Dat zou idd moeten, maar het kan nog wel eens gebeuren dat moederpoes de kittens niet wil voeden.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef LintuxCx het volgende:
Hè wat, nog geen poesjes dus?En ik zat maar in spanning drie pagina's te lezen...
Bij mijn ouders hadden we er vaak niet zo veel zicht op, boerderijkatten. D'r was één poes die het wel vaak binnen voor elkaar kreeg, ergens verstopt in een houtbak. Kittens
Maar hoezo ga je nou melk voor ze kopen? Moederlief moet genoeg melk bij zich hebben toch?
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:55 schreef freecell het volgende:
Poezzz?
* freecell duwt zachtjes tegen de mamapoes aan: Toe dan meis!
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 23:21 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
De katten inmiddels ook aan de wijn ?![]()
"Natuurlijke pijnstilling nu ook bij kattenbevallingen"quote:Op donderdag 12 april 2007 23:21 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
De katten inmiddels ook aan de wijn ?![]()
Joh.. dram eens niet zo.. madam heeft een levenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:35 schreef TheYoung1 het volgende:
Stilte voor de storm??
Madam in kwestie heef zelfs een heel interessant leven. En een heleboel levenservaring...quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:37 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Joh.. dram eens niet zo.. madam heeft een leven![]()
![]()
Ik heb je andere posts even verwijderdquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:48 schreef Frappelsien het volgende:
En een heleboel mensen die het blijkbaar ondanks haar succes nodig vinden om het toch op te nemen voor haar![]()
Stel je niet aan mens, ik maakte een grapje..
Zoals je zelf zei, het is een forum.. geen mens is hier serieus of altijd even vriendelijk.. *Zucht*
Ik denk dat er vandaag geen post meer komtquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:59 schreef Frappelsien het volgende:
Dankjewel, ik ga nu ook ophouden hier te reageren.. en gewoon afwachten op nieuws dat de katjes gezond en wel te wereld zijn gekomen![]()
Ga er maar niet vanuit inderdaad, ze is vanavond namelijk haar verjaardagsfeest aan het houden in de kroegquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:03 schreef senesta het volgende:
Ik denk dat er vandaag geen post meer komt![]()
Ik hoop ook dat poes zonder problemen bevalt/bevallen is![]()
Pcies in de gedachtengang van moederpoesquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat dat wel een latertje zal worden..
ha ha dat dacht ik precies het zelfde toen ik weer hier naar toe op weg was..quote:Lijkt me dat die babypoesjes er nu toch wel een keertje zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |