Oh ja, diequote:
Geloof me, het is een eikelquote:Op woensdag 11 april 2007 02:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik geloof er nog niet in maar ik ken hem ook niet van het begin van DGK
Je graftakken lagen trouwens op tafelquote:
Tis ook best even moeilijkquote:
Omdat Huub weet wie zijn meerdere is.... en Nicolaas is de eerste in de villa.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas had vorig jaar een bepaalde tactiek. Een volstrekt onbegrijpelijke daad of uitspraak doen en dan zeggen : "Snap je het dan niet, nou dat leg ik morgen wel uit." En dan heel indringend iemand aankijken.
Hij doet nu in feite niets anders. Gewoon ongrijpbaar en onbegrijpbaar zijn. Huub kent die tactiek, hij heeft het destijds gezien en een paar weken geleden speelde Huub dat spelletje ook.
Waarom loopt Huub nu dan toch als een schoothondje achter Nicolaas aan ?
[afbeelding]
nee , de Sintquote:
Hoezo meerdere? Waarom is hij na 5 weken er dan uit gegaan?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat Huub weet wie zijn meerdere is.... en Nicolaas is de eerste in de villa.
Ja, dat Nicolaas meteen nr 1 is in de pikorde is wel duidelijk. Maar waarom ? Van Brian is het wel duidelijk, hij is gewoon een slappeling. Maar Huub geeft -volgens mij- te snel zijn positie op .......quote:Op woensdag 11 april 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
[De bewoners] Nicolaas #1quote:Op woensdag 11 april 2007 02:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hoezo meerdere? Waarom is hij na 5 weken er dan uit gegaan?
Huub weet dat hij het tegen Nicolaas moet afleggen als het om het spel gaat... hij mag alleen maar hopen dat Nicolaas het weer niet trekt om zo afgezonderd te zitten, maar ze weten allebei hoe dat is, en met die wetenschap opnieuw de keuze maken de villa in te gaan maakt je alleen maar sterker.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hoezo meerdere? Waarom is hij na 5 weken er dan uit gegaan?
quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:17 schreef Gelderland het volgende:
dit is écht de rat van DGK, misselijk mannetje maar dat heb je nodig om te winnen...
V-o-l leest mee.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:05 schreef kleinzusje het volgende:
Je graftakken lagen trouwens op tafel![]()
Was grapje uit de laatste 50 posts in de vorige COS....quote:Op woensdag 11 april 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
V-o-l leest mee.![]()
'Sint' snap ik, maar 'Adam' niet.
Dan had Nicolaas Sylvia die stem moeten geven en Huub moeten bewerken om voor het spel te gaan en niet Huub.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub weet dat hij het tegen Nicolaas moet afleggen als het om het spel gaat... hij mag alleen maar hopen dat Nicolaas het weer niet trekt om zo afgezonderd te zitten, maar ze weten allebei hoe dat is, en met die wetenschap opnieuw de keuze maken de villa in te gaan maakt je alleen maar sterker.
Ik slaap al, maar leg het je morgen wel uit ( op een terras in Adam misschien)quote:Op woensdag 11 april 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
V-o-l leest mee.![]()
'Sint' snap ik, maar 'Adam' niet.
Ah, merci.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
Was grapje uit de laatste 50 posts in de vorige COS....
Begint hier: [COS #1104] Emotioneel afscheid van Cora
Uit het Nicolaas topicquote:Op woensdag 11 april 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:
Voor alle bouquet- en Libellelezende dames:
Nicolaas heeft een strakke/harde kaaklijn en priemende groene ogen, die je doen glijden op je stoel.
Vooral zijn weelderige haarbos, waar menig hand wel doorheen wilt glijden, doet zijn masculiene voorkomen je sidderen en beven.
Zijn autoritaire gedrag maakt vele slachtoffers van een vadercomplex week van verlangen.
[afbeelding]
Met het opheffen van de alcohol-restrictie zou Huub nog wel eens dankbaar kunnen zijn dat hij immuun is...quote:Op woensdag 11 april 2007 02:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan had Nicolaas Sylvia die stem moeten geven en Huub moeten bewerken om voor het spel te gaan en niet Huub.
Morgen zit ik binnen bij Carel's.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:16 schreef kleinzusje het volgende:
Ik slaap al, maar leg het je morgen wel uit ( op een terras in Adam misschien)![]()
precies.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus huub is dan geen zwakkelingquote:Op woensdag 11 april 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat Nicolaas meteen nr 1 is in de pikorde is wel duidelijk. Maar waarom ? Van Brian is het wel duidelijk, hij is gewoon een slappeling. Maar Huub geeft -volgens mij- te snel zijn positie op .......
Ik denk dat Nicolaas Huub wel zover zou kunnen krijgen dat hij Eric er uit zou stemmen, na een paar avonden praten en drinken. Ik denk dat hij Sylvia of Eric niet zover zal krijgenquote:Op woensdag 11 april 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het opheffen van de alcohol-restrictie zou Huub nog wel eens dankbaar kunnen zijn dat hij immuun is...
Zelfs Sylvia en Eric hebben grenzen, en Huub is dan soms gewoon razend-irritant.
Ja, Huub is nu ook een zwakkeling. En dat begrijp ik van hem dus niet ........quote:
ik vind dat wel meevallen, huub kijkt wel naar hem op maar neemt niet alles van hem aan.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat Nicolaas meteen nr 1 is in de pikorde is wel duidelijk. Maar waarom ? Van Brian is het wel duidelijk, hij is gewoon een slappeling. Maar Huub geeft -volgens mij- te snel zijn positie op .......
Hmmmquote:Op woensdag 11 april 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, hij herkent en erkent gewoon zijn meerdere.... en dat is niet zwak, slechts verstandig![]()
Is het net zoiets als na jaren erachter komen dat god niet bestaat?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, Huub is nu ook een zwakkeling. En dat begrijp ik van hem dus niet ........
Volgens mij valt dat wel mee, daarbij: Nicolaas weet zelf ook wel dat je daar beter met SHE kunt zitten dan met BANJ.... dus ik vermoed dat deze immuniteit van Huub slechts een speltechnisch 'inlikken" bij BANJ is.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat Nicolaas Huub wel zover zou kunnen krijgen dat hij Eric er uit zou stemmen, na een paar avonden praten en drinken. Ik denk dat hij Sylvia of Eric niet zover zal krijgen
Als dat waar zou zijn, zou Huub toch niet nog maanden blijven zitten wachten op z'n verlies ........quote:Op woensdag 11 april 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, hij herkent en erkent gewoon zijn meerdere.... en dat is niet zwak, slechts verstandig![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het net zoiets als na jaren erachter komen dat god sint-nicolaas niet bestaat?
Mooi opgetekend.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "En ik mag sinds vandaag weer drinken"
Eric : "Pas op dan"
Huub : "Ja, alles heeft een reden"
Eric : "En daarom moet je oppassen"
Huub : "Ja, ik weet het"
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 11 april 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, daarbij: Nicolaas weet zelf ook wel dat je daar beter met SHE kunt zitten dan met BANJ.... dus ik vermoed dat deze immuniteit van Huub slechts een speltechnisch 'inlikken" bij BANJ is.
Hij weet dat SHE elkaar er nog lang niet uit zal stemmen... dan heeft Nicolaas als "vertrouweling" nog 2 weken om de onderlinge banden bij BANJ flink te ondermijnen en daar over 3 weken wel een ontslag te "bewerkstelligen"
Waar hem dat voorlopig bij SHE nog echt niet zal lukken.
In bed, op tafel, op het aanrechtquote:Op woensdag 11 april 2007 02:29 schreef HiDiHo het volgende:
Weer die schijthond in bed ?
Heb niets tegen dieren, maar in bed![]()
Ik sie geen voetenquote:Op woensdag 11 april 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens de wetten van de standen van de voetjes is dit een achterdeur-beurt .....
[afbeelding]
Ik 'lees' het opheffen van de restrictie iets anders. Binnenkort vervalt de officiele waarschuwing. Ze willen Huub heel snel daarna een nieuw sanctie bezorgen om hem koest te houden.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi opgetekend.
Dat gaat hem dus waarschijnlijk de kop kosten.
Huub gaat zelf voor zijn ondergang zorgen, de redactie heeft dit een tijd tegengewerkt maar met de komst van Nicolaas is de weg vrij zo lijkt het.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi opgetekend.
Dat gaat hem dus waarschijnlijk de kop kosten.
Ik vond anders dat Huub eerder op de avond na de stemmingsronde Nicolaas flink toesprak. Op dat moment was hij zeker geen hielenlikker. Op eerdere momenten helaas wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Exact! Dat dacht ik dus ook! Nicolaas gaat, omdat het bij SHE niet gaat lukken, Brain zover krijgen om Amanda of Jaap eruit te werken. Hij heeft nu het vertrouwen gewonnen van Brain, Natasia, Amanda en Jaap.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, daarbij: Nicolaas weet zelf ook wel dat je daar beter met SHE kunt zitten dan met BANJ.... dus ik vermoed dat deze immuniteit van Huub slechts een speltechnisch 'inlikken" bij BANJ is.
Hij weet dat SHE elkaar er nog lang niet uit zal stemmen... dan heeft Nicolaas als "vertrouweling" nog 2 weken om de onderlinge banden bij BANJ flink te ondermijnen en daar over 3 weken wel een ontslag te "bewerkstelligen"
Waar hem dat voorlopig bij SHE nog echt niet zal lukken.
Ach, hij mocht toch al veel meer drinken dan was toegestaan en volgens mij willen ze zoveel mogelijk heibel in de tent.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik 'lees' het opheffen van de restrictie iets anders. Binnenkort vervalt de officiele waarschuwing. Ze willen Huub heel snel daarna een nieuw sanctie bezorgen om hem koest te houden.
Nicolaas laat zich idd met geen mogelijkheid een alcohol-ristrictie opleggen, dus dan wordt het heel lastig om Huub er vanaf nu wel 1 op te leggenquote:Op woensdag 11 april 2007 02:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub gaat zelf voor zijn ondergang zorgen, de redactie heeft dit een tijd tegengewerkt maar met de komst van Nicolaas is de weg vrij zo lijkt het.
Niet perse, kan ook zijn dat Huub weer terugvind tot uhm... de vorm waarin hij populair werd. Huub alleen stelt niets voor, hij heeft een tegenstander nodig om zich te profileren.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub gaat zelf voor zijn ondergang zorgen, de redactie heeft dit een tijd tegengewerkt maar met de komst van Nicolaas is de weg vrij zo lijkt het.
Homo haterquote:Op woensdag 11 april 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat mij betreft mag dat 'blote konten' wel een keer stoppen ........
[afbeelding]
Je zegt het heel goed. NA de stemmingsronde....... Te laat dus !quote:Op woensdag 11 april 2007 02:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vond anders dat Huub eerder op de avond na de stemmingsronde Nicolaas flink toesprak. Op dat moment was hij zeker geen hielenlikker. Op eerdere momenten helaas wel.![]()
Waaromquote:Op woensdag 11 april 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat mij betreft mag dat 'blote konten' wel een keer stoppen ........
[afbeelding]
zou dom zijn als ze dit laten gebeuren.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Slaap jij zonder pyama ? Helemaal bloot.......quote:Op woensdag 11 april 2007 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom
Ga jij in je werkkleding naar bed?
Ik denk eerder dat Huub niet meer zo populair wordt als dat hij geweest is, ik denk dat hij die vorm niet meer zal krijgen en zeker niet met Eric erbij.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:37 schreef Ifa het volgende:
[..]
Niet perse, kan ook zijn dat Huub weer terugvind tot uhm... de vorm waarin hij populair werd. Huub alleen stelt niets voor, hij heeft een tegenstander nodig om zich te profileren.
Slaap jij in een pyama?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Slaap jij zonder pyama ? Helemaal bloot.......
Inderdaad aan de late kant. Maar wat ik vooral opvallend vond aan dat gesprek, was dat Nicolaas zich niet goed staande kon houden tegenover Huub. Ben benieuwd wie in toekomstige discussies aan het langste eind zal trekken.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je zegt het heel goed. NA de stemmingsronde....... Te laat dus !
Met of zonder pyjama! Wat maakt dat nou uit! Leven en laten leven...quote:
Dat meen je niet toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Slaap jij zonder pyama ? Helemaal bloot.......
Ja, behalve in de winter. Dan heb ik er een T-shirtje onder. En ik volg een heel strak schema met het wisselen van onderbroeken. De overdag-onderbroek draag ik 's-nachts in de week daarna.quote:
Huub heeft volgens mij teveel gehoord en gezien tijdens zijn week buiten de kooi. En daardoor loopt ie nu een beetje boel naast zijn schoenen.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Huub niet meer zo populair wordt als dat hij geweest is, ik denk dat hij die vorm niet meer zal krijgen en zeker niet met Eric erbij.
Huub was populair met Sylvia en toen Eric erbij kwam ging het bergafwaards.
Fine with me, maar mag dat gezeik dat Amanda haar haar niet wast dan ook stoppen?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:47 schreef STAP01 het volgende:
Met of zonder pyjama! Wat maakt dat nou uit! Leven en laten leven...![]()
Ah, ik dacht dat je met `zijn eigen ondergang` het speltechnisch bedoelde. Qua PoPo is ie er al een tijdje flink mee bezig geweest.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Huub niet meer zo populair wordt als dat hij geweest is, ik denk dat hij die vorm niet meer zal krijgen en zeker niet met Eric erbij.
Huub was populair met Sylvia en toen Eric erbij kwam ging het bergafwaards.
Ik hoop dat dat duidelijk wordt in de volgende populariteitspoll.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:49 schreef Talitha het volgende:
Huub heeft volgens mij teveel gehoord en gezien tijdens zijn week buiten de kooi. En daardoor loopt ie nu een beetje boel naast zijn schoenen.![]()
Hoezoquote:Op woensdag 11 april 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nicolaas laat zich idd met geen mogelijkheid een alcohol-ristrictie opleggen, dus dan wordt het heel lastig om Huub er vanaf nu wel 1 op te leggen
Zoals in vele BB's al te zien was ....... te vroeg een hoogtepunt. En daarna knalhard onderuit !quote:Op woensdag 11 april 2007 02:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Huub heeft volgens mij teveel gehoord en gezien tijdens zijn week buiten de kooi. En daardoor loopt ie nu een beetje boel naast zijn schoenen.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 02:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Alsof Nicolaas niet minimaal net zo veel kan en zal drinken en daar niet net zo irritant van wordt?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo
Ze geven toch steeds alleen huub er 1?
Dat heb ik nooit meegemaakt (keek toen bijna alleen tv uitzendingen) maar net zo irritant als huub.... NO FUCKING WAYquote:Op woensdag 11 april 2007 02:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof Nicolaas niet minimaal net zo veel kan en zal drinken en daar niet net zo irritant van wordt?
Vorig jaar hebben we menig dronkenschap van Nicolaas gezien. Hij wordt niet irritant, gaat enorme discussie's aan en blijft met enorme bluf de grootste onzin uitkramen. Niet platvloers, niet anderen lastig vallen, gewoon laveloos dronken en alleen maar ouwehoeren. Hij had toen aan Stephan een goede tegen/mede-stander.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof Nicolaas niet minimaal net zo veel kan en zal drinken en daar niet net zo irritant van wordt?
Wel jammer vind ik. Hij had veel in zijn mars. Maar dat gedoe met Lieke hangt me echt de keel uit. Als dat zo doorgaat mogen ze van mij gezellig samen uit de kooi gegooid worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoals in vele BB's al te zien was ....... te vroeg een hoogtepunt. En daarna knalhard onderuit !
( Hoewel DGK zeker geen BB is, soms begint het er wel op te lijken )
Binnenkort komt gaby weer, keihard tegen de afspraken (van lieke) inquote:Op woensdag 11 april 2007 03:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wel jammer vind ik. Hij had veel in zijn mars. Maar dat gedoe met Lieke hangt me echt de keel uit. Als dat zo doorgaat mogen ze van mij gezellig samen uit de kooi gegooid worden.
Kan mij niet snel genoeg zijn dan!quote:Op woensdag 11 april 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Binnenkort komt gaby weer, keihard tegen de afspraken (van lieke) in
Afspraken maak je met z'n tweeën hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Binnenkort komt gaby weer, keihard tegen de afspraken (van lieke) in
We kunnen het haar niet meer vragen sinds ze een voller is zegt houdt ze hier de lippen stijf op elkaarquote:
Vertel je het huub ookquote:Op woensdag 11 april 2007 03:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Afspraken maak je met z'n tweeën hoor
Let toch eens op dat riep ik al weken geleden; Boring mediageile Lieke wordt de volgende miljonairquote:Op woensdag 11 april 2007 02:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub net tegen Eric iets in de trend van "Ik hoop dat Lieke er morgen is, maar het zou zomaar
niet zo kunnen zijn .... vervolgens iets over het feit dat hij had "opgevangen" dat ze misschien
wel de volgende, nieuwe miljonair zou kunnen zijn ...."
Ze hadden eerder wel het plan opgevat om Lieke na het personeelsfeestje aanstaande
zondag te laten blijven slapen, zogenaamd als nieuwe miljonair. Maar ik kreeg de indruk
dat deze opmerkingen hier los van stonden.
Beetje vaag gesprek mijn inziens ......![]()
Als haar entree als bewoner afhangt van haar populairiteit op FOK! denk ik dat de redactie daar van gaat afzienquote:Op woensdag 11 april 2007 03:28 schreef farceman het volgende:
[..]
Let toch eens op dat riep ik al weken geleden; Boring mediageile Lieke wordt de volgende miljonair
Dan issie dus schizofreenquote:Op woensdag 11 april 2007 03:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub maakt alleen een afspraak met zichzelf
Mij nog veel te veelquote:Op woensdag 11 april 2007 03:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wie interesseert zich om Huub als Nicolaas rondloopt![]()
De die-hard Huub-fans... te herkennen aan een rode roos en een opgerolde Libellequote:Op woensdag 11 april 2007 03:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wie interesseert zich om Huub als Nicolaas rondloopt![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 03:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
De die-hard Huub-fans... te herkennen aan een rode roos en een opgerolde Libelle![]()
Posts, in de 1105ste COS, een waar mijlpaalquote:Op woensdag 11 april 2007 04:09 schreef Maanvis het volgende:
100 wat?
100 watt ?quote:Op woensdag 11 april 2007 04:09 schreef Maanvis het volgende:
100 wat?
Het viel me juist op dat Huub nauwelijks aandacht heeft gegeven aan Nicolaas gisteren. Dat verbaasde me nogal... en stoorde Nicolaas nogal volgens mijquote:Op woensdag 11 april 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
nicolaaas moet gewoon niet zeiken!quote:Op woensdag 11 april 2007 07:50 schreef neehe het volgende:
Nicolaas kon niet anders dan Huub immuniteit geven, want Jaap moet trouwen in DGK, opdracht van achter.
Daarom zei hij : ik kon niet anders, hij heeft het er later nog over met Huub.
Zodra Jaap getrouwt is, vliegt hij eruit.
Ik dacht dat Jaap gisteravond zei dat Cora er over een paar dagen weer zou zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:30 schreef rebellious_angel het volgende:
Ik kan het me haast niet voorstellen, maar wat dat betreft is het goed dat ze gisteren gelijk is geweest. Nu kan ze niet de tactiek van SHE doorbabbelen.
Het eerste gedeelte snap ik ook niet, maar gezien de TS zal het wel iets met sex-standjes te maken hebben.quote:
Dan is die wel briljant als die dat zou doen. Heeft Sonique toch gelijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:40 schreef Clank het volgende:
Nicolaas vertelt nu zijn plannetje aan Natasia. Hij laat HES verder met rust, hij wil een pact gaan sluiten met Brian zodat die niet zijn back-up Jaap niet meer nodig heeft. Hij wil Jaap er uit.
Hij vertelt alles nu in vertrouwen aan Natasia.. Natasia lijkt het allemaal prachtig te vinden.
Het eerste wat natasia zometeen doet is het hele plan doorlullen aan dur groepje..quote:Op woensdag 11 april 2007 08:40 schreef Clank het volgende:
Nicolaas vertelt nu zijn plannetje aan Natasia. Hij laat HES verder met rust, hij wil een pact gaan sluiten met Brian zodat die niet zijn back-up Jaap niet meer nodig heeft. Hij wil Jaap er uit.
Hij vertelt alles nu in vertrouwen aan Natasia.. Natasia lijkt het allemaal prachtig te vinden.
Nu Brian nog.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:42 schreef noekje het volgende:
Natasia laat Jaap zo gaan. Die heeft helemaal niks met die bolle.
mij ook vond het fantastiesquote:Op woensdag 11 april 2007 06:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het viel me juist op dat Huub nauwelijks aandacht heeft gegeven aan Nicolaas gisteren. Dat verbaasde me nogal... en stoorde Nicolaas nogal volgens mijEn Huub zet Nicolaas de hele tijd in de zeik. Ook dat beviel me wel.
Ook Huub zegt alleen maar bereidt te zijn het spel te spelen. Dat is tot op zekere hoogte zo, maar op dit moment zou hij Syl en Eric nooit laten gaan, dat is gewoon te gevaarlijk voor zichzelf.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:47 schreef noekje het volgende:
Sylvia en Eric eruit gaat gewoon niet lukken. Daarvoor heeft hij de verkeerde imuun gemaakt. Huub was nog wel bereid om een spel te spelen dus hij had beter Syl imuun kunnen maken. Dom dom dom.
Dat is precies wat ik dachtquote:Op woensdag 11 april 2007 08:51 schreef Liess het volgende:
Lekker rokershoestje...
quote:Op woensdag 11 april 2007 08:53 schreef Clank het volgende:
Natasia leest met aandacht het verhaal over Holleeder in de Telegraaf. (allemaal bekenden??)
Haar 'Heh?' tijdens het lezen van de krant was inderdaad weer eens veelzeggend.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:53 schreef Clank het volgende:
Natasia leest met aandacht het verhaal over Holleeder in de Telegraaf. (allemaal bekenden??)
Mogguh Pukquote:Op woensdag 11 april 2007 09:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Haar 'Heh?' tijdens het lezen van de krant was inderdaad weer eens veelzeggend.
Die Natasja toch!
Mogguh allemaal!
Hij kon niet anders, hij had Jaap zijn woord gegeven dat hij hem er niet uit ging stemmen de eerste 6 stemmingen.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:45 schreef noekje het volgende:
Nicolaas: het is Sylvia of Eric of Jaap.
Hij gaat een deal maken. Er gaat iemand uit zegt Nicolaas.
Gisteren gaf hij toch duidelijk tegen Huub aan dat het niet goed heeft gedaan. Hij had Brian of Natasia imuun moeten maken zei hij.
Hoewel hij had wel brian immuun kunnen maken, want hij mag toch niet mee stemmen de 1e 2 stemmingen, dus had hij zijn woord kunnen houden naar Jaap toe.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij kon niet anders, hij had Jaap zijn woord gegeven dat hij hem er niet uit ging stemmen de eerste 6 stemmingen.
Hij had best zo kunnen doen dat hij gewoon wel Brian immuun had gemaakt onder het mom van het eruit stemmen van Amanda.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij kon niet anders, hij had Jaap zijn woord gegeven dat hij hem er niet uit ging stemmen de eerste 6 stemmingen.
De eerste twee stemmingen heeft Nicolaas geen stem in te brengen, als Jaap er dan uitvliegt heeft hij zich iig aan zijn woord gehouden. Dus ligt er nu de taak voor Nicolaas om de anderen te overtuigen Jaap er deze of de volgende ronde uit te stemmen.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij kan helemaal geen dekking geven aangezien hij niet kan stemmenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoewel hij had wel brian immuun kunnen maken, want hij mag toch niet mee stemmen de 1e 2 stemmingen, dus had hij zijn woord kunnen houden naar Jaap toe.
Edit: Newbie foutje![]()
Juist daarom verbeterde ik mezelf ookquote:Op woensdag 11 april 2007 09:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hij kan helemaal geen dekking geven aangezien hij niet kan stemmen
Hoe dan ookquote:Op woensdag 11 april 2007 09:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Juist daarom verbeterde ik mezelf ook![]()
maar het is toch te belachelijk voor woorden dat de redactie hier een draai aan kan geven....quote:Op woensdag 11 april 2007 09:12 schreef robert2006 het volgende:
het script heeft er natuurlijk ook mee te maken, denk dat de redaktie het tijd vindt dat of sylvia of eric vertrekt
Huub hoeft niet meer dan 2 dekkingen hoor, Brian wil er 4 maar Huub, Syl en Eric vinden 2 dekkingen genoeg.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hoe dan ook.. hij kan plannen wat ie wil.. er gaat toch weer niemand weggestemd worden.. Daarvoor zijn de 'groepjes' te bang voor.. Stel je voor dat je evenveel 'leden' hebt en 2 ipv 3 dekkingen..
Natasia had met liefde Amanda of Jaap eruit gestemd. Hij wil Sylvia of Eric eruit en dat gaat dus niet gebeuren. Duffe aktie van Nicolaas.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoewel hij had wel brian immuun kunnen maken, want hij mag toch niet mee stemmen de 1e 2 stemmingen, dus had hij zijn woord kunnen houden naar Jaap toe.
Edit: Newbie foutje![]()
Daar doelde ik ook opquote:Op woensdag 11 april 2007 09:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub hoeft niet meer dan 2 dekkingen hoor, Brian wil er 4 maar Huub, Syl en Eric vinden 2 dekkingen genoeg.
Zowist!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat de schoonmaakploeg zich te veel met het spel en de bewoners bemoeid. Palma al helemaal.. Die geeft nog gewoon een grote bek terug ook.. Die had ik allang ontslagenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:16 schreef Liess het volgende:
Wat een pokkewijf die schoonmaaktrut.
"Ga naar boven, geef opdracht maak ik de kasten leeg"
bijna alles is gescript, het is voor een groot gedeelte GTST of ONM met een klein beetje realityquote:Op woensdag 11 april 2007 09:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
maar het is toch te belachelijk voor woorden dat de redactie hier een draai aan kan geven....
Denk ik ook.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:18 schreef avonne het volgende:
Ik geloof niet dat dit gescript is om Sylvia te toneelhaken.
Voor het programma is een zeker evenwicht nodig tussen de kampen, en ik geloof nooit dat Tien met de Tokkie site wil overblijven. Natasia mag misschien winnen, maar niet Amanda of Jaap. Brian denk ik ook niet.
Daarnaast heeft Sylvia veel fans.
Ik denk dat dit echt bedacht ik door Nicolaas zelf, uiteraard met steun van achter.
Na het bezoek van Cora mag het duidelijk zijn dat Japio volkomen geschift is, en dientengevolge een ietwat vertekend beeld van de werkelijkheid heeft.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Waar ik wel 'bang' voor ben is dat met kost wat het kost Jaap er in wil houden tot de bruiloft, omdat dit volgens Jaap 'mega kijkcijfers' op gaat leveren.![]()
precies, er straalde geen spatje liefde vanaf.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Na het bezoek van Cora mag het duidelijk zijn dat Japio volkomen geschift is, en dientengevolge een ietwat vertekend beeld van de werkelijkheid heeft.
Wie wil er nou in hemelsnaam een bruiloft zien tussen 2 niet bepaald knappe mensen die geen greintje liefde, passie of hartstocht tentoonspreiden?
Mm, foto doet t nietquote:Op woensdag 11 april 2007 09:23 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Huub heeft zijn kookwedstrijd vandaag.
Ik vond het zo mooi toen ze de auto uit kwam.. Hooi Jaap.. wat zie je er raar uit in het echt!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Na het bezoek van Cora mag het duidelijk zijn dat Japio volkomen geschift is, en dientengevolge een ietwat vertekend beeld van de werkelijkheid heeft.
Wie wil er nou in hemelsnaam een bruiloft zien tussen 2 niet bepaald knappe mensen die geen greintje liefde, passie of hartstocht tentoonspreiden?
Iemand het gevoel geven dat hij boven je staat is niet verkeerd. Gisteren heeft Huub behoorlijk Nico de oortjes gewassen over de in de ogen van Huub domme beslissing.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:
Niets maar dan ook niets wijst erop dat Nicolaas een betere speler is dan Huub. Nicolaas heeft totaal niets laten zien waaruit je kan opmaken dat hij beter is in het spel.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub weet dat hij het tegen Nicolaas moet afleggen als het om het spel gaat... hij mag alleen maar hopen dat Nicolaas het weer niet trekt om zo afgezonderd te zitten, maar ze weten allebei hoe dat is, en met die wetenschap opnieuw de keuze maken de villa in te gaan maakt je alleen maar sterker.
Ja hier dito, stom zijn we eigenlijk he.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:30 schreef Liess het volgende:
Ik vind het trouwens heerlijk dat zonnetje, met die vogeltjes op de achtergrond....
Opzich zou ik ook zelf gewoon van dat geluid kunnen genieten én de zon kunnen voelen, maar nee, ik zit hier achter mijn pc
Ja stelletje verslaafde ..quote:Op woensdag 11 april 2007 09:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja hier dito, stom zijn we eigenlijk he.![]()
Waarom denk je dat "achter" de bruiloft een maand vervroegd heeft?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Waar ik wel 'bang' voor ben is dat met kost wat het kost Jaap er in wil houden tot de bruiloft, omdat dit volgens Jaap 'mega kijkcijfers' op gaat leveren.![]()
Daar onderschat hij Sylvia. Syl vertrouwt Nicolaas voor geen meter namelijk. Syl is de grootste en zwaatrste aanhanger van She.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:44 schreef Clank het volgende:
Nu heeft Nicolaas het weer over een pact met Sylvia.
Want Natasia wil liever eerst Eric eruit en dan Jaap.
Hebben jullie hem op 1 romantische actie richting cora kunnen betrappen ?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:37 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij is aan het bijkomen van zijn romantische avond.
Moet ikquote:Op woensdag 11 april 2007 09:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Hebben jullie hem op 1 romantische actie richting cora kunnen betrappen ?
Jaap had het over een bruiloft van 40.000 euro.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Waarom denk je dat "achter" de bruiloft een maand vervroegd heeft?
Omdat ze bang zijn dat hij voor die tijd al weggestemd is
Ik kan me niet voorstellen trouwens dat het een "normale" bruiloft wordt met veel gasten.
Hooguit 15 gasten, denk ik, en na 4 uur oprotten.
1 actie was toch niet echt veel gevraagdquote:Op woensdag 11 april 2007 09:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Moet ikerachter zetten zodat het niet serieus genomen word of .....??
Tuurlijk wel... het is hartstikke spannend als je elkaar voor de eerste keer ziet na een 3 week lange internet relatie, en dan ook nog al die camera's..................quote:Op woensdag 11 april 2007 09:42 schreef pullup het volgende:
[..]
1 actie was toch niet echt veel gevraagd![]()
Tja siegologen kraken ook al jaren hun hersens over mensen die spiegofreen zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:13 schreef avonne het volgende:
Verdomd, wat ben ik blij dat Nicolaas terug is
De streams zijn weer om aan te zien, en we hebben weer iets om onze hersens over te kraken.
Nou, de laatste serie van 3 zoenen, waarvan de laatste toch bijna vol op de lippen van Cora, die zich daardoor schielijk terugtrok, zou op zich best uitgelegd kunnen worden als een daad van pure romantiek!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:42 schreef pullup het volgende:
[..]
1 actie was toch niet echt veel gevraagd![]()
De tuinmanquote:Op woensdag 11 april 2007 09:44 schreef Liess het volgende:
Wie staat daar bij de fontein??
Nee, Huub is zijn messenset kwijt. Hij had hem na het bezoek aan Lepels in de hal gelegd en heeft hem daarna niet meer terug gezien.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:45 schreef petraa het volgende:
Amanda is haar messenset kwijt
Allemaal heel toevallig. Huub kan dus geen invloed uitoefenen op de gang van zaken terwijl dat vandaag misschien wel het meest nodig is.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:22 schreef Clank het volgende:
Sylvia: Huub.. Huubje!! Je hebt vandaag je kookwedstrijd!
Huub: Dat meen je niet.. dat kunnen ze er toch niet ineens zo maar opzetten?? WTF!!!
nee Amanda, Huub zei dat ze een mes had uitgeleend aan Brian.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:46 schreef Liess het volgende:
Nee Huub toch?
Waarom zou dat vandaag het meest nodig moeten zijn?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:46 schreef marky het volgende:
[..]
Allemaal heel toevallig. Huub kan dus geen invloed uitoefenen op de gang van zaken terwijl dat vandaag misschien wel het meest nodig is.
Hier nog een ik boycot die bruiloft ook, het is één grote nepzooi.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:49 schreef rebellious_angel het volgende:
ok, de messenset van Huub weg, er mocht toch niet gejat worden!!!! En ze zullen wel in de kast van dellie, ratasJa of ratjeB liggen.
en die bruiloft, die ga ik mooi niet kijken, zelfs niet op de streams, ik boycot die fucking tering bruiloft!
En ik ga ook niet kijken laten ze dat geld maar aan kanker bestrijding geven in plaats van dat nep huwlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 09:49 schreef rebellious_angel het volgende:
ok, de messenset van Huub weg, er mocht toch niet gejat worden!!!! En ze zullen wel in de kast van dellie, ratasJa of ratjeB liggen.
en die bruiloft, die ga ik mooi niet kijken, zelfs niet op de streams, ik boycot die fucking tering bruiloft!
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:53 schreef elrosa het volgende:
[..]
En ik ga ook niet kijken laten ze dat geld maar aan kanker bestrijding geven in plaats van dat nep huwlijk
Vind ik een goed plan. 40k naar KiKa en niet naar Jaap & Cora!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:53 schreef elrosa het volgende:
[..]
En ik ga ook niet kijken laten ze dat geld maar aan kanker bestrijding geven in plaats van dat nep huwlijk
6 kussen !!!! 3 bij binnenkomst en 3 bij afscheid.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:55 schreef Copycat het volgende:
Dus. Jaap en Cora hebben gisteravond met pijn en moeite drie zoenen uitgewisseld (waarvan twee op de wang) en dit overduidelijke stukje liefdesgeluk wordt straks in de kooi bezegeld met een huwelijik?
Wat een farce.
Morning, y'all.
Die hangen op d'r knieen, vandaar dat je ze niet zietquote:Op woensdag 11 april 2007 09:58 schreef Liess het volgende:
DIe yoga dinges zegt dat ze borsten heeft maar ik zie ze niet?
eigen kwootquote:Op woensdag 11 april 2007 01:51 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas is DE interventie troef van Talpa. Om DGK op te starten was hij nodig en nu weer. Over 2 weken gaat zijn handoekje weer over een camera en zit hij zelf in Adam aan de rose
Aan de voorkant!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:58 schreef Liess het volgende:
DIe yoga dinges zegt dat ze borsten heeft maar ik zie ze niet?
quote:Op woensdag 11 april 2007 08:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte snap ik ook niet, maar gezien de TS zal het wel iets met sex-standjes te maken hebben.
Dat bruiloftenprogramma is echt vreselijk om naar te kijken, bovendien zijn het elke keer herhalingenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:00 schreef marky het volgende:
Ach Talpa heeft natuurlijk ook nog dat programma de bruiloft en daar werden wij gisteren ook al door gebeld of wij mee wilde doen maar ze hadden de verkeerde datum dus. En we hadden er toch echt niet aan mee gedaan. Misschien scoort dat bruiloften gedoe wel op Talpa.
Leef nogquote:Op woensdag 11 april 2007 09:56 schreef demins het volgende:
Cora en Jaap.....
Ik zou er niet graag tussen komen...![]()
Goedemorgen!Kleinzusje is weguitgegleden?
Dan heb ik niets gezegd. Wat een passie! Wat een droompaar! Wat een sprookjeshuwelijk gaat dat worden!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
6 kussen !!!! 3 bij binnenkomst en 3 bij afscheid.![]()
Ik begrijp niet wat Huub daarmee wil bereiken. Als hij het als grap bedoelt, is het deze keer wel een slechte.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:04 schreef Clank het volgende:
Huub zegt tegen Lieke dat hij de rest heeft wijs gemaakt dat Gaby vrijdag komt.
Hij zegt ook dat ze er op kan rekenen dat de anderen Gaby vast een keer uit zullen nodigen, maar dat hij verder niets met haar zal doen behalve een gezellige avond.
Lieke: Je zoekt het maar uit.. (op zo'n toontje.. brrr)
Ja en hij zit er bij van "Kijk, dit is mijn wijf"quote:Op woensdag 11 april 2007 10:07 schreef Clank het volgende:
zo van kijk ik ben zijn vriendinnetje.
Ze stoortquote:Op woensdag 11 april 2007 10:09 schreef Clank het volgende:
Diane aan de telefoon.
I'll 2nd that!!!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Vind ik een goed plan. 40k naar KiKa en niet naar Jaap & Cora!
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks....quote:Op woensdag 11 april 2007 10:11 schreef Liess het volgende:
Diane begint over de stemming??
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:07 schreef demins het volgende:
Ik zou zeggen laat Lieke zich vrijwillig terugtrekken, voor ik mijn geduld verlies!![]()
met leonie die vorige week in DGK is geweestquote:Op woensdag 11 april 2007 10:19 schreef Clank het volgende:
Lieke gaat volgend weekend naar Oldenzaal om te stappen.
duuuuuuuuusquote:Op woensdag 11 april 2007 10:20 schreef Clank het volgende:
Lieke gaat stappen met die Leonie die Huub probeerde te versieren op la Fete Blanc.
Leoni dus...quote:Op woensdag 11 april 2007 10:20 schreef Clank het volgende:
Lieke gaat stappen met die Leonie die Huub probeerde te versieren op la Fete Blanc.
nee, maar bij mij gaat het altijd op de kop staanquote:Op woensdag 11 april 2007 10:21 schreef Ecila111 het volgende:
OT: Goeiemorgen, hebben jullie ook vaak dubbel beeld dat flikkert?
Groupiesquote:Op woensdag 11 april 2007 10:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
Leoni dus...
Lieke en Leoni hadden gisteren ook al wat afgesproken, en gaan dus zaterdag met een groepje, waaronder ook Huub's vriend Ben, op stap in Oldenzaal en omgeving.
De libelle lezenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:17 schreef Prosac het volgende:
Die TT![]()
![]()
Ik hoop dat kleinzusje nog andere mogelijkheden heeft om de Nicolaas spanning van zich af te krijgen indien Nicolaas het toch te leuke vindt in de Kooi
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:21 schreef avonne het volgende:
Ik vond Jaap en Cora meer verliefd kijken dan Huub en Lieke
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:21 schreef avonne het volgende:
Is ook apart!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:22 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, maar bij mij gaat het altijd op de kop staan
Ik vraag me trouwens af hoe ze dat gaan doen. De villa is geen trouwlocatie en je kunt in Nederland alleen maar trouwen op daarvoor aangewezen locaties. Gaat het hele zooitje dan naar het stadhuis of komt tien met de smoes dat dat later gebeurt of zo. Ik vind het allemaal zo fakequote:Op woensdag 11 april 2007 10:00 schreef marky het volgende:
Ach Talpa heeft natuurlijk ook nog dat programma de bruiloft en daar werden wij gisteren ook al door gebeld of wij mee wilde doen maar ze hadden de verkeerde datum dus. En we hadden er toch echt niet aan mee gedaan. Misschien scoort dat bruiloften gedoe wel op Talpa.
Overigens denk ik dat zowel Jaap als Cora gecast zijn via een castingburo en dit allemaal helemaal nep is. We moeten straks, als we weten wie het huwelijk gaat voltrekken, maar een googele op die ambetenaar.
Alleen als Lieke in beeld isquote:Op woensdag 11 april 2007 10:21 schreef Ecila111 het volgende:
OT: Goeiemorgen, hebben jullie ook vaak dubbel beeld dat flikkert?
Nou dat dan weer niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:21 schreef avonne het volgende:
zo dusquote:Op woensdag 11 april 2007 10:23 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Is ook apart!
Ik word misselijk van die klapzoenen van Huub en Lieke.
met schoonmaakdoekjesquote:Op woensdag 11 april 2007 10:26 schreef Ecila111 het volgende:
Gaat Lieke weer lekker soppen..... met keukenpapier?
Kijk daar is de keukenrol al..... gelukkig maar alles straks weer spik en span.quote:
het kan wel met speciale toestemming van de gemeentequote:Op woensdag 11 april 2007 10:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af hoe ze dat gaan doen. De villa is geen trouwlocatie en je kunt in Nederland alleen maar trouwen op daarvoor aangewezen locaties. Gaat het hele zooitje dan naar het stadhuis of komt tien met de smoes dat dat later gebeurt of zo. Ik vind het allemaal zo fake![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef demins het volgende:
Oh God, laat Lieke Herma verdampen! Dank U wel.
is Jaap erbij teveel gevraagd?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:38 schreef demins het volgende:
Oh God, laat Lieke en Herma verdampen! Dank U wel.
Anders nog?
Blind hequote:Op woensdag 11 april 2007 10:29 schreef Gigageil het volgende:
Lieke is helemaal niet geïntresseerd in je familie, maar in de miljoenen die je (mischien) gaat winnen, Huub.....![]()
Jan Lenferink kon er ook wat van qua stotteren!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:39 schreef Ecila111 het volgende:
Op het stotteren na lijkt Huub in z'n praten (oeverloos door ouwehoere) veel op Jan Lenferink.
sinds ik Jaap en Cora samen heb gezien, weet ik dat het 'm niet zit in lief doen tegen elkaar. Achter elke sterke man staat een nog sterkere vrouw. Lieke en Cora vechten wel uit wie de villa gaat winnen!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:43 schreef Ashrak het volgende:
Kan echt niet meer naar Lieke kijken zeg ... wat nep.
Snap ook nog steeds niet dat Huub erin trapt ... maar goed ... laten we maar zeggen ... alles voor TV.
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:55 schreef beequeen het volgende:
Zou bidden helpen, om Lieke te laten opzouten![]()
Ik help mee!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:55 schreef beequeen het volgende:
Zou bidden helpen, om Lieke te laten opzouten![]()
Nicolaas heeft bij Jaap losgekregen dat hij na zijn bruiloft niet meer de back-up van Brian wil zijn omdat hij dan echt wil gaan 'rellen'. Die bruiloft is volgens mij binnen 3 maanden dus Jaap is geen lange termijndekking meer voor Brian. Leuke informatie voor Nicolaas om Brian te overtuigen!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:09 schreef Clank het volgende:
[..]
De eerste twee stemmingen heeft Nicolaas geen stem in te brengen, als Jaap er dan uitvliegt heeft hij zich iig aan zijn woord gehouden. Dus ligt er nu de taak voor Nicolaas om de anderen te overtuigen Jaap er deze of de volgende ronde uit te stemmen.
8 juniquote:Op woensdag 11 april 2007 10:57 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Nicolaas heeft bij Jaap losgekregen dat hij na zijn bruiloft niet meer de back-up van Brian wil zijn omdat hij dan echt wil gaan 'rellen'. Die bruiloft is volgens mij binnen 3 maanden dus Jaap is geen lange termijndekking meer voor Brian. Leuke informatie voor Nicolaas om Brian te overtuigen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |