Ik post wel, de meesten schrikken daarvanquote:
dat ben je ookquote:Op woensdag 11 april 2007 20:40 schreef Q. het volgende:
Ik voel me echt een ouwe lul.
Het is spontaan over ja.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik post wel, de meesten schrikken daarvan
Je bent een dag te laatquote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef Q. het volgende:
Misschien kan sararaats nog een bepaalde foto posten, dat helpt ook altijd wel.
Vergeleken met zekere niet nader genoemde personen valt dat best mee.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:40 schreef Q. het volgende:
Ik voel me echt een ouwe lul.
Wat een narcistische opmerkingquote:Op woensdag 11 april 2007 20:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vergeleken met zekere niet nader genoemde personen valt dat best mee.
Ik kan je garanderen dat dat zeker binnen mijn mogelijkheden valt.quote:
Graag gedaanquote:
Ook binnen de mijnequote:Op woensdag 11 april 2007 20:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat dat zeker binnen mijn mogelijkheden valt.
Narcissenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
narcissen?
You rang?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef Q. het volgende:
Misschien kan sararaats nog een bepaalde foto posten, dat helpt ook altijd wel.
bijtjes mogen wel wegblijvenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Narcissen. Bloemetjes
. Bijtjes
. Lammetjes
. Lente
.
LAMMETJES!!!En speciaal eentje voor Nosh!
Ik onderschrijf de algehele zinloosheid van de lente. Dubbel desnoods.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, en dan de algehele zinloosheid van de lente zomaar afschrijven zeker?.
Gatverdamme.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef Burdie het volgende:
Trouwens, schapen hebben ook seks gehad voor lammetjes hoor..
Sorry, maar daar is geen plaats meer voor. Het blaadje is al helemaal volquote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik onderschrijf de algehele zinloosheid van de lente. Dubbel desnoods.
Als het gaat om dit soort initiatieven ben ik altijd wel in staat om ruimte te vindenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sorry, maar daar is geen plaats meer voor. Het blaadje is al helemaal vol.
Sex!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef Burdie het volgende:
Trouwens, schapen hebben ook seks gehad voor lammetjes hoor..
Desnoods ga je een beetje zinloos op de achterkant krassen?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het gaat om dit soort initiatieven ben ik altijd wel in staat om ruimte te vinden.
Lekker, lamsvleesquote:
Saidquote:
Tijd om er een bord voor te hangen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef Burdie het volgende:
Mijn kat zit in de kast!
Verkeerde huidskleur, verkeerd accent en verkeerde kleur ogen. Helaasquote:
Bij de meeste mensen, die doorgaans een veel groter vocabulaire hebben, komt er zelden iets zinnigers uit hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef Burdie het volgende:
Wat zou een schaap zeggen als 'ie kon praten?
Allicht iets meer dan 'beh' alleen. Tenzij dat de essentie is van het leven.
Daar zal ze blij mee zijnquote:
Mijn hele leven lang al.quote:
Het staat je vrij daar geen gebruik van te maken. Dat je daarmee Said veroordeelt tot een eenzaam en ongelukkig leven is slechts een bonusquote:
word je zo vaak geslagen?quote:
Je vergeet schapenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:59 schreef Litpho het volgende:
M-M's. Blauwe. Op vrijdagen.
Heeft hij blauwe ogen?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef Burdie het volgende:
OH MIJN GOD...
Er stond net een kerel voor de deur, waar ik donderdag wat mee had geflirt en gekust... heeft 'ie me gewoon gestalkt ofzo.
Said?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef Burdie het volgende:
OH MIJN GOD...
Er stond net een kerel voor de deur, waar ik donderdag wat mee had geflirt en gekust... heeft 'ie me gewoon gestalkt ofzo.
Ja, dat moet je ook niet doen! Doe ik ook niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef Burdie het volgende:
OH MIJN GOD...
Blauw oog?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vast wel, maar nu ook een gewoon blauwtje.
Mannen pakken hints niet goed op, dat weet je bestquote:Op woensdag 11 april 2007 21:05 schreef Burdie het volgende:
Hij had het er donderdag serieus over dat ik misschien wel de ware voor hem was. Terwijl ik half kotsend op een stoel zat.!
eigen schuldquote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef Burdie het volgende:
OH MIJN GOD...
Hij weet tenminste binnen een week waar hij aan toe is. Dat weet jij na anderhalf jaar nog steeds niet...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:04 schreef Q. het volgende:
Kijk, dat is nou nog eens stalken. Dat doe ik hem niet na.
Ik heb het hem toen al gezegd dat het niet zo was.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mannen pakken hints niet goed op, dat weet je best.
Dat kan je wel zien aan mijn reactie op CL.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mannen pakken hints niet goed op, dat weet je best.
Jawel, ik ontken het alleen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij weet tenminste binnen een week waar hij aan toe is. Dat weet jij na anderhalf jaar nog steeds niet...
Eerst neuken en dan afwijzen is idd een stuk humaner.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef Burdie het volgende:
Eigenlijk was het best gemeen om hem zo af te wijzen. Hij had dat hele end gefietst enzo.
Nou, ga er achteraanquote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef Burdie het volgende:
Eigenlijk was het best gemeen om hem zo af te wijzen. Hij had dat hele end gefietst enzo.
Wellicht een leuke rebound voor je huisgenote geweest?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef Burdie het volgende:
Ware het niet dat die niet thuis is.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht een leuke rebound voor je huisgenote geweest?
word studentquote:
Alsof werkende mensen zoiets trekken na een dag werken.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Morgenavond, silly.
Vrijdag neem je gewoon vrij dan.
Zonde van de vrije dag... Gewoon uitkateren op het werk!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Morgenavond, silly.
Vruchtwaterijs?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:09 schreef Burdie het volgende:
En dit sujet past trouwens prima in de beschrijving die Litpho eerder in dit topic deponeerde. Brrr.
Jij niet!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof werkende mensen zoiets trekken na een dag werken.![]()
Ik heb vrijdagavond een feestje dus ik heb vrijdag de hele dag vrij genomen.![]()
Ik ben student, maar ik moet morgen gewoon werken!quote:
Dan doe je iets verkeerdquote:Op woensdag 11 april 2007 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben student, maar ik moet morgen gewoon werken!
Welnee, studeren scheiden van werken en vice versa is voor mietjes!quote:
nee, voor domme mensen, vrije dagen opofferenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, studeren scheiden van werken en vice versa is voor mietjes!![]()
Morgen een groot deel van de middag/avond op Amersfoorste terrasjes zitten, the horror.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb het morgen druk hoor als student
eerst 2 werkgroepen
dan snel naar huis en wachten op de loodgieter
dan kamer bezichtigen
en 's avonds ook nog een feest pffffffff
Dat zijn de domme mensen inderdaad. Ik heb naast mijn vrije dagen recht op tien dagen betaald studieverlof!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, voor domme mensen, vrije dagen opofferen
tja als jhet nou in utrecht zou zijn maar inderdaad Amersfoortquote:Op woensdag 11 april 2007 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen een groot deel van de middag/avond op Amersfoorste terrasjes zitten, the horror.
Vrijdag heb ik een uitslaapdag, want ik moet morgenavond aan de bak. Raincheck?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Morgenavond, silly.
Ze hebben er bier.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja als jhet nou in utrecht zou zijn maar inderdaad Amersfoortdas wel ene hel.
nepstudentquote:Op woensdag 11 april 2007 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn de domme mensen inderdaad. Ik heb naast mijn vrije dagen recht op tien dagen betaald studieverlof!
En ondertussen denk je: dat heeft die kerel toch verrekte handig geregeld!quote:
Nee, eigenlijk niet eensquote:Op woensdag 11 april 2007 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ondertussen denk je: dat heeft die kerel toch verrekte handig geregeld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |