Gefliciteerd enzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:27 schreef enter het volgende:
Ik ben nu officieel bewoner.
Gefelibiert!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:27 schreef enter het volgende:
Ik ben nu officieel bewoner.
Jep, nog 11 anderequote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:22 schreef Nielza86 het volgende:
Ik kom op de 20e verdiepingOok wel lekker uitzicht... maar kijk niet uit op 't strand. Zijn er nog meer mensen die op de 20e zitten?
Nou ja ik vind t wel leuk om even die gezichten te zien. Ik heb al flink zitten netwerkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:26 schreef Shardee het volgende:
ja de intake was niet echt boeiend..maar goed
ook uitzicht op stad+strand
Het is een studio, je slaapt en woont in 1 kamer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar slaap je dan enter
Gaaf zeg. Ik wil de foto wel eens 90 graden meer naar links zien. Dan kan ik mijn appartement gaan zoeken vanuit dat van jou.quote:
Ik ben wel aan het kijken, maar ik weet het nog nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:55 schreef Shardee het volgende:
en weten mensen al hoe ze hun kamer gaan inrichten?
misschien kan ik nog wat inspiratie opdoen
Maak ik wel een keer ok, waar woon jij dan ergens?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:22 schreef XL het volgende:
[..]
Gaaf zeg. Ik wil de foto wel eens 90 graden meer naar links zien. Dan kan ik mijn appartement gaan zoeken vanuit dat van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |