Het is wel riskant, want ik wil zo wel even wat gaan eten.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik wil hem ff zien krijsen als een speenvarken[afbeelding]
Probleem is alleen dat een aantal plannen al zijn ingezet en dus ook het bezoek voor Brian nog komt. En we weten allemaal dat het bezoek van Brian zich heel goed houdt aan de regel van het niet doorgeven van spelinformatie ... Net zoals Cora ongeveer.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, maar ze moeten er dus van overtuigd zijn dat Eric of Syl niet gaat lukken en aanvragen geen zin heeft. En dan zal het tussen Amanda of Jaap gaan wie op de stoel komt.
Ja maar Jaap heeft gisteren duidelijk tegen Cora gezegd, dat hij Brian en Natasia zou laten vallen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat een aantal plannen al zijn ingezet en dus ook het bezoek voor Brian nog op bezoek komt. En we weten allemaal dat het bezoek van Brian zich heel goed houdt aan de regel van het niet doorgeven van spelinformatie ... Net zoals Cora ongeveer.
Het bezoek mag nu wel informatie doorgeven hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat een aantal plannen al zijn ingezet en dus ook het bezoek voor Brian nog komt. En we weten allemaal dat het bezoek van Brian zich heel goed houdt aan de regel van het niet doorgeven van spelinformatie ... Net zoals Cora ongeveer.
Klopt dat was een hele mooie ...quote:Op woensdag 11 april 2007 12:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar Jaap heeft gisteren duidelijk tegen Cora gezegd, dat hij Brian en Natasia zou laten vallen.
Ik vond het iig romantischer dan de trouwerij van Maxima en Alexander.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:21 schreef rooie3 het volgende:
Wat me opvalt is dat Talpa niks geen berichtje heeft over het bezoek van Cora.
Was toch een romantisch bezoek.
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:21 schreef rooie3 het volgende:
Wat me opvalt is dat Talpa niks geen berichtje heeft over het bezoek van Cora.
Was toch een romantisch bezoek.
Maakt volgens mij niet uit.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als er goed gespeeld wordt niet ... maar das inderdaad afhankelijk van het bezoek van zaterdag
Er moet dus heel hard en goed gespeeld gaan worden door iedereen ....quote:Op woensdag 11 april 2007 12:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Maakt volgens mij niet uit.
Als er ontslag wordt aangevraagd voor Eric en Jaap - zit Eric op de stoel, met meerderheid van stemmen, resultaat - niets.
Als er ontslag wordt aangevraagd voor Brian en Jaap, gebeurt hetzelfde, en ga zo maar door.
Als er ontslag wordt aangevraagd voor Syl en Eric, gebeurt er niets!
Je kan elke combinatie bedenken, zelfs met 3 of 4 personen, maar dan gebeurt er niets!
Het kan alleen werken als Jaap de enige is voor wie ontslag wordt aangevraagd.
Shit en ik wil hem zien krijsen en ik moet over half uur weg.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef Dark het volgende:
Shit, Jaap zit nog in de keuken, met kostuum aan!
Dat harsen is nog niet begonnen.
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:24 schreef Copycat het volgende:
Die kookwedstrijd, is die in het huis?
Nico vroeg laatst aan Huub wat hij van Lieke wilde.... toen keek tie hem aan en zei : "wat denk je?" dus wie weet zijn we na zondag van der afquote:Op woensdag 11 april 2007 11:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Voor mij hoeft hij niet te zakken in de PP, maar zou niet weten hoe en welke signalen er nog meer afgegeven moeten gaan worden voordat hij het inziet.
Als het spelletje wel bij hem bekend is weet hij het goed te verbloemen ...
Laten we het hopenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Nico vroeg laatst aan Huub wat hij van Lieke wilde.... toen keek tie hem aan en zei : "wat denk je?" dus wie weet zijn we na zondag van der af![]()
Hoop hoopquote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Nico vroeg laatst aan Huub wat hij van Lieke wilde.... toen keek tie hem aan en zei : "wat denk je?" dus wie weet zijn we na zondag van der af![]()
"Dit is de reden dat je niet gaat winnen Amanda"quote:Op woensdag 11 april 2007 12:34 schreef Dark het volgende:
Brian wijst Aman even terecht, ze snijdt de komkommer met plastic en al. Hij gaat haar nu scherp maken, want ze doet alles fout!
Brian commandeert haar nu even naar de vaatwasser en naar de koelkast.
Aman kan er niet tegen dat er zo op haar vingers gekeken wordt.
En het zou heel erg zijn als dat vliegtuig neerstort.....quote:Op woensdag 11 april 2007 12:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Dertien is Brian's geluksgetal .. da's mooi want aanstaande vrijdag heeft hij weer vliegles ...
Dat is wat netter dan pimp hequote:Op woensdag 11 april 2007 12:43 schreef Liess het volgende:
Brian noemt zichzelf Amanda haar vriend??
Héél fijn !!!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:45 schreef Liess het volgende:
[..]
En het zou heel erg zijn als dat vliegtuig neerstort.....
Ik ookquote:Op woensdag 11 april 2007 12:48 schreef petraa het volgende:
Jaap is stikzenuwachtig.
Ik hoop het met je!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap is bloednerveus .... en ik hoop zó dat het hardstikke zeer doet !!!
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap is bloednerveus .... en ik hoop zó dat het hardstikke zeer doet !!!
wat jij zegtquote:Op woensdag 11 april 2007 12:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
Die dame in het wit mag mij ook wel eens harsen
tip voor Cora mss!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef petraa het volgende:
Jaap moest ff z'n pielemuis goed leggen, door de massage krijgt hij een harde.
Niks.......quote:Op woensdag 11 april 2007 12:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het strookje gaat er nu op .... ....en ..........
Niksquote:Op woensdag 11 april 2007 12:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het strookje gaat er nu op .... ....en ..........
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Laat die dikke gillen als een zwijn![]()
4 uur lang! dat moet voor jaap het hoogtepunt zijn van het jaar...quote:Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef petraa het volgende:
Jaap moest ff z'n pielemuis goed leggen, door de massage krijgt hij een harde.
Ze moeten zijn borst ook doenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:56 schreef 2live het volgende:
wacht maar tot ze zijn rug gaat doen![]()
of doet dat ook niet pijn?![]()
ik weet het niet ... ooit eens een bikinihars gehad maar ben halverwege opgestapt. Als ik zo'n ouderwetse pot hars zie staan begin ik al te piepen ....quote:Op woensdag 11 april 2007 12:56 schreef 2live het volgende:
wacht maar tot ze zijn rug gaat doen![]()
of doet dat ook niet pijn?![]()
mieperd!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ik weet het niet ... ooit eens een bikinihars gehad maar ben halverwege opgestapt. Als ik zo'n ouderwetse pot hars zie staan begin ik al te piepen ....
Hahaha, er gebeurd daar verder ook geen reetquote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef r3gi3boy het volgende:
binnen een mum van tijd is het kapsalon verandert in een kippenhok, waar jaap als 'freakshow' op de tafel tentoongesteld ligt
ze gaan jaap in ploegendiensten doen...quote:Op woensdag 11 april 2007 12:55 schreef petraa het volgende:
Jammer Jaap vindt het meevallen.
Zou ie ook een brazilian wax krijgen?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:59 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ze gaan jaap in ploegendiensten doen...
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:00 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Zou ie ook een brazilian wax krijgen?![]()
Nee heel langzaam en pijnlijk is leukerquote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef mootie het volgende:
Zo'n roller lijkt me ook wel zwaar iri, gewoon een pot en kwast, gaat veel sneller!
Pot flink heet maken en gewoon omkiepen ... effe in laten werken en één grote strip erop !quote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef mootie het volgende:
Zo'n roller lijkt me ook wel zwaar iri, gewoon een pot en kwast, gaat veel sneller!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |