in ruby zitten ook alle pokemon die in fr/lg en de gamecube delen zitten, je moet ze wel eerst traden voordat je er mee kan spelen though.quote:Op maandag 23 april 2007 20:24 schreef BMH het volgende:
[..]
[..]
Alle pokemon van de vorige 3 games zitten erin.
Ik zou het niet weten Saviour, maar als het wel zo zou zijn lijkt de GBA/DS ruilfunctie mij een beetje overbodig.quote:Op maandag 23 april 2007 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
ok, maar je kunt de oude pokemon (red/blue) dus alleen krijgen door te ruilen?
ze zitten niet in het wild in diamond?
Om je pokedex te voltooien hoef je ze alleen maar te zien, scheelt al flinkquote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef BMH het volgende:
493 pokemon. Ik vond het al knap dat ik in de 100+ uur dat ik in Blue had gestoken 145 pokemon had
Afschuwelijk gedateerde spelervaring. Je word in een wereld gedumpt en je zoekt het maar uit. Alles lijkt op elkaar, gevechten zijn traag en inspiratieloos, characters zijn niet boeiend en het spel word geplaagd door chaos en onduidelijkheden.quote:Op maandag 23 april 2007 22:24 schreef mini-lellan het volgende:
Wat vinden mensen hier van FFIII? Ik ben hem van plan om em binnenkort te gaan kopen.
Dat is echt tofquote:Op maandag 23 april 2007 20:24 schreef BMH het volgende:
[..]
[..]
Alle pokemon van de vorige 3 games zitten erin.
bron.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar in de gameplay van het verhaal zelf zitten natuurlijk vooral de nieuwe.
Je kunt een aantal van de 150 originele pokemon tegenkomen, maar de rest zal uit uitwisselen moeten komen met oude games.
Dat doe je dan via de GBA poort van de DS ofzo?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar in de gameplay van het verhaal zelf zitten natuurlijk vooral de nieuwe.
Je kunt een aantal van de 150 originele pokemon tegenkomen, maar de rest zal uit uitwisselen moeten komen met oude games.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_pokemonquote:
Wat is er anders aan Pearl en Diamond dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mn eerste Pokemon binnen, Pearl, de versie die ik voor mn neefje had besteld
Een 20 tal exclusieve pokemon die je online toch kunt ruilen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat is er anders aan Pearl en Diamond dan?
Ik heb De 3e generatie pokemon games niet gespeeld. Ben benieuwd of ik veel zal gaan missen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had ook even wat opgezocht, volgens mij zit het zo:
de sinnoh pokedex bevat 151 pokemon. de rest kun je pas registreren als je de national dex hebt gekregen.
alle pokemon op 48 na zijn in diamond en pearl te krijgen. maar sommige pokemon verschijnen in d/p pas in het wild als de gba cartridge zich in slot 2 bevindt tijdens het gewoon spelen van d/p.
en die 48 missende pokemon zijn de starter en speciale pokemon uit de vorige generatie, en moeten via het pal park uit de gba cartridges gehaald worden.
Komt 4 mei hier uit geloof ik toch? Ik ga hem ook halenquote:Op maandag 23 april 2007 22:24 schreef mini-lellan het volgende:
Wat vinden mensen hier van FFIII? Ik ben hem van plan om em binnenkort te gaan kopen.
Ik niet meer. na die reactie van BMH ik zat al te twijfelen maar als het echt zo is zoals ie het beschrijft lama dan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:36 schreef Cid het volgende:
[..]
Komt 4 mei hier uit geloof ik toch? Ik ga hem ook halen![]()
niet baseren op 1 mening natuurlijk. zoek eens wat meer reviews opquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ik niet meer. na die reactie van BMH ik zat al te twijfelen maar als het echt zo is zoals ie het beschrijft lama dan.![]()
BMH overdrijft, ik heb met plezier meer dan 40 uur met die game gespeeld. Het is inderdaad even zoeken, maar dat neemt niet weg dat het gewoon een leuke game is doe nog steeds heel goed speelbaar is en zeker als je een RPG fan bent kan de game gewoon geen miskoop zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ik niet meer. na die reactie van BMH ik zat al te twijfelen maar als het echt zo is zoals ie het beschrijft lama dan.![]()
Die had ik op de allereerste gameboy en was mega verslaafd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:25 schreef RaymanNL het volgende:
Gisteren tetris DS gekocht, en nu ben ik al helemaal verslaaft
Kan je die ook online spelen?? Of met z'n tweetjes? Wij hadden toen allebei zo'n antieki en die kon je aan elkaar linken (met een kabeltjequote:Op dinsdag 24 april 2007 14:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Tetris DS is toch weer een leuk vernieuwd. Natuurlijk de toffe klassieke tetris, maar ook de nieuwe modussen zijn tof.
Dus als BMH zegt....quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Jep, en sommige bewijs dingen zijn ook wel ver gezocht en wordt het gewoon gokwerk..quote:Op woensdag 25 april 2007 12:10 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is zeker een leuk spel. maar wel frustrerend op sommige momenten. dan denk je van..nou heb je! maar dan bam, weer een nieuwe verklaring....
Importeer Ouendan!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil Elite Beat Agents, komt dat spel nog in europa uit dan![]()
Ja, je wilt gewoon weten hoe het aflooptquote:
En het ergste is dat je na de laatste case verder wilt gaan, maar dan moet je wachten tot septemberquote:Op woensdag 25 april 2007 17:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, je wilt gewoon weten hoe het afloopt![]()
ziet er zeker goed uitquote:Op woensdag 25 april 2007 19:18 schreef RaymanNL het volgende:
DragonQuest IX DS ziet er verassend goed uit:
http://www.darunia.dommel.be/pics/DQIX.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |