vet manquote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef vincerr het volgende:
[[url= http://xs.to/xs.php?h=xs215&d=07211&f=Strijkijzer9.jpg ]afbeelding[/url]]
De bank zoals die nu ingetekend is is een slaapbank. In het echt is het alleen een beige kleur....quote:Op maandag 21 mei 2007 22:50 schreef Shardee het volgende:
Owh koel! maar welk donker al dat zwart..
en ik neem aan dat je bank dan een slaapbank wordt??
ik heb niet zo goeie ervaring met slaapbanken dus denk dat ik er gewoon een 1 persoon bed in gooi en deze dan afscherm..dan wordt t 'woongedeelte' wat kleiner..maar slaap ik wel lekkerder!![]()
Ik weet dat je in de struyck ook niet mag boren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:14 schreef vincerr het volgende:
Hoe moet je dan een kastje ophangen als je niet mag boren? Je huurt een studio en mag niks ophangen dat lijkt me een beetje vreemd! En wat is het verschil tussen een spijker en boren? Komt in principe op hetzelfde neer toch!
Mijn zusje ookquote:Op maandag 21 mei 2007 23:07 schreef vincerr het volgende:
[..]
Ik ben op de 9de verdieping ingedeeld op dit moment!![]()
Ik ken het mailtje al uit mijn hoofd maar vind het gewoon een onzin regel! Als je de juiste materialen hebt dan kan je die leidingen zo vinden... Dus tja. Nou ik zie het wel!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:27 schreef BabblingBrook het volgende:
Lees het mailtje nog maar eens door :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |