Een zwangere kat...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:20 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom zijn ze niet gecastreerd? En dan nog raar opkijken als kat zwanger is
Rofl, als je t n maand van te voren doorhad had je tijd zat om info te zoeken. Dat is zo gedaan
Ik noem katers en poezen in t algemeen katquote:Op woensdag 11 april 2007 23:31 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Een zwangere kat...
Maar goed, TS, haal es lekker adem, kap met posten en hou je ff met je moekepoes bezig. Lijkt me verstandiger. En je hebt geen kittenmelk of hulpmiddelen nodig. Moederpoes weet wel wat ze doen moet.
Hou alleen goed in de gaten of ze er niet weer mee gaat slepen als ze begint te baren!.
Wat moet dat worden als jij ooit moeder zou worden...![]()
Jezus kom niet met die crap. Ik wil best geloven dat t beest altijd genoeg te vreten heeft. Maar zelfs na een eerdere foute bevalling denk jij niet "Hey, laat ik even een uurtje van mn leven verspillen om info te zoeken"quote:Op woensdag 11 april 2007 23:31 schreef Logician het volgende:
Mijn katten hebben een luizeleventje, niets te klagen. En daar ben ik heel zeker van![]()
Alleen werken sommige mensen ook nog 40uur in de week, vandaar dat ik ook niet 1
maar een 2e kat heb genomen toen ik weer fulltime ging werken, zodat Matisse niet alleen was
Maar ik denk dat voor sommige mensen de prioriteiten anders liggen, ik ben weg van mijn katten maar nee sorry mijn leven draait niet alleen om mijn huisdieren.
Ze is al een hele tijd heel stil te slapen trouwens
99% van de mensenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik noem katers en poezen in t algemeen kat![]()
Je leven hoeft niet om je huisdieren te draaien, maar je kan je wel opzenminst een béétje inlezen toch ? Of nog veel beter meneer of mevrouw (of allebei) laten helpen.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:31 schreef Logician het volgende:
Maar ik denk dat voor sommige mensen de prioriteiten anders liggen, ik ben weg van mijn katten maar nee sorry mijn leven draait niet alleen om mijn huisdieren.
Ja en dan nog zeggen dat het niet geplanned isquote:Op woensdag 11 april 2007 23:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Je leven hoeft niet om je huisdieren te draaien, maar je kan je wel opzenminst een béétje inlezen toch ? Of nog veel beter meneer of mevrouw (of allebei) laten helpen.
mompelt iets over een kattenoverschot en overvolle asiels
En mensen zijn mensen, zoals paarden paarden zijn en alle katten katten zijn.... Waar komen vrouwen, merries en poezen dan vandaan?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik noem katers en poezen in t algemeen kat![]()
Als je leven alleen om jou draait, wil een mens dat kleine stukje nog wel eens ontgaan..quote:Op woensdag 11 april 2007 23:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Je leven hoeft niet om je huisdieren te draaien, maar je kan je wel opzenminst een béétje inlezen toch ? Of nog veel beter meneer of mevrouw (of allebei) laten helpen.
mompelt iets over een kattenoverschot en overvolle asiels
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:35 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
99% van de mensen, maar Jeanke is even baldadig ^^..
Queen_Bee, ik vind het wel mooi geweest, open er anders een apart topic over of discusseer er hier: Smoesjes over poesjes. (ivm kattenoverschot) over verder.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja en dan nog zeggen dat het niet geplanned is
Lalala niet gecastreerde POES en KATER lalla "Oh hey, wat raar, poes is zwanger. Hoe kan dat nou?!"
Ja, ik neem de blame wel op me hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Queen_Bee, ik vind het wel mooi geweest, open er anders een apart topic over of discusseer er hier: Smoesjes over poesjes. (ivm kattenoverschot) over verder.
Poes hier is nu zwanger en moet bevallen, daar gaat dit topic over en hoezeer ik me ook in jullie argumenten kan vinden het moet niet een neerslaan van elk kittentopic worden.
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik neem de blame wel op me hoor.
Succes POES
Da's mooi! Ik ben toen met de poes om middernacht nog bij de DA geweest. Derde kitten wilde er niet uit, is met keizersnee gehaalt. Heb zelf mogen assisteren, was kippevelgeweldigquote:Op donderdag 12 april 2007 16:16 schreef Logician het volgende:
en als ze langer dan 30min persweeen heeft en er niets is, kan ik er 24/7 mee bij ze terecht. dat is ook wel een fijne gedachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |