quote:Op woensdag 18 april 2007 15:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nintendo is daar nog nooit echt goed in geweest. Ik vind het ook schandelijk dat er voor de Wii nog geen budgetlijn (á la players choice) is aangekondigd en dat bijvoorbeld Twilight Princess daar dan nog niet onder valt.
Dat ligt aan de game geloof ik. Je hebt games die je met meerdere mensen kan spelen, maar die moeten dan wel in je buurt zijn en je hebt Wifi-enabled games welke je over een draadloze internetverbinding tegen iedereen kan spelen....quote:Op donderdag 19 april 2007 00:49 schreef Kersje86 het volgende:
oh serieus? ik dacht dat je alleen kon als je binnen een bepaalde straal zat ofzo... net als bij GBA via de kabel alelen dan draadloosmario kart ga ik zeker aanaanschaffen
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:40 schreef RacerDKB het volgende:
Weet iemand waar je je DS ''Phat'' kan omruilen voor een Lite?
Toen de lite net nieuw was kon je in een aantal winkels je ds omruilen voor een lite als je 40 euro betaalde ofzo.
Waar kan dit nu no g?
misschien wel maar zagen ze de post nietquote:Op donderdag 19 april 2007 14:59 schreef melluk het volgende:
[..]
das de derde keer al dat je dat vraagt, blijkbaar is er gewoon niemand die dat weet
uhm tot 2 keer toe?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
misschien wel maar zagen ze de post niet
Ziet er beter uit dan het eerste deel, ik vond er niet veel aan.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:32 schreef RaymanNL het volgende:
OMGEen wens die uitkomt
Nieuwe worms op de DS
![]()
MET alle toffe wapens uit de vorige delen, inc haleluja bom, en Super Schaap
EN online speelbaar![]()
![]()
Website: http://www.wormsopenwarfare2.com/ (screens, filmpjes e.d.
*hoopt op Wifi en lokaalquote:Op donderdag 19 april 2007 16:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan het eerste deel, ik vond er niet veel aan.
Heeft deze WiFi multiplayer of alleen lokaal?
Dat is net zo slim als Nike schoenen verkopen voor 10 euro. Als iets overal en altijd beschikbaar is word het minder interessant.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind dat er binnenkort weer is een vervolg op new mario bros moet komen
Ja, oké, daar heb je een puntquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is net zo slim als Nike schoenen verkopen voor 10 euro. Als iets overal en altijd beschikbaar is word het minder interessant.
Dat merk je wel met de Call of Duty/Need for Speed/FIFA games jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is net zo slim als Nike schoenen verkopen voor 10 euro. Als iets overal en altijd beschikbaar is word het minder interessant.
Ze verkopen relatief gezien steeds minder ja.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat merk je wel met de Call of Duty/Need for Speed/FIFA games ja
Enkel in de multiplayer modi. Niet terwijl jij single player speelt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:50 schreef Kersje86 het volgende:
sjow, kan je met mekaar praten met pokemon?
Nintendogs...ik wil hem weer hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:50 schreef super-muffin het volgende:
En dan nog Fok!ken tegelijk joh
Ik heb nou een keyboard bij Nintendogste droog.
Als ik ga spelen gaan ze op een rij staan blaffen
vanzelfsprekend tcoh? met wie praat je in singe play? pokemons?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:59 schreef BMH het volgende:
Enkel in de multiplayer modi. Niet terwijl jij single player speelt.
Ik vond hem beetje tegenvallenquote:
Ik vind hem eigenlijk ook baggerquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:37 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ik vond hem beetje tegenvallen![]()
Maar online is dat een beetje leuk>?
heb TOCA & Colin Mcrea 2.0 op de GBA veel gespeeld, hopelijk kan codemasters ook hier weer een leuk spel van makenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:52 schreef gamefreek het volgende:
DTM Race Driver naar de NDS![]()
Ziet er veelbelovend uit (voor mij als DTM Race Driver fan)
Wifi Internet, Wifi lokaal en hot-seat (dus met 1 DS en dan doorgeven)quote:Op donderdag 19 april 2007 16:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan het eerste deel, ik vond er niet veel aan.
Heeft deze WiFi multiplayer of alleen lokaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
www.cd-wow.nl .. releasedate 22 april 2007![]()
Bronquote:De Japanners mogen er al een tijdje van genieten en de VS kunnen er morgen mee aan de slag, maar wij moeten hier nog even wachten. Pokémon Diamond en Pearl zullen onze harten pas op 26 juli verblijden. De game is (zoals gewoonlijk) al een hit in Japan en waarschijnlijk gaat de nieuwe Pokémon het ook in Europa weer goed doen.
Het einde van de enorm succesvolle serie lijkt dus nog steeds niet in zicht, en jullie weten het, Gotta Catch 'em all!
Dat mag nietquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Het ziet er wel weer leuk uit. Weer typisch pokemon, dat begin. Exact zoals bij de andere games.
waarom zou er iemand in hemelsnaam jaloers zijn?quote:
Omdat jullie ook Pokemans willen zijn?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
waarom zou er iemand in hemelsnaam jaloers zijn?
Dit is wel een goede review:quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:03 schreef Cubewoods het volgende:
En Jurjen geeft een 65 voor hotel dusk
Is zeker een 80 waard hoor.
maar als jij hem kan downloaden kan elke andere knurft dat toch ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:17 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Omdat jullie ook Pokemans willen zijn?
kappen met dat uitlokkerigge gedrag CaLeX, laatste waarschuwing.quote:Op zondag 22 april 2007 00:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
maar als jij hem kan downloaden kan elke andere knurft dat toch ook
Ik krijg echt zin in dat spelquote:Op zondag 22 april 2007 18:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Men, Pokemon is echt weer ouderwets tof. Langzaamaan je pokemon levelen, iedere keer weer terug naar het pokecenter om ze te healen en hoppa, weer terug het gras in!
De interface zit ook wel lekker in elkaar tijdens het battelen. Grote aanraakvlakken op het onderste scherm, zodat je die makkelijk met de duimen kunt aanraken.
26 juli pas? De USA versies uit Canada zijn al sinds 3 dagen te koop.quote:Op zondag 22 april 2007 18:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik krijg echt zin in dat spel26 juli kan niet snelgenoeg komen
![]()
Ja, maar dan komt het spel hier uitquote:Op zondag 22 april 2007 18:55 schreef BMH het volgende:
[..]
26 juli pas? De USA versies uit Canada zijn al sinds 3 dagen te koop.
Ohwjah, domme fout van mequote:Op zondag 22 april 2007 19:03 schreef __Saviour__ het volgende:
veel verschil zal er niet zijn. volgens mij speelt pal/ntsc niet eens een rol, want dat gaat alleen over televisie.
het enige wat anders zijn zal is dat de europese versie alles in kg en cm aangeeft.
Klopt, vind ik zelf ook veel fijnerquote:Op zondag 22 april 2007 20:55 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je hoeft het hele touchscreen niet te gebruiken, alles is te selecteren met d-pad en a knop
Hotel Dusk heb ik gisteren uitgespeeld. Kudo's voor het idee en het ontwerp, qua game vond ik het maar zo zo. Halfbakken verhaal, simpele puzzels en een beperkte locatie. Ligt het trouwens aan mij of worden een aantal dingen niet uitgelegd op het einde? Kan ook komen doordat ik gespeeld heb met tussenpozen en daardoor het verhaal niet helemaal gevolgd heb. Als ik het een punt moest geven zou het een 7 worden, voor de moeitequote:Op zaterdag 21 april 2007 17:03 schreef Cubewoods het volgende:
En Jurjen geeft een 65 voor hotel dusk
Is zeker een 80 waard hoor.
Dat zag je toch meteen aan het eerste screenshotquote:Op maandag 23 april 2007 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kom er net achter dat FFXII Revenant Wings een RTS game isNo Sale!
42 spelklassiekers!quote:Op maandag 23 april 2007 13:09 schreef jogy het volgende:
Wat zijn trouwens een beetje de leuke simpele puzzelspelletjes? Mijn moeder heeft ook zo'n ding dus het moet niet moelijker worden dan tetris.
Ik dacht aanvankelijk dat het een soort Secret of Mana zou zijn, action RPG met meerdere bestuurbare personages. Maar echt RTS vind ik dan weer te...quote:Op maandag 23 april 2007 13:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat zag je toch meteen aan het eerste screenshot
Kut, te laat met quotenquote:
Denk het niet. PSP is nog steeds duurder.quote:Op maandag 23 april 2007 14:18 schreef Lunar het volgende:
Europese PSP zakt in prijs
En nu maar hopen dat Nintendo Volgt..
Snap daar echt niet de lol van, het is toch juist de uitdaging zelf je pkmn te lvlen en ze allemaal te vinden/vangen?quote:
neih, natuurlijk niet. ik gebruik het ook niet.quote:Op maandag 23 april 2007 17:10 schreef BMH het volgende:
En dit maakt het spel leuker?
Zeggen ze allemaal.quote:Op maandag 23 april 2007 18:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
neih, natuurlijk niet. ik gebruik het ook niet.
mwoah ik gebruikte mij AR op de GBA eilk alleen maar bij pokemon om te voorkomen dat ik +/-10 gba en cube versies moest halen om de pokedex vol te krijgen en om bepaalde items te forceren voor evoluties (je weet wel van die evolution items waar je er hooguit maar een van kan kiezen/krijgen), voor stats en levellen heb ik hem eilk nooit gebruikt.quote:
Ik cheat niet in Pokemon. Kristel is nog maar lvl 11 bijvoorbeeld.quote:
Ziet er idd echt goed uitquote:Op maandag 23 april 2007 18:14 schreef BroesWillems het volgende:
DTM ziet er goed uit in beweging: http://www.youtube.com/watch?v=VyJk6trOvDQ
TOCA EN Colin 2.0 was altijd goed te pruimen op de GBA.
In Diamon/Pearl kun je alles krijgen dankzij de wifi ruil featurequote:Op maandag 23 april 2007 19:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mwoah ik gebruikte mij AR op de GBA eilk alleen maar bij pokemon om te voorkomen dat ik +/-10 gba en cube versies moest halen om de pokedex vol te krijgen en om bepaalde items te forceren voor evoluties (je weet wel van die evolution items waar je er hooguit maar een van kan kiezen/krijgen), voor stats en levellen heb ik hem eilk nooit gebruikt.
quote:Op maandag 23 april 2007 17:01 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand wanneer ongeveer de import spellen bij Replay binnen komen?
Kun je echt ALLE poke'mon vangen in Diamond en Pearl? Via ruilen dan hehquote:Op maandag 23 april 2007 19:32 schreef BMH het volgende:
[..]
In Diamon/Pearl kun je alles krijgen dankzij de wifi ruil feature![]()
400+ pokemon![]()
Hoe zit dat dan?quote:Op maandag 23 april 2007 19:32 schreef BMH het volgende:
In Diamon/Pearl kun je alles krijgen dankzij de wifi ruil feature![]()
400+ pokemon![]()
OMG.quote:Op maandag 23 april 2007 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik cheat niet in Pokemon. Kristel is nog maar lvl 11 bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 23 april 2007 19:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan?
Kun je ze echt allemaal vangen, ook de oude pokemon uit blue en red, of gaat het alleen om er eentje te ruilen zodat ie enkel in de pokedex verschijnt?
Alle pokemon van de vorige 3 games zitten erin.quote:As the first Generation IV games, Diamond and Pearl were the first sightings of 107 new Pokémon, bringing the total amount to 493.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |