Ik dacht aan Air'squote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we het hier over de kloon hebben en niet over de lemonparty?
Wil je een kloon lieverd?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat is ook wel n00b he, andere mensen nodig hebben om een ander account erbij te krijgen.
Godsamme.
wellicht ben ik wle de enige die nog een mailadres over heeftquote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij zei al nee, en dat zei je heel enthousiast.
Aliassen aangemaakt Alias TwistedDarlingquote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat is ook wel n00b he, andere mensen nodig hebben om een ander account erbij te krijgen.
Godsamme.
Ik leer je nog wel eens te begrijpenquote:
zo gecompliceerd ben ik niet hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 19:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik leer je nog wel eens te begrijpen.
Litpho is me al voor... Alhoewel ik nu wel exclusief eigenaar ben van het TwistedDarling@xs4all.nl e-mailadres!quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Litpho is me al voor... Alhoewel ik nu wel exclusief eigenaar ben van het TwistedDarling@xs4all.nl e-mailadres!![]()
Bushokje!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Newbie!
Neem even in overweging dat ik alleen maar aanwijzingen zie over je persoonlijkheid in R&P en je ziet dat het gebrekkige plaatje niet alleen aan jouw ongecompliceerde stralende persoonlijkheid ligt.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo gecompliceerd ben ik niet hoor
Gefeliciteerd schat!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Litpho is me al voor... Alhoewel ik nu wel exclusief eigenaar ben van het TwistedDarling@xs4all.nl e-mailadres!![]()
IKEAquote:Op woensdag 11 april 2007 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
12mei, pas op ikeamateriaal is brandbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |