Begin nu met de eerste case van PW 2 ... Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:17 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist Phoenix Wright 2 uitgespeeld!
Die laatste case...fan-tas-tisch!!!!
hopelijk krijg ik PW1+2 nog binnen voor het weekendquote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef ChOas het volgende:
[..]
Begin nu met de eerste case van PW 2 ... Ben benieuwd!
Ranger niet, maar Diamond en Pearl welquote:Op woensdag 11 april 2007 20:56 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, die Pokeman-games die binnenkort verschijnen? Is dat nog wat?
[afbeelding]
PW1 eerder uitgespeeld?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef ChOas het volgende:
Begin nu met de eerste case van PW 2 ... Ben benieuwd!
Toch wordt de spanning er goed ingehouden.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:53 schreef BMH het volgende:
2e case van PW2 bijna klaar. Zit nu in chapter 4-2. Deze case duurde mij net iets TE lang.
Famitsu gaf een 9/9/9/9quote:Op donderdag 12 april 2007 12:00 schreef BMH het volgende:
In Phoenix Wright 4 (owjeeh probleem met de naam get!) kun je op getuigen inzoomen om non verbale communicatie af te lezen. Je moet bijvoorbeeld op de vingers letten en tekenen van stress ontdekken
gaaf
Oei das wel weer leukquote:Op donderdag 12 april 2007 12:00 schreef BMH het volgende:
In Phoenix Wright 4 (owjeeh probleem met de naam get!) kun je op getuigen inzoomen om non verbale communicatie af te lezen. Je moet bijvoorbeeld op de vingers letten en tekenen van stress ontdekken
gaaf
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb nog nooit een Pokemon-game gespeeld. Wat is de bedoeling? En zijn die games niet voor kleine kinderen?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:43 schreef BMH het volgende:
De Pokemon games zijn uiteraard voor iedereen toegankelijk. De anime zorgde ervoor dat mensen Pokemon als kinderachtig zijn.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar kijk dan: schattige beestjes, simpele gameplay, alles draait om verzamelen...
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:23 schreef BMH het volgende:
Ja, idd. Snelle gevechten, een duidelijke en werkende rock paper scissors tactiek, snel levellen en beloning voor grinden.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:48 schreef RaymanNL het volgende:
Nou, zo kan het wel weer met die plaatjes heh
ik vind ze wel grappigquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:48 schreef RaymanNL het volgende:
Nou, zo kan het wel weer met die plaatjes heh
Eerste keer even nonstop opladen, dat kun je het beste nu direct doen, want het is slecht voor de batterij om hem helemaal leeg te spelenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:03 schreef Fatihtjuh het volgende:
Ik heb net de DSlite gehaald, in het boekje staat dat ik het voor de eerste keer een dag lang moet opladen. Maar de baterijen waren al lang opgeladen dus kon ik hem aanzetten. Zou ik hem toch in de stekker stoppen?
.quote:a portion of the game will put players in the role of Mia as she tries to defend Phoenix Wright in court.
Ik bestel altijd alles bij www.cd-wow.nlquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:53 schreef De_Brandweer het volgende:
Kan ik PW ergens goedkoop halen? Want ik weet niet of het 40 euro waard is.
Daarom kun je games ook verkopen. Je koopt het spel voor 35 euro en verkoopt het weer voor 25. Dan kost de game maar 10 euroquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:53 schreef De_Brandweer het volgende:
Kan ik PW ergens goedkoop halen? Want ik weet niet of het 40 euro waard is.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mmmm...dus het is dus nog best tactisch?
Geile bendequote:
Als je de originele Theme Park leuk vond, dan zal je dit ook zeker leuk vindenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:09 schreef Slappy het volgende:
Is Thema park world leuk?
En ik heb dankzij niet goed opletten op Ds hori screenprojetor niet goed opgekregen dus zit nu zo rare lijm vlek![]()
Kan ik die naar Nintendo opsturen en krijg ik dan nieuwe Ds![]()
Maar erm.. hoe wie wat waar?quote:
Meestal krijg je juist krassen door het wegpoetsen, doordat er bijvoorbeeld kleine vuil of zanddeeltjes op het scherm liggen en jij die lekker heen en weer gaat bewegen met een doekjequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef CaLeX het volgende:
echte krassen of kan je ze niet gewoon met een doekje wegpoetsen??
mja als je ff nadenkt blaas je die eerst ff wegquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Meestal krijg je juist krassen door het wegpoetsen, doordat er bijvoorbeeld kleine vuil of zanddeeltjes op het scherm liggen en jij die lekker heen en weer gaat bewegen met een doekje
Precies.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:33 schreef RaymanNL het volgende:
Screenprotectors zuigen ookIk zie allemaal mensen hun schermen verneuken via dat ding
Nee, goedkope screenprotectors zuigenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:33 schreef RaymanNL het volgende:
Screenprotectors zuigen ookIk zie allemaal mensen hun schermen verneuken via dat ding
die heb ik nu ff 2 minuten gespeeld...beetje door de entrance gebanjerd...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:08 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag in de trein begonnen met Portrait of Ruin. Leuk spel tot nu toe, vooral de wisselwerking tussen de twee hoofdpersonen.
Het moge duidelijk zijn waar Nintendo haar geld vandaan haalt.quote:Nieuws: 500.000 gamers reserveren Pokémon
Pokémon op de handheld staat vaak gelijk aan twee versies. Red & Blue, Gold & Silver, Ruby & Sapphire en Fire Red & Leaf Green. De Nintendo DS wordt natuurlijk ook verblijd met een Pokémon game, die ditmaal door het leven zal gaan als Pokémon Pearl of Pokémon Diamond.
In de Verenigde Staten komen de games op 22 april uit en het lijkt dat de games er nu al een succes zijn. De games zijn al 530.000 keer gereserveed, dat is dubbel zoveel als voor Fire Red en Leaf Green. Dat belooft voor de verkoopscijfers want uiteindelijk werden er ongeveer 3,5 miljoen exemplaren van Fire Red en Leaf Green verkocht in Noord-Amerika. Kunnen Diamond & Pearl ook dat cijfer verdubbelen?
Die zijn toch hetzelfdequote:Op woensdag 18 april 2007 09:44 schreef melluk het volgende:
[..]
die heb ik nu ff 2 minuten gespeeld...beetje door de entrance gebanjerd...
vind het inderdaad ook wel cool dat switchen...en het blijft natuurlijk egwoon castlecvania!
verder heb ik nog een paar spellen sinds gister:
Pro evolution soccer 6 (5 min gespeeld was wel aardig)
Lunar knight (nog niet gespeeld)
Winning eleven pro evo soccer 2007 (nog niet gespeeld)
MARIO SLAM BASKETBALL (gaaf spel, beetje basketballen, dunken en emt schildjes gooien)
F24 stealth figther (nog niet gespeeld)
the professor brain training games memory (leuk om tussedoor te doen)
the professor brain training games logics (leuk om tussedoor te doen)
Wario: master of disguise (wel aardig spel)
CASTLEVANIA POTRAIT OF RUIN (castlevania is de bom!!)
Rayman raving rabbits (nog niet gespeeld)
Nintendo is daar nog nooit echt goed in geweest. Ik vind het ook schandelijk dat er voor de Wii nog geen budgetlijn (á la players choice) is aangekondigd en dat bijvoorbeld Twilight Princess daar dan nog niet onder valt.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:48 schreef mini-lellan het volgende:
Wario Ware Touched! 39 EURO?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTF Nintendo en winkels prijs die dingen is af!!!![]()
![]()
![]()
Ja dat mogen ze voor de GBA en DS ook wel is doen. Dat de XBOX spellen na een tijdje 15 euro of lager koste was zeker een pluspunt voor MS. Pas geleden nog Halo gekocht voor 4,99 om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nintendo is daar nog nooit echt goed in geweest. Ik vind het ook schandelijk dat er voor de Wii nog geen budgetlijn (á la players choice) is aangekondigd en dat bijvoorbeld Twilight Princess daar dan nog niet onder valt.
Wario Ware Touched! Release dates:quote:Op woensdag 18 april 2007 16:04 schreef CaLeX het volgende:
Als ze dat na 2 jaar na de release nog niet gedaan hebben kan je dat schandelijk noemen ja.
Laat ik het nu net over die opmerking over de Wii hebbenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:08 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Wario Ware Touched! Release dates:
Japan December 2, 2004
USA February 14, 2005
Australia February 24, 2005
Europe March 11, 2005
China July 23, 2005
Precies net 2 jaar geleden en alsnog 40 euro!![]()
Zo, ik ga voetballen.![]()
w00t!!! Speel het nu op de 360 en binnenkort ook op de DS.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:32 schreef RaymanNL het volgende:
OMGEen wens die uitkomt
Nieuwe worms op de DS
![]()
MET alle toffe wapens uit de vorige delen, inc haleluja bom, en Super Schaap
EN online speelbaar![]()
![]()
Website: http://www.wormsopenwarfare2.com/ (screens, filmpjes e.d.
iddquote:Op woensdag 18 april 2007 17:35 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
w00t!!! Speel het nu op de 360 en binnenkort ook op de DS.
w00t!!! dat word dus geld apart leggen.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd
Je kunt ook weer zelf levels maken, met je stylus![]()
Komt deze zomer uit![]()
Vet!!!. Ik wou een DS halen voor Pokemon. Nu Worms er ook aan komt met online multiplay ga ik zeker een DS aanschaffen.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:32 schreef RaymanNL het volgende:
OMGEen wens die uitkomt
Nieuwe worms op de DS
![]()
EN online speelbaar![]()
![]()
Mario Kart DSquote:Op woensdag 18 april 2007 19:18 schreef Kersje86 het volgende:
welke games zijn er nu eigenlijks beschikbaar om te multiplayen
en is het bijv ook mogelijk met met iemand te spelen die je eigenlijks niet kent, bijv iemand die 100 m verder zit ofzo
Korea heeft pas sinds 1 maand Mario Kart DS. Dus je hebt nog gelijk ookquote:Op donderdag 19 april 2007 00:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Mario Kart DS
en natuurlijk meer
je kunt gewoon tegen spelers spelen van over de hele wereld:japan,brazilie,korea,belgie enz.........
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nintendo is daar nog nooit echt goed in geweest. Ik vind het ook schandelijk dat er voor de Wii nog geen budgetlijn (á la players choice) is aangekondigd en dat bijvoorbeld Twilight Princess daar dan nog niet onder valt.
Dat ligt aan de game geloof ik. Je hebt games die je met meerdere mensen kan spelen, maar die moeten dan wel in je buurt zijn en je hebt Wifi-enabled games welke je over een draadloze internetverbinding tegen iedereen kan spelen....quote:Op donderdag 19 april 2007 00:49 schreef Kersje86 het volgende:
oh serieus? ik dacht dat je alleen kon als je binnen een bepaalde straal zat ofzo... net als bij GBA via de kabel alelen dan draadloosmario kart ga ik zeker aanaanschaffen
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:40 schreef RacerDKB het volgende:
Weet iemand waar je je DS ''Phat'' kan omruilen voor een Lite?
Toen de lite net nieuw was kon je in een aantal winkels je ds omruilen voor een lite als je 40 euro betaalde ofzo.
Waar kan dit nu no g?
misschien wel maar zagen ze de post nietquote:Op donderdag 19 april 2007 14:59 schreef melluk het volgende:
[..]
das de derde keer al dat je dat vraagt, blijkbaar is er gewoon niemand die dat weet
uhm tot 2 keer toe?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
misschien wel maar zagen ze de post niet
Ziet er beter uit dan het eerste deel, ik vond er niet veel aan.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:32 schreef RaymanNL het volgende:
OMGEen wens die uitkomt
Nieuwe worms op de DS
![]()
EN online speelbaar![]()
![]()
*hoopt op Wifi en lokaalquote:Op donderdag 19 april 2007 16:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan het eerste deel, ik vond er niet veel aan.
Heeft deze WiFi multiplayer of alleen lokaal?
Dat is net zo slim als Nike schoenen verkopen voor 10 euro. Als iets overal en altijd beschikbaar is word het minder interessant.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind dat er binnenkort weer is een vervolg op new mario bros moet komen
Ja, oké, daar heb je een puntquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is net zo slim als Nike schoenen verkopen voor 10 euro. Als iets overal en altijd beschikbaar is word het minder interessant.
Dat merk je wel met de Call of Duty/Need for Speed/FIFA games jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is net zo slim als Nike schoenen verkopen voor 10 euro. Als iets overal en altijd beschikbaar is word het minder interessant.
Ze verkopen relatief gezien steeds minder ja.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat merk je wel met de Call of Duty/Need for Speed/FIFA games ja
Enkel in de multiplayer modi. Niet terwijl jij single player speelt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:50 schreef Kersje86 het volgende:
sjow, kan je met mekaar praten met pokemon?
Nintendogs...ik wil hem weer hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:50 schreef super-muffin het volgende:
En dan nog Fok!ken tegelijk joh
Ik heb nou een keyboard bij Nintendogste droog.
Als ik ga spelen gaan ze op een rij staan blaffen
vanzelfsprekend tcoh? met wie praat je in singe play? pokemons?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:59 schreef BMH het volgende:
Enkel in de multiplayer modi. Niet terwijl jij single player speelt.
Ik vond hem beetje tegenvallenquote:
Ik vind hem eigenlijk ook baggerquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:37 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ik vond hem beetje tegenvallen![]()
Maar online is dat een beetje leuk>?
heb TOCA & Colin Mcrea 2.0 op de GBA veel gespeeld, hopelijk kan codemasters ook hier weer een leuk spel van makenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:52 schreef gamefreek het volgende:
DTM Race Driver naar de NDS![]()
Ziet er veelbelovend uit (voor mij als DTM Race Driver fan)
Wifi Internet, Wifi lokaal en hot-seat (dus met 1 DS en dan doorgeven)quote:Op donderdag 19 april 2007 16:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan het eerste deel, ik vond er niet veel aan.
Heeft deze WiFi multiplayer of alleen lokaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
www.cd-wow.nl .. releasedate 22 april 2007![]()
Bronquote:De Japanners mogen er al een tijdje van genieten en de VS kunnen er morgen mee aan de slag, maar wij moeten hier nog even wachten. Pokémon Diamond en Pearl zullen onze harten pas op 26 juli verblijden. De game is (zoals gewoonlijk) al een hit in Japan en waarschijnlijk gaat de nieuwe Pokémon het ook in Europa weer goed doen.
Het einde van de enorm succesvolle serie lijkt dus nog steeds niet in zicht, en jullie weten het, Gotta Catch 'em all!
Dat mag nietquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Het ziet er wel weer leuk uit. Weer typisch pokemon, dat begin. Exact zoals bij de andere games.
waarom zou er iemand in hemelsnaam jaloers zijn?quote:
Omdat jullie ook Pokemans willen zijn?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
waarom zou er iemand in hemelsnaam jaloers zijn?
Dit is wel een goede review:quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:03 schreef Cubewoods het volgende:
En Jurjen geeft een 65 voor hotel dusk
Is zeker een 80 waard hoor.
maar als jij hem kan downloaden kan elke andere knurft dat toch ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:17 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Omdat jullie ook Pokemans willen zijn?
kappen met dat uitlokkerigge gedrag CaLeX, laatste waarschuwing.quote:Op zondag 22 april 2007 00:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
maar als jij hem kan downloaden kan elke andere knurft dat toch ook
Ik krijg echt zin in dat spelquote:Op zondag 22 april 2007 18:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Men, Pokemon is echt weer ouderwets tof. Langzaamaan je pokemon levelen, iedere keer weer terug naar het pokecenter om ze te healen en hoppa, weer terug het gras in!
De interface zit ook wel lekker in elkaar tijdens het battelen. Grote aanraakvlakken op het onderste scherm, zodat je die makkelijk met de duimen kunt aanraken.
26 juli pas? De USA versies uit Canada zijn al sinds 3 dagen te koop.quote:Op zondag 22 april 2007 18:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik krijg echt zin in dat spel26 juli kan niet snelgenoeg komen
![]()
Ja, maar dan komt het spel hier uitquote:Op zondag 22 april 2007 18:55 schreef BMH het volgende:
[..]
26 juli pas? De USA versies uit Canada zijn al sinds 3 dagen te koop.
Ohwjah, domme fout van mequote:Op zondag 22 april 2007 19:03 schreef __Saviour__ het volgende:
veel verschil zal er niet zijn. volgens mij speelt pal/ntsc niet eens een rol, want dat gaat alleen over televisie.
het enige wat anders zijn zal is dat de europese versie alles in kg en cm aangeeft.
Klopt, vind ik zelf ook veel fijnerquote:Op zondag 22 april 2007 20:55 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je hoeft het hele touchscreen niet te gebruiken, alles is te selecteren met d-pad en a knop
Hotel Dusk heb ik gisteren uitgespeeld. Kudo's voor het idee en het ontwerp, qua game vond ik het maar zo zo. Halfbakken verhaal, simpele puzzels en een beperkte locatie. Ligt het trouwens aan mij of worden een aantal dingen niet uitgelegd op het einde? Kan ook komen doordat ik gespeeld heb met tussenpozen en daardoor het verhaal niet helemaal gevolgd heb. Als ik het een punt moest geven zou het een 7 worden, voor de moeitequote:Op zaterdag 21 april 2007 17:03 schreef Cubewoods het volgende:
En Jurjen geeft een 65 voor hotel dusk
Is zeker een 80 waard hoor.
Dat zag je toch meteen aan het eerste screenshotquote:Op maandag 23 april 2007 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kom er net achter dat FFXII Revenant Wings een RTS game isNo Sale!
42 spelklassiekers!quote:Op maandag 23 april 2007 13:09 schreef jogy het volgende:
Wat zijn trouwens een beetje de leuke simpele puzzelspelletjes? Mijn moeder heeft ook zo'n ding dus het moet niet moelijker worden dan tetris.
Ik dacht aanvankelijk dat het een soort Secret of Mana zou zijn, action RPG met meerdere bestuurbare personages. Maar echt RTS vind ik dan weer te...quote:Op maandag 23 april 2007 13:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat zag je toch meteen aan het eerste screenshot
Kut, te laat met quotenquote:
Denk het niet. PSP is nog steeds duurder.quote:Op maandag 23 april 2007 14:18 schreef Lunar het volgende:
Europese PSP zakt in prijs
En nu maar hopen dat Nintendo Volgt..
Snap daar echt niet de lol van, het is toch juist de uitdaging zelf je pkmn te lvlen en ze allemaal te vinden/vangen?quote:
neih, natuurlijk niet. ik gebruik het ook niet.quote:Op maandag 23 april 2007 17:10 schreef BMH het volgende:
En dit maakt het spel leuker?
Zeggen ze allemaal.quote:Op maandag 23 april 2007 18:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
neih, natuurlijk niet. ik gebruik het ook niet.
mwoah ik gebruikte mij AR op de GBA eilk alleen maar bij pokemon om te voorkomen dat ik +/-10 gba en cube versies moest halen om de pokedex vol te krijgen en om bepaalde items te forceren voor evoluties (je weet wel van die evolution items waar je er hooguit maar een van kan kiezen/krijgen), voor stats en levellen heb ik hem eilk nooit gebruikt.quote:
Ik cheat niet in Pokemon. Kristel is nog maar lvl 11 bijvoorbeeld.quote:
Ziet er idd echt goed uitquote:Op maandag 23 april 2007 18:14 schreef BroesWillems het volgende:
DTM ziet er goed uit in beweging: http://www.youtube.com/watch?v=VyJk6trOvDQ
TOCA EN Colin 2.0 was altijd goed te pruimen op de GBA.
In Diamon/Pearl kun je alles krijgen dankzij de wifi ruil featurequote:Op maandag 23 april 2007 19:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mwoah ik gebruikte mij AR op de GBA eilk alleen maar bij pokemon om te voorkomen dat ik +/-10 gba en cube versies moest halen om de pokedex vol te krijgen en om bepaalde items te forceren voor evoluties (je weet wel van die evolution items waar je er hooguit maar een van kan kiezen/krijgen), voor stats en levellen heb ik hem eilk nooit gebruikt.
quote:Op maandag 23 april 2007 17:01 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand wanneer ongeveer de import spellen bij Replay binnen komen?
Kun je echt ALLE poke'mon vangen in Diamond en Pearl? Via ruilen dan hehquote:Op maandag 23 april 2007 19:32 schreef BMH het volgende:
[..]
In Diamon/Pearl kun je alles krijgen dankzij de wifi ruil feature![]()
400+ pokemon![]()
Hoe zit dat dan?quote:Op maandag 23 april 2007 19:32 schreef BMH het volgende:
In Diamon/Pearl kun je alles krijgen dankzij de wifi ruil feature![]()
400+ pokemon![]()
OMG.quote:Op maandag 23 april 2007 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik cheat niet in Pokemon. Kristel is nog maar lvl 11 bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 23 april 2007 19:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan?
Kun je ze echt allemaal vangen, ook de oude pokemon uit blue en red, of gaat het alleen om er eentje te ruilen zodat ie enkel in de pokedex verschijnt?
Alle pokemon van de vorige 3 games zitten erin.quote:As the first Generation IV games, Diamond and Pearl were the first sightings of 107 new Pokémon, bringing the total amount to 493.
Ja je eerste pokemon in het spel is toch bijzonder he. Daar hoort een speciale naam bij.quote:
in ruby zitten ook alle pokemon die in fr/lg en de gamecube delen zitten, je moet ze wel eerst traden voordat je er mee kan spelen though.quote:Op maandag 23 april 2007 20:24 schreef BMH het volgende:
[..]
[..]
Alle pokemon van de vorige 3 games zitten erin.
Ik zou het niet weten Saviour, maar als het wel zo zou zijn lijkt de GBA/DS ruilfunctie mij een beetje overbodig.quote:Op maandag 23 april 2007 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
ok, maar je kunt de oude pokemon (red/blue) dus alleen krijgen door te ruilen?
ze zitten niet in het wild in diamond?
Om je pokedex te voltooien hoef je ze alleen maar te zien, scheelt al flinkquote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef BMH het volgende:
493 pokemon. Ik vond het al knap dat ik in de 100+ uur dat ik in Blue had gestoken 145 pokemon had
Afschuwelijk gedateerde spelervaring. Je word in een wereld gedumpt en je zoekt het maar uit. Alles lijkt op elkaar, gevechten zijn traag en inspiratieloos, characters zijn niet boeiend en het spel word geplaagd door chaos en onduidelijkheden.quote:Op maandag 23 april 2007 22:24 schreef mini-lellan het volgende:
Wat vinden mensen hier van FFIII? Ik ben hem van plan om em binnenkort te gaan kopen.
Dat is echt tofquote:Op maandag 23 april 2007 20:24 schreef BMH het volgende:
[..]
[..]
Alle pokemon van de vorige 3 games zitten erin.
bron.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar in de gameplay van het verhaal zelf zitten natuurlijk vooral de nieuwe.
Je kunt een aantal van de 150 originele pokemon tegenkomen, maar de rest zal uit uitwisselen moeten komen met oude games.
Dat doe je dan via de GBA poort van de DS ofzo?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar in de gameplay van het verhaal zelf zitten natuurlijk vooral de nieuwe.
Je kunt een aantal van de 150 originele pokemon tegenkomen, maar de rest zal uit uitwisselen moeten komen met oude games.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_pokemonquote:
Wat is er anders aan Pearl en Diamond dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mn eerste Pokemon binnen, Pearl, de versie die ik voor mn neefje had besteld
Een 20 tal exclusieve pokemon die je online toch kunt ruilen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat is er anders aan Pearl en Diamond dan?
Ik heb De 3e generatie pokemon games niet gespeeld. Ben benieuwd of ik veel zal gaan missen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had ook even wat opgezocht, volgens mij zit het zo:
de sinnoh pokedex bevat 151 pokemon. de rest kun je pas registreren als je de national dex hebt gekregen.
alle pokemon op 48 na zijn in diamond en pearl te krijgen. maar sommige pokemon verschijnen in d/p pas in het wild als de gba cartridge zich in slot 2 bevindt tijdens het gewoon spelen van d/p.
en die 48 missende pokemon zijn de starter en speciale pokemon uit de vorige generatie, en moeten via het pal park uit de gba cartridges gehaald worden.
Komt 4 mei hier uit geloof ik toch? Ik ga hem ook halenquote:Op maandag 23 april 2007 22:24 schreef mini-lellan het volgende:
Wat vinden mensen hier van FFIII? Ik ben hem van plan om em binnenkort te gaan kopen.
Ik niet meer. na die reactie van BMH ik zat al te twijfelen maar als het echt zo is zoals ie het beschrijft lama dan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:36 schreef Cid het volgende:
[..]
Komt 4 mei hier uit geloof ik toch? Ik ga hem ook halen![]()
niet baseren op 1 mening natuurlijk. zoek eens wat meer reviews opquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ik niet meer. na die reactie van BMH ik zat al te twijfelen maar als het echt zo is zoals ie het beschrijft lama dan.![]()
BMH overdrijft, ik heb met plezier meer dan 40 uur met die game gespeeld. Het is inderdaad even zoeken, maar dat neemt niet weg dat het gewoon een leuke game is doe nog steeds heel goed speelbaar is en zeker als je een RPG fan bent kan de game gewoon geen miskoop zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ik niet meer. na die reactie van BMH ik zat al te twijfelen maar als het echt zo is zoals ie het beschrijft lama dan.![]()
Die had ik op de allereerste gameboy en was mega verslaafd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:25 schreef RaymanNL het volgende:
Gisteren tetris DS gekocht, en nu ben ik al helemaal verslaaft
Kan je die ook online spelen?? Of met z'n tweetjes? Wij hadden toen allebei zo'n antieki en die kon je aan elkaar linken (met een kabeltjequote:Op dinsdag 24 april 2007 14:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Tetris DS is toch weer een leuk vernieuwd. Natuurlijk de toffe klassieke tetris, maar ook de nieuwe modussen zijn tof.
Dus als BMH zegt....quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Jep, en sommige bewijs dingen zijn ook wel ver gezocht en wordt het gewoon gokwerk..quote:Op woensdag 25 april 2007 12:10 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is zeker een leuk spel. maar wel frustrerend op sommige momenten. dan denk je van..nou heb je! maar dan bam, weer een nieuwe verklaring....
Importeer Ouendan!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil Elite Beat Agents, komt dat spel nog in europa uit dan![]()
Ja, je wilt gewoon weten hoe het aflooptquote:
En het ergste is dat je na de laatste case verder wilt gaan, maar dan moet je wachten tot septemberquote:Op woensdag 25 april 2007 17:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, je wilt gewoon weten hoe het afloopt![]()
ziet er zeker goed uitquote:Op woensdag 25 april 2007 19:18 schreef RaymanNL het volgende:
DragonQuest IX DS ziet er verassend goed uit:
http://www.darunia.dommel.be/pics/DQIX.jpg
idd, terwijl het spel zelf eigenlijk helemaal niet veel voorstelt... maar die humor is geweldig...quote:Op woensdag 25 april 2007 17:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, je wilt gewoon weten hoe het afloopt![]()
130-135.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:57 schreef Rahl het volgende:
Hoe duur is zo'n DS lite nou tegenwoordig? Wil pokémon wel heel graag spelen eigenlijk
afgelopen maandag was ie 129 euro bij E-plazaquote:Op donderdag 26 april 2007 10:57 schreef Rahl het volgende:
Hoe duur is zo'n DS lite nou tegenwoordig? Wil pokémon wel heel graag spelen eigenlijk
Super Mario Kart is erg gaaf. Enorm leuke gameplay, genoeg tracks en helemaal dikke fun in de multiplayermode.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Rahl het volgende:
Schappelijk![]()
En wat zijn nou de absolute must-plays? Heb Pokémon Pearl al besteld![]()
In de winkel heet deze Mario & Luigi: Partners in Timequote:Op donderdag 26 april 2007 11:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mario & Luigi partners in crime is een toffe rpg-achtige games. Leuke gevechten.
Animal Crossingquote:Op donderdag 26 april 2007 11:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Super Mario Kart is erg gaaf. Enorm leuke gameplay, genoeg tracks en helemaal dikke fun in de multiplayermode.
Yoshi's Island DS is een toffe platformer. Leuke kleurrijke levels.
42 Spelklassiekers is een erg toffe verzameling aan kleine games. Kaartspelletjes en bordspelletjes. Ook zeer multiplayergeschikt
Brain Age is ook erg leuk.
Mario & Luigi partners in crime is een toffe rpg-achtige games. Leuke gevechten.
New Super Mario bros. is het ouderwetse toffe mario in een nieuw jasje. Wel wat simpel.
Tetris DS blijft ook lekker verslavend. En er zijn leuke nieuwe modi aan toegevoegd.
en nog véél meer eigenlijk. Er zijn enorm veel games beschikbaar, alleen die zie je lang niet allemaal in de winkel liggen
Ik zeg New Mario Bros. en Castlevania: Dawn of Sorrow om maar even mee te beginnenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Rahl het volgende:
[..]
Schappelijk![]()
En wat zijn nou de absolute must-plays? Heb Pokémon Pearl al besteld![]()
Je komt ook niet veel puzzels tegen. Je moet gewoon veel zoeken, veel praten en nog meer zoeken. Ik vond het juist zeer verslavend, maar helemaal niet moeilijk (OK, behalve dan toen ik in de kelder zat opgesloten en ik niet snel genoeg wist wat ik moest doen).quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind Hotel Dusk moeilijk te spelen zeg, het verhaal is in chapter 2 nog helemaal niet interessant, en puzzels e.d. ben ik amper nog tegen gekomen.
Dus echt zin om verder te gaan heb ik nog niet.
Ziet er idd leuk uitquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Deze lijkt ook wel leuk, zulke puzzels vind ik wel leuk om te doen
http://www.touchgeneratio(...)overview_picross.php
het zij gewoon van die japanse teken opgave, heb je hele boekjes van vol van Denksportquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ziet er idd leuk uitLijkt een beetje op Sudoku
Jaaaa, heb ook van die boeken thuis liggen, maar na een tijdje gingen ze vervelen... Denk dus niet dat ik het spel zal kopen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
het zij gewoon van die japanse teken opgave, heb je hele boekjes van vol van Denksport
Ik zie overal op internet 149 euro.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:36 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
en ik denken dat ik met 133 bij de bartsmit goedkoper ben omdat k dacht dat het 150 was :p
Jammer dat het nog erg lang gaat duren voor dat 'ie uit komtquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:52 schreef RaymanNL het volgende:
Zelda DS Ziet er echt leuk uit: http://www.ds-gamer.nl/mike/Zelda/Zelda1.jpg
dat dacht ik dus ook! Had al 150 euro bij me... ik heb in Zwolle gehaald, was op zoek naar media markt maar ik kon het niet vinden haha, en het was stikheet en kwam bart smit tegen , ben daar maar naar binnen gegaan en bleek daar 133 te zijn, heb ik ff geluk.... alle kleuren zijn overigens 133 , wit, zwart en rozequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:46 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik zie overal op internet 149 euro.
Waar halen jullie hem dan voor 130?
Gameshops. Als je een game erbij koopt kun je ook nog wel wat geld eraf krijgenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:46 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik zie overal op internet 149 euro.
Waar halen jullie hem dan voor 130?
Soms is die ook 99 euro bij de media marktquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:17 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook! Had al 150 euro bij me... ik heb in Zwolle gehaald, was op zoek naar media markt maar ik kon het niet vinden haha, en het was stikheet en kwam bart smit tegen , ben daar maar naar binnen gegaan en bleek daar 133 te zijn, heb ik ff geluk.... alle kleuren zijn overigens 133 , wit, zwart en roze
23 Juni in japanquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:47 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Jammer dat het nog erg lang gaat duren voor dat 'ie uit komt
Importquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:30 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
23 Juni in japan
en ik vermoed rond thanksgiving in amerika(eerste feest in het Holiday Season)
en hopelijk kerst in europa
Ga ik daar even kijken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:17 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook! Had al 150 euro bij me... ik heb in Zwolle gehaald, was op zoek naar media markt maar ik kon het niet vinden haha, en het was stikheet en kwam bart smit tegen , ben daar maar naar binnen gegaan en bleek daar 133 te zijn, heb ik ff geluk.... alle kleuren zijn overigens 133 , wit, zwart en roze
Ik doelde op de US versiequote:Op vrijdag 27 april 2007 18:55 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
japanse versie heeft toch geen engelse taal optie?
als jij er 1 kan halen vor 99, sla ik jou!quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Soms is die ook 99 euro bij de media markt
Dan ga ik er een halen
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:23 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
als jij er 1 kan halen vor 99, sla ik jou!verdomme... dat is altijd zo, koop je iets, week of 2 later is het goedkoper blerghhhh
Bron:Kotakuquote:new details about the Biggest Game Of All Time (aka Dragon Quest IX) have been revealed. According to 1UP's translation of the preview article, DQIX will feature classic turn-based battles, but looks to eschew tired random encounters for visible enemies on the battlefield.
In addition to keeping the action old-school, Square-Enix is adding a dash of character customization for their Nintendo DS sequel. Players will be able to tailor their character's appearance with multiple hairstyles, faces, body types and costumes. They'll all look like Akira Toriyama drawings, of course, so don't bet the farm that there will be too much variety.
Little else is revealed, but with the Square-Enix Party 2007 just weeks away, I'm sure we'll have plenty of additional details and media to slobber over soon.
Geen officiele price drop, je kunt dus beter de aanbiedingen in de gaten houden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:53 schreef Devrim_ het volgende:
Weet er iemand of de DS Lite binnekort in prijs verlaagd word?
Hmm...kquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:56 schreef Lexie het volgende:
[..]
Geen officiele price drop, je kunt dus beter de aanbiedingen in de gaten houden.
Ik ga ook zo'n flashcard kopenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:09 schreef Kersje86 het volgende:
daarom koop ik (als student) alleen de DS en een flashcard
oh, dat valt mee! dan heb je er maar 75 v/d 1041 gedownloadquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:24 schreef Kersje86 het volgende:
Ja sorry hoor, ben een student.. 50 euro per game vind ik echt enorm veel. Voor 50 euro kan ik al 75(die ik nu heb gedl) games spelen
40 euro. En we praten hier niet over warez hehquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:24 schreef Kersje86 het volgende:
Ja sorry hoor, ben een student.. 50 euro per game vind ik echt enorm veel. Voor 50 euro kan ik al 75(die ik nu heb gedl) games spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |