De enige oplossing lijkt te zijn pas een topic te openen als de bevalling al is begonnen maar dan heb je wel wat anders aan je hoofd, om het maar niet te hebben over een moederpoes die per se wil dat je erbij blijft.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, he! Wordt echt een traditie hier.
Het is leuk om in dit soort topics mee te genieten dus ik zal niet zeggen: vooral geen topic starten. Maar als je zelf op redelijk korte termijn wil genieten van je kittens is het toch niet aan te raden gezien jouw eerdere stelling die echt zo lijkt te werken![]()
Statistisch gezien zal bij een witte ouder 50% van de kittens wit zijn. De andere helft waarop kans is dan, tja, kans op kittens die eruit zien als de moeder (zwartbruin gecyperd met wit), of er nog kans is op andere kleuren kan ik met alleen deze info niet bedenken.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:06 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
quote]Op dinsdag 17 april 2007 22:55 schreef Barbaaf het volgende:
Mooi dier
Hebben jullie enig idee van de kleuren en tekeningen die je kan verwachten?
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef TheYoung1 het volgende:
Zoiets als dit schatje....
[afbeelding]
Bleven ze maar altijd zo klein he![]()
Uit Turkse Angora X Huiskat komt meestal geen langhaar (maar ze lijkt wel een beetje een pluimstaart te hebben op de foto ?), maar alle nakomelingen dragen wel langhaar. Ze kan met Matisse dus wel langharige kittens krijgen. (als ze echt kortharig is 50% kans)quote:Op woensdag 18 april 2007 07:33 schreef Logician het volgende:
Matisse is 100% maine coon: hij had een grijs blauw kopvlekje die nu geheel verdwenen is, hij kan ieg prima horen
zijn vader was bruin/zwart en zijn moeder geheel wit. zijn broertjes en zusjes waren wit, grijs bruin en heel licht rood met wit
Naina is half turkse angora, de vader is onbekend maar waarschijnlijk gewoon een straatkat. Ik heb haar via een oud collega. Haar moeder is bruin/zwart en haar broertjes en zusjes zijn bruin/zwart en grijs/zwart/wit.![]()
In dat stadium duurde het hier nog een week.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:41 schreef Logician het volgende:
Je voelt ze nu ook echt supergoed als je je hand op dr buikje legt![]()
Ik kan me ook niet voorstellen dat het nog heel erg lang gaat duren, ze kan nauwlijks nog normaal zitten
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:10 schreef Logician het volgende:
En dit is papa die net binnen is komen druppelen, die behoorlijk groot is!
Let aub niet op hoe hij er uit ziet, meneer heeft een zandrolfettisj![]()
![]()
[afbeelding]
die is alweer bijna 5quote:Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef freecell het volgende:
[..]Is dat T. Al weer?
Hoe gegroeid is die!!
Nou kijk eens naar de achterkant, misschien zie je (al) ietsquote:Op woensdag 18 april 2007 22:10 schreef Logician het volgende:
ff tussendoor, en ja het zal vast weer niet wezen maar uhhhhh..
ze is erg onrustig, ligt ongemakkelijk op dr zij en de hele tijd gaat dr pootje dat bovenop ligt trillend een beetje omhoog.. gaat er hier een belletje bij iemand rinkelen of ben ik gewoon hopeloos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |