vet manquote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef vincerr het volgende:
[[url= http://xs.to/xs.php?h=xs215&d=07211&f=Strijkijzer9.jpg ]afbeelding[/url]]
De bank zoals die nu ingetekend is is een slaapbank. In het echt is het alleen een beige kleur....quote:Op maandag 21 mei 2007 22:50 schreef Shardee het volgende:
Owh koel! maar welk donker al dat zwart..
en ik neem aan dat je bank dan een slaapbank wordt??
ik heb niet zo goeie ervaring met slaapbanken dus denk dat ik er gewoon een 1 persoon bed in gooi en deze dan afscherm..dan wordt t 'woongedeelte' wat kleiner..maar slaap ik wel lekkerder!![]()
Ik weet dat je in de struyck ook niet mag boren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:14 schreef vincerr het volgende:
Hoe moet je dan een kastje ophangen als je niet mag boren? Je huurt een studio en mag niks ophangen dat lijkt me een beetje vreemd! En wat is het verschil tussen een spijker en boren? Komt in principe op hetzelfde neer toch!
Mijn zusje ookquote:Op maandag 21 mei 2007 23:07 schreef vincerr het volgende:
[..]
Ik ben op de 9de verdieping ingedeeld op dit moment!![]()
Ik ken het mailtje al uit mijn hoofd maar vind het gewoon een onzin regel! Als je de juiste materialen hebt dan kan je die leidingen zo vinden... Dus tja. Nou ik zie het wel!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:27 schreef BabblingBrook het volgende:
Lees het mailtje nog maar eens door :-)
bovenkant vloer is 82680 mm om precies te zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:02 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Zo'n 85 meter hoog denk ik=heel hoog.
En dat heb je berekend aan de hand van je schaalmodel van Lego?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
bovenkant vloer is 82680 mm om precies te zijn.
jep..quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:20 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
En dat heb je berekend aan de hand van je schaalmodel van Lego?
Moest jij niet rennen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
jep..
't werkelijke niveau kan ong 30mm hoger liggen als je op straat staat omdat P=0 (nul) vaak 30mm + maaiveld is.
Ja heb een mailtje gehad. Volgende week ben ik uitgenodigd. Eerst video kijken en dan huurcontract tekenen. Zal ongeveer een uurtje duren!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:45 schreef BabblingBrook het volgende:
Nog meer mensen mail gehad voor de intake? Xilantof wel hoorde ik, maar ik nog niet.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:14 schreef Shardee het volgende:
ik ook nog niet...babblingbrook we zitten allebei op de 5e verdieping dus dan zullen wij t wel te gelijk krijgen
ben benieuwd
Boven de 650.. why?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:17 schreef vincerr het volgende:
Op welk nummer kom je dan wel niet te wonen als je op de 28ste etage komt te wonen enter?
Nee, sommige wel hé...?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:31 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik snap ook niet zo goed waarom dat relevant zou zijn. Wel grappig dat er zoveel verschillende postcodes in een gebouw zitten! Heb jij al iets gehoord enter?
ik heb t ingesteld dus je kan me PM'enquote:Me 2. Als je nu ff je prive berichtjes mogelijk maakt, dan PM ik je mn mailadres!
You've got mail!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:04 schreef Shardee het volgende:
[..]
ik heb t ingesteld dus je kan me PM'en![]()
Twee keer de helftquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat kost zo'n woning eigenlijk???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |