quote:Op woensdag 18 april 2007 15:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nintendo is daar nog nooit echt goed in geweest. Ik vind het ook schandelijk dat er voor de Wii nog geen budgetlijn (á la players choice) is aangekondigd en dat bijvoorbeld Twilight Princess daar dan nog niet onder valt.
Dat ligt aan de game geloof ik. Je hebt games die je met meerdere mensen kan spelen, maar die moeten dan wel in je buurt zijn en je hebt Wifi-enabled games welke je over een draadloze internetverbinding tegen iedereen kan spelen....quote:Op donderdag 19 april 2007 00:49 schreef Kersje86 het volgende:
oh serieus? ik dacht dat je alleen kon als je binnen een bepaalde straal zat ofzo... net als bij GBA via de kabel alelen dan draadloosmario kart ga ik zeker aanaanschaffen
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:40 schreef RacerDKB het volgende:
Weet iemand waar je je DS ''Phat'' kan omruilen voor een Lite?
Toen de lite net nieuw was kon je in een aantal winkels je ds omruilen voor een lite als je 40 euro betaalde ofzo.
Waar kan dit nu no g?
misschien wel maar zagen ze de post nietquote:Op donderdag 19 april 2007 14:59 schreef melluk het volgende:
[..]
das de derde keer al dat je dat vraagt, blijkbaar is er gewoon niemand die dat weet
uhm tot 2 keer toe?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
misschien wel maar zagen ze de post niet
Ziet er beter uit dan het eerste deel, ik vond er niet veel aan.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:32 schreef RaymanNL het volgende:
OMGEen wens die uitkomt
Nieuwe worms op de DS
![]()
MET alle toffe wapens uit de vorige delen, inc haleluja bom, en Super Schaap
EN online speelbaar![]()
![]()
Website: http://www.wormsopenwarfare2.com/ (screens, filmpjes e.d.
*hoopt op Wifi en lokaalquote:Op donderdag 19 april 2007 16:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan het eerste deel, ik vond er niet veel aan.
Heeft deze WiFi multiplayer of alleen lokaal?
Dat is net zo slim als Nike schoenen verkopen voor 10 euro. Als iets overal en altijd beschikbaar is word het minder interessant.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind dat er binnenkort weer is een vervolg op new mario bros moet komen
Ja, oké, daar heb je een puntquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is net zo slim als Nike schoenen verkopen voor 10 euro. Als iets overal en altijd beschikbaar is word het minder interessant.
Dat merk je wel met de Call of Duty/Need for Speed/FIFA games jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is net zo slim als Nike schoenen verkopen voor 10 euro. Als iets overal en altijd beschikbaar is word het minder interessant.
Ze verkopen relatief gezien steeds minder ja.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat merk je wel met de Call of Duty/Need for Speed/FIFA games ja
Enkel in de multiplayer modi. Niet terwijl jij single player speelt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:50 schreef Kersje86 het volgende:
sjow, kan je met mekaar praten met pokemon?
Nintendogs...ik wil hem weer hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:50 schreef super-muffin het volgende:
En dan nog Fok!ken tegelijk joh
Ik heb nou een keyboard bij Nintendogste droog.
Als ik ga spelen gaan ze op een rij staan blaffen
vanzelfsprekend tcoh? met wie praat je in singe play? pokemons?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:59 schreef BMH het volgende:
Enkel in de multiplayer modi. Niet terwijl jij single player speelt.
Ik vond hem beetje tegenvallenquote:
Ik vind hem eigenlijk ook baggerquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:37 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ik vond hem beetje tegenvallen![]()
Maar online is dat een beetje leuk>?
heb TOCA & Colin Mcrea 2.0 op de GBA veel gespeeld, hopelijk kan codemasters ook hier weer een leuk spel van makenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:52 schreef gamefreek het volgende:
DTM Race Driver naar de NDS![]()
Ziet er veelbelovend uit (voor mij als DTM Race Driver fan)
Wifi Internet, Wifi lokaal en hot-seat (dus met 1 DS en dan doorgeven)quote:Op donderdag 19 april 2007 16:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan het eerste deel, ik vond er niet veel aan.
Heeft deze WiFi multiplayer of alleen lokaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
www.cd-wow.nl .. releasedate 22 april 2007![]()
Bronquote:De Japanners mogen er al een tijdje van genieten en de VS kunnen er morgen mee aan de slag, maar wij moeten hier nog even wachten. Pokémon Diamond en Pearl zullen onze harten pas op 26 juli verblijden. De game is (zoals gewoonlijk) al een hit in Japan en waarschijnlijk gaat de nieuwe Pokémon het ook in Europa weer goed doen.
Het einde van de enorm succesvolle serie lijkt dus nog steeds niet in zicht, en jullie weten het, Gotta Catch 'em all!
Dat mag nietquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Het ziet er wel weer leuk uit. Weer typisch pokemon, dat begin. Exact zoals bij de andere games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |