Begin nu met de eerste case van PW 2 ... Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:17 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist Phoenix Wright 2 uitgespeeld!
Die laatste case...fan-tas-tisch!!!!
hopelijk krijg ik PW1+2 nog binnen voor het weekendquote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef ChOas het volgende:
[..]
Begin nu met de eerste case van PW 2 ... Ben benieuwd!
Ranger niet, maar Diamond en Pearl welquote:Op woensdag 11 april 2007 20:56 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, die Pokeman-games die binnenkort verschijnen? Is dat nog wat?
[afbeelding]
PW1 eerder uitgespeeld?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef ChOas het volgende:
Begin nu met de eerste case van PW 2 ... Ben benieuwd!
Toch wordt de spanning er goed ingehouden.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:53 schreef BMH het volgende:
2e case van PW2 bijna klaar. Zit nu in chapter 4-2. Deze case duurde mij net iets TE lang.
Famitsu gaf een 9/9/9/9quote:Op donderdag 12 april 2007 12:00 schreef BMH het volgende:
In Phoenix Wright 4 (owjeeh probleem met de naam get!) kun je op getuigen inzoomen om non verbale communicatie af te lezen. Je moet bijvoorbeeld op de vingers letten en tekenen van stress ontdekken
gaaf
Oei das wel weer leukquote:Op donderdag 12 april 2007 12:00 schreef BMH het volgende:
In Phoenix Wright 4 (owjeeh probleem met de naam get!) kun je op getuigen inzoomen om non verbale communicatie af te lezen. Je moet bijvoorbeeld op de vingers letten en tekenen van stress ontdekken
gaaf
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb nog nooit een Pokemon-game gespeeld. Wat is de bedoeling? En zijn die games niet voor kleine kinderen?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:43 schreef BMH het volgende:
De Pokemon games zijn uiteraard voor iedereen toegankelijk. De anime zorgde ervoor dat mensen Pokemon als kinderachtig zijn.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar kijk dan: schattige beestjes, simpele gameplay, alles draait om verzamelen...
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:23 schreef BMH het volgende:
Ja, idd. Snelle gevechten, een duidelijke en werkende rock paper scissors tactiek, snel levellen en beloning voor grinden.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:48 schreef RaymanNL het volgende:
Nou, zo kan het wel weer met die plaatjes heh
ik vind ze wel grappigquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:48 schreef RaymanNL het volgende:
Nou, zo kan het wel weer met die plaatjes heh
Eerste keer even nonstop opladen, dat kun je het beste nu direct doen, want het is slecht voor de batterij om hem helemaal leeg te spelenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:03 schreef Fatihtjuh het volgende:
Ik heb net de DSlite gehaald, in het boekje staat dat ik het voor de eerste keer een dag lang moet opladen. Maar de baterijen waren al lang opgeladen dus kon ik hem aanzetten. Zou ik hem toch in de stekker stoppen?
.quote:a portion of the game will put players in the role of Mia as she tries to defend Phoenix Wright in court.
Ik bestel altijd alles bij www.cd-wow.nlquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:53 schreef De_Brandweer het volgende:
Kan ik PW ergens goedkoop halen? Want ik weet niet of het 40 euro waard is.
Daarom kun je games ook verkopen. Je koopt het spel voor 35 euro en verkoopt het weer voor 25. Dan kost de game maar 10 euroquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:53 schreef De_Brandweer het volgende:
Kan ik PW ergens goedkoop halen? Want ik weet niet of het 40 euro waard is.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mmmm...dus het is dus nog best tactisch?
Geile bendequote:
Als je de originele Theme Park leuk vond, dan zal je dit ook zeker leuk vindenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:09 schreef Slappy het volgende:
Is Thema park world leuk?
En ik heb dankzij niet goed opletten op Ds hori screenprojetor niet goed opgekregen dus zit nu zo rare lijm vlek![]()
Kan ik die naar Nintendo opsturen en krijg ik dan nieuwe Ds![]()
Maar erm.. hoe wie wat waar?quote:
Meestal krijg je juist krassen door het wegpoetsen, doordat er bijvoorbeeld kleine vuil of zanddeeltjes op het scherm liggen en jij die lekker heen en weer gaat bewegen met een doekjequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef CaLeX het volgende:
echte krassen of kan je ze niet gewoon met een doekje wegpoetsen??
mja als je ff nadenkt blaas je die eerst ff wegquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Meestal krijg je juist krassen door het wegpoetsen, doordat er bijvoorbeeld kleine vuil of zanddeeltjes op het scherm liggen en jij die lekker heen en weer gaat bewegen met een doekje
Precies.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:33 schreef RaymanNL het volgende:
Screenprotectors zuigen ookIk zie allemaal mensen hun schermen verneuken via dat ding
Nee, goedkope screenprotectors zuigenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:33 schreef RaymanNL het volgende:
Screenprotectors zuigen ookIk zie allemaal mensen hun schermen verneuken via dat ding
die heb ik nu ff 2 minuten gespeeld...beetje door de entrance gebanjerd...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:08 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag in de trein begonnen met Portrait of Ruin. Leuk spel tot nu toe, vooral de wisselwerking tussen de twee hoofdpersonen.
Het moge duidelijk zijn waar Nintendo haar geld vandaan haalt.quote:Nieuws: 500.000 gamers reserveren Pokémon
Pokémon op de handheld staat vaak gelijk aan twee versies. Red & Blue, Gold & Silver, Ruby & Sapphire en Fire Red & Leaf Green. De Nintendo DS wordt natuurlijk ook verblijd met een Pokémon game, die ditmaal door het leven zal gaan als Pokémon Pearl of Pokémon Diamond.
In de Verenigde Staten komen de games op 22 april uit en het lijkt dat de games er nu al een succes zijn. De games zijn al 530.000 keer gereserveed, dat is dubbel zoveel als voor Fire Red en Leaf Green. Dat belooft voor de verkoopscijfers want uiteindelijk werden er ongeveer 3,5 miljoen exemplaren van Fire Red en Leaf Green verkocht in Noord-Amerika. Kunnen Diamond & Pearl ook dat cijfer verdubbelen?
Die zijn toch hetzelfdequote:Op woensdag 18 april 2007 09:44 schreef melluk het volgende:
[..]
die heb ik nu ff 2 minuten gespeeld...beetje door de entrance gebanjerd...
vind het inderdaad ook wel cool dat switchen...en het blijft natuurlijk egwoon castlecvania!
verder heb ik nog een paar spellen sinds gister:
Pro evolution soccer 6 (5 min gespeeld was wel aardig)
Lunar knight (nog niet gespeeld)
Winning eleven pro evo soccer 2007 (nog niet gespeeld)
MARIO SLAM BASKETBALL (gaaf spel, beetje basketballen, dunken en emt schildjes gooien)
F24 stealth figther (nog niet gespeeld)
the professor brain training games memory (leuk om tussedoor te doen)
the professor brain training games logics (leuk om tussedoor te doen)
Wario: master of disguise (wel aardig spel)
CASTLEVANIA POTRAIT OF RUIN (castlevania is de bom!!)
Rayman raving rabbits (nog niet gespeeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |