Ik dacht aan Air'squote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we het hier over de kloon hebben en niet over de lemonparty?
Wil je een kloon lieverd?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat is ook wel n00b he, andere mensen nodig hebben om een ander account erbij te krijgen.
Godsamme.
wellicht ben ik wle de enige die nog een mailadres over heeftquote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij zei al nee, en dat zei je heel enthousiast.
Aliassen aangemaakt Alias TwistedDarlingquote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat is ook wel n00b he, andere mensen nodig hebben om een ander account erbij te krijgen.
Godsamme.
Ik leer je nog wel eens te begrijpenquote:
zo gecompliceerd ben ik niet hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 19:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik leer je nog wel eens te begrijpen.
Litpho is me al voor... Alhoewel ik nu wel exclusief eigenaar ben van het TwistedDarling@xs4all.nl e-mailadres!quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Litpho is me al voor... Alhoewel ik nu wel exclusief eigenaar ben van het TwistedDarling@xs4all.nl e-mailadres!![]()
Bushokje!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Newbie!
Neem even in overweging dat ik alleen maar aanwijzingen zie over je persoonlijkheid in R&P en je ziet dat het gebrekkige plaatje niet alleen aan jouw ongecompliceerde stralende persoonlijkheid ligt.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo gecompliceerd ben ik niet hoor
Gefeliciteerd schat!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Litpho is me al voor... Alhoewel ik nu wel exclusief eigenaar ben van het TwistedDarling@xs4all.nl e-mailadres!![]()
IKEAquote:Op woensdag 11 april 2007 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
12mei, pas op ikeamateriaal is brandbaar
Fire Fire, Fire Firequote:
Nog een reden om zo snel mogelijk naar Den Haag te komen!quote:
T_D?quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo schiet het wel op met m'n postcount
Ik zie dat ik mijn kans heb gemist om TwistedDarling als newbie in dat topic voor te stellenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef Hime het volgende:
AirwiN wordt spontaan wakker:
Userfoto's #222
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef Hime het volgende:
Userfoto's #222
quote:Laatste Voyeur MissMSX
Helaas!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat ik mijn kans heb gemist om TwistedDarling als newbie in dat topic voor te stellen.
quote:
Zuchtquote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef Hime het volgende:
Userfoto's #222
Ga je altijd huilen als je een kusje van een leuk meisje krijgt?quote:
Ja. Waarom niet?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ga je altijd huilen als je een kusje van een leuk meisje krijgt?
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:09 schreef Q. het volgende:
Dat was puur theoretisch natuurlijk: in het echt is dat nog nooit voorgekomen.
"Je wil bier" ?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:12 schreef Pheno het volgende:
Opeens heb je het
Nu nog uitvinden welke pronoactrice dit is, want dit is vast een kloon!quote:
Dat ook, dan ga ik weer fotoboeken spammenquote:
Ik zou bijna in de verleiding komen om ook een kusje te vragen om te kijken of ik daar wel tegen kan, maar gegeven dat ik dit specifieke meisje een krap uur geleden heb aangemaakt wordt dat een te slechte kloon van 'Weird Science'quote:Op woensdag 11 april 2007 20:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ga je altijd huilen als je een kusje van een leuk meisje krijgt?
Vind je dat bimbo-blond nou echt mooi?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog uitvinden welke pronoactrice dit is, want dit is vast een kloon!
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zou bijna in de verleiding komen om ook een kusje te vragen om te kijken of ik daar wel tegen kan, maar gegeven dat ik dit specifieke meisje een krap uur geleden heb aangemaakt wordt dat een te slechte kloon van 'Weird Science'.
Ah, het duurde even voordat ik doorhad dat je niet Sjowhans avatar bedoeldequote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Vind je dat bimbo-blond nou echt mooi?
waar is je fotoboek?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
quote:
Nog in de baarmoeder denk ik.quote:
Dat klinkt vies.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nog in de baarmoeder denk ik.
klinkt?quote:
Ja, ik weet niet hoe het smaakt, jij wel?quote:
Vruchtwaterijsquote:Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe het smaakt, jij wel?
*belt Giel opquote:Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe het smaakt, jij wel?
fotoboekmoederkoekquote:Op woensdag 11 april 2007 20:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nog in de baarmoeder denk ik.
Mooi is niet echt het woord. Je moet het meer zoeken in de richting van: daar kan ik me prima op uitleven!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Vind je me niet mooi?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:28 schreef Burdie het volgende:
Mijn site werkt.
Van mijn eigen onderneming.
En nu ga ik eten.
Dat laten werken is niet de kunst, In de lucht houden, daar gaat het omquote:Op woensdag 11 april 2007 20:28 schreef Burdie het volgende:
Mijn site werkt.
Van mijn eigen onderneming.
En nu ga ik eten.
Stuur me de link straks even, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef Burdie het volgende:
Ik vind je fantastisch!. Mooier dan mijn site nog!
Volgens mij is er hier zojuist een verkeersbord van de muur gesodeflikkerd, dus ik moet echt eventjes beneden gaan kijken.
Dat heb ik al wekenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:32 schreef Sjowhan het volgende:
Ik duik me nest in.. Koppijn, moe en brak.. Kut dus..
Mietje!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:32 schreef Sjowhan het volgende:
Ik duik me nest in.. Koppijn, moe en brak.. Kut dus..
Nouja, er stond eigenlijk alleen maar een "hier komt ooit eens de site van..."quote:Op woensdag 11 april 2007 20:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat laten werken is niet de kunst, In de lucht houden, daar gaat het om
*kijkt weer eens naar zijn eigen site....tijd om eens een update te maken...
'ons'?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, er stond eigenlijk alleen maar een "hier komt ooit eens de site van..."
Niet dat er nu veel meer dan dat staat, maar in elk geval is het niet meer wit en steriel en stom. Nu is het groen en vies en bergachtig, maar dat mag de pret niet drukken he.
@Twist: mijn homepage-icoontje.
Met sleutel 13 en ze hangen heel mooi nu! Op de bank mag je parkeren, en in het toilet geldt nu een wegsleepregelingquote:Op woensdag 11 april 2007 20:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Stuur me de link straks even, ik ben benieuwd.
Heb je ze los gekregen?
In de mijne ookquote:Op woensdag 11 april 2007 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
zeg burdie? in mijn agenda stond een feest genoteeerd morgen![]()
Vannacht in de tuin van de onderburen gooien.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met sleutel 13 en ze hangen heel mooi nu! Op de bank mag je parkeren, en in het toilet geldt nu een wegsleepregeling.
Nu alleen die loodzware paal nog weg zien te moffelen, ongemerkt.
Dagquote:Op woensdag 11 april 2007 20:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Tot ziens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |