Ik zie het alquote:Op maandag 28 mei 2007 00:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik begreep dat zij ondertussen ook een uitnodiging had... staat paar posts/pagina's terug ook.
Kijk leuk nieuws! Hoe komt het dat jij zoveel weet over de vorderingen van het strijkijzer?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:38 schreef Xilantof het volgende:
Voor de fanatiekelingen:
Nacht van dinsdag op woensdag wordt een deel van de kroon naarboven gehezen. Klein deel maar (8 ton).
Elke dinsdag op woensdag nacht voor 6 weken (deze week is nummer 1).
Laatste 3 keer is waarschijnlijk het spectaculairst omdat dat de grootste/zwaarste stukken zijn.
Steeds rond 02.00 uur 's nachts.
Hij is een insiderquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:44 schreef vincerr het volgende:
[..]
Kijk leuk nieuws! Hoe komt het dat jij zoveel weet over de vorderingen van het strijkijzer?
Overloper!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:41 schreef Shardee het volgende:
Ik kreeg net een mailtje..zit nu op de 24e in plaats van 5e verdieping![]()
uitzicht (L)
Tuulk welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:02 schreef Shardee het volgende:
Babblingbrook..je komt me toch wel opzoeken zo hoog?!![]()
Ik heb goede contacten bij de aannemer.quote:
Berging:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:56 schreef Shardee het volgende:
weet je toevallig de afmetingen van de opbergruimte?
en kunnen de ramen op een bepaalde manier open? dan kan ik namelijk uit me raam bungeejumpen![]()
zal wel net als de ronde toren achter de HHS alleen kiep ramen zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Berging:
1,07 x 1.475 m
Wat betreft de ramen weet ik dat ze naar binnen openen, en dan gok ik draai-kiepramen. Of misschien, ivm de hoogte, alleen kiep.
Das voldoende voor zo'n kleine ruimte om aan de ventilatie-eisen te voldoen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
zal wel net als de ronde toren achter de HHS alleen kiep ramen zijn.
Die kunnen een spectaculaire 5 cm open kiepen.
Klopt de wanden zijn behangklaar! Maar weet jij wat voor leidingen er in de wanden zitten? Is toch alleen maar elektra?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das voldoende voor zo'n kleine ruimte om aan de ventilatie-eisen te voldoen.
Vandaag die bijeenkomst gehad. Wel handig. Filmpje over de bouw krijg je te zien en je kan vragen stellen.
Handig om te weten:
- Op de 2 lange muren hangen schilderijrails (omdat je natuurlijk niet mag boren in de wanden) zodat je e.e.a. op kan hangen. Kastjes e.d. kunnen natuurlijk nog steeds niet.
- Ik twijfel over wat de muren nou zijn. Als ik hun verhaal een beetje interpreteer zou ik gokken dat ze behangklaar worden opgeleverd. (voor sauswerk dus eerst ff goed gronden nog). Maar dit weet ik dus niet zeker.
Ook krijg je een plattegrondje mee zodat je kan zien welke studio van jou is. Ik mag niet klagen wat dat betreft.
Voornamelijk elektra inderdaad. Daarom snap ik hun standpunt ook niet (bouwkundig gezien). Praktisch gezien is het natuurlijk logisch dat je niet wilt dat al die jongeren je wanden lek boren.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:20 schreef vincerr het volgende:
[..]
Klopt de wanden zijn behangklaar! Maar weet jij wat voor leidingen er in de wanden zitten? Is toch alleen maar elektra?
Corrigeer ze dan! Daar is altijd een boel speculatie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Leuk!
Maar niet alles wat ze zeggen klopt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |