Wie is Kliko dan?quote:
Dit jaar gewoon wel vieren. Al doe je het maar voor Hime en mij alleen...quote:
in die mond past wel een goedgevulde vuilniszak ja...quote:
Is goed.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit jaar gewoon wel vieren. Al doe je het maar voor Hime en mij alleen...![]()
Daar passen deze hunks ook wel in!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
in die mond past wel een goedgevulde vuilniszak ja...![]()
Vullisbakk'n kiek'n zouden ze zeggen op de Veluwe...quote:Op woensdag 11 april 2007 18:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar passen deze hunks ook wel in!![]()
[afbeelding]
Het weekend na C-Mon & Kypski!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Wanneer ga ik ook alweer op jullie katten passen trouwens?
Voor ik per ongeluk andere dingen ga plannen dan.
Dan weten wij wel een lekker leuk cadeatjequote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit jaar gewoon wel vieren. Al doe je het maar voor Hime en mij alleen...![]()
Zolang 'ie maar niet ruikt als de Kliko!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:58 schreef Mokster het volgende:
Kut.
Die foto is ook nog voor iets van verkiezingen.vquote:Op woensdag 11 april 2007 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vullisbakk'n kiek'n zouden ze zeggen op de Veluwe...
Kun je meteen mee naar Den Haag die donderdagavond!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kek, had ik het laatst zomaar al op de goede data genoteerd.
Als 't aankomende woensdag maar niet is...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:00 schreef Mokster het volgende:
Iets vergeten.
Kan ik het maken om m'n verjaardagsfeestje volgende week al te geven?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:59 schreef Hime het volgende:
[..]
Dan weten wij wel een lekker leuk cadeatje
Zeg. Wat denk jij wel niet van mijn kut.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:59 schreef AirwiN het volgende:
Zolang 'ie maar niet ruikt als de Kliko!
Dat is alleen voor de rijke import turken!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:00 schreef Sjowhan het volgende:
Kliko
Doe dan zo'n container waar die schepen mee varen, veel leuker en saaier ook
Jij altijd!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kan ik het maken om m'n verjaardagsfeestje volgende week al te geven?
Dat doen we wel als je hier bent om op de katten te passenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kan ik het maken om m'n verjaardagsfeestje volgende week al te geven?
Eindelijk bij/met jullie ontbijten!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je meteen mee naar Den Haag die donderdagavond!![]()
Jou vergeet ik niet. Nooit.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef AirwiN het volgende:
Als 't aankomende woensdag maar niet is...![]()
Dat wil ik niet wetenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeg. Wat denk jij wel niet van mijn kut.![]()
Wij mogen die vrijdag gewoon werken dus dat wordt wel vroeg dan...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eindelijk bij/met jullie ontbijten!
quote:
Ontbijt op bedquote:Op woensdag 11 april 2007 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij mogen die vrijdag gewoon werken dus dat wordt wel vroeg dan...![]()
Maar van ijzer, en dus veul kouder..quote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de rijke import turken!![]()
Dat is een complete villa
Geheel in de lijn van M-M d'r karakter werd er uiteraard negatief op gereageerd!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:07 schreef Litpho het volgende:
Behulpzame TT.
Als je het koud hebt moet je gaan klagen bij Moks!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar van ijzer, en dus veul kouder..
wat weet jij nou van mijn karakterquote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geheel in de lijn van M-M d'r karakter werd er uiteraard negatief op gereageerd!![]()
bijtgraag?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat weet jij nou van mijn karakter
Genoeg om een voorbarige conclusie te trekken!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat weet jij nou van mijn karakter
hier ook,ik dacht dat het 21 graden werdquote:
ergens ter wereld vast wel jaquote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
hier ook,ik dacht dat het 21 graden werd![]()
Meneer moet zo nodig eerst uitbuiken... anders kotst hij me onder zegt-iequote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Trek eens iets warmers aan Zet de verwarming hoger en trek wat uit.
Met wiequote:Op woensdag 11 april 2007 19:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. Zat ik daar. Op het strand. Met mijn jas aan. En steenkoude handen.
Stom!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:14 schreef Hime het volgende:
[..]
Meneer moet zo nodig eerst uitbuiken... anders kotst hij me onder zegt-ie
Ik krijg vast een ban van Burdie als ik opmerkingen over temperaturen van halfverteerd voedsel ga makenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:14 schreef Hime het volgende:
[..]
Meneer moet zo nodig eerst uitbuiken... anders kotst hij me onder zegt-ie
Dat feest van donderdag waar ze het over heeft... Is dat een Lemonparty?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik krijg vast een ban van Burdie als ik opmerkingen over temperaturen van halfverteerd voedsel ga maken.
Owh?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik krijg vast een ban van Burdie als ik opmerkingen over temperaturen van halfverteerd voedsel ga maken.
Die van die negerhut...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Wie is Tom?
Iemands oom?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Wie is Tom?
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Airwin, je doet stom!
Ik was eerder!quote:
Een studiegenoot.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Wie is Tom?
google afbeeldingen is your friendquote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is een Lemonparty?
Ik voel me echt zo'n n00b als ik iets niet begrijp.
I'd like thatquote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kom jij d'r toch lekker warm houden!
oke.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
google afbeeldingen is your friend
maar doe het maar niet
Nu is het wachten op Air's lemonpartyplaatjequote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is een Lemonparty?
Een soort van BBQ met oud en belegen vlees... Voor meer details moet je met Google Images zoeken op Lemonparty...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is een Lemonparty?
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:19 schreef Hime het volgende:
[..]
Nu is het wachten op Air's lemonpartyplaatje
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een studiegenoot.
Ex-studiegenoot om exact te zijn.
Nu ik heb besloten mijn studie op de lange baan te schuiven.
Handig, zo'n forum wat al je kleine overwinninkjes netjes voor je logtquote:
Zoals je terecht insinueert, valt het in het niet bij al jouw overwinningen...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Handig, zo'n forum wat al je kleine overwinninkjes netjes voor je logt.
Zo kennen we TwistedDarling weerquote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil het allemaal al niet meer weten. Ik blijf wel gewoon lief en onschuldig en naief, enzo.
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil het allemaal al niet meer weten. Ik blijf wel gewoon lief en onschuldig en naief, enzo.
Dat verbaast mij niks... In dat opzicht heb je mij positief verrast... you dirty, little...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wist gewoon al heel lang wat een lemnonparty is
Zo kan je het ook lezen. Ik beschouw echter elke internetoverwinning als slechts miniem, dus in dit specifieke geval is er geen onderscheid tussen jou en mij. Overwinningsgewijs.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals je terecht insinueert, valt het in het niet bij al jouw overwinningen...
Ik neem aan dat we het hier over de kloon hebben en niet over de lemonparty?quote:
ja dat heb je goedquote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we het hier over de kloon hebben en niet over de lemonparty?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |