Als wraak op alle gemeentelijke gebouwen/meubilair in een andere straat plakkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef Waxxer het volgende:
Nou jaaaaaaa zeg.....
Kom ik thuis, ligt er een envelop van de gemeente Zwolle op de mat, met een brief ennnn... een velletje stickers. De brief gaat over de invoering van een 30km-zone in de wijk, met uitleg welke wegen uitgezonderd zijn enz enz en bladiebla....
En dan! Enfin, ik citeer:
U kunt uw steentje bijdragen aan het promoten van de 30 km zone door de bijgesloten stickers op uw uitgaande post te plakken. Op deze manier weten ook uw familieleden, vrienden en kennissen dat in uw wijk niet harder dan 30 km per uur gereden mag worden. De gemeente Zwolle stelt het zeer op prijs als u op deze manier een bijdrage wilt leveren aan het promoten van de invoering van de 30 km zone. Vanzelfsprekend bent u niet verplicht deze stickers op uw uitgaande post te plakken.![]()
![]()
Ik vind dit dus TE erg....
Camel in de auto, het is onveilig om te draaien tijdens het rijdenquote:
het is ook niet veilig om iemand met een kapotte stoel te slaanquote:Op woensdag 25 april 2007 09:08 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Camel in de auto, het is onveilig om te draaien tijdens het rijden
Volgende keer de volgende openingszin gebruiken:quote:Op woensdag 25 april 2007 00:53 schreef swollywood het volgende:
gvd heb ik weer. ben ik zoals gewoonlijk eten bij het nieuwscafe, kom ik daar een toffe meid tegen genaamd Nicole, die daar samen met haar weg werkgever is.
Echt een tof wijf. Samen met hun zitten pilsen in het nieuwscafe en daarna naar de Joffer.
Op een gegeven moment zegt haar werkgever dat ie naar huis gaat, en aangezien hij haar naar huis zou brengen gaat ze er achter aan.
Heb nog gezegd dat als hij haar niet thuis brengt ik dat wel wil doen (zonder bijbedoelingen) en ze zegt dat ze zo terug is.
Niet weer gezien dus. En geen tel.nr. of MSN.
Nu ben ik thuis zo blauw als een balletje en om half 9 weer werken.
En godverdomme niet eens een tel.nr. of iets dergelijks van haar, dus maar de vraag of ik haar ooit weer zie.![]()
Ik was verstandigquote:Op woensdag 25 april 2007 09:11 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
het is ook niet veilig om iemand met een kapotte stoel te slaan
ohw nee, dat was jij niet
quote:
die werkgever wil haar vast naaien en daar heeft zij wel oren naquote:Op woensdag 25 april 2007 00:53 schreef swollywood het volgende:
gvd heb ik weer. ben ik zoals gewoonlijk eten bij het nieuwscafe, kom ik daar een toffe meid tegen genaamd Nicole, die daar samen met haar weg werkgever is.
Echt een tof wijf. Samen met hun zitten pilsen in het nieuwscafe en daarna naar de Joffer.
Op een gegeven moment zegt haar werkgever dat ie naar huis gaat, en aangezien hij haar naar huis zou brengen gaat ze er achter aan.
Heb nog gezegd dat als hij haar niet thuis brengt ik dat wel wil doen (zonder bijbedoelingen) en ze zegt dat ze zo terug is.
Niet weer gezien dus. En geen tel.nr. of MSN.
Nu ben ik thuis zo blauw als een balletje en om half 9 weer werken.
En godverdomme niet eens een tel.nr. of iets dergelijks van haar, dus maar de vraag of ik haar ooit weer zie.![]()
Die zou ik pas gebruiken als ze (al dan niet bij mij) thuis is; ik ga daar zeker een eind met zo'n wijf lopen slepen zeg!quote:Op woensdag 25 april 2007 09:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Volgende keer de volgende openingszin gebruiken:
- "Ruikt dit naar chloroform?"
![]()
Hmmmquote:Op woensdag 25 april 2007 14:41 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die zou ik pas gebruiken als ze (al dan niet bij mij) thuis is; ik ga daar zeker een eind met zo'n wijf lopen slepen zeg!![]()
In het nieuwscafe, zat ik van de weekquote:Op woensdag 25 april 2007 00:53 schreef swollywood het volgende:
knip
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:41 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die zou ik pas gebruiken als ze (al dan niet bij mij) thuis is; ik ga daar zeker een eind met zo'n wijf lopen slepen zeg!![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:11 schreef navvy het volgende:
[..]
In het nieuwscafe, zat ik van de week![]()
En ik voelde mij daar zo alleen![]()
Het was er warm en druk, ik zat naast een lege kruk![]()
Ik verlangde zo naar jou hier aan mijn zij![]()
Ja, ik denk nog steeds, hoe het was geweest![]()
Toen je naast me zat hier aan de bar![]()
Ik vroeg: Drink je mee? Dat vond jij oke![]()
Toen je proostte, naar me keek, werd ik zo week![]()
refrein:
Een beetje verliefd![]()
Ik dacht `n beetje verliefd![]()
Als ik wist wat jij toen dacht![]()
Had ik nooit op jou gewacht![]()
Als een kind zat ik te dromen![]()
Deze nacht ben jij voor mij![]()
Maar die droom ging snel voorbij![]()
Jij stond op en zei, hou m`n plaatsje vrij![]()
Ik moet even weg maar ben zo terug![]()
Ach, die kruk bleef leeg, tot ik in de gaten kreeg![]()
Dat je weg ging met je baas, ik was weer alleen![]()
Sorry, had een droge bui en moest aan Hazes denkenquote:
Andre zat dan ook vol wijsheidquote:Op woensdag 25 april 2007 21:51 schreef navvy het volgende:
[..]
Sorry, had een droge bui en moest aan Hazes denken
Que?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:13 schreef swollywood het volgende:
[..]
En had nooit droge buien. De nathals
Het was gisteravond Tapasweer!quote:
Even doorbijten en dan ben je ervanafquote:Op donderdag 26 april 2007 10:08 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Het was gisteravond Tapasweer!![]()
Nu is het 'werken aan scriptieweer- weer'...![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:13 schreef swollywood het volgende:
[..]
En had nooit droge buien. De nathals
whehe orgineelquote:Op woensdag 25 april 2007 18:11 schreef navvy het volgende:
[..]
In het nieuwscafe, zat ik van de week![]()
En ik voelde mij daar zo alleen![]()
Het was er warm en druk, ik zat naast een lege kruk![]()
Ik verlangde zo naar jou hier aan mijn zij![]()
Ja, ik denk nog steeds, hoe het was geweest![]()
Toen je naast me zat hier aan de bar![]()
Ik vroeg: Drink je mee? Dat vond jij oke![]()
Toen je proostte, naar me keek, werd ik zo week![]()
refrein:
Een beetje verliefd![]()
Ik dacht `n beetje verliefd![]()
Als ik wist wat jij toen dacht![]()
Had ik nooit op jou gewacht![]()
Als een kind zat ik te dromen![]()
Deze nacht ben jij voor mij![]()
Maar die droom ging snel voorbij![]()
Jij stond op en zei, hou m`n plaatsje vrij![]()
Ik moet even weg maar ben zo terug![]()
Ach, die kruk bleef leeg, tot ik in de gaten kreeg![]()
Dat je weg ging met je baas, ik was weer alleen![]()
*kijkt om zich heen*quote:
links, vlakbij het krukjequote:
Ah bij Bob mijn onzichtbare vriendquote:
precies!quote:
Had ik trouwens al vertled dat ik me dood verveel?quote:
eh nee, doe eensquote:Op donderdag 26 april 2007 16:45 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Had ik trouwens al vertled dat ik me dood verveel?
Nou ik verveel me dus enorm en ik heb alle koffie die ik veilig kan drinken op een dag al op. Verder is het te warm om fatsoenlijk te roken. Er gebeurt geen flikker op het internet.quote:
dat doe ik ook op hyves kijken, alleen ben er heel weinig nog van tegen gekomen. (lees: 2 stuks) heel veel weet ik de achternaam ook niet meer van.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:53 schreef descendent1 het volgende:
Je kunt dr ook een hele berg op HYves bekijken! (ja, dat heb ik ook, en ik schaam mij er niet voor!)
Moggeh Zwolle; tijd om met mn zweetklauwen mn toetsenbord te behoeden voor uitdroging...
quote:
Híj wel...quote:
Zozo; easy going dus; je hebt je potentiele ega goed uitgezocht! (ka-tsjing!!)quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:21 schreef Sitethief het volgende:
Tot dinsdag, en niet op een camping ofzo, nee in het buitenhuis van Eduards vader.
ik stem voor!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:16 schreef annoylikethewind het volgende:
O gaan we naar z-frankrijk met z'n allen. Zwolle meet in Frankrijk, gezellig![]()
Hee, wie ben jij nu weer?quote:
Geboren ende getogen??quote:
Hoe raadde je dat zo?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:46 schreef descendent1 het volgende:
Rustig hier; iedereen loopt zeker ergens op n terras bier te zuipen; Beelz is zeker weer met stoelen aan t smijten en Zwollywood post voor t Nieuwscafé en de Joffer naar een zekere jongedame die zijn hartje sneller doet kloppen in zijn brede behaarde borst.
Sitethief is zich aan t verheugen of zit al in de auto, Rude is hem aan t lastigvallen over t telefoonnummer van Sites potentiele schoonpa, PaRar is feest aan t vieren omdat Zwolle de play offs heeft gehaald, Ps2k is van alles aan t doen behalve zn auto wassen en West steekt nog maar een zn username op.
Mis ik nog iemand?? Zo ja, dan is die waarschijnlijk vieze dingen aan t doen met wie dan ook....![]()
hoe raad je het zoquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:46 schreef descendent1 het volgende:
Rustig hier; iedereen loopt zeker ergens op n terras bier te zuipen; Beelz is zeker weer met stoelen aan t smijten en Zwollywood post voor t Nieuwscafé en de Joffer naar een zekere jongedame die zijn hartje sneller doet kloppen in zijn brede behaarde borst.
Sitethief is zich aan t verheugen of zit al in de auto, Rude is hem aan t lastigvallen over t telefoonnummer van Sites potentiele schoonpa, PaRar is feest aan t vieren omdat Zwolle de play offs heeft gehaald, Ps2k is van alles aan t doen behalve zn auto wassen en West steekt nog maar een zn username op.
Mis ik nog iemand?? Zo ja, dan is die waarschijnlijk vieze dingen aan t doen met wie dan ook....![]()
Stadshagen is geen Zwollequote:Op vrijdag 27 april 2007 22:57 schreef highway101 het volgende:
Ik woon mijn hele leven in Zwolle![]()
alleen nu in Stadshagen.![]()
Raadde?? Ik hoorde het!!quote:
quote:
OMG Huisgenoten alarmquote:
Ik heb mijn regenjas weer uit de kast getrokken!quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
De plaatselijke bui is je hopelijk niet opgevallen?
Hoho, mijn auto heb ik door de wasstraat gehaald deze weekquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:46 schreef descendent1 het volgende:
Ps2k is van alles aan t doen behalve zn auto wassen
En ik was al weg bij het nieuwscaféquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hoho, mijn auto heb ik door de wasstraat gehaald deze week
En Beelz en mevrouw Beelz zaten hier lief op de bank bier te drinken
Mevrouw beelz was gister een spelbreekster...quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En het was me een best feest ... ik heb vanavond maar vrij genomen anders kan ik het morgenavond/nacht niet aanquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:46 schreef descendent1 het volgende:
Dan heb je t igg niet zelf gedaan!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als zij niet mee wilde doen, vraag ik me af wat er dan wel gebeurd isquote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dan heb je t igg niet zelf gedaan!![]()
En mevrouw Beelz wilde niet meedoen aan het trioo-tje of begrijp ik nu iets verkeerd...
Dat vraag ik me niet af want ik moet nog eten zo!quote:Op zondag 29 april 2007 17:48 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als zij niet mee wilde doen, vraag ik me af wat er dan wel gebeurd is![]()
Mevrouw beelz ging vroeg naar huis en wilde niet nog een film kijken... daardoor kwam ik veel te laat thuis waardoor ik met een enorme brakke kop moest werken de volgende dag.quote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dan heb je t igg niet zelf gedaan!![]()
En mevrouw Beelz wilde niet meedoen aan het trioo-tje of begrijp ik nu iets verkeerd...
Beter dat je daar nu achter komt, dan wanneer je het gekocht hebt en er net een week woontquote:Op zondag 29 april 2007 20:45 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik had deze week bijna zo effetjes in het Huis der Huizen kunnen gaan wonen. Echt alles klopte, was precies wat we wilden, het was ook nog eens enorm goed onderhouden. Komt die adderrrrrr: de buren waren gruwelijk vervelende mensen, wat regelmatig escaleerde.
Dat werd m dus niet
nee, ik ga straks om 6 uur verder met me kater wegspoelenquote:Op maandag 30 april 2007 00:10 schreef rudedeltadude het volgende:
Het is koninginnedag!!
Ga ik nog fokkers op het assendorperplein zien vandaag?
Helaas, ik zit morgen in Amsterdamquote:Op maandag 30 april 2007 00:10 schreef rudedeltadude het volgende:
Het is koninginnedag!!
dat wou ik ook.., om een kampioenschap te vierenquote:Op maandag 30 april 2007 00:49 schreef swollywood het volgende:
[..]
Helaas, ik zit morgen in Amsterdam![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 00:50 schreef WEST het volgende:
[..]
dat wou ik ook.., om een kampioenschap te vieren![]()
Idd. Dat is dan het ene lichtpuntjequote:Op zondag 29 april 2007 20:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
Beter dat je daar nu achter komt, dan wanneer je het gekocht hebt en er net een week woont
Die leeft tenminste nog.quote:Op maandag 30 april 2007 09:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Dat is dan het ene lichtpuntje
En eh..."Leve de konin-gin!"![]()
Wij gaan daar nog wel even kijken jaquote:Op maandag 30 april 2007 00:10 schreef rudedeltadude het volgende:
Het is koninginnedag!!
Ik vroeg me dat dus ook al af, bier halen bij de nachtwinkel is niet goedkoopquote:Op maandag 30 april 2007 15:06 schreef KopieerMachine het volgende:
Winkels dicht dus
20 euro, heinekenquote:Op maandag 30 april 2007 15:27 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat dus ook al af, bier halen bij de nachtwinkel is niet goedkoop![]()
Tot 13:00 was de Appie open, heb er nog lekker geschaptquote:Op maandag 30 april 2007 14:31 schreef KopieerMachine het volgende:
Wie weet of den winkelsch in den AA-LANDEN reedsch open zijn deze dag.
Kudquote:Op maandag 30 april 2007 16:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tot 13:00 was de Appie open, heb er nog lekker geschapt![]()
Yep, Vitesse heeft zijn sportieve plicht wel weer gedaanquote:Op zondag 29 april 2007 22:02 schreef WEST het volgende:
wat een kut dagnog tot 16:00 zat ik te feesten in het cafe en dan zo deceptie na afloop
![]()
Ben jij ook een aalanderer?quote:Op maandag 30 april 2007 16:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tot 13:00 was de Appie open, heb er nog lekker geschapt![]()
Jazekers, en een hele hoge ook nog (zesde verdiepingquote:
Haring... of dollard ?quote:Op maandag 30 april 2007 18:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jazekers, en een hele hoge ook nog (zesde verdieping)
Maarrrr ik heb zoveel punten gespaard nu dat ik denk dat het deze zomer weleens raak zou kunnen zijn met een mooi woninkje, bij voorkeur bekenbuurt![]()
Die zonder de zendmastenquote:
Verdorie, daar woon ik ookquote:Op maandag 30 april 2007 18:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die zonder de zendmasten![]()
Met uitjes graag![]()
De Dollard staat vol, de Haringvliet heeft er geen. Heb onlangs voor de lol eens straling gemeten die vanaf de Dollard binnenkomt hier, word je niet vrolijk vanquote:Op maandag 30 april 2007 18:54 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Verdorie, daar woon ik ook![]()
![]()
Welke heeft geen zendmasten?![]()
Vandaar, altijd goed bereik.quote:Op maandag 30 april 2007 18:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De Dollard staat vol, de Haringvliet heeft er geen. Heb onlangs voor de lol eens straling gemeten die vanaf de Dollard binnenkomt hier, word je niet vrolijk van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |