al een keer geworpen heeft was ze ook nog wel erg jong, misschien dat het daarom de vorige keer mis is gegaan?
pi_48237720
Ja ik denk dat dat ook de reden is dat het toen mis is gegaan.. .. was toen ook echt niet de bedoeling..
pi_48237760
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:58 schreef Logician het volgende:

@Frappel..

Nou dan ga je bezig houden met je kat

Ik wil je niet aanvallen, maar ik kan het niet laten om mijn mening te geven.
Dit omdat ik mijn leven lang opgegroeid ben met katten.
Het is zo weinig wat je moet weten, zodra je weet dat je poes zwanger is zou je je moeten gaan informeren. Het liefst daarvoor nog, ondanks dat het niet gepland is was dit nestje wel te verwachten met 2 niet geholpen katten in huis!
En dit is al het twee nestje van deze kat, blijkbaar heb je bij het vorige nestje ook niet echt je goed in de zwangerschap van een poes verdiept..
Anders zou je het nu allemaal wel weten, inclusief hoe lang de poes zwanger zou zijn.
De meeste informatie zou je al in één dag kunnen vinden... zonde!
pi_48237769
ze ligt nu al een hele tijd stil ... ...
pi_48237851
9wk, alleen moeilijk vragen aan een kat welke datum ze ...
ik had het pas 1mnd geleden door omdat ze toen wat dikker begon te worden..
dus dan is het moeilijk uitrekenen.

ach ja.. ik ga denk ik even niet meer kijken hier.. en gewoon op de poes letten...
pi_48237917
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:08 schreef Logician het volgende:

ach ja.. ik ga denk ik even niet meer kijken hier.. en gewoon op de poes letten...
En het is jou helemaal ontgaan dat je poes krols was en je ook heééél toevallig een kater rond hebt lopen?

1+1 =
pi_48237939
ik denk dat het trouwens een verschil is in intresse, ik heb gewoon katten als huisdieren, ik heb mijn werk mijn studie mijn kinderen.. t'is niet zo dat ik dag en nacht met mijn katten bezig ben. Die zijn meestal gewoon lekker hun eigen ding aan het doen

anyways, tijd om de ballonnen op te hangen
  woensdag 11 april 2007 @ 23:10:34 #86
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_48237966
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:08 schreef Logician het volgende:

Goed plan

Lekker rustig bij haar in de buurt gaan zitten en dan verwacht ik hier morgen wel fotootjes van babypoesies

Succes vannacht!
  woensdag 11 april 2007 @ 23:14:25 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48238129
relax, de natuur regelt dat allemaal zelf wel hoor. Mijn exkat was bevallen en kroop toen bij me in bed met haar kittens om ze te laten zien
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_48238173
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:09 schreef Logician het volgende:
ik denk dat het trouwens een verschil is in intresse, ik heb gewoon katten als huisdieren, ik heb mijn werk mijn studie mijn kinderen.. t'is niet zo dat ik dag en nacht met mijn katten bezig ben. Die zijn meestal gewoon lekker hun eigen ding aan het doen

anyways, tijd om de ballonnen op te hangen
Lekker hun eigen ding aan het doen zijn

Een miskraam krijgen op een veeel te jonge leeftijd..

Vervolgens binnen no time wéér zwanger raken..

Wat zal dat dier blij zijn met de ruimte die jij je katten gunt

Walgelijk.. echt walgelijk
pi_48238187
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:09 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

En het is jou helemaal ontgaan dat je poes krols was en je ook heééél toevallig een kater rond hebt lopen?

1+1 =
Heb je niet een paar katten om in de gaten te houden ofzo? Jezus zeg.....
A mind with a heart of it's own
pi_48238307
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Heb je niet een paar katten om in de gaten te houden ofzo? Jezus zeg.....
Nee joh, die rennen hier lekker rond met hun balletje

Daar hoef ik me geen zorgen om te maken, die hebben het hier naar hun zin
pi_48238349
prima ik zou zeggen doe lekker met ze mee, en laat TS verder met rust. get a life
  woensdag 11 april 2007 @ 23:20:13 #92
150152 Queen_Bee
pi_48238414
Waarom zijn ze niet gecastreerd? En dan nog raar opkijken als kat zwanger is
Rofl, als je t n maand van te voren doorhad had je tijd zat om info te zoeken. Dat is zo gedaan
I'm super sonic man
pi_48238458
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:20 schreef Queen_Bee het volgende:
Rofl, als je t n maand van te voren doorhad had je tijd zat om info te zoeken. Dat is zo gedaan
Omdat ze het te druk heeft met zichzelf..
  woensdag 11 april 2007 @ 23:22:57 #94
143364 Dont_Panic
Give me my wings!
pi_48238515
Als je niet voor een kat kan zorgen, neem er dan geen.!!
*If I could find a cure for your disease, I'd keep it to myself and oversleep.*
pi_48238559
quote:
Info is een ding, weten wanneer die beesten precies hebben lopen neuken is een ander, dan kan het ietwat eerder komen dan verwacht. Of vraag jij je katten iedere ochtend of ze nog spannende dingen hebben gedaan de nacht ervoor. En ik ken die beesten een beetje een van deze kater was NIET te merken dat ie krols was (itt andere katers in de buurt )
  Moderator woensdag 11 april 2007 @ 23:24:50 #96
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48238580
Oke, ik denk dat het punt nu wel gemaakt is hoor.
pi_48238599
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:21 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Omdat ze het te druk heeft met zichzelf..
Sommige mensen doen wel nuttige dingen tijdens normale werkuren
pi_48238659
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:24 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Info is een ding, weten wanneer die beesten precies hebben lopen neuken is een ander, dan kan het ietwat eerder komen dan verwacht. Of vraag jij je katten iedere ochtend of ze nog spannende dingen hebben gedaan de nacht ervoor. En ik ken die beesten een beetje een van deze kater was NIET te merken dat ie krols was (itt andere katers in de buurt )
Lieve schat, een kater word niet krols ...
  woensdag 11 april 2007 @ 23:26:41 #99
150152 Queen_Bee
pi_48238660
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:24 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dan nog. Je laat ongecastreerde katten gewoon rond lopen. Vervolgens zegt TS het een maand van te voren te weten. Tijd genoeg om je in te lezen ed dus.
Had TS zich ingelezen dan was er nu iig een andere TT.
I'm super sonic man
  woensdag 11 april 2007 @ 23:28:12 #100
150152 Queen_Bee
pi_48238726
Waarom zeg je trouwens dat het niet geplanned is? Je maakt mij niet wijs dat dat niet is als je die beesten samen ongecastreerd hun gang laat gaan.
I'm super sonic man
pi_48238744
..

[ Bericht 99% gewijzigd door DrMarten op 11-04-2007 23:28:57 ]
  woensdag 11 april 2007 @ 23:30:40 #102
150152 Queen_Bee
pi_48238822
Anyway, succes!
Dat er een kattenoverschot is heb jij niets mee te maken.
Dat jij geen uurtje kan opbrengen om je in te lezen, maakt niets uit

Succes poes!
I'm super sonic man
  woensdag 11 april 2007 @ 23:31:24 #103
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48238850
Ik neem aan dat je een afspraak maakt bij de DA zodra de poesjes oud genoeg zijn, om moeders te laten helpen ? (want anders kan je er donder op zeggen dat ze weer zwanger raakt, ook als ze net jongen heeft !)

Hoop voor je dat het goed gaat, en zoals gezegt beetje info verzamelen was geen slecht plan geweest.

Succes met de bevalling, en alvast gefeliciteerd met je verjaardag
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 11 april 2007 @ 23:31:25 #104
154193 TheYoung1
pi_48238851
quote:
Een zwangere kat...
Maar goed, TS, haal es lekker adem, kap met posten en hou je ff met je moekepoes bezig. Lijkt me verstandiger. En je hebt geen kittenmelk of hulpmiddelen nodig. Moederpoes weet wel wat ze doen moet.
Hou alleen goed in de gaten of ze er niet weer mee gaat slepen als ze begint te baren!.

Wat moet dat worden als jij ooit moeder zou worden...
Patat, dat is het!!
pi_48238856
Mijn katten hebben een luizeleventje, niets te klagen. En daar ben ik heel zeker van
Alleen werken sommige mensen ook nog 40uur in de week, vandaar dat ik ook niet 1
maar een 2e kat heb genomen toen ik weer fulltime ging werken, zodat Matisse niet alleen was

Maar ik denk dat voor sommige mensen de prioriteiten anders liggen, ik ben weg van mijn katten maar nee sorry mijn leven draait niet alleen om mijn huisdieren.

Ze is al een hele tijd heel stil te slapen trouwens
  woensdag 11 april 2007 @ 23:32:51 #106
150152 Queen_Bee
pi_48238895
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:31 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Een zwangere kat...
Maar goed, TS, haal es lekker adem, kap met posten en hou je ff met je moekepoes bezig. Lijkt me verstandiger. En je hebt geen kittenmelk of hulpmiddelen nodig. Moederpoes weet wel wat ze doen moet.
Hou alleen goed in de gaten of ze er niet weer mee gaat slepen als ze begint te baren!.

Wat moet dat worden als jij ooit moeder zou worden...
Ik noem katers en poezen in t algemeen kat
I'm super sonic man
  woensdag 11 april 2007 @ 23:34:46 #107
150152 Queen_Bee
pi_48238968
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:31 schreef Logician het volgende:
Mijn katten hebben een luizeleventje, niets te klagen. En daar ben ik heel zeker van
Alleen werken sommige mensen ook nog 40uur in de week, vandaar dat ik ook niet 1
maar een 2e kat heb genomen toen ik weer fulltime ging werken, zodat Matisse niet alleen was

Maar ik denk dat voor sommige mensen de prioriteiten anders liggen, ik ben weg van mijn katten maar nee sorry mijn leven draait niet alleen om mijn huisdieren.

Ze is al een hele tijd heel stil te slapen trouwens
Jezus kom niet met die crap. Ik wil best geloven dat t beest altijd genoeg te vreten heeft. Maar zelfs na een eerdere foute bevalling denk jij niet "Hey, laat ik even een uurtje van mn leven verspillen om info te zoeken"

WAT IK ME DAN WEL AF VRAAG HÈ. Heb je wel tijd om op moeders en de kittens te letten? Daar moet je af en toe wel even een blik naar werpen hoor!
I'm super sonic man
pi_48238980
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

99% van de mensen , maar Jeanke is even baldadig ^^..
  woensdag 11 april 2007 @ 23:35:08 #109
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48238982
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:31 schreef Logician het volgende:
Je leven hoeft niet om je huisdieren te draaien, maar je kan je wel opzenminst een béétje inlezen toch ? Of nog veel beter meneer of mevrouw (of allebei) laten helpen.
mompelt iets over een kattenoverschot en overvolle asiels
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 11 april 2007 @ 23:36:20 #110
150152 Queen_Bee
pi_48239036
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:35 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Je leven hoeft niet om je huisdieren te draaien, maar je kan je wel opzenminst een béétje inlezen toch ? Of nog veel beter meneer of mevrouw (of allebei) laten helpen.
Ja en dan nog zeggen dat het niet geplanned is

Lalala niet gecastreerde POES en KATER lalla "Oh hey, wat raar, poes is zwanger. Hoe kan dat nou?!"
I'm super sonic man
  woensdag 11 april 2007 @ 23:36:27 #111
154193 TheYoung1
pi_48239038
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

En mensen zijn mensen, zoals paarden paarden zijn en alle katten katten zijn.... Waar komen vrouwen, merries en poezen dan vandaan?
Ik heb 3 poezen! Niet 3 katers
Patat, dat is het!!
pi_48239057
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:35 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Als je leven alleen om jou draait, wil een mens dat kleine stukje nog wel eens ontgaan..

Ik ga slapen lieve mensen, @ logican.. veel succes de komende dagen

En laat die katten hierna aub helpen.. maak daar toch een dag voor vrij..
  woensdag 11 april 2007 @ 23:37:52 #113
154193 TheYoung1
pi_48239093
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:35 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

99% van de mensen , maar Jeanke is even baldadig ^^..
Dieren eerst, dan mensen en pas dan de rest
Patat, dat is het!!
  Moderator woensdag 11 april 2007 @ 23:39:41 #114
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48239169
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:36 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja en dan nog zeggen dat het niet geplanned is

Lalala niet gecastreerde POES en KATER lalla "Oh hey, wat raar, poes is zwanger. Hoe kan dat nou?!"
Queen_Bee, ik vind het wel mooi geweest, open er anders een apart topic over of discusseer er hier: Smoesjes over poesjes. (ivm kattenoverschot) over verder.
Poes hier is nu zwanger en moet bevallen, daar gaat dit topic over en hoezeer ik me ook in jullie argumenten kan vinden het moet niet een neerslaan van elk kittentopic worden.
pi_48239229
Ik heb echt wel genoeg info opgehaald, alleen ik dacht dat het nog wel even ging duren..
Vooral omdat je het pas sinds 1mnd ong. ziet ik heb ook al een reismandje etc alles klaarstaan voor
eventueel DA bezoek, en alles wat je maar nodig hebt.

Heb handoek, steriel water, etc.. alleen het spuitje en de melk niet. Die wou ik morgen op mijn vrije dag gaan halen.. ze is me dus net voor...

Denk dat ik toch vooral voor de bevestiging en ondersteuning van ervaren kittenmoeders dit topic opende.. omdat ik het toch stiekem wel heel eng vond.. het vorige kitten is midden in de nacht onverwacht en veelste vroeg geboren. En dat was echt zo ontzettend rot om mee te maken...

Dus ik denk dat ik nu gewoon erg onzeker ben of ik alles wel goed heb opgenomen of niet...

Oh en ja ik heb trouwens schatten van kinderen, en ik werk en ik studeer.. en ik doe een wo opleiding zelfs..
Maar ik krijg het idee dat zolang ik niet alleen leef voor mijn katten dat volgens sommige niet mee telt. But then again dit is Fok! en er zijn altijd mensen die het leuk vinden om zichzelf ergens in vast te bijten, dus daar hou ik het wbt die personen maar even bij.

Bedankt trouwens Nonneke nog 20min!
  woensdag 11 april 2007 @ 23:42:13 #116
150152 Queen_Bee
pi_48239249
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:39 schreef senesta het volgende:

[..]

Queen_Bee, ik vind het wel mooi geweest, open er anders een apart topic over of discusseer er hier: Smoesjes over poesjes. (ivm kattenoverschot) over verder.
Poes hier is nu zwanger en moet bevallen, daar gaat dit topic over en hoezeer ik me ook in jullie argumenten kan vinden het moet niet een neerslaan van elk kittentopic worden.
Ja, ik neem de blame wel op me hoor.

Succes POES
I'm super sonic man
  Moderator woensdag 11 april 2007 @ 23:44:55 #117
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48239363
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:42 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja, ik neem de blame wel op me hoor.

Succes POES
, je had toevallig bij mij net de laatste post

Hou je ons op de hoogte TS?

En nu ga ik echt slapen
pi_48239446
trouwens wat betreft niet bewust: Wat ik daarmee bedoelde is dat ik graag 1 nestje van ze samen wilde. Maar ze niet op elkaar gezet heb! Dus de natuur zijn gang heb laten gaan in de hoop dat

En daarna idd een knoop erin, er zijn al reserveringen van vrienden. niet voor geld oid, gewoon echt katten liefhebbers. En ik wil er graag een zelf eentje houden.

Maar het is echt nog even afwachten want mevrouw slaapt gewoon. Hopelijk morgen nog op tijd om even snel bij de DA binnen te glippen met dr
pi_48239473
Ik hou jullie op de hoogte, laat me niet zomaar wegjagen hoor veelste spannend allemaal
  woensdag 11 april 2007 @ 23:52:00 #120
154193 TheYoung1
pi_48239619
Kwist niet dat jezelf al moeder was...kan alleen maar voor je man hopen dat je niet zo in paniek zou zijn als nu

Maar serieus, let op dat ze niet in paniek raakt als er een kitten uitkomt, laat 't verder zn gang gaan.
Mijn poes raakte ook ff in paniek bij d r eerste kitten, daarna leek ze zelf te gaan begrijpen wat het was, en werden

En hou je camera bijdehand!!
Patat, dat is het!!
pi_48239748
Hmm nee als je zelf zwanger bent heb je alles "zelf" meer in controle, dat is veel makkelijker..

Ik was vooral zenuwachtig over de beginsverschijnselen omdat ik niet kan voelen wat zij voelt, maar wel een verandering van gedrag waarnam. Ik heb ook nergens vermeld dat ik niet ingelezen heb.. ik wou gewoon weten HOE ik het zou herkennen en daar hulp bij en mentale ondersteuning.. lol ben nu best blij dat ik de rest van mijn prive nooit op fok heb gegooid hihihi

Ja ik ben ook zeker van plan dat te doen, maar blijf het gewoon een beetje eng vinden... ze zijn zo kwetsbaar enz als ze zo klein zijn. Oh en ik heb nu ruzie met mijn kater omdat hij niet de kamer in mag van mij
  donderdag 12 april 2007 @ 00:12:44 #122
154193 TheYoung1
pi_48240356
OT (of topic)...: Mn oto brengt me van A naar B, mn verbeelding doet dat in een Rolls Royce

Prettige nacht nog!
Patat, dat is het!!
  donderdag 12 april 2007 @ 00:13:33 #123
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48240371
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_48240409
Hier liepen de andere 3 poezen gewoon rond. Was geen probleem. Dat wijst zich vanzelf. Ze zijn onderling meestal wel emphatisch genoeg om te weten wanneer ze zich mooi op een plekje kunnen terugtrekken. En als mams er niks van moet hebben laat ze dat wel weten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48240446
thx

Ik ga zo maar eens een deken op de bank gooien en proberen te slapen

t'is hier behoorlijk rustig qua moederpoes ... morgenochtend direct even de DA bellen.
Naja weltrusten iedereen, mocht er nieuws zijn dan post ik dat uiteraard!
pi_48240494
Proost
Wij drinken hier met zn tweeën een rosé mee op je kleine poesjes hoor!

En ik zou het ook heel spannend vinden zo'n eerste keer.
Mèn, je hebt drie kinderen en werkt 40 uur, laat ze ophouden met zeuren

edit: en gefelici natuurlijk
pi_48240814
dankje
pi_48241242
Het is ook heel spannend de eerste keer heb hier 3 jaar geleden een nestje gehad en mama poes sleepte eerste kitten ook achter zich aan omdat ze niet heel erg in de gaten had wat er aan het gedeuren was (en nee ze was 3 dus niet te jong).
Heb er daarna in een mandje gelegd met kitten erbij en daar zijn toen, tussen mijn benen , de andere 3 kittens geboren.

By the way vandaag is de beste dag om jarig te zijn(ik ben nl. ook jarig vandaag ) GEFELICITEERD !!!
'En hoe gaat het met jou?' vroeg Winnie the Pooh.
Eeyore schudde heftig metzijn kop. 'Niet zo erg hoe,'
zei hij, 'ik voel me al een tijd niet helemaal hoe.'
  † In Memoriam † donderdag 12 april 2007 @ 01:17:10 #129
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_48241899
Feli en succes met de bevalling (en tvp natuurlijk, nog 'n nestje )
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_48243489
poeh.. ik ben benieuwt hoe het nu is hoor!! Gefeliciteerd met je verjaardag, en in hoop op gezonde kittens en moeder!!
Mijn foto werk is te vinden op.. <a href="http://www.flickr.com/photos/95584552@N06/" rel="nofollow" target="_blank">MrFotografie op Flickr</a>
  donderdag 12 april 2007 @ 07:22:09 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_48243696
Feli en ik hoop dat je een paar kittens cadeau krijgt .
pi_48243803
Nog niets! Maar de kittens bewegen vollop in de buik... ik ga straks met haar naar de dierenarts

En thx.. een hoop confetti in mijn bed cadeau gekregen vanmorgen
pi_48244903
spannend
  donderdag 12 april 2007 @ 09:26:20 #134
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_48245326
Van harte en succes straks bij de DA.
Gaat het met poes verder goed?
pi_48253418
Hoe gaat het hier? niks te melden nog?
Of druk met de verjaardag?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 12 april 2007 @ 14:07:46 #136
154193 TheYoung1
pi_48255148
Enne enne enne? Nothing yet?
Patat, dat is het!!
pi_48256043
Wat zei de dierenarts?
  donderdag 12 april 2007 @ 15:33:06 #138
4593 Marty
Digi-babe
pi_48257561
Gefeliciteerd!
Al nieuws??
Forza Juve!
pi_48258556
Nog geen babiess... de DA zegt dat het waarschijnlijk wel de voortekenen zijn dat ze waarschijnlijk wel binnen 24u gaat bevallen. Ik heb trouwens melkpoeder (baby cat milk) van royal canin in huis gehaald.. iemand hier mee bekend, is dat een beetje goed spul?

Verder heerlijk aan de taart hiero
pi_48258643
en als ze langer dan 30min persweeen heeft en er niets is, kan ik er 24/7 mee bij ze terecht. dat is ook wel een fijne gedachte
pi_48258779
Mooi
We wachten rusig af en taart eetse!
  donderdag 12 april 2007 @ 16:48:35 #142
36027 komkommertje
KomKommertje!!!!
pi_48259728
Ik had ook altijd baby cat milk van Royal Canin, ik was er zeer tevreden mee.
Misschien hoef je het niet te gebruiken hoor, gewoon even naar de geboortegewichten kijken.
Rond de 100 gram is een mooi geboortegewicht, als het onder de 90 gram zit kan je er eentje in het begin wat bijvoeren.

Daarnaast gewoon iedere dag op een vast tijdstip de kittens wegen met een digitale keukenweegschaal erg nauwkeurig is. Het kan goed zijn dat ze de 1e dag wat afvallen, maar niet teveel. Als het gewicht niet snel genoeg aankomt dan moet je even bijvoeren.
Ze moeten ongeveer 10 gram per dag groeien.

Succes!
Komkommertje
  donderdag 12 april 2007 @ 17:00:26 #143
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_48260175
Gefeliciteerd! En spannend!
Ziggy played guitar
pi_48260275
Hè wat, nog geen poesjes dus? En ik zat maar in spanning drie pagina's te lezen...

Bij mijn ouders hadden we er vaak niet zo veel zicht op, boerderijkatten. D'r was één poes die het wel vaak binnen voor elkaar kreeg, ergens verstopt in een houtbak. Kittens

Maar hoezo ga je nou melk voor ze kopen? Moederlief moet genoeg melk bij zich hebben toch?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  donderdag 12 april 2007 @ 17:03:49 #145
154193 TheYoung1
pi_48260329
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:16 schreef Logician het volgende:
en als ze langer dan 30min persweeen heeft en er niets is, kan ik er 24/7 mee bij ze terecht. dat is ook wel een fijne gedachte
Da's mooi! Ik ben toen met de poes om middernacht nog bij de DA geweest. Derde kitten wilde er niet uit, is met keizersnee gehaalt. Heb zelf mogen assisteren, was kippevelgeweldig

Royal canin is topvoer, kost wel wat maar dan heb je wel goed spul in huis.
Succes en houd ons op de hoogte he!!
Patat, dat is het!!
pi_48261992
Dr buik voelt ineens kleiner aan, voel nog wel de kittens, alleen het voelt als minhder dan gister en vanmorgen aan maar er is nog niets geworpen ofzo ik snap er niets van, kan het zijn dat ze ingedaald zijn??
pi_48262282
Ah oké ik ken de naam maar heb er verder geen ervaring mee, mijn katten eten altijd gewoon AH brokjes. Deze was alleen de enige die er nog redelijk "oke" uitzag ... qua informatie op het etiket etc...
  donderdag 12 april 2007 @ 18:54:58 #148
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48263686
Schiet eens op poes we willen foto's
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_48263723
Wel foto's posten over een tijdje he
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 12 april 2007 @ 19:06:50 #150
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_48264028
Bel die AD gewoon effe juh!!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_48264102
quote:
Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef LintuxCx het volgende:
Hè wat, nog geen poesjes dus? En ik zat maar in spanning drie pagina's te lezen...

Bij mijn ouders hadden we er vaak niet zo veel zicht op, boerderijkatten. D'r was één poes die het wel vaak binnen voor elkaar kreeg, ergens verstopt in een houtbak. Kittens

Maar hoezo ga je nou melk voor ze kopen? Moederlief moet genoeg melk bij zich hebben toch?
Dat zou idd moeten, maar het kan nog wel eens gebeuren dat moederpoes de kittens niet wil voeden.

Royal canin is een topmerk!

Ik hoop dat alles goed komt!
pi_48264166
Hier hebben de kittens het ook niet nodig. Maar het is dan ook goed om moederpoes wat extra mee bij te voeden.
Die lust het af en toe ook wel en ze krijgt er meer energie van. Ook wel nodig want ze wordt zo'n beetje opgevreten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 12 april 2007 @ 22:04:57 #153
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_48271771
SPANNEND! Ik had echt verwacht dat we alaan de beschuit met muisjes konden...... Maar nog niks dus?
Of is ze misschien nu ondertussen bezig? Ik hoop het voor je!
pi_48274019
Poezzz?
* freecell duwt zachtjes tegen de mamapoes aan: Toe dan meis!
  donderdag 12 april 2007 @ 22:56:37 #155
3185 Adelante
To let it go now
pi_48274051
ze zal wel weer aan de wijn zitten (immers verjaardag)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_48274358
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:55 schreef freecell het volgende:
Poezzz?
* freecell duwt zachtjes tegen de mamapoes aan: Toe dan meis!
op de een of andere manier zie ik dit voor me en ziet dat er keilief uit
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48274634
al nieuws???
Mijn foto werk is te vinden op.. <a href="http://www.flickr.com/photos/95584552@N06/" rel="nofollow" target="_blank">MrFotografie op Flickr</a>
  † In Memoriam † donderdag 12 april 2007 @ 23:18:34 #158
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_48274878
Logician zal wel verjaardag aan het vieren zijn en het wel komen melden als er wat gebeurt. En wat ik eerder al 'ns gemeld had, een zichzelf respecterende poes bevalt niet voordat minstens één topic vol is
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  donderdag 12 april 2007 @ 23:21:59 #159
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48275015

De katten inmiddels ook aan de wijn ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Moderator donderdag 12 april 2007 @ 23:23:55 #160
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48275073
quote:
Op donderdag 12 april 2007 23:21 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
Dat zou wat zijn

Misschien hangt ze wel gelukzalig boven een doos prachtige kittens
Ik denk niet dat we vanavond nog wat gaan horen.
pi_48275410
quote:
Op donderdag 12 april 2007 23:21 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
"Natuurlijke pijnstilling nu ook bij kattenbevallingen"

Zoiets?
pi_48275971
Kom er net vandaan, nog geen jonkies. Weinig veranderd gedurende de dag.
pi_48289295
edit-
  vrijdag 13 april 2007 @ 14:35:56 #164
154193 TheYoung1
pi_48293306
Stilte voor de storm??
Patat, dat is het!!
pi_48293362
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 14:35 schreef TheYoung1 het volgende:
Stilte voor de storm??
Joh.. dram eens niet zo.. madam heeft een leven
pi_48304619
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 14:37 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Joh.. dram eens niet zo.. madam heeft een leven
Madam in kwestie heef zelfs een heel interessant leven. En een heleboel levenservaring...
Zij heeft het zeg maar niet nódig voor haar zelfbeeld om op een internetforum anderen af te katten...
pi_48305983
En een heleboel mensen die het blijkbaar ondanks haar succes nodig vinden om het toch op te nemen voor haar
Stel je niet aan mens, ik maakte een grapje..
Zoals je zelf zei, het is een forum.. geen mens is hier serieus of altijd even vriendelijk.. *Zucht*
  Moderator vrijdag 13 april 2007 @ 21:52:33 #168
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48306127
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:48 schreef Frappelsien het volgende:

En een heleboel mensen die het blijkbaar ondanks haar succes nodig vinden om het toch op te nemen voor haar
Stel je niet aan mens, ik maakte een grapje..
Zoals je zelf zei, het is een forum.. geen mens is hier serieus of altijd even vriendelijk.. *Zucht*
Ik heb je andere posts even verwijderd
pi_48306376
Dankjewel, ik ga nu ook ophouden hier te reageren.. en gewoon afwachten op nieuws dat de katjes gezond en wel te wereld zijn gekomen
  Moderator vrijdag 13 april 2007 @ 22:03:05 #170
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48306501
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:59 schreef Frappelsien het volgende:
Dankjewel, ik ga nu ook ophouden hier te reageren.. en gewoon afwachten op nieuws dat de katjes gezond en wel te wereld zijn gekomen
Ik denk dat er vandaag geen post meer komt
Ik hoop ook dat poes zonder problemen bevalt/bevallen is
pi_48309474
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 22:03 schreef senesta het volgende:
Ik denk dat er vandaag geen post meer komt
Ik hoop ook dat poes zonder problemen bevalt/bevallen is
Ga er maar niet vanuit inderdaad, ze is vanavond namelijk haar verjaardagsfeest aan het houden in de kroeg .
Heb zo'n vermoeden dat dat wel een latertje zal worden..
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 13 april 2007 @ 23:48:43 #172
154193 TheYoung1
pi_48310469
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 23:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Heb zo'n vermoeden dat dat wel een latertje zal worden..
Pcies in de gedachtengang van moederpoes

Zou me niets verwonderen als we morgen dan ook kittenpics te zien krijgen
Patat, dat is het!!
  zaterdag 14 april 2007 @ 11:09:47 #173
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_48318081
Lijkt me dat die babypoesjes er nu toch wel een keertje zijn?
pi_48318588
quote:
Lijkt me dat die babypoesjes er nu toch wel een keertje zijn?
ha ha dat dacht ik precies het zelfde toen ik weer hier naar toe op weg was..
pi_48327047
Dat gebeurt nou altijd op Fok... Als het echt spannend wordt verdwijnt TS altijd spoorloos.
pi_48327404
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 18:14 schreef LintuxCx het volgende:
Dat gebeurt nou altijd op Fok... Als het echt spannend wordt verdwijnt TS altijd spoorloos.
  † In Memoriam † zaterdag 14 april 2007 @ 19:24:04 #177
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_48329043
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 18:14 schreef LintuxCx het volgende:
Het is een complot
pi_48331937
wanneer komen ze nouuu

pi_48332270
Hoop dat alles goed is gegaan
Jammer dat we niks meer horen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48339254
Namens TS een update.... Nog steeds niks. Poes is nog steeds dik, maar verder niet meer onrustig. Beest is wel aan de diarree geweest, dus het vermoeden is dat ze daar last van heeft gehad en ongemakkelijk van is geweest. Alles is nu weer normaal. Nu dus afwachten tot het wel daadwerkelijk gaat gebeuren.
pi_48339554
Ah, zwangerschapskwaaltje zeker.

Even wat kittens om de ongeduldigen onder ons blij te houden. En nu kunnen we allemaal met een gerust hart gaan slapen.

zondag 15 april 2007 @ 11:50:56 #182
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_48343848
En? En? En? En? En?

Al babypoeks?
pi_48345195
Nog steeds helemaal niets De kittens begwegen wel gewoon vrolijkjes als ik mijn hand op haar buikje leg.. Afwachten dus.. ze eet goed en drinkt heel veel. Maar ik hou jullie op de hoogte

(ik ben nu ieg wel 100% voorbereid )
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 april 2007 @ 13:02:47 #184
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48345353
*meewacht*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 15 april 2007 @ 13:02:56 #185
154193 TheYoung1
pi_48345358
Nou, hopen op een spoedige vlekkeloze bevalling dan. Sterkte en geduld gewenst he
Patat, dat is het!!
pi_48346942
Spannend tvp'tje
pi_48363472
und?
Who is it?
pi_48367260
nada niets ... volgens mij zijn het erg luie kittens
pi_48367641
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:53 schreef Logician het volgende:
nada niets ... volgens mij zijn het erg luie kittens
pi_48368533
doe maar niet hahaha
pi_48385164
Wel lastig dat je niet weet wanneer ze gedekt is. Wanneer merkte je dat ze zwanger was ?
  † In Memoriam † maandag 16 april 2007 @ 17:18:22 #192
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_48386135
Nog niets? Hoe is 't nu met de aanstaande moeder?
pi_48393799
Ik merkte het ong anderhalve mnd terug maar ze is nu echt ontzettend dik, ze kan niet eens meer normaal zich wassen zonder raar te rollen
pi_48399738
Laten we dus maar gauw zorgen dat dit topic vol komt want die poes houdt het anders niet meer.
(gezien Barbaafs eerdere opmerking over zichzelf respecterende poezen die niet bevallen voor er minstens een topic volgeluld is)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 16 april 2007 @ 23:07:46 #195
154193 TheYoung1
pi_48399938
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef nokwanda het volgende:
Laten we dus maar gauw zorgen dat dit topic vol komt want die poes houdt het anders niet meer.
(gezien Barbaafs eerdere opmerking over zichzelf respecterende poezen die niet bevallen voor er minstens een topic volgeluld is)
One down, one-houndred and six to go.....
Zoveel geduld heb ik niet. Allez mamapoes, DUWE
Patat, dat is het!!
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2007 @ 12:01:35 #196
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_48412544
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:07 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

One down, one-houndred and six to go.....
Zoveel geduld heb ik niet. Allez mamapoes, DUWE
Dat gaat niet werken hoor
pi_48412666
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:07:47 #198
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_48412780
Nog steeds niets? Ik wil wel veel foto's zien hoor...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_48412805
Als we allemaal eens gaan helpen met puffen.. zie mijn post hierboven
pi_48412942
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Dat gaat niet werken hoor
Nee, he! Wordt echt een traditie hier.
Het is leuk om in dit soort topics mee te genieten dus ik zal niet zeggen: vooral geen topic starten. Maar als je zelf op redelijk korte termijn wil genieten van je kittens is het toch niet aan te raden gezien jouw eerdere stelling die echt zo lijkt te werken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48412968
Nou... kom op dan... nog 100 reacties of zo en dan moet het gaan lukken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:34:48 #202
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_48413674
Go Poes!
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2007 @ 12:48:19 #203
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_48414119
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nee, he! Wordt echt een traditie hier.
Het is leuk om in dit soort topics mee te genieten dus ik zal niet zeggen: vooral geen topic starten. Maar als je zelf op redelijk korte termijn wil genieten van je kittens is het toch niet aan te raden gezien jouw eerdere stelling die echt zo lijkt te werken
De enige oplossing lijkt te zijn pas een topic te openen als de bevalling al is begonnen maar dan heb je wel wat anders aan je hoofd, om het maar niet te hebben over een moederpoes die per se wil dat je erbij blijft.

Om te tijd te doden een heel lief filmpje met slaperige kattekopjes, al eerder gepost in Katten en poesjes humor #3 : http://www.youtube.com/watch?v=KmuvFprqU8k
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2007 @ 19:50:29 #204
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_48432058
Maar dan moet hier intussen wel gepost worden, eh? Misschien heeft Logician meer foto's van Naina?
pi_48434976
Ik zal eens kijken of mevrouw wil poseren
pi_48435675
mevrouw heeft geen zin in stilzitten ...
pi_48440344
As requested...

Alleen is de dikke buik hier niet echt te zien, maar die is echt huge als je d'r gewoon ziet lopen.
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2007 @ 22:55:19 #208
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_48440693
Mooi dier

Hebben jullie enig idee van de kleuren en tekeningen die je kan verwachten?
pi_48444691
quote]Op dinsdag 17 april 2007 22:55 schreef Barbaaf het volgende:
Mooi dier

[/quote]

Ik weet niet of Logician enig verstand van kleurengenetica bij de kat heeft, maar ik kan al wel een gokje wagen. Ik heb een beetje gezocht via de zoekfunctie en Matisse had blijkbaar een kopvlekje als kitten, welke kleur had dat kopvlekje, ik las iets van grijs, bedoel je daarmee blauw ? Want de kopvlek geeft meestal aan welke kleur een kitten onder het witte jasje heeft en dat helpt iets bij het koffiedik kijken.
Ook wordt er vaak beweerd dat witte kittens met kopvlekken minder vaak last hebben van doofheid (erg fijn dat hij een kopvlekje had dus, want volgens mij kwam Matisse niet bij een BAER-testende cattery vandaan). Weet je welke kleuren zijn ouders hadden ? (ja, de ene was wit ) En liefst ook nog broers en zussen ? (ik las iets met rood, maar dat zal wel niet meespelen als Matisse zijn kopvlek een hele andere kleur had)
Welke kleuren hadden de ouders van Naina ? Is ze een raskruising of zoiets en zo ja van welke rassen?

Statistisch gezien zal bij een witte ouder 50% van de kittens wit zijn. De andere helft waarop kans is dan, tja, kans op kittens die eruit zien als de moeder (zwartbruin gecyperd met wit), of er nog kans is op andere kleuren kan ik met alleen deze info niet bedenken.
pi_48446866
Matisse is 100% maine coon: hij had een grijs blauw kopvlekje die nu geheel verdwenen is, hij kan ieg prima horen
zijn vader was bruin/zwart en zijn moeder geheel wit. zijn broertjes en zusjes waren wit, grijs bruin en heel licht rood met wit

Naina is half turkse angora, de vader is onbekend maar waarschijnlijk gewoon een straatkat. Ik heb haar via een oud collega. Haar moeder is bruin/zwart en haar broertjes en zusjes zijn bruin/zwart en grijs/zwart/wit.

woensdag 18 april 2007 @ 09:56:18 #211
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_48449869
Mamapoes is echt supermooi! Ben heul erg benieuwd naar de kleintjes

Dusss....poes, schiet es op!
pi_48452928
quote:
Op woensdag 18 april 2007 01:06 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
quote]Op dinsdag 17 april 2007 22:55 schreef Barbaaf het volgende:
Mooi dier

Statistisch gezien zal bij een witte ouder 50% van de kittens wit zijn. De andere helft waarop kans is dan, tja, kans op kittens die eruit zien als de moeder (zwartbruin gecyperd met wit), of er nog kans is op andere kleuren kan ik met alleen deze info niet bedenken.
[/quote]

Witte kittens zijn héél tof! Van die bollekes wol!
Een lichtgrijze zou ook nog een optie zijn volgens mij, dus zoals de mama, maar dan lichter.
  woensdag 18 april 2007 @ 11:21:43 #213
154193 TheYoung1
pi_48453257
Zoiets als dit schatje....

Bleven ze maar altijd zo klein he
Patat, dat is het!!
pi_48453402
ooww, die is cool.... the holy kitten met halo
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 18 april 2007 @ 11:35:13 #215
4593 Marty
Digi-babe
pi_48453849
Of deze:

Onze Zara
Forza Juve!
pi_48455225
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef TheYoung1 het volgende:
Zoiets als dit schatje....
[afbeelding]

Bleven ze maar altijd zo klein he
Wow, wat fluffy!
En groot zijn ze ook nog steeds heel tof, juist als je ze al als ukkie had Dan ken je ze goed en andersom
pi_48456729
Oh wauw weer kittens....net als in het topic van Nokwanda!
Ben erg benieuwd met een Maine Coon papa!
Mooie mama ook trouwens....O+
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 12:54:09 #218
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_48457329
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:35 schreef Marty het volgende:
Of deze:

[afbeelding]
Onze Zara
Zara
pi_48457740
deze 2 kittens zijn ook erg lief

I'm not lost, i'm just geocaching
pi_48460227
quote:
Op woensdag 18 april 2007 07:33 schreef Logician het volgende:
Matisse is 100% maine coon: hij had een grijs blauw kopvlekje die nu geheel verdwenen is, hij kan ieg prima horen
zijn vader was bruin/zwart en zijn moeder geheel wit. zijn broertjes en zusjes waren wit, grijs bruin en heel licht rood met wit

Naina is half turkse angora, de vader is onbekend maar waarschijnlijk gewoon een straatkat. Ik heb haar via een oud collega. Haar moeder is bruin/zwart en haar broertjes en zusjes zijn bruin/zwart en grijs/zwart/wit.

Uit Turkse Angora X Huiskat komt meestal geen langhaar (maar ze lijkt wel een beetje een pluimstaart te hebben op de foto ?), maar alle nakomelingen dragen wel langhaar. Ze kan met Matisse dus wel langharige kittens krijgen. (als ze echt kortharig is 50% kans)

Statistisch gezien dus 50% wit, met deze info denk ik nog steeds dat de andere 50% toch wel allemaal bruin/zwart gestreept met wit zullen zijn. Omdat Matisse zijn wit dus van alles maskeert kan ik niet alle kleuren met zekerheid uitsluiten, er is denk ik nog wel een kans op zonder wit, een kleine kans op effen kittens en misschien nog een kansje op blauw gecyperd. Zelfs effen blauwe kittens met of zonder wit zijn in theorie mogelijk. (maar als dat gebeurt zou ik ook gelijk even een staatslot gaan kopen ) Dat leuke blauwwitte pluisje hierboven kan in theorie dus wel geboren worden, maar de kans lijkt mij klein.
Nu voor mij hopen dat ze net zo statistisch begaafd is als Purrr (die van elke mogelijke kleur kater en poesje een exemplaar ter wereld bracht) en niet ineens besluit de witte kittens maar achterwege te laten ofzo
pi_48462659
Ze heeft inderdaad toch iets van een pluimstaart en haar bef is ook langharig.
Ik ben zo benieuwd

Ze viel net trouwens gewoon om toen ze zich aan het wassen was, hihi
pi_48463806
Ik zal even helpen om het topic vol te krijgen!
pi_48466698
bollie
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 april 2007 @ 16:29:33 #224
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_48466830

Ik begon deze reeks te lezen &; had verwacht dat ze er al waren
Nog niet dus
*Wacht in spanning mee.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 16:35:49 #225
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_48467140
Zo zie je die buik inderdaad beter, dat kan nooit lang meer duren
pi_48467427
Je voelt ze nu ook echt supergoed als je je hand op dr buikje legt
Ik kan me ook niet voorstellen dat het nog heel erg lang gaat duren, ze kan nauwlijks nog normaal zitten
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 16:47:55 #227
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_48467699
Nog 74 posts voordat Naina aan de slag kan
  woensdag 18 april 2007 @ 16:56:03 #228
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48468048
Kittens willen we zien poes ! Hup baar !

Heb je al een kitten pakket aangevraagd bij Whiskas ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_48470098
*post maar mee ...

Poes, hurry!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 17:55:56 #230
13151 crew  Rewimo
pi_48470348
Ik plaats ook maar even een spoedpostje dan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48472596
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:41 schreef Logician het volgende:
Je voelt ze nu ook echt supergoed als je je hand op dr buikje legt
Ik kan me ook niet voorstellen dat het nog heel erg lang gaat duren, ze kan nauwlijks nog normaal zitten
In dat stadium duurde het hier nog een week.

Maar wat een mooie dame.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 18 april 2007 @ 18:59:32 #232
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_48472908
*wacht nog steeds op kleine poesjes*
pi_48472954
Ik wacht ook nog steeds rustig af
pi_48473375
En dit is papa die net binnen is komen druppelen, die behoorlijk groot is!

Let aub niet op hoe hij er uit ziet, meneer heeft een zandrolfettisj

pi_48473413
En ja, hij is zonder zand en na een bad echt wit
pi_48473497
hee, je gebruikt "mijn" signature
pi_48473577
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:10 schreef Logician het volgende:
En dit is papa die net binnen is komen druppelen, die behoorlijk groot is!

Let aub niet op hoe hij er uit ziet, meneer heeft een zandrolfettisj

[afbeelding]
Is dat T. Al weer?
Hoe gegroeid is die!!
pi_48473581
nog 2 foto's van hem toen hij kleiner was

pi_48473640
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef freecell het volgende:

[..]

Is dat T. Al weer?
Hoe gegroeid is die!!
die is alweer bijna 5
pi_48473685
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:13 schreef lily het volgende:
hee, je gebruikt "mijn" signature
*mompelt iets over great minds enzo*
pi_48473748
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:17 schreef Logician het volgende:
*mompelt iets over great minds enzo*
pi_48473775
hehe, ik ga zo de kids en de kat in bad doen, wish me luck
pi_48473973
Good luck
En post dus ook even vrolijk mee om het eerste topic vol te krijgen
'En hoe gaat het met jou?' vroeg Winnie the Pooh.
Eeyore schudde heftig metzijn kop. 'Niet zo erg hoe,'
zei hij, 'ik voel me al een tijd niet helemaal hoe.'
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 19:25:18 #244
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_48474040
LOL @ die smoezelige zandroller, mooi wit katoenpluisje was die toen ie klein was. Succes met badderen maar ik neem aan Matisse, niet dat je Naina in haar situatie zoiets aan gaat doen?
pi_48474429
Dit ga ik volgen.
pi_48481939
ff tussendoor, en ja het zal vast weer helemaal niets wezen maar uhhhhh..
ze is erg onrustig, ligt ongemakkelijk op dr zij en de hele tijd gaat dr pootje dat bovenop ligt trillend een beetje omhoog.. gaat er hier een belletje bij iemand rinkelen of ben ik gewoon hopeloos?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2007 22:11:43 ]
  woensdag 18 april 2007 @ 22:12:42 #247
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48482081
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:10 schreef Logician het volgende:
ff tussendoor, en ja het zal vast weer niet wezen maar uhhhhh..
ze is erg onrustig, ligt ongemakkelijk op dr zij en de hele tijd gaat dr pootje dat bovenop ligt trillend een beetje omhoog.. gaat er hier een belletje bij iemand rinkelen of ben ik gewoon hopeloos?
Nou kijk eens naar de achterkant, misschien zie je (al) iets
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_48482177
ermm.. nope.. dr buik is wel anders, hangt lager ofzo, lijkt veel dikker ineens..

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2007 22:15:23 ]
pi_48482246
Terug vind Poes!
Ben erg benieuwd naar de kleintjes.
Zet 'm op poes!
Stress is when you wake up screaming
and realize you haven't fallen asleep yet.
  woensdag 18 april 2007 @ 22:16:38 #250
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48482319
Vlak voor de poes gaat bevallen zal ze onrustig gaan worden, ze kan dan last hebben van harde buiken (beginnende weeën), en vaak gaat ze dan ook heel erg woelen op de plaats waar ze zal/wil gaan bevallen, in tussentijd zal ze een slijmprop verliezen. Let wel, deze zul je niet altijd zien, omdat sommige poezen deze weglikken. Ook kan ze helder vocht via haar vagina afscheiden, dit betekent dat ze ontsluiting heeft en de bevalling niet lang meer op zich zal laten wachten. Een vlotte bevalling zal dan plaatsvinden binnen de 24u.

Zeggen ze op Kattenplaza.nl

zo stom ik kan die hele bevallingen van hier niet eens meer zo goed herinneren
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_48482461
ik zie nog niets raars aan haar achterkant, dr buik is wel erg bewogen op dit moment, zie het v.a hier gewoon telkens van vorm veranderen.. (1,5mtr) en ze is heen en weer aan het lopen van dr kussen naar het eetbakje om de 5min.. en ze staat dan ineens stil.. oortjes plat en dan loopt ze weer verder... etc etc

maar ok ik zal wel weer spoken zien..
pi_48482524
ps: iemand goed in een OP maken?
  Moderator woensdag 18 april 2007 @ 22:20:58 #253
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48482577
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:18 schreef Logician het volgende:
ik zie nog niets raars aan haar achterkant, dr buik is wel erg bewogen op dit moment, zie het v.a hier gewoon telkens van vorm veranderen.. (1,5mtr) en ze is heen en weer aan het lopen van dr kussen naar het eetbakje om de 5min.. en ze staat dan ineens stil.. oortjes plat en dan loopt ze weer verder... etc etc

maar ok ik zal wel weer spoken zien..
Ik wilde net naar bed

Spannend Logician
pi_48482724
volgens mij is er echt wel "iets" aan de hand

Ze loopt telkens van plaats naar plaats, en dan gaat ze in kontlik houding liggen om vervolgens 1min met dr poot omhoog zonder te likken stil te liggen

m.a.w of ze heeft last van dr kittens of of of... ?
pi_48482725
Wordt weer een nachtje op de bank dus?
pi_48482765
ik wou ook net naar bed
pi_48482794
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:23 schreef Logician het volgende:

m.a.w of ze heeft last van dr kittens of of of... ?
Of zi is weer aan de diarree
  woensdag 18 april 2007 @ 22:26:15 #258
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_48482907
Oeh...spannend!
pi_48482927
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:23 schreef Logician het volgende:
ik wou ook net naar bed
Why? Je bent morgen toch vrij .
  Moderator woensdag 18 april 2007 @ 22:28:05 #260
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48483015
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef kastanova het volgende:

[..]

Why? Je bent morgen toch vrij .
Kijk

Dat zou mooi uitgekiend zijn van poes
pi_48483016
nee werk nog door tot maandag
  Moderator woensdag 18 april 2007 @ 22:28:31 #262
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48483035
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:28 schreef Logician het volgende:
nee werk nog door tot maandag
pi_48483063
maar eventueel kunnen ze idd gewoon de pot op
pi_48483188
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:28 schreef senesta het volgende:

[..]

[uitleg]
vandaag is de halve vloer incl. ik ontslagen ivm service levels etc, ingaande op maandag..
[/uitleg]
  Moderator woensdag 18 april 2007 @ 22:33:54 #265
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48483300
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:31 schreef Logician het volgende:

[..]

[uitleg]
vandaag is de halve vloer incl. ik ontslagen ivm service levels etc, ingaande op maandag..
[/uitleg]
Jee

Echt waar, dat is balen, heb je geen opzegtermijn of zoiets?
pi_48483324
nee over 2dgn zou ik aanmerking voor eventueel contract komen (6mnd termijn)
pi_48483376
wat wel positief is is dat ik dan ieg lekker thuis kan zijn tot ik wat anders heb bij de smurfjes en de poes
  Moderator woensdag 18 april 2007 @ 22:35:54 #268
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48483396
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:34 schreef Logician het volgende:
nee over 2dgn zou ik aanmerking voor eventueel contract komen (6mnd termijn)
Wat een hufters

Jemig...
pi_48483401
ps: volgens mij is dr buik serieus aan het opzwellen
pi_48483440
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:35 schreef senesta het volgende:

[..]

Wat een hufters

Jemig...
best wel idd, je doet er alleen zo weinig aan als uitzendkracht
krijg ieg wel goede refernties mee dat scheelt nog enigzins...
  Moderator woensdag 18 april 2007 @ 22:37:18 #271
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48483467
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:36 schreef Logician het volgende:
ps: volgens mij is dr buik serieus aan het opzwellen
Zouden het weeen zijn, merk je verder iets aan haar?

Heb je geen webcam
pi_48483520
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:35 schreef Logician het volgende:
bij de smurfjes en de poes
Je hebt ze toch niet blauw geverfd hé? .
pi_48483950
usb poort is kaduk

Ik weet het niet of het weeen zijn, ze is wel erg ongemakkelijk maar dat kan natuurlijk van alles zijn, ze is ieg sinds ik dit topic heb geopend niet meer zo onrustig geweest

Nee kasta, alleen de trap
pi_48484068
Zal alvast even aan een nieuw topic beginnen
pi_48484146
Deze maar even snel volgooien dan?

HUP POES WERPEN MET DIE HANDEL
pi_48484229
ze ligt nu weer voor de deur...
  woensdag 18 april 2007 @ 22:54:53 #277
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48484268

* Nonneke begint wel alvast met smeren
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_48484282
met dr neus op het laminaat en dr staart omhoog ziet dr niet uit
pi_48484284
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:53 schreef Logician het volgende:
ze ligt nu weer voor de deur...
Favo plek weer opgezocht dus....
pi_48484305
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:55 schreef Logician het volgende:
met dr neus op het laminaat en dr staart omhoog ziet dr niet uit
Foto!!!
pi_48484333
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:55 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Favo plek weer opgezocht dus....
Jep zal zo eens een foto maken
pi_48484358
wacht ff
  woensdag 18 april 2007 @ 22:59:06 #283
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48484452
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 23:02:24 #284
13151 crew  Rewimo
pi_48484608
Even doorposten dan kan ze beginnen met bevallen
pi_48484741
ze ging net eerst vaag staan toen op dr rug liggen en daarna helemaal gezakt door dr poten.. heb wat fotos gemaakt voor de kenners... zal ze ff uploaden
pi_48484749
duurt lang

maak es an met die foto
  woensdag 18 april 2007 @ 23:05:10 #287
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_48484755
Ziggy played guitar
  woensdag 18 april 2007 @ 23:05:55 #288
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48484790

;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_48484970
hmm en nu gaat ze weer liggen

gaat mijn nachtrust!!!!!
  woensdag 18 april 2007 @ 23:10:41 #290
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48485008
ik zou vast een kussentje en een dekentje voor op de bank fixen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_48485025
Alvast een 2e topic aangemaakt: Poes hoogzwanger! Deel 2
pi_48485061
Ja heb ik al klaargelegd, anders slaap ik helemaal niet meer vanavond...

Serieus dr buik lijkt echt in 1uur verdubbeld in omvang hoe het kan weeet ik niet
pi_48485108
lalala... deze moet vol
  woensdag 18 april 2007 @ 23:13:14 #294
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48485112
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:12 schreef Logician het volgende:
Ja heb ik al klaargelegd, anders slaap ik helemaal niet meer vanavond...

Serieus dr buik lijkt echt in 1uur verdubbeld in omvang hoe het kan weeet ik niet
het zijn gremlins ! nat geworden van het vruchtwater
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_48485185
ja of aliens
  woensdag 18 april 2007 @ 23:14:53 #296
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48485187
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_48485191
Ze hebben zich nog even snel verdubbeld. 4 ipv 2 jonkies
pi_48485205
Serieus wil je dat ik nog slechter ga slapen?
pi_48485228
Denk serieus dat het er wel 3 zullen zijn...
pi_48485255
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:14 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
  woensdag 18 april 2007 @ 23:17:05 #301
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48485260
;)
Lekker motor rijjuuuuhh