op.txt openen.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:48 schreef navvy het volgende:
Kopieren plakken is niet mijn ding![]()
Hoe fix ik dit in godesnaam?
Dank U! Een kind kan de was doen schijnbaar.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:10 schreef swollywood het volgende:
[..]
op.txt openen.
CTRL+A
CTRL+C
edit knopje klikken
CTRL+A
CTRL+V
Invoeren
Avond! Mooi weertje, komend weekend nog wat leuks te doen met dit mooie weer? Ik zit opgescheept met kids dus ik moet buitenactiviteiten verzinnen, hier binnen op 3 hoog sterf ik op een gegeven moment langzaam af!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef Misstique het volgende:
Good evening fellow citizens.
Papa!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:12 schreef beelz het volgende:
Yarrrr! Ps2K moest hem openen... Ps2K krijgt slaag zaterdag
Avond buurman! Alles flex aan de Middelweg?quote:
Zn gangetje. Vriendinnetje is weer aan t werk, dus ik heb overdag t rijk alleen; met de scriptie schiet t ook best op nu, met solliciteren nog niet zo.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:48 schreef navvy het volgende:
[..]
Avond buurman! Alles flex aan de Middelweg?
Ow daar kan ik zo de schurft aan hebben he, mijn geduld is niet zo grootquote:Op woensdag 11 april 2007 21:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zn gangetje. Vriendinnetje is weer aan t werk, dus ik heb overdag t rijk alleen; met de scriptie schiet t ook best op nu, met solliciteren nog niet zo.
Oh ja, hier is het genieten van de ruzies die bovenbuurvrouwmama en haar puberzoontje hebben; al drie dagen lang. Gister kwam zelfs de glaszetter om t een en ander te repareren...![]()
Ach, op zich valt de overlast ervan best mee, t is niet dat ze constant hard tegen elkaar aan t schreeuwen zijn, Ik vindt t nog wel grappig ook eigelijk alleen leidt t zo af...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:56 schreef navvy het volgende:
[..]
Ow daar kan ik zo de schurft aan hebben he, mijn geduld is niet zo grootHier ook al meermaals 's nachts bij de benedenburen aangebeld of ze iets zachter konden neuken en/ of ruzie maken.
Wanneer denk je je scriptie eindelijk s af te hebben? Of wordt dat een welbekende 5- jaren plan?![]()
Als ik je zus was had ik geen tijd om tegen je aan te zeiken...............binnen een maand scriptie klaar dus, je suis benieuwd! Ik ga zo een poging wagen een slaapje te doen!!!! En groeten aan buurvrouw! en de rest van Zwolle ook tuuk.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:07 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ach, op zich valt de overlast ervan best mee, t is niet dat ze constant hard tegen elkaar aan t schreeuwen zijn, Ik vindt t nog wel grappig ook eigelijk alleen leidt t zo af...
Mn scriptie? af? (man je lijkt mn zus wel, die vraagt dat ook iedere keer)
Ik hoop dat ie met n maandje af is (of eerder)![]()
Pfff ik pwn je met gemakquote:Op woensdag 11 april 2007 20:12 schreef beelz het volgende:
Yarrrr! Ps2K moest hem openen... Ps2K krijgt slaag zaterdag
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:52 schreef beelz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb feauteaux die het tegendeel bewijzen
Kun je net zo goed je geld door de plee spoelen want die 5 euro ben je kwijtquote:
Knuppel lenen om ze stuk te maken?quote:Als mijn bovenburen vandaag weer gaan lopen ruziemaken dan ga ik met ze meedoen trouwens...![]()
Zoals hierboven al staat: Tot 1 uur wakkergelegen door dat geschreeuw... ben dr nú wél zat van...![]()
Zo, verder aan de scriptie maar weer; oh wacht: eerst koffie!![]()
Neuh; ik heb nog wel wat gordijnstokken in de kelder liggen met diameter honkbalknuppel...quote:Op donderdag 12 april 2007 12:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Kun je net zo goed je geld door de plee spoelen want die 5 euro ben je kwijt
[..]
Knuppel lenen om ze stuk te maken?
Goeie zaakquote:Op donderdag 12 april 2007 12:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Neuh; ik heb nog wel wat gordijnstokken in de kelder liggen met diameter honkbalknuppel...![]()
quote:
Oh ja, toch wel! Maar de trilfactor van de (nieuwe) dubbele beglazing heb ik nog niet getest, dat was het!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:39 schreef descendent1 het volgende:
Hee, dat heb ik nog helemaal niet gedaan sinds ik hier woon!
Tips:quote:Op donderdag 12 april 2007 12:39 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat een vermogenstest van mijn stereo ook wel het één en ander duidelijk zal maken... Ff wat obscure metal erin; zullen ze eens horen wat echt schreeuwen is!
![]()
Hee, dat heb ik nog helemaal niet gedaan sinds ik hier woon!
P.s. Waarom denk je dat ik maar 5 euro inzette....![]()
Gezapig is goed.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:28 schreef navvy het volgende:
Avond all! beetje gezapig zooitje hier. Wakker worden!!! lekker weer en bijna weekend!
maar je hoeft die ruiten toch niet meteen aan diggelen te slaan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:38 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Gezapig is goed.
Volgens mij hebben wij ergens bovenburen op een idee gebracht; dr wordt daar ineens ook dubbel glas aangelegd!(geeft wel lawaai met al dat gehamer..
)
bleghquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:52 schreef rudedeltadude het volgende:
whoehoe... ik niet terrasjes doen
werken, werken, werken, oh... en daarna is het kutweer...
Is that a challenge?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:38 schreef Frazz het volgende:
Kuukske is er meer schuldig aan hoor.
En van onze eerste plek blijven jullie af
Hallo, bij deze werp ik me op als de zwolse Kuukske.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:46 schreef Frazz het volgende:
Als je naar onze historie kijkt zie je dat vanaf de jaarwisseling de Breda topics veel harder zijn gegaan dan de zwolle topics dus ons bij houden lukt toch niet, of je moet een 2de Kuukske in zwollen vinden
Die fase ben ik alllang voorbij joh.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:49 schreef Frazz het volgende:
Ga je ook zo klef doen met je vriendje op fok dan?
Zo ja, dan ben je de zwolse Kuukske
Dat laat ik aan JD over.quote:
Zo hoort het ook.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:56 schreef Frazz het volgende:
[..]
Die heeft tegenwoordig weinig meer te zeggen
Ik kijk af en toe, maar ken uiteraard niet alle users overal, heur.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:02 schreef Frazz het volgende:
Goedzo, je volgt de Breda topics niet!
Maar mijn soort van bijna net niet vriendin ofzo
je praat als tori amosquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:37 schreef annoylikethewind het volgende:
Extra spampost voor het hogere doel.
Trusten!!
Wat lief.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:15 schreef veldmuis het volgende:
Even Zwolle helpen!
quote:
Euhm.. wat?quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:30 schreef JDude het volgende:
Gaan we nu met Zwolle doen wat we ook al met Oosterhout gedaan hebben?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:56 schreef Frazz het volgende:
Die heeft tegenwoordig weinig meer te zeggen
Zou ik ook net zo als haar kunnen zingen?quote:
BBQ op drie hoog?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:54 schreef navvy het volgende:
Middag Zwolle! Lekker naar Amersfoort straks, de fik gaat in de bbq! Mooi weer is tof![]()
Misschien zijn ze aan mijn kont blijven kleven, werk sinds kort in Arnhemquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:04 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Zou ik ook net zo als haar kunnen zingen?![]()
Zeg, zit ik in het verkeerde topic, d'r lopen hier opeens allemaal zuiderlingen rond.....
Hier regelmatig op 6 hoog hoorquote:
Je was me voorquote:[b]Op zaterdag 14 april 2007 17:51
Ik zou het erg bijzonder vinden als Navvy de hele flat meenam naar Amersfoort
Arnhem is geen zuidenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Misschien zijn ze aan mijn kont blijven kleven, werk sinds kort in Arnhem![]()
Ik heb gister maar 1 pilsje gehadquote:
Je bent niet de enige die zich vanavond te goed gaan doen aan bier, hamburgers en frikadellen en... en...quote:Op zondag 15 april 2007 13:39 schreef navvy het volgende:
Haeluja, vadaag weer bbq! Lekker weer is goed voor de innerlijke mens: Bier en worst!!!!
Ik zag het... ik heb al het bier opgezopenquote:Op zondag 15 april 2007 12:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb gister maar 1 pilsje gehad
Mocht niet meer drinken van mevrouw beelz ivm mogelijke hersenschudding
Was vandaag geen bbq maar een grillsessie, campingpitje, grillpan erop en lekker grillen. Was zeer goed te doen. Ik neem een balansweekquote:Op zondag 15 april 2007 14:34 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zich vanavond te goed gaan doen aan bier, hamburgers en frikadellen en... en...
Morgen maar weer fitnessen maar...)
En vandaag niet?quote:Op zondag 15 april 2007 23:31 schreef Sitethief het volgende:
De milligerplas was weer lekker zaterdag.
Dasnieteerlijkquote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef descendent1 het volgende:
Moggeh. Ik beperk het scriptiegebeuren vandaag denk ik maar ff tot de vroege middag; met dit weer zijn er leukere dingen te doen.![]()
Zoals een middagdutje, morguh Zwollequote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef descendent1 het volgende:
Moggeh. Ik beperk het scriptiegebeuren vandaag denk ik maar ff tot de vroege middag; met dit weer zijn er leukere dingen te doen.![]()
En wat doe jij bij BFO? Ik zit bij Logistiek.. Als wat zeg ik lekker nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:41 schreef annoylikethewind het volgende:
Zondag bijeenkomst bevrijdingsfestival, daarna bbq-en
Razende Reportersquote:Op maandag 16 april 2007 14:37 schreef Metsel het volgende:
[..]
En wat doe jij bij BFO? Ik zit bij Logistiek.. Als wat zeg ik lekker niet
Hmm dan kom ik je vast nog wel tegen. Ik doe coordinatie Logistiek voor het landstede plein!quote:Op maandag 16 april 2007 15:29 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Razende Reporters(voor de liefhebbers: ze zoeken nog begeleiders voor de journalistenkindjes)
We huren de zaal via de gemeente, ik denk dat als de mensen van Greydanus weten wat er aanstaande zaterdag gaat gebeuren dat ze er dan een stokje (of klapstoel) voor zouden stekenquote:Op maandag 16 april 2007 15:29 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Beelz, ik vind het nog steeds grappig dat er zo'n 'gewelddadig evenement' in de sporthal van Greydanus is![]()
Lol, gezellig met de directie van greydanus worstelen. Da's pas origineelquote:Op maandag 16 april 2007 16:18 schreef beelz het volgende:
[..]
We huren de zaal via de gemeente, ik denk dat als de mensen van Greydanus weten wat er aanstaande zaterdag gaat gebeuren dat ze er dan een stokje (of klapstoel) voor zouden steken
Kom je ook nog kijken dan?
Je kan ook een dvd huren van Frans Bauer en lekker thuis zittenquote:Op maandag 16 april 2007 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
jammer dat met het bevrijdingsfestival niet zoveel leuke bandjes komenqua dj's schijnt het wel ok te zijn, mja das niet echt mijn stukje cake.
ook topquote:Op maandag 16 april 2007 18:48 schreef navvy het volgende:
[..]
Je kan ook een dvd huren van Frans Bauer en lekker thuis zittenIk ga zelf wel ff kijken, muziek maakt me nooit zoveel uit.
Alsof je mij tegen zal komen, ik blijf toch plakken in de eerste beste kroeg.quote:Op maandag 16 april 2007 20:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ook top
neuh, het is in mn voortuin dus probably ben ik er toch wel te vinden ( of je nou daar of thuis in de herrie zit)
ik zeg toch heul nie dak jou tegen ga komen *insert tonguitsteek smiley* !!quote:Op maandag 16 april 2007 21:29 schreef navvy het volgende:
[..]
Alsof je mij tegen zal komen, ik blijf toch plakken in de eerste beste kroeg.
Waren de 2 mooiste 9 minuten van je leven!quote:Op maandag 16 april 2007 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zeg toch heul nie dak jou tegen ga komen *insert tonguitsteek smiley* !!volgens mij herken ik je niet eens
de twee keer dat ik je gezien heb waren niet langer dan 10 minuten
quote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef navvy het volgende:
[..]
Waren de 2 mooiste 9 minuten van je leven!
dat is zekerquote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef navvy het volgende:
[..]
Waren de 2 mooiste 9 minuten van je leven!
Wij pwnen jullie er allemaal uit!quote:
Mannen he!quote:
Gingen we het nu nog over bier en tieten hebben of moeten we ff wachten totdat Beelz ook online is?quote:
Als ik in de spiegel kijk elke ochtend weet ik waarom ik tieten krijg, door het bier!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:30 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Gingen we het nu nog over bier en tieten hebben of moeten we ff wachten totdat Beelz ook online is?![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:30 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Gingen we het nu nog over bier en tieten hebben of moeten we ff wachten totdat Beelz ook online is?![]()
Wat? houden vrouwen niet van beren met laserogen?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef annoylikethewind het volgende:
*weet opeens waar alle vrouwelijke posters zijn gebleven*
Had zaterdag ook wel ff willen kiekn, ware het niet dat er een zuipfeest is bij de voetbal!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:42 schreef beelz het volgende:
Uitgewerkt en uitgegeten. Shoarma is goed spul.
Vanavond lekker rustig aan doen en morgen overdag vrij. Heb bende zin in zaterdag.
ik ook!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:42 schreef beelz het volgende:
Heb bende zin in zaterdag.
Hoelaat begint dat spektakel dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:42 schreef beelz het volgende:
Uitgewerkt en uitgegeten. Shoarma is goed spul.
Vanavond lekker rustig aan doen en morgen overdag vrij. Heb bende zin in zaterdag.
Zuiplap!quote:
kloptquote:
Zaal open om half 8, start show om 8 uur.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:34 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hoelaat begint dat spektakel dan?![]()
klik hier voor een onthaastingscursusquote:Op donderdag 19 april 2007 17:36 schreef navvy het volgende:
Middag Zwolle! Onthaasten is de basis vanavond!
"DeVoorde is gevestigd op het landgoed Den Alerdinck, temidden van bossen en uitgestrekte landerijen, ongeveer 15 km van Zwolle. Op dit landgoed van de Vereniging Natuurmonumenten worden onze gebouwen omringd door groen en stilte. Op deVoorde verblijf je dichtbij de natuur, die het terrein elk seizoen een andere aanblik geeft. Verblijven op deVoorde is leven met een dagritme, waarin zorg en aandacht centraal staan. In onze ruimtes en op het terrein is plaats voor alleen zijn en ook voor gesprek en plezier".quote:Op donderdag 19 april 2007 18:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
klik hier voor een onthaastingscursus
Met officiële excuses voor de spammerij
En die zit je nu op te zuipen in de kroeg? Althans, dat zou ik doenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb al 70 eurotjes voor de hartstichting bij elkaar geharkt
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:38 schreef navvy het volgende:
[..]
En die zit je nu op te zuipen in de kroeg? Althans, dat zou ik doen![]()
en rondjes voor iedereenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:38 schreef navvy het volgende:
[..]
En die zit je nu op te zuipen in de kroeg? Althans, dat zou ik doen![]()
70 euro, ik bedoell, rondjes? Lekker zelf op zuipenquote:
Heilig boontje!quote:
Mijn moeder is hoofdcollectantequote:
ze collecteert met haar hoofd?quote:
Die zou haar lieve lieve zoontje toch nooi verdenken....quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:06 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die zou haar lieve lieve zoontje toch nooi verdenken....![]()
Kop?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:06 schreef beelz het volgende:
Kaas.
Das hier om de hoekquote:Een lerares heeft een leerling van een kleuterschool in Zwolle voor straf korte tijd vastgebonden om de jongen in de klas rustig te krijgen. De school betreurt het incident. Dat meldde de instelling vrijdag.
Het incident vond ongeveer drie weken geleden plaats op basisschool De Wendakker. De leerling rende door de klas. Om de kleuter tot kalmte te manen, bond de lerares een touwtje om zijn benen.
"Hij kon zich nog wel door de klas bewegen, maar niet meer rennend", zei Wubbo Wever, bestuursvoorzitter van Vivente, stichting christelijk primair onderwijs Zwolle. "Dit is onacceptabel gedrag. De lerares heeft meteen bij de moeder van de leerling excuses aangeboden."
En ik benijd je!! Elke dag uit kunnen slapen, $#@@#!@quote:
Ik trok het niet meer, vrij genomen dus. Prettig weekend alvast!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:39 schreef annoylikethewind het volgende:
Ik denk dat heel veel ouders hun kinderen ook wel eens een touwtje om hun benen willen binden
Misschien had ze beter z'n veters aan elkaar kunnen knopen, dat gebeurt zo vaak op scholen![]()
Bijna weekend voor mij, nog iets meer dan anderhalf uur![]()
Uitslapen??quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:39 schreef navvy het volgende:
[..]
En ik benijd je!! Elke dag uit kunnen slapen, $#@@#!@
Dag buurman![]()
Nee; als je dat iedere dag kunt doen zoals ik is er geen lol meer aan...quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:53 schreef navvy het volgende:
Dude, zulke dingen moet je 's middags doen. Uitslapen moet je!
Mooi! De volgende keer kom ik kijken! Geen doden gevallen?quote:Op zondag 22 april 2007 18:01 schreef beelz het volgende:
Zo, de show was een succes. Gesneuvelde tafels en stoelen en een hersenschudding
Nah geen zwaar gewonden, wel te moe om daarna fatsoenlijk bier te drinken.quote:Op zondag 22 april 2007 21:43 schreef navvy het volgende:
[..]
Mooi! De volgende keer kom ik kijken! Geen doden gevallen?
Ik heb nog mijn best gedaan om al mijn tegenstanders te vermoorden maar verder dan bewusteloos kwam het nietquote:Op zondag 22 april 2007 21:43 schreef navvy het volgende:
[..]
Mooi! De volgende keer kom ik kijken! Geen doden gevallen?
Het openbaar vervoer is een grote schijtzooi, wees blij als je eenmaal een auto hebtquote:Op maandag 23 april 2007 13:25 schreef littledrummergirl het volgende:
stomme %^&)(*&T^&*() bus staking! nu zit ik iig tot 16:00 vast in amersfoort ( aan de andere kant, ik kan lekker een dagje thuis blijven van school) en nou willen die malloten ook nog eens een hele week gaan staken..
quote:Op maandag 23 april 2007 14:36 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Het openbaar vervoer is een grote schijtzooi, wees blij als je eenmaal een auto hebt
Meer trainen!!quote:Op maandag 23 april 2007 14:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb nog mijn best gedaan om al mijn tegenstanders te vermoorden maar verder dan bewusteloos kwam het niet
meh ik heb em ook pas de 3e keer gehaald. Er is iets mis bij die gasten van het CBR want er is niks mis met mijn rijstijl (vraag Beelz maar...)quote:Op maandag 23 april 2007 14:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]maar die heb ik dus niet, onlangs gezakt
![]()
Slachtoffers is een betere naamquote:Op maandag 23 april 2007 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
en die mensen zijn vrijwilligers?
en daar spring je dan een paar keer bovenop?quote:Op maandag 23 april 2007 17:16 schreef beelz het volgende:
[..]
Slachtoffers is een betere naam
Is trouwens dezelfde knekker op de foto's, deze zijn uit mijn eerste match van zaterdag... ik had er 2.
Ik spring erop, buig zijn armen en benen op manieren waarop het niet hoort, ik mep ze en schop ze en sla met stoelen. Dan leg ik ze op een tafel en spring ik op ze zodat de tafel breekt en mijn tegenstander stuk isquote:Op maandag 23 april 2007 17:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en daar spring je dan een paar keer bovenop?
mij niet gezien
Er is wraak genomen, beelz is met de klapstoel bewerktquote:Op maandag 23 april 2007 17:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en daar spring je dan een paar keer bovenop?
mij niet gezien
En in oktober op Night of Infamy 2 neem ik wraak gok ik zoquote:Op maandag 23 april 2007 18:36 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Er is wraak genomen, beelz is met de klapstoel bewerkt
Ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:13 schreef Sitethief het volgende:
Welke eikel heeft mijn lekkere zonnetje gestolen.
Kut; ik dacht dat ik die laatst had af laten fikken...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:55 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik
Het moet even regenen dan is de auto weer schoon
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:32 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Kut; ik dacht dat ik die laatst had af laten fikken...(toch de verkeerde auto dus... anders had ik nu zon gehad!
)
Als ik eerst mijn sigaretten uit de auto mag halen zou het niet erg zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:32 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Kut; ik dacht dat ik die laatst had af laten fikken...(toch de verkeerde auto dus... anders had ik nu zon gehad!
)
Moggeh mensen!
je shag bedoel jequote:Op dinsdag 24 april 2007 14:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als ik eerst mijn sigaretten uit de auto mag halen zou het niet erg zijn
nee maar ik was het aardig vergetenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:49 schreef annoylikethewind het volgende:
ja het gaat niet zo snel meer he
Als wraak op alle gemeentelijke gebouwen/meubilair in een andere straat plakkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef Waxxer het volgende:
Nou jaaaaaaa zeg.....
Kom ik thuis, ligt er een envelop van de gemeente Zwolle op de mat, met een brief ennnn... een velletje stickers. De brief gaat over de invoering van een 30km-zone in de wijk, met uitleg welke wegen uitgezonderd zijn enz enz en bladiebla....
En dan! Enfin, ik citeer:
U kunt uw steentje bijdragen aan het promoten van de 30 km zone door de bijgesloten stickers op uw uitgaande post te plakken. Op deze manier weten ook uw familieleden, vrienden en kennissen dat in uw wijk niet harder dan 30 km per uur gereden mag worden. De gemeente Zwolle stelt het zeer op prijs als u op deze manier een bijdrage wilt leveren aan het promoten van de invoering van de 30 km zone. Vanzelfsprekend bent u niet verplicht deze stickers op uw uitgaande post te plakken.![]()
![]()
Ik vind dit dus TE erg....
Camel in de auto, het is onveilig om te draaien tijdens het rijdenquote:
het is ook niet veilig om iemand met een kapotte stoel te slaanquote:Op woensdag 25 april 2007 09:08 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Camel in de auto, het is onveilig om te draaien tijdens het rijden
Volgende keer de volgende openingszin gebruiken:quote:Op woensdag 25 april 2007 00:53 schreef swollywood het volgende:
gvd heb ik weer. ben ik zoals gewoonlijk eten bij het nieuwscafe, kom ik daar een toffe meid tegen genaamd Nicole, die daar samen met haar weg werkgever is.
Echt een tof wijf. Samen met hun zitten pilsen in het nieuwscafe en daarna naar de Joffer.
Op een gegeven moment zegt haar werkgever dat ie naar huis gaat, en aangezien hij haar naar huis zou brengen gaat ze er achter aan.
Heb nog gezegd dat als hij haar niet thuis brengt ik dat wel wil doen (zonder bijbedoelingen) en ze zegt dat ze zo terug is.
Niet weer gezien dus. En geen tel.nr. of MSN.
Nu ben ik thuis zo blauw als een balletje en om half 9 weer werken.
En godverdomme niet eens een tel.nr. of iets dergelijks van haar, dus maar de vraag of ik haar ooit weer zie.![]()
Ik was verstandigquote:Op woensdag 25 april 2007 09:11 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
het is ook niet veilig om iemand met een kapotte stoel te slaan
ohw nee, dat was jij niet
quote:
die werkgever wil haar vast naaien en daar heeft zij wel oren naquote:Op woensdag 25 april 2007 00:53 schreef swollywood het volgende:
gvd heb ik weer. ben ik zoals gewoonlijk eten bij het nieuwscafe, kom ik daar een toffe meid tegen genaamd Nicole, die daar samen met haar weg werkgever is.
Echt een tof wijf. Samen met hun zitten pilsen in het nieuwscafe en daarna naar de Joffer.
Op een gegeven moment zegt haar werkgever dat ie naar huis gaat, en aangezien hij haar naar huis zou brengen gaat ze er achter aan.
Heb nog gezegd dat als hij haar niet thuis brengt ik dat wel wil doen (zonder bijbedoelingen) en ze zegt dat ze zo terug is.
Niet weer gezien dus. En geen tel.nr. of MSN.
Nu ben ik thuis zo blauw als een balletje en om half 9 weer werken.
En godverdomme niet eens een tel.nr. of iets dergelijks van haar, dus maar de vraag of ik haar ooit weer zie.![]()
Die zou ik pas gebruiken als ze (al dan niet bij mij) thuis is; ik ga daar zeker een eind met zo'n wijf lopen slepen zeg!quote:Op woensdag 25 april 2007 09:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Volgende keer de volgende openingszin gebruiken:
- "Ruikt dit naar chloroform?"
![]()
Hmmmquote:Op woensdag 25 april 2007 14:41 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die zou ik pas gebruiken als ze (al dan niet bij mij) thuis is; ik ga daar zeker een eind met zo'n wijf lopen slepen zeg!![]()
In het nieuwscafe, zat ik van de weekquote:Op woensdag 25 april 2007 00:53 schreef swollywood het volgende:
knip
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:41 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die zou ik pas gebruiken als ze (al dan niet bij mij) thuis is; ik ga daar zeker een eind met zo'n wijf lopen slepen zeg!![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:11 schreef navvy het volgende:
[..]
In het nieuwscafe, zat ik van de week![]()
En ik voelde mij daar zo alleen![]()
Het was er warm en druk, ik zat naast een lege kruk![]()
Ik verlangde zo naar jou hier aan mijn zij![]()
Ja, ik denk nog steeds, hoe het was geweest![]()
Toen je naast me zat hier aan de bar![]()
Ik vroeg: Drink je mee? Dat vond jij oke![]()
Toen je proostte, naar me keek, werd ik zo week![]()
refrein:
Een beetje verliefd![]()
Ik dacht `n beetje verliefd![]()
Als ik wist wat jij toen dacht![]()
Had ik nooit op jou gewacht![]()
Als een kind zat ik te dromen![]()
Deze nacht ben jij voor mij![]()
Maar die droom ging snel voorbij![]()
Jij stond op en zei, hou m`n plaatsje vrij![]()
Ik moet even weg maar ben zo terug![]()
Ach, die kruk bleef leeg, tot ik in de gaten kreeg![]()
Dat je weg ging met je baas, ik was weer alleen![]()
Sorry, had een droge bui en moest aan Hazes denkenquote:
Andre zat dan ook vol wijsheidquote:Op woensdag 25 april 2007 21:51 schreef navvy het volgende:
[..]
Sorry, had een droge bui en moest aan Hazes denken
Que?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:13 schreef swollywood het volgende:
[..]
En had nooit droge buien. De nathals
Het was gisteravond Tapasweer!quote:
Even doorbijten en dan ben je ervanafquote:Op donderdag 26 april 2007 10:08 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Het was gisteravond Tapasweer!![]()
Nu is het 'werken aan scriptieweer- weer'...![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:13 schreef swollywood het volgende:
[..]
En had nooit droge buien. De nathals
whehe orgineelquote:Op woensdag 25 april 2007 18:11 schreef navvy het volgende:
[..]
In het nieuwscafe, zat ik van de week![]()
En ik voelde mij daar zo alleen![]()
Het was er warm en druk, ik zat naast een lege kruk![]()
Ik verlangde zo naar jou hier aan mijn zij![]()
Ja, ik denk nog steeds, hoe het was geweest![]()
Toen je naast me zat hier aan de bar![]()
Ik vroeg: Drink je mee? Dat vond jij oke![]()
Toen je proostte, naar me keek, werd ik zo week![]()
refrein:
Een beetje verliefd![]()
Ik dacht `n beetje verliefd![]()
Als ik wist wat jij toen dacht![]()
Had ik nooit op jou gewacht![]()
Als een kind zat ik te dromen![]()
Deze nacht ben jij voor mij![]()
Maar die droom ging snel voorbij![]()
Jij stond op en zei, hou m`n plaatsje vrij![]()
Ik moet even weg maar ben zo terug![]()
Ach, die kruk bleef leeg, tot ik in de gaten kreeg![]()
Dat je weg ging met je baas, ik was weer alleen![]()
*kijkt om zich heen*quote:
links, vlakbij het krukjequote:
Ah bij Bob mijn onzichtbare vriendquote:
precies!quote:
Had ik trouwens al vertled dat ik me dood verveel?quote:
eh nee, doe eensquote:Op donderdag 26 april 2007 16:45 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Had ik trouwens al vertled dat ik me dood verveel?
Nou ik verveel me dus enorm en ik heb alle koffie die ik veilig kan drinken op een dag al op. Verder is het te warm om fatsoenlijk te roken. Er gebeurt geen flikker op het internet.quote:
dat doe ik ook op hyves kijken, alleen ben er heel weinig nog van tegen gekomen. (lees: 2 stuks) heel veel weet ik de achternaam ook niet meer van.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:53 schreef descendent1 het volgende:
Je kunt dr ook een hele berg op HYves bekijken! (ja, dat heb ik ook, en ik schaam mij er niet voor!)
Moggeh Zwolle; tijd om met mn zweetklauwen mn toetsenbord te behoeden voor uitdroging...
quote:
Híj wel...quote:
Zozo; easy going dus; je hebt je potentiele ega goed uitgezocht! (ka-tsjing!!)quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:21 schreef Sitethief het volgende:
Tot dinsdag, en niet op een camping ofzo, nee in het buitenhuis van Eduards vader.
ik stem voor!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:16 schreef annoylikethewind het volgende:
O gaan we naar z-frankrijk met z'n allen. Zwolle meet in Frankrijk, gezellig![]()
Hee, wie ben jij nu weer?quote:
Geboren ende getogen??quote:
Hoe raadde je dat zo?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:46 schreef descendent1 het volgende:
Rustig hier; iedereen loopt zeker ergens op n terras bier te zuipen; Beelz is zeker weer met stoelen aan t smijten en Zwollywood post voor t Nieuwscafé en de Joffer naar een zekere jongedame die zijn hartje sneller doet kloppen in zijn brede behaarde borst.
Sitethief is zich aan t verheugen of zit al in de auto, Rude is hem aan t lastigvallen over t telefoonnummer van Sites potentiele schoonpa, PaRar is feest aan t vieren omdat Zwolle de play offs heeft gehaald, Ps2k is van alles aan t doen behalve zn auto wassen en West steekt nog maar een zn username op.
Mis ik nog iemand?? Zo ja, dan is die waarschijnlijk vieze dingen aan t doen met wie dan ook....![]()
hoe raad je het zoquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:46 schreef descendent1 het volgende:
Rustig hier; iedereen loopt zeker ergens op n terras bier te zuipen; Beelz is zeker weer met stoelen aan t smijten en Zwollywood post voor t Nieuwscafé en de Joffer naar een zekere jongedame die zijn hartje sneller doet kloppen in zijn brede behaarde borst.
Sitethief is zich aan t verheugen of zit al in de auto, Rude is hem aan t lastigvallen over t telefoonnummer van Sites potentiele schoonpa, PaRar is feest aan t vieren omdat Zwolle de play offs heeft gehaald, Ps2k is van alles aan t doen behalve zn auto wassen en West steekt nog maar een zn username op.
Mis ik nog iemand?? Zo ja, dan is die waarschijnlijk vieze dingen aan t doen met wie dan ook....![]()
Stadshagen is geen Zwollequote:Op vrijdag 27 april 2007 22:57 schreef highway101 het volgende:
Ik woon mijn hele leven in Zwolle![]()
alleen nu in Stadshagen.![]()
Raadde?? Ik hoorde het!!quote:
quote:
OMG Huisgenoten alarmquote:
Ik heb mijn regenjas weer uit de kast getrokken!quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
De plaatselijke bui is je hopelijk niet opgevallen?
Hoho, mijn auto heb ik door de wasstraat gehaald deze weekquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:46 schreef descendent1 het volgende:
Ps2k is van alles aan t doen behalve zn auto wassen
En ik was al weg bij het nieuwscaféquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hoho, mijn auto heb ik door de wasstraat gehaald deze week
En Beelz en mevrouw Beelz zaten hier lief op de bank bier te drinken
Mevrouw beelz was gister een spelbreekster...quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En het was me een best feest ... ik heb vanavond maar vrij genomen anders kan ik het morgenavond/nacht niet aanquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:46 schreef descendent1 het volgende:
Dan heb je t igg niet zelf gedaan!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als zij niet mee wilde doen, vraag ik me af wat er dan wel gebeurd isquote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dan heb je t igg niet zelf gedaan!![]()
En mevrouw Beelz wilde niet meedoen aan het trioo-tje of begrijp ik nu iets verkeerd...
Dat vraag ik me niet af want ik moet nog eten zo!quote:Op zondag 29 april 2007 17:48 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als zij niet mee wilde doen, vraag ik me af wat er dan wel gebeurd is![]()
Mevrouw beelz ging vroeg naar huis en wilde niet nog een film kijken... daardoor kwam ik veel te laat thuis waardoor ik met een enorme brakke kop moest werken de volgende dag.quote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dan heb je t igg niet zelf gedaan!![]()
En mevrouw Beelz wilde niet meedoen aan het trioo-tje of begrijp ik nu iets verkeerd...
Beter dat je daar nu achter komt, dan wanneer je het gekocht hebt en er net een week woontquote:Op zondag 29 april 2007 20:45 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik had deze week bijna zo effetjes in het Huis der Huizen kunnen gaan wonen. Echt alles klopte, was precies wat we wilden, het was ook nog eens enorm goed onderhouden. Komt die adderrrrrr: de buren waren gruwelijk vervelende mensen, wat regelmatig escaleerde.
Dat werd m dus niet
nee, ik ga straks om 6 uur verder met me kater wegspoelenquote:Op maandag 30 april 2007 00:10 schreef rudedeltadude het volgende:
Het is koninginnedag!!
Ga ik nog fokkers op het assendorperplein zien vandaag?
Helaas, ik zit morgen in Amsterdamquote:Op maandag 30 april 2007 00:10 schreef rudedeltadude het volgende:
Het is koninginnedag!!
dat wou ik ook.., om een kampioenschap te vierenquote:Op maandag 30 april 2007 00:49 schreef swollywood het volgende:
[..]
Helaas, ik zit morgen in Amsterdam![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 00:50 schreef WEST het volgende:
[..]
dat wou ik ook.., om een kampioenschap te vieren![]()
Idd. Dat is dan het ene lichtpuntjequote:Op zondag 29 april 2007 20:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
Beter dat je daar nu achter komt, dan wanneer je het gekocht hebt en er net een week woont
Die leeft tenminste nog.quote:Op maandag 30 april 2007 09:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Dat is dan het ene lichtpuntje
En eh..."Leve de konin-gin!"![]()
Wij gaan daar nog wel even kijken jaquote:Op maandag 30 april 2007 00:10 schreef rudedeltadude het volgende:
Het is koninginnedag!!
Ik vroeg me dat dus ook al af, bier halen bij de nachtwinkel is niet goedkoopquote:Op maandag 30 april 2007 15:06 schreef KopieerMachine het volgende:
Winkels dicht dus
20 euro, heinekenquote:Op maandag 30 april 2007 15:27 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat dus ook al af, bier halen bij de nachtwinkel is niet goedkoop![]()
Tot 13:00 was de Appie open, heb er nog lekker geschaptquote:Op maandag 30 april 2007 14:31 schreef KopieerMachine het volgende:
Wie weet of den winkelsch in den AA-LANDEN reedsch open zijn deze dag.
Kudquote:Op maandag 30 april 2007 16:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tot 13:00 was de Appie open, heb er nog lekker geschapt![]()
Yep, Vitesse heeft zijn sportieve plicht wel weer gedaanquote:Op zondag 29 april 2007 22:02 schreef WEST het volgende:
wat een kut dagnog tot 16:00 zat ik te feesten in het cafe en dan zo deceptie na afloop
![]()
Ben jij ook een aalanderer?quote:Op maandag 30 april 2007 16:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tot 13:00 was de Appie open, heb er nog lekker geschapt![]()
Jazekers, en een hele hoge ook nog (zesde verdiepingquote:
Haring... of dollard ?quote:Op maandag 30 april 2007 18:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jazekers, en een hele hoge ook nog (zesde verdieping)
Maarrrr ik heb zoveel punten gespaard nu dat ik denk dat het deze zomer weleens raak zou kunnen zijn met een mooi woninkje, bij voorkeur bekenbuurt![]()
Die zonder de zendmastenquote:
Verdorie, daar woon ik ookquote:Op maandag 30 april 2007 18:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die zonder de zendmasten![]()
Met uitjes graag![]()
De Dollard staat vol, de Haringvliet heeft er geen. Heb onlangs voor de lol eens straling gemeten die vanaf de Dollard binnenkomt hier, word je niet vrolijk vanquote:Op maandag 30 april 2007 18:54 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Verdorie, daar woon ik ook![]()
![]()
Welke heeft geen zendmasten?![]()
Vandaar, altijd goed bereik.quote:Op maandag 30 april 2007 18:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De Dollard staat vol, de Haringvliet heeft er geen. Heb onlangs voor de lol eens straling gemeten die vanaf de Dollard binnenkomt hier, word je niet vrolijk van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |