Denk het wel !quote:Op woensdag 11 april 2007 11:05 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zou dat grasveld niet vol schijt liggen van die honden![]()
Een bruin propje?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Denk het wel !
Ik dacht net gezien te hebben, dat er een drol onder de eetkamertafel lag, het zal wel een propje geweest zijn.
Moet die Lieke dat niet opruimen, in plaats van de hele tijd om Huub heen te hangenquote:
Lieke mag naar huis, voor altijd!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:11 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Moet die Lieke dat niet opruimen, in plaats van de hele tijd om Huub heen te hangen![]()
Precies mijn idee.quote:
Ik begrijp er geen ruk van. Zoals gisteren dat Huub Amanda kon zoenen, neeeeee dat moet hij eerst even aan Lieke vragen....quote:
dan heb je heel wat gemistquote:Op woensdag 11 april 2007 11:18 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Begrijp ik goed dat Cora op bezoek is geweest..heb ik weer gemist.
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:20 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
dan heb je heel wat gemist
jaap heeft cora helemaal afgelebbert![]()
Hebben ze sex gehad?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:20 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
dan heb je heel wat gemist
jaap heeft cora helemaal afgelebbert![]()
Nou en hoe, die jaap is een wilde.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:21 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Hebben ze sex gehad?Dan ben ik blij dat ik het niet gezien heb
![]()
had ik ook echt niet achter hem gezocht toen ik dat zag...Jaap is HOT!!!quote:
Ja idd, hij liet zich van een hele andere kant zien.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:21 schreef blomst het volgende:
Nou en hoe, die jaap is een wilde.
Bij aankomst zei Cora tegen Jaap:" Wat vreemd dat ik je nu in het echt zie", of iets van die strekking.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:18 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
en alles boven de dekens hequote:Op woensdag 11 april 2007 11:23 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja idd, hij liet zich van een hele andere kant zien.
Inderdaad, je hebt een spetterende Liefdes-avond gemist!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:18 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ze hebben elkaar dus voor het eerst in het echt gezien, en mevrouw wil gelijk trouwen met fatso, die spoort dus voor geen meter.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Bij aankomst zei Cora tegen Jaap:" Wat vreemd dat ik je nu in het echt zie", of iets van die strekking.
Ze hebben het hele uur over speltactieken gesproken en kusten elkaar bij het afscheid zoals iedereen daar door iedereen gekust wordt.
sommigen mensen denken daar echt heel anders over Cora de vriendin van Jaap.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt een spetterende Liefdes-avond gemist!![]()
Aan het eind gaven ze elkaar zelfs zoenen op de wang, plús (ik durf het haast niet op te schrijven) eentje op de mond. Heel kort hoor, dat wel. Veel stelde het niet voor, moet ik toegeven. Nogal plichtmatig eigenlijk. Het was ongeveer net zo geil als een volle asbak waar bier in gemorst is.
Om eerlijk te zijn, heeft niemand Cora op ook maar iéts van romantische gevoelens voor Jaap kunnen betrappen. Wat uiteraard niet verwonderlijk is. Het zou vreemd zijn, als iemand die wèl had. Het is alleen een beetje pijnlijk voor Jaap, die het toneelstukje maar blijft volhouden.![]()
Of.... is het allemaal doorgestoken kaart?
Tuurlijk is het doorgestoken kaart, ik kan me niet voorstellen dat er iemand verliefd kan worden op Jaap, niet alleen omdat ie dik is, maar gewoon omdat ie een persoonlijkheid van een garnaal heeftquote:Op woensdag 11 april 2007 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt een spetterende Liefdes-avond gemist!![]()
Aan het eind gaven ze elkaar zelfs zoenen op de wang, plús (ik durf het haast niet op te schrijven) eentje op de mond. Heel kort hoor, dat wel. Veel stelde het niet voor, moet ik toegeven. Nogal plichtmatig eigenlijk. Het was ongeveer net zo geil als een volle asbak waar bier in gemorst is.
Om eerlijk te zijn, heeft niemand Cora op ook maar iéts van romantische gevoelens voor Jaap kunnen betrappen. Wat uiteraard niet verwonderlijk is. Het zou vreemd zijn, als iemand die wèl had. Het is alleen een beetje pijnlijk voor Jaap, die het toneelstukje maar blijft volhouden.![]()
Of.... is het allemaal doorgestoken kaart?
Letterlijke tekst van CORA: '' Zo raar om je in het echt te zien''.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Bij aankomst zei Cora tegen Jaap:" Wat vreemd dat ik je nu in het echt zie", of iets van die strekking.
Ze hebben het hele uur over speltactieken gesproken en kusten elkaar bij het afscheid zoals iedereen daar door iedereen gekust wordt.
Zulke figuren heb je ook van het vrouwelijk geslacht hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 11:29 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Tuurlijk is het doorgestoken kaart, ik kan me niet voorstellen dat er iemand verliefd kan worden op Jaap, niet alleen omdat ie dik is, maar gewoon omdat ie een persoonlijkheid van een garnaal heeft![]()
Ja, da's waarquote:Op woensdag 11 april 2007 11:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Zulke figuren heb je ook van het vrouwelijk geslacht hoor. Op ieder potje..
Of een Jaap onder de douchequote:Op woensdag 11 april 2007 11:33 schreef Liess het volgende:
Kunnen de streams aub ergens anders op... ik zie nog liever Huub als puppy.
Mooi laat ze het maar lezen, dan dumpt ze hem misschien eindelijk zijn we van dat gedrocht ook weer af.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:41 schreef Liess het volgende:
"Ik heb zin om Lieke uit elkaar te trekken zondag" aldus Huub.....
En het zou wel mooi zijn als haar vader het heeft gezien.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:44 schreef petraa het volgende:
Mooi laat ze het maar lezen, dan dumpt ze hem misschien eindelijk zijn we van dat gedrocht ook weer af.
omdat?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:39 schreef petraa het volgende:
Heeft Nicolaas een sanctie aan zijn broek ??
Alsof een dikke saaie vrouw dan ook automatisch op haar mannelijke evenknie zou vallen. Tuurlijk niet, die sopt ook gewoon op een stoer sportschooltype of op een spannende Nicolaas.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Zulke figuren heb je ook van het vrouwelijk geslacht hoor. Op ieder potje..
Zou wel moeten natuurlijk, maar ik denk eerder dat de 'drank vanaf 16.00 uur' weer wordt ingetrokken.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:39 schreef petraa het volgende:
Heeft Nicolaas een sanctie aan zijn broek ??
Hij heef dat ook al een paar keer tegen haar gezegd maar dan lacht ze wat. Het duurt nog wel even vrees ik, eer we van dat kind af zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Mooi laat ze het maar lezen, dan dumpt ze hem misschien eindelijk zijn we van dat gedrocht ook weer af.
Ik snap er ondertussen echt helemaal niks meer van ....quote:Op woensdag 11 april 2007 11:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Denk echt dat die 2 elkaar alleen maar via een webcam gezien hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Letterlijke tekst van CORA: '' Zo raar om je in het echt te zien''.
Ik zie niet in op welke manier het Huub zwakker maakt. Ik vind het ook een vaag kind, maar invloed vind ik haar niet hebben op Huub.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:48 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik snap er ondertussen echt helemaal niks meer van ....
Iedereen komt met opdrachten (stoken, ruzies etc) het huis in en dan heeft notabene Huub het (klaarblijkelijk) niet door dat hij gemanipuleerd wordt door Lieke en DGK. Zijn spel(inzicht) is minder geworden en is zwakker geworden dan hij zelf voor mogelijk heeft gehouden.
Op zich is het niet verkeerd als hij weer even de underdog wordt of is, maar dit gaat echt mijn pet te boven.
Past dat ???quote:Op woensdag 11 april 2007 11:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Denk echt dat die 2 elkaar alleen maar via een webcam gezien hebben![]()
Daar heb je gelijk in. Maar meestal scoren ze niet bij een sportschooltype of nicolaas en blijft er niet veel anders over dan een figuur als Jaap.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef Gert het volgende:
Alsof een dikke saaie vrouw dan ook automatisch op haar mannelijke evenknie zou vallen. Tuurlijk niet, die sopt ook gewoon op een stoer sportschooltype of op een spannende Nicolaas.
Je ziet zat dikke vrouwen met mooie gespierde kerels lopen hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:51 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar meestal scoren ze niet bij een sportschooltype of nicolaas en zijn blijft er niet veel anders over dan een figuur als Jaap.
Ze hebben elkaar toch ontmoet in het bungalowpark van Cora haar ouders?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Gisteravond was wel een hele directe ... Na het "gesprek" met Amanda in de gameroom zei Huub gelijk: "Verder ga ik nog niet, want ik moet het eerst met Lieke bespreken". Als hij zijn acties in het huis oftewel het spel stopzet voor Lieke vind ik dat echt een zwaktebod.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik zie niet in op welke manier het Huub zwakker maakt. Ik vind het ook een vaag kind, maar invloed vind ik haar niet hebben op Huub.
Huub zakt in en als dit zo blijft dan gaat hij het niet redden. Het is wel zo dat hij genoeg signalen heeft gekregen, en van mij mag hij ook in de poll flink gaan zakken. Al ben ik bang dat hij het dan de schuld geeft aan het pesten van Jaap.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:48 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik snap er ondertussen echt helemaal niks meer van ....
Iedereen komt met opdrachten (stoken, ruzies etc) het huis in en dan heeft notabene Huub het (klaarblijkelijk) niet door dat hij gemanipuleerd wordt door Lieke en DGK. Zijn spel(inzicht) is minder geworden en is zwakker geworden dan hij zelf voor mogelijk heeft gehouden.
Op zich is het niet verkeerd als hij weer even de underdog wordt of is, maar dit gaat echt mijn pet te boven.
Moeder en zoon jaquote:Op woensdag 11 april 2007 11:52 schreef petraa het volgende:
Je ziet zat dikke vrouwen met mooie gespierde kerels lopen hoor.![]()
'liefde' is blind en trouwen is een eye-opener...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:48 schreef Dark het volgende:
[..]
een flinke nachtmerriequote:Op woensdag 11 april 2007 11:53 schreef petraa het volgende:
Oh daar heb je dreams of beauty weer. of weet ik veel hoe ze heten. In ieder geval zou het mijn droom niet zijn om me door hun te laten behandelen.
Yak, ik krijg er ineens hele nare visioenen vanquote:Op woensdag 11 april 2007 11:48 schreef Dark het volgende:
[..]
He jassus, ik word ineens een beetje misselijkquote:Op woensdag 11 april 2007 11:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Yak, ik krijg er ineens hele nare visioenen van![]()
Jaap vind de zonnebank al pijnlijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:56 schreef Dark het volgende:
HHHHHHHAAAaa, Jaap gaat 4 uur lang geharst worden.
Dame:" de eerste keer is het wel wat gevoelig".![]()
En Jaap heeft een heeeeele lage pijngrens, dat wordt lachuh![]()
Voor mij hoeft hij niet te zakken in de PP, maar zou niet weten hoe en welke signalen er nog meer afgegeven moeten gaan worden voordat hij het inziet.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:52 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub zakt in en als dit zo blijft dan gaat hij het niet redden. Het is wel zo dat hij genoeg signalen heeft gekregen, en van mij mag hij ook in de poll flink gaan zakken. Al ben ik bang dat hij het dan de schuld geeft aan het pesten van Jaap.
Lieke legt ook alleen maar beperkingen op ,voor er uberhaubt sprake is van een relatie, ja waar begin je dan aan???
Hij komt daar heus wel achter, het is een groot deel tv maken als je het mij vraagt en als het hem van het spel afhoudt dan zal hij het vanzelf afzwakken. Laat hem maar even 'rust nemen' en de rest het spel laten maken. Hoezo is alleen Huub verantwoordelijk van het spel??quote:Op woensdag 11 april 2007 11:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Voor mij hoeft hij niet te zakken in de PP, maar zou niet weten hoe en welke signalen er nog meer afgegeven moeten gaan worden voordat hij het inziet.
Als het spelletje wel bij hem bekend is weet hij het goed te verbloemen ...
Daar ben ik het helemaal mee eens ...quote:Op woensdag 11 april 2007 12:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij komt daar heus wel achter, het is een groot deel tv maken als je het mij vraagt en als het hem van het spel afhoudt dan zal hij het vanzelf afzwakken. Laat hem maar even 'rust nemen' en de rest het spel laten maken. Hoezo is alleen Huub verantwoordelijk van het spel??
Neequote:Op woensdag 11 april 2007 12:04 schreef bunnyma het volgende:
Vraagje: Mogen de mensen die immuniteit hebben ( Nicolaas en Huub) wel meestemmen wie er op de ontslagstoel moet gaan zitten?
jullie schijnen het allemaal niet echt goed te snappen, maar ik wil het nog wel een keer uitleggen:quote:Op woensdag 11 april 2007 11:56 schreef getl0st het volgende:
* ik kijk momenteel geen streams *
Is nicolaas aan de alcohol? Zo ja, is hier al wat van gezegd?
Nee dus jaap zal nooit op de stoel komen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:04 schreef bunnyma het volgende:
Ik blijf het toch een domme zet vinden van Nicolaas om de immuniteit niet aan Brian te geven.
Natasja had Jaap er zo uitgestemd: Ten eerste plant Jaap zijn bruiloft in DGK terwijl zij daar had willen trouwen.
Ten tweede: Nog maar 1 week of zo en Jaap is meer afgevallen in DGK dan zij..... dus zij haat hem.
Ook Amanda zou hem er zo uitstemmen.....zij wil DE dekking ( zowel figuurlijk als letterlijk) zijn van Brian en gaf zelf al aan dat Brian mensen los moet laten.
Ik begrijp dus echt Nicolaas niet.![]()
Vraagje: Mogen de mensen die immuniteit hebben ( Nicolaas en Huub) wel meestemmen wie er op de ontslagstoel moet gaan zitten?
Daar moeten ze (Huub, Eric en Syl) dus heel hard hun best voor doen. Eerst proberen om te laten blijken dat Eric of Syl niet gaat lukken, dan wijzen op het feit dat er echt iemand uitmoet (van Nicolaas o.a.) en dan dus de bal richting Brian spelen met de zekerheid dat Nicolaas de dekking zal zijn voor Brian.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee dus jaap zal nooit op de stoel komen.
Moeten ze toch eerst Japio op de stoel zien te krijgen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daar moeten ze (Huub, Eric en Syl) dus heel hard hun best voor doen. Eerst proberen om te laten blijken dat Eric of Syl niet gaat lukken, dan wijzen op het feit dat er echt iemand uitmoet (van Nicolaas o.a.) en dan dus de bal richting Brian spelen met de zekerheid dat Nicolaas de dekking zal zijn voor Brian.
Nicolaas heeft nu wel het vertrouwen van Brian en Natasja, dus hij kan ze flink gaan bewerken.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moeten ze toch eerst Japio op de stoel zien te krijgen.
En Eric zal meer stemmen voor die stoel krijgen.
Brian is toch 14april jarig.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:11 schreef blomst het volgende:
Het kan nog bekend worden dat Jaap, Natasia en Brian laat vallen qua dekking e.d.
Jaap komt alleen maar op de stoel als hij de enige is waar een ontslagronde voor wordt aangevraagd!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee dus jaap zal nooit op de stoel komen.
preciesquote:Op woensdag 11 april 2007 12:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap komt alleen maar op de stoel als hij de enige is waar een ontslagronde voor wordt aangevraagd!
Op het moment dat er voor meerdere mensen een ontslagronde ligt = Jaap "home free".
Als er goed gespeeld wordt niet ... maar das inderdaad afhankelijk van het bezoek van zaterdagquote:Op woensdag 11 april 2007 12:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap komt alleen maar op de stoel als hij de enige is waar een ontslagronde voor wordt aangevraagd!
Op het moment dat er voor meerdere mensen een ontslagronde ligt = Jaap "home free".
Ja, maar ze moeten er dus van overtuigd zijn dat Eric of Syl niet gaat lukken en aanvragen geen zin heeft. En dan zal het tussen Amanda of Jaap gaan wie op de stoel komt.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Ja ik wil hem ff zien krijsen als een speenvarkenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:14 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Waar is Jaap nou dan? Wordt het bontje eindelijk van zijn rug geharst?![]()
Het is wel riskant, want ik wil zo wel even wat gaan eten.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik wil hem ff zien krijsen als een speenvarken[afbeelding]
Probleem is alleen dat een aantal plannen al zijn ingezet en dus ook het bezoek voor Brian nog komt. En we weten allemaal dat het bezoek van Brian zich heel goed houdt aan de regel van het niet doorgeven van spelinformatie ... Net zoals Cora ongeveer.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, maar ze moeten er dus van overtuigd zijn dat Eric of Syl niet gaat lukken en aanvragen geen zin heeft. En dan zal het tussen Amanda of Jaap gaan wie op de stoel komt.
Ja maar Jaap heeft gisteren duidelijk tegen Cora gezegd, dat hij Brian en Natasia zou laten vallen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat een aantal plannen al zijn ingezet en dus ook het bezoek voor Brian nog op bezoek komt. En we weten allemaal dat het bezoek van Brian zich heel goed houdt aan de regel van het niet doorgeven van spelinformatie ... Net zoals Cora ongeveer.
Het bezoek mag nu wel informatie doorgeven hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat een aantal plannen al zijn ingezet en dus ook het bezoek voor Brian nog komt. En we weten allemaal dat het bezoek van Brian zich heel goed houdt aan de regel van het niet doorgeven van spelinformatie ... Net zoals Cora ongeveer.
Klopt dat was een hele mooie ...quote:Op woensdag 11 april 2007 12:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar Jaap heeft gisteren duidelijk tegen Cora gezegd, dat hij Brian en Natasia zou laten vallen.
Ik vond het iig romantischer dan de trouwerij van Maxima en Alexander.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:21 schreef rooie3 het volgende:
Wat me opvalt is dat Talpa niks geen berichtje heeft over het bezoek van Cora.
Was toch een romantisch bezoek.
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:21 schreef rooie3 het volgende:
Wat me opvalt is dat Talpa niks geen berichtje heeft over het bezoek van Cora.
Was toch een romantisch bezoek.
Maakt volgens mij niet uit.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als er goed gespeeld wordt niet ... maar das inderdaad afhankelijk van het bezoek van zaterdag
Er moet dus heel hard en goed gespeeld gaan worden door iedereen ....quote:Op woensdag 11 april 2007 12:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Maakt volgens mij niet uit.
Als er ontslag wordt aangevraagd voor Eric en Jaap - zit Eric op de stoel, met meerderheid van stemmen, resultaat - niets.
Als er ontslag wordt aangevraagd voor Brian en Jaap, gebeurt hetzelfde, en ga zo maar door.
Als er ontslag wordt aangevraagd voor Syl en Eric, gebeurt er niets!
Je kan elke combinatie bedenken, zelfs met 3 of 4 personen, maar dan gebeurt er niets!
Het kan alleen werken als Jaap de enige is voor wie ontslag wordt aangevraagd.
Shit en ik wil hem zien krijsen en ik moet over half uur weg.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef Dark het volgende:
Shit, Jaap zit nog in de keuken, met kostuum aan!
Dat harsen is nog niet begonnen.
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:24 schreef Copycat het volgende:
Die kookwedstrijd, is die in het huis?
Nico vroeg laatst aan Huub wat hij van Lieke wilde.... toen keek tie hem aan en zei : "wat denk je?" dus wie weet zijn we na zondag van der afquote:Op woensdag 11 april 2007 11:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Voor mij hoeft hij niet te zakken in de PP, maar zou niet weten hoe en welke signalen er nog meer afgegeven moeten gaan worden voordat hij het inziet.
Als het spelletje wel bij hem bekend is weet hij het goed te verbloemen ...
Laten we het hopenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Nico vroeg laatst aan Huub wat hij van Lieke wilde.... toen keek tie hem aan en zei : "wat denk je?" dus wie weet zijn we na zondag van der af![]()
Hoop hoopquote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Nico vroeg laatst aan Huub wat hij van Lieke wilde.... toen keek tie hem aan en zei : "wat denk je?" dus wie weet zijn we na zondag van der af![]()
"Dit is de reden dat je niet gaat winnen Amanda"quote:Op woensdag 11 april 2007 12:34 schreef Dark het volgende:
Brian wijst Aman even terecht, ze snijdt de komkommer met plastic en al. Hij gaat haar nu scherp maken, want ze doet alles fout!
Brian commandeert haar nu even naar de vaatwasser en naar de koelkast.
Aman kan er niet tegen dat er zo op haar vingers gekeken wordt.
En het zou heel erg zijn als dat vliegtuig neerstort.....quote:Op woensdag 11 april 2007 12:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Dertien is Brian's geluksgetal .. da's mooi want aanstaande vrijdag heeft hij weer vliegles ...
Dat is wat netter dan pimp hequote:Op woensdag 11 april 2007 12:43 schreef Liess het volgende:
Brian noemt zichzelf Amanda haar vriend??
Héél fijn !!!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:45 schreef Liess het volgende:
[..]
En het zou heel erg zijn als dat vliegtuig neerstort.....
Ik ookquote:Op woensdag 11 april 2007 12:48 schreef petraa het volgende:
Jaap is stikzenuwachtig.
Ik hoop het met je!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap is bloednerveus .... en ik hoop zó dat het hardstikke zeer doet !!!
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap is bloednerveus .... en ik hoop zó dat het hardstikke zeer doet !!!
wat jij zegtquote:Op woensdag 11 april 2007 12:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
Die dame in het wit mag mij ook wel eens harsen
tip voor Cora mss!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef petraa het volgende:
Jaap moest ff z'n pielemuis goed leggen, door de massage krijgt hij een harde.
Niks.......quote:Op woensdag 11 april 2007 12:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het strookje gaat er nu op .... ....en ..........
Niksquote:Op woensdag 11 april 2007 12:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het strookje gaat er nu op .... ....en ..........
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Laat die dikke gillen als een zwijn![]()
4 uur lang! dat moet voor jaap het hoogtepunt zijn van het jaar...quote:Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef petraa het volgende:
Jaap moest ff z'n pielemuis goed leggen, door de massage krijgt hij een harde.
Ze moeten zijn borst ook doenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:56 schreef 2live het volgende:
wacht maar tot ze zijn rug gaat doen![]()
of doet dat ook niet pijn?![]()
ik weet het niet ... ooit eens een bikinihars gehad maar ben halverwege opgestapt. Als ik zo'n ouderwetse pot hars zie staan begin ik al te piepen ....quote:Op woensdag 11 april 2007 12:56 schreef 2live het volgende:
wacht maar tot ze zijn rug gaat doen![]()
of doet dat ook niet pijn?![]()
mieperd!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ik weet het niet ... ooit eens een bikinihars gehad maar ben halverwege opgestapt. Als ik zo'n ouderwetse pot hars zie staan begin ik al te piepen ....
Hahaha, er gebeurd daar verder ook geen reetquote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef r3gi3boy het volgende:
binnen een mum van tijd is het kapsalon verandert in een kippenhok, waar jaap als 'freakshow' op de tafel tentoongesteld ligt
ze gaan jaap in ploegendiensten doen...quote:Op woensdag 11 april 2007 12:55 schreef petraa het volgende:
Jammer Jaap vindt het meevallen.
Zou ie ook een brazilian wax krijgen?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:59 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ze gaan jaap in ploegendiensten doen...
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:00 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Zou ie ook een brazilian wax krijgen?![]()
Nee heel langzaam en pijnlijk is leukerquote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef mootie het volgende:
Zo'n roller lijkt me ook wel zwaar iri, gewoon een pot en kwast, gaat veel sneller!
Pot flink heet maken en gewoon omkiepen ... effe in laten werken en één grote strip erop !quote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef mootie het volgende:
Zo'n roller lijkt me ook wel zwaar iri, gewoon een pot en kwast, gaat veel sneller!
Wie zegt dat ?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:03 schreef Liess het volgende:
Huh, wie heeft die hond ingesmeerd met Olijfolie en zout????
Mag die weer toetjes eten voor de pijnquote:Op woensdag 11 april 2007 13:03 schreef blomst het volgende:
Vanavond zal hij wel naar de dokterspost willen
De Dreams of Beauty baas, ze zei ook dat de hondjes steeds in de kast werden opgesloten, zal Amanda wel verzonnen hebben dan.quote:
ik denk het wel... i.p.v. een streepje wordt het de 'C' van cora...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:00 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Zou ie ook een brazilian wax krijgen?![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jaap mist een kussen
Niemand gaat een kussen halen
Help zegt hij.
Is die blonde doos de baas?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:04 schreef mootie het volgende:
[..]
De Dreams of Beauty baas, ze zei ook dat de hondjes steeds in de kast werden opgesloten, zal Amanda wel verzonnen hebben dan.
wanneer jaap onthaard is mag hij aan het spit...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:07 schreef Freeloader het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik om Jaap moet lachen. Uit leedvermaak
Ik lach me rot idd, en het mooiste is nog, over 2 weken moet ie weer onder het mes, want dan is dat vachtje al weer aangegroeid.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:07 schreef Freeloader het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik om Jaap moet lachen. Uit leedvermaak
Misschien gaat ie wel aangifte doen wegens mishandelingquote:Op woensdag 11 april 2007 13:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Vraagt hij alweer om een dokter omdat hij dood gaat?
Of doet hij dat alleen als hij in bad ligt...
En technisch gezien is dit natuurlijk ook dierenleed...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:11 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Misschien gaat ie wel aangifte doen wegens mishandeling![]()
Daar gaat m'n koffie.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Laat die dikke gillen als een zwijn![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En technisch gezien is dit natuurlijk ook dierenleed...
Is dat ergerder dan de rug denk je?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:11 schreef petraa het volgende:
Oh de voorkant die gaat zeer doen straks
Eigen schuld, had je een voorbeeld moeten nemen aan de streams en eerst je boterham moeten harsen...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:12 schreef donpsp het volgende:
Ik zit nu een boterham te eten en koffie te drinken. Ik voel de haren gewoon tussen mijn tanden
Kun jij nu eten???????quote:Op woensdag 11 april 2007 13:12 schreef donpsp het volgende:
Ik zit nu een boterham te eten en koffie te drinken. Ik voel de haren gewoon tussen mijn tanden
Mmm stel dat jij haren op je borsten heb en ze zouden ze harsen, wat denk je dat pijnlijker is???quote:Op woensdag 11 april 2007 13:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Is dat ergerder dan de rug denk je?
huub moet hem dan wel insmeren met olijfolie en insmeren met zout...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En technisch gezien is dit natuurlijk ook dierenleed...
Helaas past Jaap NIET in de kist...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
huub moet hem dan wel insmeren met olijfolie en insmeren met zout...
schimmelkaasquote:Op woensdag 11 april 2007 13:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Trouwens, als jij een behaarde boterham hebt wil ik niet weten wat jij als "beleg" hebt gebruikt!
Alleen zijn sikjequote:Op woensdag 11 april 2007 13:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsin de schimmel van Sint Nicolaas?![]()
En hij helpt alle Menschen die tegen hun wil in kaal zijn...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:15 schreef Prosac het volgende:
we kunnen zeggen wat we willen, maar Jaap maakt eindelijk tv!
* kijkt in blinde paniek en voor alle zekerheid in de bloes ..... en leunt opgelucht achterover.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Mmm stel dat jij haren op je borsten heb en ze zouden ze harsen, wat denk je dat pijnlijker is???![]()
zoveel vlees zenden ze nooit om half 8 uit.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:15 schreef Prosac het volgende:
Fijnquote:Op woensdag 11 april 2007 13:11 schreef petraa het volgende:
Oh de voorkant die gaat zeer doen straks
2 hele fijne punten...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:15 schreef Prosac het volgende:
het haar dat nu van jaap zijn rug gehaald wordt kan amanda weer gebruiken voor haar extensions...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:15 schreef Dark het volgende:
Huub tegen Nicolaas:" Net op tijd, weg tapijt!"
ja vast 0,5% beterderderderderquote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef Liess het volgende:
Maar mensen, je kan zeggen wat je wilt maar dit is voor ons wel ietsieietsieietsieietsiepietsiebeter om aan te zien als hij zich weer eens omkleed
Ze zouden het ook voor Natasia d'r voorhoofd kunnen gebruiken...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het haar dat nu van jaap zijn rug gehaald wordt kan amanda weer gebruiken voor haar extensions...
Dat maakt voor mij niks uit, streams gaan uit als ik Billie bloot zie,quote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef Liess het volgende:
Maar mensen, je kan zeggen wat je wilt maar dit is voor ons wel ietsieietsieietsieietsiepietsiebeter om aan te zien als hij zich weer eens omkleed
*gaat er voor zitten*quote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zometeen is zijn ass aan de beurt![]()
Same here, de tranen rollen over mijn wangen, Huub en Nic zijn hilarisch.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:20 schreef Liess het volgende:
Ik zit gewoon hardop te lachen achter mijn pc, vooral om dat commentaar
"1 2 3 AAAAAAAAAAAUW hahahaha"
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:20 schreef Prosac het volgende:
"Ben jij nou een man Jaap, vrouwen doen dit elke dag"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |