Gefliciteerd enzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:27 schreef enter het volgende:
Ik ben nu officieel bewoner.
Gefelibiert!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:27 schreef enter het volgende:
Ik ben nu officieel bewoner.
Jep, nog 11 anderequote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:22 schreef Nielza86 het volgende:
Ik kom op de 20e verdiepingOok wel lekker uitzicht... maar kijk niet uit op 't strand. Zijn er nog meer mensen die op de 20e zitten?
Nou ja ik vind t wel leuk om even die gezichten te zien. Ik heb al flink zitten netwerkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:26 schreef Shardee het volgende:
ja de intake was niet echt boeiend..maar goed
ook uitzicht op stad+strand
Het is een studio, je slaapt en woont in 1 kamer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar slaap je dan enter
Gaaf zeg. Ik wil de foto wel eens 90 graden meer naar links zien. Dan kan ik mijn appartement gaan zoeken vanuit dat van jou.quote:
Ik ben wel aan het kijken, maar ik weet het nog nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:55 schreef Shardee het volgende:
en weten mensen al hoe ze hun kamer gaan inrichten?
misschien kan ik nog wat inspiratie opdoen
Maak ik wel een keer ok, waar woon jij dan ergens?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:22 schreef XL het volgende:
[..]
Gaaf zeg. Ik wil de foto wel eens 90 graden meer naar links zien. Dan kan ik mijn appartement gaan zoeken vanuit dat van jou.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:58 schreef enter het volgende:
[..]
Maak ik wel een keer ok, waar woon jij dan ergens?
Op die foto lijkt hij nog best ver weg te staan, maar het is verdomde dicht bij.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:27 schreef enter het volgende:
Wow, goed uitzicht op het Strijkijzer!
Ik woon op een hoek, klein vierkant raampje.
ik heb nog niet echt een idee..maar ik weet wel dat ikea mijn grootste vriend wordtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:57 schreef enter het volgende:
jij/jullie?
veel later zou voor mij vervelend zijn ivm vakantie enzo...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:43 schreef Shardee het volgende:
owhh de oplever datum wordt waarschijnlijk 15 augustus ipv 15 juli..dit las ik net op hyves van het strijkijzer
Bummer, maar het is niet anders. Je fotosimulatie was mooi trouwens. Hij ging op bij t inschrijven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:01 schreef vincerr het volgende:
Ik heb vandaag Vestia gebeld over de mogelijke uitloop. Hierbij is door Vestia aangegeven dat er bepaalde werkzaamheden zijn uitgelopen en hierdoor vertraging is ontstaan. Vestia zei dat ze nu als veiligheidsspeling 1 maand aanhouden.
Volgende week krijgen alle toekomstige bewoners een mailtje met meer informatie wat de datum zal worden.
Heb je de ontwerpen gezien bij de intake avond! Ze waren er zelf ook erg blij mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:06 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Bummer, maar het is niet anders. Je fotosimulatie was mooi trouwens. Hij ging op bij t inschrijven.
Ik zie het al, beetje slaperig bezigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:01 schreef vincerr het volgende:
Ik heb vandaag Vestia gebeld over de mogelijke uitloop. Hierbij is door Vestia aangegeven dat er bepaalde werkzaamheden zijn uitgelopen en hierdoor vertraging is ontstaan. Vestia zei dat ze nu als veiligheidsspeling 1 maand aanhouden.
Volgende week krijgen alle toekomstige bewoners een mailtje met meer informatie wat de datum zal worden.
Ik hoop voor je dat t niet tegen gaat vallen voor je. Je bent er zo vreselijk bij betrokken enzoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:02 schreef vincerr het volgende:
[..]
Heb je de ontwerpen gezien bij de intake avond! Ze waren er zelf ook erg blij mee.
Wat moet er gaan tegenvallen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:08 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat t niet tegen gaat vallen voor je. Je bent er zo vreselijk bij betrokken enzo![]()
Weet ik niet, maar dat het toch niet is wat je er van verwachtte. Maar t is wel een goede eigenschap, dat je zo betrokken bent, je kan alleen zo hard op je snuffert gaan als je de enige bent die zo betrokken blijkt te zijn.quote:
Hoe denk je dat het met andere kamers is, als je het over "huiswerk" hebtquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:59 schreef Unhuman het volgende:
Wilde mij ook eerst inschrijven. Het zag er zeer leuk uit maar het leek mij niks om alles in 1 kamer te moeten doen. Slapen, huiswerk en ook nog eens als woonkamer gebruiken. Daar is het veel te klein voor.
Ja, t is vreselijk idd. Stel je voor dat je je eigen keukentje en badkamer hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:59 schreef Unhuman het volgende:
Wilde mij ook eerst inschrijven. Het zag er zeer leuk uit maar het leek mij niks om alles in 1 kamer te moeten doen. Slapen, huiswerk en ook nog eens als woonkamer gebruiken. Daar is het veel te klein voor.
Weet je wat er allemaal nog meer moet gaan gebeuren? En hoe lang denk jij dat de werkzaamheden uit gaan lopen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:02 schreef Xilantof het volgende:
Volgende week gaan de laatste 2 delen van de kroon naar boven.
Als volgende week de laatste 2 delen van de kroon er op zitten kan de torenkraan weg en laatste stukjes gevel dicht gezet worden die nu open zijn t.b.v. de verankering van de torenkraan. Echter hier zit 't werk ook niet in. Het is voornamelijk binnenwerk dat volgens mij nog gedaan moet worden, maar dat loopt gewoon door ondanks dat de kroon nog niet af is. Ik zal eens wat rondvragen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:00 schreef vincerr het volgende:
[..]
Weet je wat er allemaal nog meer moet gaan gebeuren? En hoe lang denk jij dat de werkzaamheden uit gaan lopen?
Hoe gaan ze die kraan eigenlijk afbreken? Ze heben denk ik niet een mobiele kraan die zo hoog is!quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als volgende week de laatste 2 delen van de kroon er op zitten kan de torenkraan weg en laatste stukjes gevel dicht gezet worden die nu open zijn t.b.v. de verankering van de torenkraan. Echter hier zit 't werk ook niet in. Het is voornamelijk binnenwerk dat volgens mij nog gedaan moet worden, maar dat loopt gewoon door ondanks dat de kroon nog niet af is. Ik zal eens wat rondvragen.
Hier las ik ergens 15 aug. En ik gok dat de aannemer dan in elk geval al een tijd klaar zou zijn, met hoe de huidige werkzaamheden liggen. Maar waarschijnlijk wil Vestia daarna nog e.e.a. doen.
Die bestaan wel, zulke mobiele kranen. Maar dat gaat niet lukken op deze lokatie (bovenleidingen van de tram, kleine ruimte dus geen ruimte voor de stempels etc.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:36 schreef vincerr het volgende:
[..]
Hoe gaan ze die kraan eigenlijk afbreken? Ze heben denk ik niet een mobiele kraan die zo hoog is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |