Toch vraag ik mij even af of dit een 'gepland' nestje was?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:34 schreef Logician het volgende:
en weer een wee (ze staat op 4 poten achterlichaam omlaag en dan ong 30sec... en dan gaat ze weer liggen)... en natuurlijk op de grond naast de flanellen doek...
Nee natuurlijk verkoopt een supermarkt geen speciale poeder voor kittenmelkquote:Op woensdag 11 april 2007 22:36 schreef Logician het volgende:
heb niets in huis en nog met mijn kinderen wezen zoeken voor een spuit en de suffe AH hier verkoopt geen kitten melk etc.. morgen direct naar de DA dus... heb voor eventueel noodgeval het nr van de spoedDA en een handdoek ivm mogelijk vlies dat blijft steken en een kruik
En wijn voor mezelf
jaaaa ze isquote:Op woensdag 11 april 2007 22:41 schreef MissBliss het volgende:
Spannend!
Wat een schatje op de foto's zeg
Aparte katerquote:Op woensdag 11 april 2007 22:44 schreef Logician het volgende:
Dit is de vader trouwens toen hij kitten was
[afbeelding]
Zeker als je je van tevoren geen informatie verschaftquote:Op woensdag 11 april 2007 22:42 schreef Logician het volgende:
sorry dat ik niet zo perfect ben als jullie
het is gewoon moeilijk inschatten wanneer ze precies zwanger is geworden..
Zat ik me ook net af te vragenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:53 schreef MissBliss het volgende:
Hoe heet poes eigenlijk?
Heb ik nog niet langs zien komen, of ik ben blind
Je hebt het noodnummer van de dierenarts altijd nog Logician.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:58 schreef Logician het volgende:
Moeder is Naina.. vader is Matisse
@Frappel..
Ik dacht dat het nog wel even zou duren! Maar ik ben natuurlijk gewoon heel erg blond..
En verder denk ik dat ik hier maar niet te veel op in moet gaan, want het huilen staat me serieus nader dan het lachen
Denk sowieso dat ik nu niet ga rijden...
Nou dan ga je bezig houden met je katquote:Op woensdag 11 april 2007 22:58 schreef Logician het volgende:
Moeder is Naina.. vader is Matisse
@Frappel..
Ik dacht dat het nog wel even zou duren! Maar ik ben natuurlijk gewoon heel erg blond..
En verder denk ik dat ik hier maar niet te veel op in moet gaan, want het huilen staat me serieus nader dan het lachen
Denk sowieso dat ik nu niet ga rijden...
En het is jou helemaal ontgaan dat je poes krols was en je ook heééél toevallig een kater rond hebt lopen?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:08 schreef Logician het volgende:
9wk, alleen moeilijk vragen aan een kat welke datum ze ...
ik had het pas 1mnd geleden door omdat ze toen wat dikker begon te worden..
dus dan is het moeilijk uitrekenen.
ach ja.. ik ga denk ik even niet meer kijken hier.. en gewoon op de poes letten...
Goed planquote:Op woensdag 11 april 2007 23:08 schreef Logician het volgende:
9wk, alleen moeilijk vragen aan een kat welke datum ze ...
ik had het pas 1mnd geleden door omdat ze toen wat dikker begon te worden..
dus dan is het moeilijk uitrekenen.
ach ja.. ik ga denk ik even niet meer kijken hier.. en gewoon op de poes letten...
Lekker hun eigen ding aan het doen zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 23:09 schreef Logician het volgende:
ik denk dat het trouwens een verschil is in intresse, ik heb gewoon katten als huisdieren, ik heb mijn werk mijn studie mijn kinderen.. t'is niet zo dat ik dag en nacht met mijn katten bezig ben. Die zijn meestal gewoon lekker hun eigen ding aan het doen
anyways, tijd om de ballonnen op te hangen
Heb je niet een paar katten om in de gaten te houden ofzo? Jezus zeg.....quote:Op woensdag 11 april 2007 23:09 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
En het is jou helemaal ontgaan dat je poes krols was en je ook heééél toevallig een kater rond hebt lopen?
1+1 =![]()
Nee joh, die rennen hier lekker rond met hun balletjequote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb je niet een paar katten om in de gaten te houden ofzo? Jezus zeg.....
Omdat ze het te druk heeft met zichzelf..quote:Op woensdag 11 april 2007 23:20 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom zijn ze niet gecastreerd? En dan nog raar opkijken als kat zwanger is
Rofl, als je t n maand van te voren doorhad had je tijd zat om info te zoeken. Dat is zo gedaan
Info is een ding, weten wanneer die beesten precies hebben lopen neuken is een ander, dan kan het ietwat eerder komen dan verwacht. Of vraag jij je katten iedere ochtend of ze nog spannende dingen hebben gedaan de nacht ervoor. En ik ken die beesten een beetje een van deze kater was NIET te merken dat ie krols was (itt andere katers in de buurtquote:Op woensdag 11 april 2007 23:20 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom zijn ze niet gecastreerd? En dan nog raar opkijken als kat zwanger is
Rofl, als je t n maand van te voren doorhad had je tijd zat om info te zoeken. Dat is zo gedaan
Sommige mensen doen wel nuttige dingen tijdens normale werkurenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:21 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Omdat ze het te druk heeft met zichzelf..![]()
Lieve schat, een kater word niet krols ...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Info is een ding, weten wanneer die beesten precies hebben lopen neuken is een ander, dan kan het ietwat eerder komen dan verwacht. Of vraag jij je katten iedere ochtend of ze nog spannende dingen hebben gedaan de nacht ervoor. En ik ken die beesten een beetje een van deze kater was NIET te merken dat ie krols was (itt andere katers in de buurt)
Dan nog. Je laat ongecastreerde katten gewoon rond lopen. Vervolgens zegt TS het een maand van te voren te weten. Tijd genoeg om je in te lezen ed dus.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Info is een ding, weten wanneer die beesten precies hebben lopen neuken is een ander, dan kan het ietwat eerder komen dan verwacht. Of vraag jij je katten iedere ochtend of ze nog spannende dingen hebben gedaan de nacht ervoor. En ik ken die beesten een beetje een van deze kater was NIET te merken dat ie krols was (itt andere katers in de buurt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |