Wie is Kliko dan?quote:
Dit jaar gewoon wel vieren. Al doe je het maar voor Hime en mij alleen...quote:
in die mond past wel een goedgevulde vuilniszak ja...quote:
Is goed.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit jaar gewoon wel vieren. Al doe je het maar voor Hime en mij alleen...![]()
Daar passen deze hunks ook wel in!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
in die mond past wel een goedgevulde vuilniszak ja...![]()
Vullisbakk'n kiek'n zouden ze zeggen op de Veluwe...quote:Op woensdag 11 april 2007 18:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar passen deze hunks ook wel in!![]()
[afbeelding]
Het weekend na C-Mon & Kypski!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Wanneer ga ik ook alweer op jullie katten passen trouwens?
Voor ik per ongeluk andere dingen ga plannen dan.
Dan weten wij wel een lekker leuk cadeatjequote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit jaar gewoon wel vieren. Al doe je het maar voor Hime en mij alleen...![]()
Zolang 'ie maar niet ruikt als de Kliko!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:58 schreef Mokster het volgende:
Kut.
Die foto is ook nog voor iets van verkiezingen.vquote:Op woensdag 11 april 2007 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vullisbakk'n kiek'n zouden ze zeggen op de Veluwe...
Kun je meteen mee naar Den Haag die donderdagavond!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kek, had ik het laatst zomaar al op de goede data genoteerd.
Als 't aankomende woensdag maar niet is...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:00 schreef Mokster het volgende:
Iets vergeten.
Kan ik het maken om m'n verjaardagsfeestje volgende week al te geven?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:59 schreef Hime het volgende:
[..]
Dan weten wij wel een lekker leuk cadeatje
Zeg. Wat denk jij wel niet van mijn kut.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:59 schreef AirwiN het volgende:
Zolang 'ie maar niet ruikt als de Kliko!
Dat is alleen voor de rijke import turken!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:00 schreef Sjowhan het volgende:
Kliko
Doe dan zo'n container waar die schepen mee varen, veel leuker en saaier ook
Jij altijd!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kan ik het maken om m'n verjaardagsfeestje volgende week al te geven?
Dat doen we wel als je hier bent om op de katten te passenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kan ik het maken om m'n verjaardagsfeestje volgende week al te geven?
Eindelijk bij/met jullie ontbijten!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je meteen mee naar Den Haag die donderdagavond!![]()
Jou vergeet ik niet. Nooit.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef AirwiN het volgende:
Als 't aankomende woensdag maar niet is...![]()
Dat wil ik niet wetenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeg. Wat denk jij wel niet van mijn kut.![]()
Wij mogen die vrijdag gewoon werken dus dat wordt wel vroeg dan...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eindelijk bij/met jullie ontbijten!
quote:
Ontbijt op bedquote:Op woensdag 11 april 2007 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij mogen die vrijdag gewoon werken dus dat wordt wel vroeg dan...![]()
Maar van ijzer, en dus veul kouder..quote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de rijke import turken!![]()
Dat is een complete villa
Geheel in de lijn van M-M d'r karakter werd er uiteraard negatief op gereageerd!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:07 schreef Litpho het volgende:
Behulpzame TT.
Als je het koud hebt moet je gaan klagen bij Moks!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar van ijzer, en dus veul kouder..
wat weet jij nou van mijn karakterquote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geheel in de lijn van M-M d'r karakter werd er uiteraard negatief op gereageerd!![]()
bijtgraag?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat weet jij nou van mijn karakter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |