wat jij zegtquote:Op woensdag 11 april 2007 12:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
Die dame in het wit mag mij ook wel eens harsen
tip voor Cora mss!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef petraa het volgende:
Jaap moest ff z'n pielemuis goed leggen, door de massage krijgt hij een harde.
Niks.......quote:Op woensdag 11 april 2007 12:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het strookje gaat er nu op .... ....en ..........
Niksquote:Op woensdag 11 april 2007 12:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het strookje gaat er nu op .... ....en ..........
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Laat die dikke gillen als een zwijn![]()
4 uur lang! dat moet voor jaap het hoogtepunt zijn van het jaar...quote:Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef petraa het volgende:
Jaap moest ff z'n pielemuis goed leggen, door de massage krijgt hij een harde.
Ze moeten zijn borst ook doenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:56 schreef 2live het volgende:
wacht maar tot ze zijn rug gaat doen![]()
of doet dat ook niet pijn?![]()
ik weet het niet ... ooit eens een bikinihars gehad maar ben halverwege opgestapt. Als ik zo'n ouderwetse pot hars zie staan begin ik al te piepen ....quote:Op woensdag 11 april 2007 12:56 schreef 2live het volgende:
wacht maar tot ze zijn rug gaat doen![]()
of doet dat ook niet pijn?![]()
mieperd!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ik weet het niet ... ooit eens een bikinihars gehad maar ben halverwege opgestapt. Als ik zo'n ouderwetse pot hars zie staan begin ik al te piepen ....
Hahaha, er gebeurd daar verder ook geen reetquote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef r3gi3boy het volgende:
binnen een mum van tijd is het kapsalon verandert in een kippenhok, waar jaap als 'freakshow' op de tafel tentoongesteld ligt
ze gaan jaap in ploegendiensten doen...quote:Op woensdag 11 april 2007 12:55 schreef petraa het volgende:
Jammer Jaap vindt het meevallen.
Zou ie ook een brazilian wax krijgen?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:59 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ze gaan jaap in ploegendiensten doen...
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:00 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Zou ie ook een brazilian wax krijgen?![]()
Nee heel langzaam en pijnlijk is leukerquote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef mootie het volgende:
Zo'n roller lijkt me ook wel zwaar iri, gewoon een pot en kwast, gaat veel sneller!
Pot flink heet maken en gewoon omkiepen ... effe in laten werken en één grote strip erop !quote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef mootie het volgende:
Zo'n roller lijkt me ook wel zwaar iri, gewoon een pot en kwast, gaat veel sneller!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |