Denk het wel !quote:Op woensdag 11 april 2007 11:05 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zou dat grasveld niet vol schijt liggen van die honden![]()
Een bruin propje?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Denk het wel !
Ik dacht net gezien te hebben, dat er een drol onder de eetkamertafel lag, het zal wel een propje geweest zijn.
Moet die Lieke dat niet opruimen, in plaats van de hele tijd om Huub heen te hangenquote:
Lieke mag naar huis, voor altijd!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:11 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Moet die Lieke dat niet opruimen, in plaats van de hele tijd om Huub heen te hangen![]()
Precies mijn idee.quote:
Ik begrijp er geen ruk van. Zoals gisteren dat Huub Amanda kon zoenen, neeeeee dat moet hij eerst even aan Lieke vragen....quote:
dan heb je heel wat gemistquote:Op woensdag 11 april 2007 11:18 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Begrijp ik goed dat Cora op bezoek is geweest..heb ik weer gemist.
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:20 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
dan heb je heel wat gemist
jaap heeft cora helemaal afgelebbert![]()
Hebben ze sex gehad?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:20 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
dan heb je heel wat gemist
jaap heeft cora helemaal afgelebbert![]()
Nou en hoe, die jaap is een wilde.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:21 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Hebben ze sex gehad?Dan ben ik blij dat ik het niet gezien heb
![]()
had ik ook echt niet achter hem gezocht toen ik dat zag...Jaap is HOT!!!quote:
Ja idd, hij liet zich van een hele andere kant zien.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:21 schreef blomst het volgende:
Nou en hoe, die jaap is een wilde.
Bij aankomst zei Cora tegen Jaap:" Wat vreemd dat ik je nu in het echt zie", of iets van die strekking.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:18 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
en alles boven de dekens hequote:Op woensdag 11 april 2007 11:23 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja idd, hij liet zich van een hele andere kant zien.
Inderdaad, je hebt een spetterende Liefdes-avond gemist!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:18 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ze hebben elkaar dus voor het eerst in het echt gezien, en mevrouw wil gelijk trouwen met fatso, die spoort dus voor geen meter.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Bij aankomst zei Cora tegen Jaap:" Wat vreemd dat ik je nu in het echt zie", of iets van die strekking.
Ze hebben het hele uur over speltactieken gesproken en kusten elkaar bij het afscheid zoals iedereen daar door iedereen gekust wordt.
sommigen mensen denken daar echt heel anders over Cora de vriendin van Jaap.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt een spetterende Liefdes-avond gemist!![]()
Aan het eind gaven ze elkaar zelfs zoenen op de wang, plús (ik durf het haast niet op te schrijven) eentje op de mond. Heel kort hoor, dat wel. Veel stelde het niet voor, moet ik toegeven. Nogal plichtmatig eigenlijk. Het was ongeveer net zo geil als een volle asbak waar bier in gemorst is.
Om eerlijk te zijn, heeft niemand Cora op ook maar iéts van romantische gevoelens voor Jaap kunnen betrappen. Wat uiteraard niet verwonderlijk is. Het zou vreemd zijn, als iemand die wèl had. Het is alleen een beetje pijnlijk voor Jaap, die het toneelstukje maar blijft volhouden.![]()
Of.... is het allemaal doorgestoken kaart?
Tuurlijk is het doorgestoken kaart, ik kan me niet voorstellen dat er iemand verliefd kan worden op Jaap, niet alleen omdat ie dik is, maar gewoon omdat ie een persoonlijkheid van een garnaal heeftquote:Op woensdag 11 april 2007 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt een spetterende Liefdes-avond gemist!![]()
Aan het eind gaven ze elkaar zelfs zoenen op de wang, plús (ik durf het haast niet op te schrijven) eentje op de mond. Heel kort hoor, dat wel. Veel stelde het niet voor, moet ik toegeven. Nogal plichtmatig eigenlijk. Het was ongeveer net zo geil als een volle asbak waar bier in gemorst is.
Om eerlijk te zijn, heeft niemand Cora op ook maar iéts van romantische gevoelens voor Jaap kunnen betrappen. Wat uiteraard niet verwonderlijk is. Het zou vreemd zijn, als iemand die wèl had. Het is alleen een beetje pijnlijk voor Jaap, die het toneelstukje maar blijft volhouden.![]()
Of.... is het allemaal doorgestoken kaart?
Letterlijke tekst van CORA: '' Zo raar om je in het echt te zien''.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Bij aankomst zei Cora tegen Jaap:" Wat vreemd dat ik je nu in het echt zie", of iets van die strekking.
Ze hebben het hele uur over speltactieken gesproken en kusten elkaar bij het afscheid zoals iedereen daar door iedereen gekust wordt.
Zulke figuren heb je ook van het vrouwelijk geslacht hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 11:29 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Tuurlijk is het doorgestoken kaart, ik kan me niet voorstellen dat er iemand verliefd kan worden op Jaap, niet alleen omdat ie dik is, maar gewoon omdat ie een persoonlijkheid van een garnaal heeft![]()
Ja, da's waarquote:Op woensdag 11 april 2007 11:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Zulke figuren heb je ook van het vrouwelijk geslacht hoor. Op ieder potje..
Of een Jaap onder de douchequote:Op woensdag 11 april 2007 11:33 schreef Liess het volgende:
Kunnen de streams aub ergens anders op... ik zie nog liever Huub als puppy.
Mooi laat ze het maar lezen, dan dumpt ze hem misschien eindelijk zijn we van dat gedrocht ook weer af.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:41 schreef Liess het volgende:
"Ik heb zin om Lieke uit elkaar te trekken zondag" aldus Huub.....
En het zou wel mooi zijn als haar vader het heeft gezien.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:44 schreef petraa het volgende:
Mooi laat ze het maar lezen, dan dumpt ze hem misschien eindelijk zijn we van dat gedrocht ook weer af.
omdat?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:39 schreef petraa het volgende:
Heeft Nicolaas een sanctie aan zijn broek ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |