In de toplevels zitten 51 2/3 kamerappartementen, die zijn veeeel duurder. De 300 studio's zijn allemaal even groot.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kosten alle woningen 278 kale huur? Wat zou toplevel kosten??? En zijn er ook verschillen in grootte?
Lekker zeg zo groot wonen voor die prijs! Waarom ga je niet iets kopen? Ik zag nog een 6 kamerwoning in den haag voor 129.000quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hmmm oke, wij zijn op zoek naar een woning met huurprijs tot 600 euro maar voor 600 moet het wel wat zijn natuurlijk, zitten nu voor 320 in een 6 kamerwoning en worden als het doorgaat binnenkort uitgekocht
Door een akkefietje een iets té negatieve BKR-noteringquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:02 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Lekker zeg zo groot wonen voor die prijs! Waarom ga je niet iets kopen? Ik zag nog een 6 kamerwoning in den haag voor 129.000
Oei, dat is nooit fijn... Nou ja succes met t zoeken van een leuk huurhuisje. Zo luxe als dat je t nu hebt zal je t niet zo snel meer hebben dan denk ik. 6 kamer, jeetje!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Door een akkefietje een iets té negatieve BKR-notering![]()
ik woon nu in zoetermeer en zit in rdam op school.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:53 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik moet van Rotterdam komen en jij Shardee?
Wat moet ik weten over de indeling?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:37 schreef enter het volgende:
Misschien weet Vincer meer over de indeling?
Dit had ik te horen gekregen via het info e-mail adres!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:44 schreef Shardee het volgende:
ja vincerr je had t op hyves over dat je in een hoekwoning zit, hoe weet je dat??
en ik wil zo graag hoger wonen!! [dan kan ik uit mijn raam bungiejumpen]
Nee maar er staat wel bij dat je bij eventuele vragen kan mailen! Goed lezen mensenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:26 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik kreeg alleen te horen wat mn adres was en dat ik op de 5e etage zit, meer niet.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:21 schreef Shardee het volgende:
dus toen dacht jij..goh laat ik eens vragen of ik 2 ramen heb ??![]()
Je hebt ruimte binnen het gebouw om je fiets te plaatsenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Bij HS.. hoop dat je een goed fietsslot hebt.
Zoeist ja! Had nog wat andere vragen en dacht kan wel een vragen waar ik precies zit op de verdieping! Dus.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:21 schreef Shardee het volgende:
dus toen dacht jij..goh laat ik eens vragen of ik 2 ramen heb ??![]()
Laat eens zien dan die foto's!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:03 schreef enter het volgende:
[..]
haha
Vincer en ik komen op dezelfde verdieping, ik heb gister foto's gemaakt van de buitenkant.
Ik begreep dat zij ondertussen ook een uitnodiging had... staat paar posts/pagina's terug ook.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:11 schreef enter het volgende:
Ik heb trouwens nog geen uitnodiging voor een intake, Marieta jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |