quote:Op woensdag 11 april 2007 21:19 schreef Logician het volgende:
een verhuisdoos met een rond gat in het midden er in en een oude fleecedeken..
ze loopt aldoor en dan stopt ze kijkt raar/boos en dan weer lopen en dan weer liggen ... etc etc etc, ik word er helemaal zenuwachtig van
Ik bedoelde natuurlijk LICHTquote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef KRS het volgende:
maak het anders een beetje rustig in huis. Geen tv/muziek en het ligt een beetje dimmen.
Als ze jou niet zelf opzoekt, wil ze het waarschijnlijk zelf doen en zou ik haar maar evenmet rust laten.
Zoekt ze jou wel op, dan zou ik bij haar gaan zitten en haar rustig gaan aaien, zodat ze merkt dat je er voor haar bent (Onze poes wilde dat heel graag)
Zoiets? Anders weet ik het ook niet...
Poezen zijn heeel eigenwijs hoor haha
Nou dat zet daar die doos neer? of leg daar een dekentje?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:07 schreef Logician het volgende:
vorige kitten heeft ze door het hele huis gesleept .. dood...dus ben best zenuwachtig hoe ze gaat reageren.,..
doos heeft lage ingang rustig plekje, maar ze blijft achter de deyr...
ze ging net echt heeeel raar liggen plat op dr buik poten naar achter, en ze loopt heel apartze kan nauwelijks nog lopen
Zelf ook een beetje rustig blijven hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 22:07 schreef Logician het volgende:
euh damn oke ik ga proberen op te ruimen...
Hele goeie inderdaad. En de kans dat ze dan met de kittens gaat slepen is dan ook minder. Het zou op dat moment meer rust kunnen creeeren.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:27 schreef goudengoudvis het volgende:
De weeen zijn nu dus echt begonnen. Succes.
Dat kan nog even aanhouden voordat er een kitten geboren wordt. De persweeen mogen niet langer duren dan een uur, daarna dierenarts bellen.
Op het laminaat bevallen is niet ideaal. Ze zal het vanzelf drukker krijgen met de weeen. Dan kun je haar in de doos zetten en zal ze het teveel moeite vinden om eruit te komen.
Als ze snel paniekerig is kun je het kitten het beste even aan de kant zetten, zodra het een beetje drooggelikt is en piept. Die kun je dan ook in een doos doen met lakens ofzo. Wel een kruik erbij doen, want kittens koelen snel af. Zo is het ook een beetje rustiger voor de poes.
Succes en rustig blijven he?
Nou dan laat haar maar even rustig rondlopen, hou je haar wel de hele nacht in de gaten?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:28 schreef Logician het volgende:
heb een flanellen handdoek neergelegd... maar ze wil op de een of andere manier niet op stof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |