Wie is Kliko dan?quote:
Dit jaar gewoon wel vieren. Al doe je het maar voor Hime en mij alleen...quote:
in die mond past wel een goedgevulde vuilniszak ja...quote:
Is goed.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit jaar gewoon wel vieren. Al doe je het maar voor Hime en mij alleen...![]()
Daar passen deze hunks ook wel in!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
in die mond past wel een goedgevulde vuilniszak ja...![]()
Vullisbakk'n kiek'n zouden ze zeggen op de Veluwe...quote:Op woensdag 11 april 2007 18:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar passen deze hunks ook wel in!![]()
[afbeelding]
Het weekend na C-Mon & Kypski!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Wanneer ga ik ook alweer op jullie katten passen trouwens?
Voor ik per ongeluk andere dingen ga plannen dan.
Dan weten wij wel een lekker leuk cadeatjequote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit jaar gewoon wel vieren. Al doe je het maar voor Hime en mij alleen...![]()
Zolang 'ie maar niet ruikt als de Kliko!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:58 schreef Mokster het volgende:
Kut.
Die foto is ook nog voor iets van verkiezingen.vquote:Op woensdag 11 april 2007 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vullisbakk'n kiek'n zouden ze zeggen op de Veluwe...
Kun je meteen mee naar Den Haag die donderdagavond!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kek, had ik het laatst zomaar al op de goede data genoteerd.
Als 't aankomende woensdag maar niet is...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:00 schreef Mokster het volgende:
Iets vergeten.
Kan ik het maken om m'n verjaardagsfeestje volgende week al te geven?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:59 schreef Hime het volgende:
[..]
Dan weten wij wel een lekker leuk cadeatje
Zeg. Wat denk jij wel niet van mijn kut.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:59 schreef AirwiN het volgende:
Zolang 'ie maar niet ruikt als de Kliko!
Dat is alleen voor de rijke import turken!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:00 schreef Sjowhan het volgende:
Kliko
Doe dan zo'n container waar die schepen mee varen, veel leuker en saaier ook
Jij altijd!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kan ik het maken om m'n verjaardagsfeestje volgende week al te geven?
Dat doen we wel als je hier bent om op de katten te passenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kan ik het maken om m'n verjaardagsfeestje volgende week al te geven?
Eindelijk bij/met jullie ontbijten!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je meteen mee naar Den Haag die donderdagavond!![]()
Jou vergeet ik niet. Nooit.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef AirwiN het volgende:
Als 't aankomende woensdag maar niet is...![]()
Dat wil ik niet wetenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeg. Wat denk jij wel niet van mijn kut.![]()
Wij mogen die vrijdag gewoon werken dus dat wordt wel vroeg dan...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eindelijk bij/met jullie ontbijten!
quote:
Ontbijt op bedquote:Op woensdag 11 april 2007 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij mogen die vrijdag gewoon werken dus dat wordt wel vroeg dan...![]()
Maar van ijzer, en dus veul kouder..quote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de rijke import turken!![]()
Dat is een complete villa
Geheel in de lijn van M-M d'r karakter werd er uiteraard negatief op gereageerd!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:07 schreef Litpho het volgende:
Behulpzame TT.
Als je het koud hebt moet je gaan klagen bij Moks!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar van ijzer, en dus veul kouder..
wat weet jij nou van mijn karakterquote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geheel in de lijn van M-M d'r karakter werd er uiteraard negatief op gereageerd!![]()
bijtgraag?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat weet jij nou van mijn karakter
Genoeg om een voorbarige conclusie te trekken!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat weet jij nou van mijn karakter
hier ook,ik dacht dat het 21 graden werdquote:
ergens ter wereld vast wel jaquote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
hier ook,ik dacht dat het 21 graden werd![]()
Meneer moet zo nodig eerst uitbuiken... anders kotst hij me onder zegt-iequote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Trek eens iets warmers aan Zet de verwarming hoger en trek wat uit.
Met wiequote:Op woensdag 11 april 2007 19:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. Zat ik daar. Op het strand. Met mijn jas aan. En steenkoude handen.
Stom!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:14 schreef Hime het volgende:
[..]
Meneer moet zo nodig eerst uitbuiken... anders kotst hij me onder zegt-ie
Ik krijg vast een ban van Burdie als ik opmerkingen over temperaturen van halfverteerd voedsel ga makenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:14 schreef Hime het volgende:
[..]
Meneer moet zo nodig eerst uitbuiken... anders kotst hij me onder zegt-ie
Dat feest van donderdag waar ze het over heeft... Is dat een Lemonparty?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik krijg vast een ban van Burdie als ik opmerkingen over temperaturen van halfverteerd voedsel ga maken.
Owh?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik krijg vast een ban van Burdie als ik opmerkingen over temperaturen van halfverteerd voedsel ga maken.
Die van die negerhut...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Wie is Tom?
Iemands oom?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Wie is Tom?
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Airwin, je doet stom!
Ik was eerder!quote:
Een studiegenoot.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Wie is Tom?
google afbeeldingen is your friendquote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is een Lemonparty?
Ik voel me echt zo'n n00b als ik iets niet begrijp.
I'd like thatquote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kom jij d'r toch lekker warm houden!
oke.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
google afbeeldingen is your friend
maar doe het maar niet
Nu is het wachten op Air's lemonpartyplaatjequote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is een Lemonparty?
Een soort van BBQ met oud en belegen vlees... Voor meer details moet je met Google Images zoeken op Lemonparty...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is een Lemonparty?
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:19 schreef Hime het volgende:
[..]
Nu is het wachten op Air's lemonpartyplaatje
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een studiegenoot.
Ex-studiegenoot om exact te zijn.
Nu ik heb besloten mijn studie op de lange baan te schuiven.
Handig, zo'n forum wat al je kleine overwinninkjes netjes voor je logtquote:
Zoals je terecht insinueert, valt het in het niet bij al jouw overwinningen...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Handig, zo'n forum wat al je kleine overwinninkjes netjes voor je logt.
Zo kennen we TwistedDarling weerquote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil het allemaal al niet meer weten. Ik blijf wel gewoon lief en onschuldig en naief, enzo.
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil het allemaal al niet meer weten. Ik blijf wel gewoon lief en onschuldig en naief, enzo.
Dat verbaast mij niks... In dat opzicht heb je mij positief verrast... you dirty, little...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wist gewoon al heel lang wat een lemnonparty is
Zo kan je het ook lezen. Ik beschouw echter elke internetoverwinning als slechts miniem, dus in dit specifieke geval is er geen onderscheid tussen jou en mij. Overwinningsgewijs.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals je terecht insinueert, valt het in het niet bij al jouw overwinningen...
Ik neem aan dat we het hier over de kloon hebben en niet over de lemonparty?quote:
ja dat heb je goedquote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we het hier over de kloon hebben en niet over de lemonparty?
Ik dacht aan Air'squote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we het hier over de kloon hebben en niet over de lemonparty?
Wil je een kloon lieverd?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat is ook wel n00b he, andere mensen nodig hebben om een ander account erbij te krijgen.
Godsamme.
wellicht ben ik wle de enige die nog een mailadres over heeftquote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij zei al nee, en dat zei je heel enthousiast.
Aliassen aangemaakt Alias TwistedDarlingquote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat is ook wel n00b he, andere mensen nodig hebben om een ander account erbij te krijgen.
Godsamme.
Ik leer je nog wel eens te begrijpenquote:
zo gecompliceerd ben ik niet hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 19:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik leer je nog wel eens te begrijpen.
Litpho is me al voor... Alhoewel ik nu wel exclusief eigenaar ben van het TwistedDarling@xs4all.nl e-mailadres!quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Litpho is me al voor... Alhoewel ik nu wel exclusief eigenaar ben van het TwistedDarling@xs4all.nl e-mailadres!![]()
Bushokje!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Newbie!
Neem even in overweging dat ik alleen maar aanwijzingen zie over je persoonlijkheid in R&P en je ziet dat het gebrekkige plaatje niet alleen aan jouw ongecompliceerde stralende persoonlijkheid ligt.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo gecompliceerd ben ik niet hoor
Gefeliciteerd schat!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Litpho is me al voor... Alhoewel ik nu wel exclusief eigenaar ben van het TwistedDarling@xs4all.nl e-mailadres!![]()
IKEAquote:Op woensdag 11 april 2007 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
12mei, pas op ikeamateriaal is brandbaar
Fire Fire, Fire Firequote:
Nog een reden om zo snel mogelijk naar Den Haag te komen!quote:
T_D?quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo schiet het wel op met m'n postcount
Ik zie dat ik mijn kans heb gemist om TwistedDarling als newbie in dat topic voor te stellenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef Hime het volgende:
AirwiN wordt spontaan wakker:
Userfoto's #222
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef Hime het volgende:
Userfoto's #222
quote:Laatste Voyeur MissMSX
Helaas!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat ik mijn kans heb gemist om TwistedDarling als newbie in dat topic voor te stellen.
quote:
Zuchtquote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef Hime het volgende:
Userfoto's #222
Ga je altijd huilen als je een kusje van een leuk meisje krijgt?quote:
Ja. Waarom niet?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ga je altijd huilen als je een kusje van een leuk meisje krijgt?
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:09 schreef Q. het volgende:
Dat was puur theoretisch natuurlijk: in het echt is dat nog nooit voorgekomen.
"Je wil bier" ?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:12 schreef Pheno het volgende:
Opeens heb je het
Nu nog uitvinden welke pronoactrice dit is, want dit is vast een kloon!quote:
Dat ook, dan ga ik weer fotoboeken spammenquote:
Ik zou bijna in de verleiding komen om ook een kusje te vragen om te kijken of ik daar wel tegen kan, maar gegeven dat ik dit specifieke meisje een krap uur geleden heb aangemaakt wordt dat een te slechte kloon van 'Weird Science'quote:Op woensdag 11 april 2007 20:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ga je altijd huilen als je een kusje van een leuk meisje krijgt?
Vind je dat bimbo-blond nou echt mooi?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog uitvinden welke pronoactrice dit is, want dit is vast een kloon!
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zou bijna in de verleiding komen om ook een kusje te vragen om te kijken of ik daar wel tegen kan, maar gegeven dat ik dit specifieke meisje een krap uur geleden heb aangemaakt wordt dat een te slechte kloon van 'Weird Science'.
Ah, het duurde even voordat ik doorhad dat je niet Sjowhans avatar bedoeldequote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Vind je dat bimbo-blond nou echt mooi?
waar is je fotoboek?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
quote:
Nog in de baarmoeder denk ik.quote:
Dat klinkt vies.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nog in de baarmoeder denk ik.
klinkt?quote:
Ja, ik weet niet hoe het smaakt, jij wel?quote:
Vruchtwaterijsquote:Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe het smaakt, jij wel?
*belt Giel opquote:Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe het smaakt, jij wel?
fotoboekmoederkoekquote:Op woensdag 11 april 2007 20:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nog in de baarmoeder denk ik.
Mooi is niet echt het woord. Je moet het meer zoeken in de richting van: daar kan ik me prima op uitleven!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Vind je me niet mooi?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:28 schreef Burdie het volgende:
Mijn site werkt.
Van mijn eigen onderneming.
En nu ga ik eten.
Dat laten werken is niet de kunst, In de lucht houden, daar gaat het omquote:Op woensdag 11 april 2007 20:28 schreef Burdie het volgende:
Mijn site werkt.
Van mijn eigen onderneming.
En nu ga ik eten.
Stuur me de link straks even, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef Burdie het volgende:
Ik vind je fantastisch!. Mooier dan mijn site nog!
Volgens mij is er hier zojuist een verkeersbord van de muur gesodeflikkerd, dus ik moet echt eventjes beneden gaan kijken.
Dat heb ik al wekenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:32 schreef Sjowhan het volgende:
Ik duik me nest in.. Koppijn, moe en brak.. Kut dus..
Mietje!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:32 schreef Sjowhan het volgende:
Ik duik me nest in.. Koppijn, moe en brak.. Kut dus..
Nouja, er stond eigenlijk alleen maar een "hier komt ooit eens de site van..."quote:Op woensdag 11 april 2007 20:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat laten werken is niet de kunst, In de lucht houden, daar gaat het om
*kijkt weer eens naar zijn eigen site....tijd om eens een update te maken...
'ons'?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, er stond eigenlijk alleen maar een "hier komt ooit eens de site van..."
Niet dat er nu veel meer dan dat staat, maar in elk geval is het niet meer wit en steriel en stom. Nu is het groen en vies en bergachtig, maar dat mag de pret niet drukken he.
@Twist: mijn homepage-icoontje.
Met sleutel 13 en ze hangen heel mooi nu! Op de bank mag je parkeren, en in het toilet geldt nu een wegsleepregelingquote:Op woensdag 11 april 2007 20:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Stuur me de link straks even, ik ben benieuwd.
Heb je ze los gekregen?
In de mijne ookquote:Op woensdag 11 april 2007 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
zeg burdie? in mijn agenda stond een feest genoteeerd morgen![]()
Vannacht in de tuin van de onderburen gooien.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met sleutel 13 en ze hangen heel mooi nu! Op de bank mag je parkeren, en in het toilet geldt nu een wegsleepregeling.
Nu alleen die loodzware paal nog weg zien te moffelen, ongemerkt.
Dagquote:Op woensdag 11 april 2007 20:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Tot ziens.
Ik post wel, de meesten schrikken daarvanquote:
dat ben je ookquote:Op woensdag 11 april 2007 20:40 schreef Q. het volgende:
Ik voel me echt een ouwe lul.
Het is spontaan over ja.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik post wel, de meesten schrikken daarvan
Je bent een dag te laatquote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef Q. het volgende:
Misschien kan sararaats nog een bepaalde foto posten, dat helpt ook altijd wel.
Vergeleken met zekere niet nader genoemde personen valt dat best mee.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:40 schreef Q. het volgende:
Ik voel me echt een ouwe lul.
Wat een narcistische opmerkingquote:Op woensdag 11 april 2007 20:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vergeleken met zekere niet nader genoemde personen valt dat best mee.
Ik kan je garanderen dat dat zeker binnen mijn mogelijkheden valt.quote:
Graag gedaanquote:
Ook binnen de mijnequote:Op woensdag 11 april 2007 20:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat dat zeker binnen mijn mogelijkheden valt.
Narcissenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
narcissen?
You rang?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef Q. het volgende:
Misschien kan sararaats nog een bepaalde foto posten, dat helpt ook altijd wel.
bijtjes mogen wel wegblijvenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Narcissen. Bloemetjes
. Bijtjes
. Lammetjes
. Lente
.
LAMMETJES!!!En speciaal eentje voor Nosh!
Ik onderschrijf de algehele zinloosheid van de lente. Dubbel desnoods.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, en dan de algehele zinloosheid van de lente zomaar afschrijven zeker?.
Gatverdamme.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef Burdie het volgende:
Trouwens, schapen hebben ook seks gehad voor lammetjes hoor..
Sorry, maar daar is geen plaats meer voor. Het blaadje is al helemaal volquote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik onderschrijf de algehele zinloosheid van de lente. Dubbel desnoods.
Als het gaat om dit soort initiatieven ben ik altijd wel in staat om ruimte te vindenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sorry, maar daar is geen plaats meer voor. Het blaadje is al helemaal vol.
Sex!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef Burdie het volgende:
Trouwens, schapen hebben ook seks gehad voor lammetjes hoor..
Desnoods ga je een beetje zinloos op de achterkant krassen?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het gaat om dit soort initiatieven ben ik altijd wel in staat om ruimte te vinden.
Lekker, lamsvleesquote:
Saidquote:
Tijd om er een bord voor te hangen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef Burdie het volgende:
Mijn kat zit in de kast!
Verkeerde huidskleur, verkeerd accent en verkeerde kleur ogen. Helaasquote:
Bij de meeste mensen, die doorgaans een veel groter vocabulaire hebben, komt er zelden iets zinnigers uit hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef Burdie het volgende:
Wat zou een schaap zeggen als 'ie kon praten?
Allicht iets meer dan 'beh' alleen. Tenzij dat de essentie is van het leven.
Daar zal ze blij mee zijnquote:
Mijn hele leven lang al.quote:
Het staat je vrij daar geen gebruik van te maken. Dat je daarmee Said veroordeelt tot een eenzaam en ongelukkig leven is slechts een bonusquote:
word je zo vaak geslagen?quote:
Je vergeet schapenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:59 schreef Litpho het volgende:
M-M's. Blauwe. Op vrijdagen.
Heeft hij blauwe ogen?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef Burdie het volgende:
OH MIJN GOD...
Er stond net een kerel voor de deur, waar ik donderdag wat mee had geflirt en gekust... heeft 'ie me gewoon gestalkt ofzo.
Said?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef Burdie het volgende:
OH MIJN GOD...
Er stond net een kerel voor de deur, waar ik donderdag wat mee had geflirt en gekust... heeft 'ie me gewoon gestalkt ofzo.
Ja, dat moet je ook niet doen! Doe ik ook niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef Burdie het volgende:
OH MIJN GOD...
Blauw oog?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vast wel, maar nu ook een gewoon blauwtje.
Mannen pakken hints niet goed op, dat weet je bestquote:Op woensdag 11 april 2007 21:05 schreef Burdie het volgende:
Hij had het er donderdag serieus over dat ik misschien wel de ware voor hem was. Terwijl ik half kotsend op een stoel zat.!
eigen schuldquote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef Burdie het volgende:
OH MIJN GOD...
Hij weet tenminste binnen een week waar hij aan toe is. Dat weet jij na anderhalf jaar nog steeds niet...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:04 schreef Q. het volgende:
Kijk, dat is nou nog eens stalken. Dat doe ik hem niet na.
Ik heb het hem toen al gezegd dat het niet zo was.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mannen pakken hints niet goed op, dat weet je best.
Dat kan je wel zien aan mijn reactie op CL.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mannen pakken hints niet goed op, dat weet je best.
Jawel, ik ontken het alleen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij weet tenminste binnen een week waar hij aan toe is. Dat weet jij na anderhalf jaar nog steeds niet...
Eerst neuken en dan afwijzen is idd een stuk humaner.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef Burdie het volgende:
Eigenlijk was het best gemeen om hem zo af te wijzen. Hij had dat hele end gefietst enzo.
Nou, ga er achteraanquote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef Burdie het volgende:
Eigenlijk was het best gemeen om hem zo af te wijzen. Hij had dat hele end gefietst enzo.
Wellicht een leuke rebound voor je huisgenote geweest?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef Burdie het volgende:
Ware het niet dat die niet thuis is.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht een leuke rebound voor je huisgenote geweest?
word studentquote:
Alsof werkende mensen zoiets trekken na een dag werken.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Morgenavond, silly.
Vrijdag neem je gewoon vrij dan.
Zonde van de vrije dag... Gewoon uitkateren op het werk!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Morgenavond, silly.
Vruchtwaterijs?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:09 schreef Burdie het volgende:
En dit sujet past trouwens prima in de beschrijving die Litpho eerder in dit topic deponeerde. Brrr.
Jij niet!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof werkende mensen zoiets trekken na een dag werken.![]()
Ik heb vrijdagavond een feestje dus ik heb vrijdag de hele dag vrij genomen.![]()
Ik ben student, maar ik moet morgen gewoon werken!quote:
Dan doe je iets verkeerdquote:Op woensdag 11 april 2007 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben student, maar ik moet morgen gewoon werken!
Welnee, studeren scheiden van werken en vice versa is voor mietjes!quote:
nee, voor domme mensen, vrije dagen opofferenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, studeren scheiden van werken en vice versa is voor mietjes!![]()
Morgen een groot deel van de middag/avond op Amersfoorste terrasjes zitten, the horror.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb het morgen druk hoor als student
eerst 2 werkgroepen
dan snel naar huis en wachten op de loodgieter
dan kamer bezichtigen
en 's avonds ook nog een feest pffffffff
Dat zijn de domme mensen inderdaad. Ik heb naast mijn vrije dagen recht op tien dagen betaald studieverlof!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, voor domme mensen, vrije dagen opofferen
tja als jhet nou in utrecht zou zijn maar inderdaad Amersfoortquote:Op woensdag 11 april 2007 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen een groot deel van de middag/avond op Amersfoorste terrasjes zitten, the horror.
Vrijdag heb ik een uitslaapdag, want ik moet morgenavond aan de bak. Raincheck?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Morgenavond, silly.
Ze hebben er bier.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja als jhet nou in utrecht zou zijn maar inderdaad Amersfoortdas wel ene hel.
nepstudentquote:Op woensdag 11 april 2007 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn de domme mensen inderdaad. Ik heb naast mijn vrije dagen recht op tien dagen betaald studieverlof!
En ondertussen denk je: dat heeft die kerel toch verrekte handig geregeld!quote:
Nee, eigenlijk niet eensquote:Op woensdag 11 april 2007 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ondertussen denk je: dat heeft die kerel toch verrekte handig geregeld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |