In de toplevels zitten 51 2/3 kamerappartementen, die zijn veeeel duurder. De 300 studio's zijn allemaal even groot.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kosten alle woningen 278 kale huur? Wat zou toplevel kosten??? En zijn er ook verschillen in grootte?
Lekker zeg zo groot wonen voor die prijs! Waarom ga je niet iets kopen? Ik zag nog een 6 kamerwoning in den haag voor 129.000quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hmmm oke, wij zijn op zoek naar een woning met huurprijs tot 600 euro maar voor 600 moet het wel wat zijn natuurlijk, zitten nu voor 320 in een 6 kamerwoning en worden als het doorgaat binnenkort uitgekocht
Door een akkefietje een iets té negatieve BKR-noteringquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:02 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Lekker zeg zo groot wonen voor die prijs! Waarom ga je niet iets kopen? Ik zag nog een 6 kamerwoning in den haag voor 129.000
Oei, dat is nooit fijn... Nou ja succes met t zoeken van een leuk huurhuisje. Zo luxe als dat je t nu hebt zal je t niet zo snel meer hebben dan denk ik. 6 kamer, jeetje!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Door een akkefietje een iets té negatieve BKR-notering![]()
ik woon nu in zoetermeer en zit in rdam op school.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:53 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik moet van Rotterdam komen en jij Shardee?
Wat moet ik weten over de indeling?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:37 schreef enter het volgende:
Misschien weet Vincer meer over de indeling?
Dit had ik te horen gekregen via het info e-mail adres!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:44 schreef Shardee het volgende:
ja vincerr je had t op hyves over dat je in een hoekwoning zit, hoe weet je dat??
en ik wil zo graag hoger wonen!! [dan kan ik uit mijn raam bungiejumpen]
Nee maar er staat wel bij dat je bij eventuele vragen kan mailen! Goed lezen mensenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:26 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik kreeg alleen te horen wat mn adres was en dat ik op de 5e etage zit, meer niet.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:21 schreef Shardee het volgende:
dus toen dacht jij..goh laat ik eens vragen of ik 2 ramen heb ??![]()
Je hebt ruimte binnen het gebouw om je fiets te plaatsenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Bij HS.. hoop dat je een goed fietsslot hebt.
Zoeist ja! Had nog wat andere vragen en dacht kan wel een vragen waar ik precies zit op de verdieping! Dus.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:21 schreef Shardee het volgende:
dus toen dacht jij..goh laat ik eens vragen of ik 2 ramen heb ??![]()
Laat eens zien dan die foto's!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:03 schreef enter het volgende:
[..]
haha
Vincer en ik komen op dezelfde verdieping, ik heb gister foto's gemaakt van de buitenkant.
Ik begreep dat zij ondertussen ook een uitnodiging had... staat paar posts/pagina's terug ook.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:11 schreef enter het volgende:
Ik heb trouwens nog geen uitnodiging voor een intake, Marieta jij?
Ik zie het alquote:Op maandag 28 mei 2007 00:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik begreep dat zij ondertussen ook een uitnodiging had... staat paar posts/pagina's terug ook.
Kijk leuk nieuws! Hoe komt het dat jij zoveel weet over de vorderingen van het strijkijzer?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:38 schreef Xilantof het volgende:
Voor de fanatiekelingen:
Nacht van dinsdag op woensdag wordt een deel van de kroon naarboven gehezen. Klein deel maar (8 ton).
Elke dinsdag op woensdag nacht voor 6 weken (deze week is nummer 1).
Laatste 3 keer is waarschijnlijk het spectaculairst omdat dat de grootste/zwaarste stukken zijn.
Steeds rond 02.00 uur 's nachts.
Hij is een insiderquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:44 schreef vincerr het volgende:
[..]
Kijk leuk nieuws! Hoe komt het dat jij zoveel weet over de vorderingen van het strijkijzer?
Overloper!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:41 schreef Shardee het volgende:
Ik kreeg net een mailtje..zit nu op de 24e in plaats van 5e verdieping![]()
uitzicht (L)
Tuulk welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:02 schreef Shardee het volgende:
Babblingbrook..je komt me toch wel opzoeken zo hoog?!![]()
Ik heb goede contacten bij de aannemer.quote:
Berging:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:56 schreef Shardee het volgende:
weet je toevallig de afmetingen van de opbergruimte?
en kunnen de ramen op een bepaalde manier open? dan kan ik namelijk uit me raam bungeejumpen![]()
zal wel net als de ronde toren achter de HHS alleen kiep ramen zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Berging:
1,07 x 1.475 m
Wat betreft de ramen weet ik dat ze naar binnen openen, en dan gok ik draai-kiepramen. Of misschien, ivm de hoogte, alleen kiep.
Das voldoende voor zo'n kleine ruimte om aan de ventilatie-eisen te voldoen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
zal wel net als de ronde toren achter de HHS alleen kiep ramen zijn.
Die kunnen een spectaculaire 5 cm open kiepen.
Klopt de wanden zijn behangklaar! Maar weet jij wat voor leidingen er in de wanden zitten? Is toch alleen maar elektra?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das voldoende voor zo'n kleine ruimte om aan de ventilatie-eisen te voldoen.
Vandaag die bijeenkomst gehad. Wel handig. Filmpje over de bouw krijg je te zien en je kan vragen stellen.
Handig om te weten:
- Op de 2 lange muren hangen schilderijrails (omdat je natuurlijk niet mag boren in de wanden) zodat je e.e.a. op kan hangen. Kastjes e.d. kunnen natuurlijk nog steeds niet.
- Ik twijfel over wat de muren nou zijn. Als ik hun verhaal een beetje interpreteer zou ik gokken dat ze behangklaar worden opgeleverd. (voor sauswerk dus eerst ff goed gronden nog). Maar dit weet ik dus niet zeker.
Ook krijg je een plattegrondje mee zodat je kan zien welke studio van jou is. Ik mag niet klagen wat dat betreft.
Voornamelijk elektra inderdaad. Daarom snap ik hun standpunt ook niet (bouwkundig gezien). Praktisch gezien is het natuurlijk logisch dat je niet wilt dat al die jongeren je wanden lek boren.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:20 schreef vincerr het volgende:
[..]
Klopt de wanden zijn behangklaar! Maar weet jij wat voor leidingen er in de wanden zitten? Is toch alleen maar elektra?
Corrigeer ze dan! Daar is altijd een boel speculatie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Leuk!
Maar niet alles wat ze zeggen klopt!
Gefliciteerd enzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:27 schreef enter het volgende:
Ik ben nu officieel bewoner.
Gefelibiert!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:27 schreef enter het volgende:
Ik ben nu officieel bewoner.
Jep, nog 11 anderequote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:22 schreef Nielza86 het volgende:
Ik kom op de 20e verdiepingOok wel lekker uitzicht... maar kijk niet uit op 't strand. Zijn er nog meer mensen die op de 20e zitten?
Nou ja ik vind t wel leuk om even die gezichten te zien. Ik heb al flink zitten netwerkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:26 schreef Shardee het volgende:
ja de intake was niet echt boeiend..maar goed
ook uitzicht op stad+strand
Het is een studio, je slaapt en woont in 1 kamer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar slaap je dan enter
Gaaf zeg. Ik wil de foto wel eens 90 graden meer naar links zien. Dan kan ik mijn appartement gaan zoeken vanuit dat van jou.quote:
Ik ben wel aan het kijken, maar ik weet het nog nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:55 schreef Shardee het volgende:
en weten mensen al hoe ze hun kamer gaan inrichten?
misschien kan ik nog wat inspiratie opdoen
Maak ik wel een keer ok, waar woon jij dan ergens?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:22 schreef XL het volgende:
[..]
Gaaf zeg. Ik wil de foto wel eens 90 graden meer naar links zien. Dan kan ik mijn appartement gaan zoeken vanuit dat van jou.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:58 schreef enter het volgende:
[..]
Maak ik wel een keer ok, waar woon jij dan ergens?
Op die foto lijkt hij nog best ver weg te staan, maar het is verdomde dicht bij.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:27 schreef enter het volgende:
Wow, goed uitzicht op het Strijkijzer!
Ik woon op een hoek, klein vierkant raampje.
ik heb nog niet echt een idee..maar ik weet wel dat ikea mijn grootste vriend wordtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:57 schreef enter het volgende:
jij/jullie?
veel later zou voor mij vervelend zijn ivm vakantie enzo...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:43 schreef Shardee het volgende:
owhh de oplever datum wordt waarschijnlijk 15 augustus ipv 15 juli..dit las ik net op hyves van het strijkijzer
Bummer, maar het is niet anders. Je fotosimulatie was mooi trouwens. Hij ging op bij t inschrijven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:01 schreef vincerr het volgende:
Ik heb vandaag Vestia gebeld over de mogelijke uitloop. Hierbij is door Vestia aangegeven dat er bepaalde werkzaamheden zijn uitgelopen en hierdoor vertraging is ontstaan. Vestia zei dat ze nu als veiligheidsspeling 1 maand aanhouden.
Volgende week krijgen alle toekomstige bewoners een mailtje met meer informatie wat de datum zal worden.
Heb je de ontwerpen gezien bij de intake avond! Ze waren er zelf ook erg blij mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:06 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Bummer, maar het is niet anders. Je fotosimulatie was mooi trouwens. Hij ging op bij t inschrijven.
Ik zie het al, beetje slaperig bezigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:01 schreef vincerr het volgende:
Ik heb vandaag Vestia gebeld over de mogelijke uitloop. Hierbij is door Vestia aangegeven dat er bepaalde werkzaamheden zijn uitgelopen en hierdoor vertraging is ontstaan. Vestia zei dat ze nu als veiligheidsspeling 1 maand aanhouden.
Volgende week krijgen alle toekomstige bewoners een mailtje met meer informatie wat de datum zal worden.
Ik hoop voor je dat t niet tegen gaat vallen voor je. Je bent er zo vreselijk bij betrokken enzoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:02 schreef vincerr het volgende:
[..]
Heb je de ontwerpen gezien bij de intake avond! Ze waren er zelf ook erg blij mee.
Wat moet er gaan tegenvallen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:08 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat t niet tegen gaat vallen voor je. Je bent er zo vreselijk bij betrokken enzo![]()
Weet ik niet, maar dat het toch niet is wat je er van verwachtte. Maar t is wel een goede eigenschap, dat je zo betrokken bent, je kan alleen zo hard op je snuffert gaan als je de enige bent die zo betrokken blijkt te zijn.quote:
Hoe denk je dat het met andere kamers is, als je het over "huiswerk" hebtquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:59 schreef Unhuman het volgende:
Wilde mij ook eerst inschrijven. Het zag er zeer leuk uit maar het leek mij niks om alles in 1 kamer te moeten doen. Slapen, huiswerk en ook nog eens als woonkamer gebruiken. Daar is het veel te klein voor.
Ja, t is vreselijk idd. Stel je voor dat je je eigen keukentje en badkamer hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:59 schreef Unhuman het volgende:
Wilde mij ook eerst inschrijven. Het zag er zeer leuk uit maar het leek mij niks om alles in 1 kamer te moeten doen. Slapen, huiswerk en ook nog eens als woonkamer gebruiken. Daar is het veel te klein voor.
Weet je wat er allemaal nog meer moet gaan gebeuren? En hoe lang denk jij dat de werkzaamheden uit gaan lopen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:02 schreef Xilantof het volgende:
Volgende week gaan de laatste 2 delen van de kroon naar boven.
Als volgende week de laatste 2 delen van de kroon er op zitten kan de torenkraan weg en laatste stukjes gevel dicht gezet worden die nu open zijn t.b.v. de verankering van de torenkraan. Echter hier zit 't werk ook niet in. Het is voornamelijk binnenwerk dat volgens mij nog gedaan moet worden, maar dat loopt gewoon door ondanks dat de kroon nog niet af is. Ik zal eens wat rondvragen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:00 schreef vincerr het volgende:
[..]
Weet je wat er allemaal nog meer moet gaan gebeuren? En hoe lang denk jij dat de werkzaamheden uit gaan lopen?
Hoe gaan ze die kraan eigenlijk afbreken? Ze heben denk ik niet een mobiele kraan die zo hoog is!quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als volgende week de laatste 2 delen van de kroon er op zitten kan de torenkraan weg en laatste stukjes gevel dicht gezet worden die nu open zijn t.b.v. de verankering van de torenkraan. Echter hier zit 't werk ook niet in. Het is voornamelijk binnenwerk dat volgens mij nog gedaan moet worden, maar dat loopt gewoon door ondanks dat de kroon nog niet af is. Ik zal eens wat rondvragen.
Hier las ik ergens 15 aug. En ik gok dat de aannemer dan in elk geval al een tijd klaar zou zijn, met hoe de huidige werkzaamheden liggen. Maar waarschijnlijk wil Vestia daarna nog e.e.a. doen.
Die bestaan wel, zulke mobiele kranen. Maar dat gaat niet lukken op deze lokatie (bovenleidingen van de tram, kleine ruimte dus geen ruimte voor de stempels etc.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:36 schreef vincerr het volgende:
[..]
Hoe gaan ze die kraan eigenlijk afbreken? Ze heben denk ik niet een mobiele kraan die zo hoog is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |