Zo hoort het ook.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:56 schreef Frazz het volgende:
[..]
Die heeft tegenwoordig weinig meer te zeggen
Ik kijk af en toe, maar ken uiteraard niet alle users overal, heur.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:02 schreef Frazz het volgende:
Goedzo, je volgt de Breda topics niet!
Maar mijn soort van bijna net niet vriendin ofzo
je praat als tori amosquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:37 schreef annoylikethewind het volgende:
Extra spampost voor het hogere doel.
Trusten!!
Wat lief.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:15 schreef veldmuis het volgende:
Even Zwolle helpen!
Euhm.. wat?quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:30 schreef JDude het volgende:
Gaan we nu met Zwolle doen wat we ook al met Oosterhout gedaan hebben?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:56 schreef Frazz het volgende:
Die heeft tegenwoordig weinig meer te zeggen
Zou ik ook net zo als haar kunnen zingen?quote:
BBQ op drie hoog?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:54 schreef navvy het volgende:
Middag Zwolle! Lekker naar Amersfoort straks, de fik gaat in de bbq! Mooi weer is tof![]()
Misschien zijn ze aan mijn kont blijven kleven, werk sinds kort in Arnhemquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:04 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Zou ik ook net zo als haar kunnen zingen?![]()
Zeg, zit ik in het verkeerde topic, d'r lopen hier opeens allemaal zuiderlingen rond.....
Hier regelmatig op 6 hoog hoorquote:
Je was me voorquote:[b]Op zaterdag 14 april 2007 17:51
Ik zou het erg bijzonder vinden als Navvy de hele flat meenam naar Amersfoort
Arnhem is geen zuidenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Misschien zijn ze aan mijn kont blijven kleven, werk sinds kort in Arnhem![]()
Ik heb gister maar 1 pilsje gehadquote:
Je bent niet de enige die zich vanavond te goed gaan doen aan bier, hamburgers en frikadellen en... en...quote:Op zondag 15 april 2007 13:39 schreef navvy het volgende:
Haeluja, vadaag weer bbq! Lekker weer is goed voor de innerlijke mens: Bier en worst!!!!
Ik zag het... ik heb al het bier opgezopenquote:Op zondag 15 april 2007 12:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb gister maar 1 pilsje gehad
Mocht niet meer drinken van mevrouw beelz ivm mogelijke hersenschudding
Was vandaag geen bbq maar een grillsessie, campingpitje, grillpan erop en lekker grillen. Was zeer goed te doen. Ik neem een balansweekquote:Op zondag 15 april 2007 14:34 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zich vanavond te goed gaan doen aan bier, hamburgers en frikadellen en... en...
Morgen maar weer fitnessen maar...)
En vandaag niet?quote:Op zondag 15 april 2007 23:31 schreef Sitethief het volgende:
De milligerplas was weer lekker zaterdag.
Dasnieteerlijkquote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef descendent1 het volgende:
Moggeh. Ik beperk het scriptiegebeuren vandaag denk ik maar ff tot de vroege middag; met dit weer zijn er leukere dingen te doen.![]()
Zoals een middagdutje, morguh Zwollequote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef descendent1 het volgende:
Moggeh. Ik beperk het scriptiegebeuren vandaag denk ik maar ff tot de vroege middag; met dit weer zijn er leukere dingen te doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |