abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 april 2007 @ 16:17:49 #201
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_48180797
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?
Hij staat boven iedereen, humor die alleen hij begrijpt, wat een Einzelgänger
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  dinsdag 10 april 2007 @ 16:30:26 #202
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_48181256
Ik ben gestopt met dagelijks kijken voordat Huub, Amanda, Eric en Jaap erin kwamen...
Nicolaas is voor mij een reden om het weer dagelijks te volgen
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_48181563
Whahah Nicolaas welcome back
AFC AJAX
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:27:52 #204
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_48183388
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef Lieve het volgende:
Op dit moment is het een domme l*l.
Hij wil Sylvia of Eric eruit en zo snel mogelijk de SHE groep eruit en wil dikke mik met Jaap.

Terwijl hij een net zo grote zo niet grotere kans heeft om Natasja eruit te zetten.
hou is op met je stomme groupie gelul.. met die zielige groepjes ook.. Nicolaas intereseert het geen reet wie in welk groepje zit en waarom.. hij wilt gewoon progressie in het spel

Nicolaas
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:32:01 #205
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_48183529
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:27 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

hou is op met je stomme groupie gelul.. met die zielige groepjes ook.. Nicolaas intereseert het geen reet wie in welk groepje zit en waarom.. hij wilt gewoon progressie in het spel

Nicolaas
Precies, hulde voor Nico
pi_48195627
ZOu hij echt een pact vormen met Jaap ?

Jaap is er juist het makkelijkste eruit te krijgen.
pi_48197029
het is dus huub
pi_48199930
wat een verlopen coke kop heb die nicolaas zeg
is daarom amanda zo dol op hem (cokeleverancier)
want ze kent hem toch niet want toen hij in de kooi zat was die hersenloze er toch nog niet??
en dan toch zo gek op hem
pi_48201237
Hij had BRian moeten kiezen
  woensdag 11 april 2007 @ 01:22:39 #210
2018 PC eend
relativist
pi_48202457
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 23:46 schreef BENJOLA het volgende:
wat een verlopen coke kop heb die nicolaas zeg
is daarom amanda zo dol op hem (cokeleverancier)
want ze kent hem toch niet want toen hij in de kooi zat was die hersenloze er toch nog niet??
en dan toch zo gek op hem
Ik denk dat ze gaan trouwen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 11 april 2007 @ 01:41:52 #211
143001 Prospera
Verfrissend
pi_48202741
Voor alle bouquet- en Libellelezende dames:

Nicolaas heeft een strakke/harde kaaklijn en priemende groene ogen, die je doen glijden op je stoel.
Vooral zijn weelderige haarbos, waar menig hand wel doorheen wilt glijden, doet zijn masculiene voorkomen je sidderen en beven.

Zijn autoritaire gedrag maakt vele slachtoffers van een vadercomplex week van verlangen.

Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_48202795
Lijkt me een leuke man voor Syl
  woensdag 11 april 2007 @ 01:52:18 #213
143001 Prospera
Verfrissend
pi_48202880
quote:
Op woensdag 11 april 2007 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Lijkt me een leuke man voor Syl
  woensdag 11 april 2007 @ 02:19:48 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_48203153
Je omschrijft het weer geweldig Prospera
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 11 april 2007 @ 02:23:36 #215
6941 APK
Factual, I think.
pi_48203186
quote:
Op woensdag 11 april 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:

Nicolaas heeft een strakke/harde kaaklijn en priemende groene ogen, die je doen glijden op je stoel.
Vooral zijn weelderige haarbos, waar menig hand wel doorheen wilt glijden, doet zijn masculiene voorkomen je sidderen en beven.

Zijn autoritaire gedrag maakt vele slachtoffers van een vadercomplex week van verlangen.

[afbeelding]
Gelukkig zijn er nog vrouwen die op een echte man vallen, ipv op een ADHD-pubertje uit Oldenzaal.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 11 april 2007 @ 02:48:06 #216
143001 Prospera
Verfrissend
pi_48203385
quote:
Op woensdag 11 april 2007 02:23 schreef APK het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er nog vrouwen die op een echte man vallen, ipv op een ADHD-pubertje uit Oldenzaal.
Zucht, ja
pi_48203482
nico is sexyyyyyyyyy
bart is echt n cutie
pi_48204326
Ik vind het echt maar niks dat ie terug is.
  woensdag 11 april 2007 @ 09:25:07 #219
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_48205605
(1 weg uit de Kooi )
Nicolaas: Ik wil dat er iemand uitgaat.
Eric: Ik ga niet.
Nicolaas: Dat weet ik.

(Hondjes)
Nicoaas: Ik wil dat die honden naar buiten gaan,
muziek horen is prima,
maar geen herrie van die honden als ik in mijn bed lig.
  woensdag 11 april 2007 @ 09:38:51 #220
162917 tuinfluiter
pi_48205948
(Oud-bewoners)

Nicolaas: Bart spreek ik soms door de telefoon,
en Nathanael heb ik nog nooit gezien of hier meegemaakt.

Natasia: Ik ga niet naar die reunie van de oud-bewoners, lijkt mij helemaal niets.

Nicolaas: Leuk hoor zo'n reunie.
pi_48206683
Nico heeft een gezonde vorm van arrogantie, welke hem nog duur komt te staan.
Zie de fout met de immuniteid verstrekken..

Hij had het veeeeeel slimer moeten spelen en luisteren naar anderen ipv z'n eigen weg volgen, het is een slimme kerel hoor.. absoluut... maar alleen wint die dit spelletje nooit, en hij heeft nu wel z'n troeven in één keer verspeeld
geen
  woensdag 11 april 2007 @ 10:14:36 #222
166006 Polonium-120
the morning after
pi_48207042
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 14:00 schreef Gert het volgende:
Storm

Bart begint op Eveline haar verjaardag over regels. Dat had hij beter niet kunnen doen. Nicolaas wil daar namelijk niets van weten. De stemming aan de ontbijttafel slaat onmiddellijk om.

“Binnen mag er niet gerookt worden als iemand daar last van heeft”, begint Bart. Deze regel wordt opgevolgd door regel twee; ‘saamhorigheid’. Dat betekent dat niemand zichzelf afzondert van de groep. Met een rood aangelopen gezicht laat Nicolaas weten dat hij het daar niet mee eens is: “Ik blijf toch mezelf. Als er iemand ruzie met me wil; kom maar op!” Hij vervolgt zijn monoloog: “Roken vind ik prima, schrijf maar op! Ik hou me nergens aan; ik doe toch lekker waar ik zin in heb. Ik ga me niet aanpassen aan f*cking dingen. Dat je het even weet!" Natasia weet niet wat ze hoort: “Jeetje, Nicoláás!”

Stephan en Bart hebben gisteravond met zijn tweeën overlegd dat zij deze regeltjes vandaag aan hun mede-Miljonairs zouden meedelen. En dat is nou net hetgeen dat Nicolaas steekt; hij voelt zich buitengesloten: “Bart, het hoort niet dat je dit allemaal eerst met Stephan bespreekt!”

“We zitten hier overigens niet als groep, maar als tien individuen.

We zitten hier niet om pas over twintig jaar weg te gaan!”, zegt Nicolaas. Eindelijk lijkt Nicolaas een medestander te hebben gevonden. Ilona: “Daar heeft Nicolaas gelijk in; we zijn allemaal individuen.” Nicolaas voelt zich gesterkt: “Ik stel voor dit allemaal te bespreken op de Miljonairsvergadering.” Brian is het daar helemaal mee eens: “Inderdaad, niet op Eveline haar verjaardag.”

Nicolaas sluipt naar buiten. Stephan volgt hem. “Terwijl er iemand jarig is, kom jij met een toon die mij hélemaal niet bevalt!”, roept een kwade Stephan. “Waarom beginnen jullie dan ook op een verjaardag over regels? Ik word er ziedend van!”, reageert Nicolaas opgefokt. Stephan komt met geen speld tussen het verhaal van de raaskallende Nicolaas. “Oké, sorry. Ik zal even mijn mond houden”, zegt Nicolaas als hij wat gekalmeerd is. “Nee, ik heb er nu geen zin meer in. We hebben het er wel een andere keer over”, reageert Stephan geïrriteerd. “Wanneer zijn de eerste paardrijlessen eigenlijk?”, vraagt Nicolaas nu heel rustig. De storm is gaan liggen. Maar voor hoelang? (talpa)

Nicolaas.
Geweldig hoe dat toen ging... ik vind hem nu een beetje tam... maar binnen nu en de eerste ontslagronde verwacht ik 'vuurwerk' van niels anders is alles voor niets geweest...
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_48207497
quote:

[afbeelding]
Glij
  woensdag 11 april 2007 @ 11:01:31 #224
162917 tuinfluiter
pi_48208470
(Lieke van de huishouding en vriendin van Huub)

Lieke: Nicolaas is echt een lelijke gast, echt een zuiger.
pi_48209324
Ik vind Nicolaas een Gladde Gluiperd
pi_48209468
kan het niet zo zijn dat ie zijn plan zo doordacht heeft dat toch jaap eruit gaat????
  woensdag 11 april 2007 @ 11:46:15 #227
57497 happyme28
I'm so happy
pi_48209994
quote:
Op woensdag 11 april 2007 10:14 schreef Polonium-120 het volgende:

[..]

Geweldig hoe dat toen ging... ik vind hem nu een beetje tam... maar binnen nu en de eerste ontslagronde verwacht ik 'vuurwerk' van niels anders is alles voor niets geweest...
Maar hier ook weer veel blabla maar hij bereikt er niets mee. Hij heeft niets bereikt die 5 weken en ook nu is hij speltechnisch gewoon niet sterk en hij moet kunst en vliegwerk uithalen om uberhaupt in de buurt van een unanieme stemming te komen.
pi_48210101
quote:

[afbeelding]
ik zie meer een kroegenloper een terraszitter met een midlifecrisis
die met zen achterlijke gelul (aan 1 stuk door) je probeert in te pakken
in mijn ogen lult hij hetzelfde als brian (hetzelfde nutteloze gezwets want als je er effe doorheen prikt hoor je dat het nietszeggend is)alleen hij doet het in het openbaar
en na 10 dagen zul je zien dat die snuifkop helemaal niks veranderd heeft
en dat we alleen 10 dagen verder zijn met een hoop gelul over ALS ALS ALS ALS
pi_48210309
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:31 schreef milk-shake het volgende:
kan het niet zo zijn dat ie zijn plan zo doordacht heeft dat toch jaap eruit gaat????
dat zou het enige goede ide
zijn het banj groepje laten roepen tegen huub wees zakelijk wees zakelijk
en dan jaap (of amanda)op de stoel en tegen dit groepje zeggen wees zakelijk !!!
alleen dan is het groepje boos en doet er weer 1 niet mee dus weer 10 dagen ruientv met als resultaat
helemaal niets
ps ik ben benieuwd welk ide de producer uit een forum haalt als oplossing
want daar word dit programma gemaakt de buren lezen de forums en pakken er een ide uit en dat word uitgevoerd
want waar de kijkers de grootste hekel aan hebben gebeurt
want het programma is veranderd in
DE TREITER DE KIJKER SHOW whahahaha
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2007 @ 12:02:29 #230
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_48210528
quote:
Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Nicolaas wat zou het geweldig zijn als hij zijn plek in de villa weer zou mogen opeisen
Tsja.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2007 @ 12:10:35 #231
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_48210842
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:49 schreef BENJOLA het volgende:
ik zie meer een kroegenloper een terraszitter met een midlifecrisis
Hij maakt het iig niet lang in de villa, met zijn masculiene manen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  woensdag 11 april 2007 @ 12:36:15 #232
176330 papagena
tomorrow never happens
pi_48211701
Nicolaas heeft waarschijnlijk een goede deal met Talpa gemaakt om die misgelopen 47.000 alsnog te kunnen cashen. Oorspronkelijke voorwaarde was dat ie er 5 maanden voor in de kooi moest blijven, dat heeft ie dus nog niet gehaald en daar zal ie vet spijt van hebben. Hij gaat die 5 maanden nu alsnog inhalen. Speelt hiervoor de toneelhaak voor Silvia en de nwe backup van Huub. Samen met Huub goede combi voor kijkcijfers en meest betrouwbaar omdat beiden het een man een man een woord een woord het meest bewezen hebben.
Overigens denk ik dat Brian zo'n zelfde deal had voor zijn 50.000 en dat die 5 maanden net pas bereikt zijn. Kreeg ie dat geld niet in de eerste week van oktober? Vandaar dat die steeds meer pnu eindelijk relaxed gaat zijn. Zijn doekoes zijn binnen.
  woensdag 11 april 2007 @ 12:42:00 #233
162917 tuinfluiter
pi_48211904
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:31 schreef milk-shake het volgende:
Nicolaas: Ik heb een pact met Jaap, dat ik hem er niet uit stem de volgende keren,
maar ik heb de unanimiteit dus ik mag nu niet mee stemmen,
als iemand Jaap eruit stemt, kan ik daar niets aan doen .

Natasia: Mmmmmm, ik kan je volgen.

Nicolaas: Ik kom mijn woord netjes na.

*Maar moet er 8 Juni een bruiloft gevierd worden?
*Mag Jaap wel vertrekken van de snackbar. ?
  woensdag 11 april 2007 @ 12:52:52 #234
176330 papagena
tomorrow never happens
pi_48212288
Jaap is Nicolaas zijn afleidingsmanouvre. Zo kan hij naar SHE doen voorkomen dat dit zijn plannetje was. Zo behoudt ie loyaliteit naar beide kampen. Als Syl getoneelhaakt moet worden(zeg nou eerlijk, vanuit Talpa gezien, wat voor tv maakt Syl nou?) is dit het beste scenario. Huub's loyaliteit richting Syl komt niet in gevaar (hij behoudt zijn populariteit) en Huub heeft een nwe backup voor de komende 5 maanden.
Of is dit te ver gezocht?
pi_48212478
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef papagena het volgende:
Jaap is Nicolaas zijn afleidingsmanouvre. Zo kan hij naar SHE doen voorkomen dat dit zijn plannetje was. Zo behoudt ie loyaliteit naar beide kampen. Als Syl getoneelhaakt moet worden(zeg nou eerlijk, vanuit Talpa gezien, wat voor tv maakt Syl nou?) is dit het beste scenario. Huub's loyaliteit richting Syl komt niet in gevaar (hij behoudt zijn populariteit) en Huub heeft een nwe backup voor de komende 5 maanden.
het is niet te ver gezocht maar het blijft als als als
over 9 dagen weet je het
pi_48213298
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:27 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Nicolaas
welnee, hij mag gewoon Jaap er niet uit stemmen voor 8 juni en wil zijn willoze sturing van 'achter' niet hardop zeggen. Het is een dociel mannetje, een ja knikker, keurig sturing volgend persoon die fantastische Nicolaas.

Hou toch op met helden maken van mensen die dat niet zijn.
  woensdag 11 april 2007 @ 13:29:00 #237
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_48213731
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef papagena het volgende:
In princiepe zijn alle denkbare scenario's mogelijk.

Verder vind ik Nicolaas totaal geen scherpe speler. Toen hij maandagnacht met Huub en Eric in het kantoor zat werd hij duidelijk overklast door Huub en Eric. De snelheid van denken ligt bij Huub en Eric veel hoger daardoor kan men ook echt heel goed inspelen op situaties.
Huub Eric en Syl zijn zo scherp op elkaar ingespeeld dat de een haast kan denken voor de ander en altijd heel goed aanvoelt welk gevolg de een op de aktie van de ander moet geven.

Nicolaas kan lang zo snel niet denken. Die aktie van dat briefje is gewoon haast zielig. Eric had van de week al bewezen met zijn paaseierenzoekaktie hoe je dat moet doen.
  woensdag 11 april 2007 @ 13:42:27 #238
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_48214240
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:18 schreef Lieve het volgende:

[..]

welnee, hij mag gewoon Jaap er niet uit stemmen voor 8 juni en wil zijn willoze sturing van 'achter' niet hardop zeggen. Het is een dociel mannetje, een ja knikker, keurig sturing volgend persoon die fantastische Nicolaas.

Hou toch op met helden maken van mensen die dat niet zijn.
Miljonair Nicolaas heeft snode plannen en betrekt Natasia in zijn complot. “Hebben Jaap en Brian een pact samen?”, vraagt hij nieuwsgierig. “Volgens mij niet”, antwoordt de diva voorzichtig. “Ik heb een pact met Jaap dat ik hem er niet uitstem. Maar ik heb immuniteit dus ik mag hem er niet eens uitstemmen. Als iemand anders Jaap er toevallig uitstemt dan kan ik er niets aan doen. Ik kom mijn woord netjes na!”, zegt Nicolaas triomfantelijk. Natasia begint te giechelen: “Wat een ei! Dat hij daar intrapt!” Maar Nicolaas heeft geen last van zijn geweten: “Linksom of rechtsom, maar er gaat er eentje uit!” Deze Miljonair is op oorlogspad…
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 11 april 2007 @ 13:56:22 #239
176330 papagena
tomorrow never happens
pi_48214727
De Jaaplobby van Nicolaas is een afleidingsmanouvre en zo zullen er denk ik nog wel wat bommetjes volgen de komende dagen. Vanuit Talpa gezien is Syl de meest gewenste optie, en de immuniteit van Huub biedt daar jnu het beste scenario voor. Maar idd, we zullen het zien.
En Nicolaas verwijten dat hij zich willoos laat sturen? Hallo, het zijn toch allemaal poppenkast poppetjes daar. Ze zitten allemaal vast aan de touwtjes van Talpa.
pi_48216044
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:42 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Miljonair Nicolaas heeft snode plannen en betrekt Natasia in zijn complot. “Hebben Jaap en Brian een pact samen?”, vraagt hij nieuwsgierig. “Volgens mij niet”, antwoordt de diva voorzichtig. “Ik heb een pact met Jaap dat ik hem er niet uitstem. Maar ik heb immuniteit dus ik mag hem er niet eens uitstemmen. Als iemand anders Jaap er toevallig uitstemt dan kan ik er niets aan doen. Ik kom mijn woord netjes na!”, zegt Nicolaas triomfantelijk. Natasia begint te giechelen: “Wat een ei! Dat hij daar intrapt!” Maar Nicolaas heeft geen last van zijn geweten: “Linksom of rechtsom, maar er gaat er eentje uit!” Deze Miljonair is op oorlogspad…
Brian heeft Jaap hard nodig zoals sommige mensen een waakhond houden. Geen persoonlijke voorkeur, een gebruik maken van het gewichtige overwicht. En Jaap laat zich inzetten. Dat maakt Jaap een bruikbaar stuk gereedschap. Net zoals Amanda zich laat gebruiken.

Als Nicolaas Jaap er graag had uitgehad .... had hij Brian imuum gemaakt. Jaap was al omgedraaid. Want Jaaop is niet dom en wilde Natasia eruit stemmen. Daar had hij de imumiteit van Brian voor geaccepteerd.
  woensdag 11 april 2007 @ 16:30:22 #241
2018 PC eend
relativist
pi_48220484
Wat een verademing zeg
Eindelijk weer wat niveau in de kooi
Het draait weer een beetje om het spel ipv om huub

Hopelijk blijft hij lange tijd
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2007 @ 17:20:21 #242
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_48222539
Als iemand als Nicolaas met zijn verlopen drugskop voor niveau moet zorgen, zegt dat toch wel erg veel over de andere bewoners.
pi_48227998
nico is cute
bart is echt n cutie
pi_48231086
Hij blijft dus toch, ook op Tien text staat hij er weer tussen.
pi_48232737
Nicolaas vind ik geweldig! Zeker nu hij plannen heeft om Amanda eruit te sturen!
pi_48233418
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:30 schreef PC eend het volgende:
Wat een verademing zeg
Eindelijk weer wat niveau in de kooi
Het draait weer een beetje om het spel ipv om huub

Hopelijk blijft hij lange tijd
hij blijft tot de volg stemronde en dan gaat er weer niemand uit en roept weer iets van progressie
en gaat zelf naar huis want hij wil niet eeuwig zitten whahaha
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2007 @ 21:40:45 #247
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_48233430
quote:
Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef Michellee het volgende:
Nicolaas vind ik geweldig! Zeker nu hij plannen heeft om Amanda eruit te sturen!
Dát is altijd goed. Het mag zelfs met geweld w.m.b.
  Trouwste user 2022 woensdag 11 april 2007 @ 21:51:49 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_48233965
Leuuuuuuuk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 11 april 2007 @ 23:26:11 #249
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_48238635
quote:
Op woensdag 11 april 2007 17:20 schreef Cynix ® het volgende:
Als iemand als Nicolaas met zijn verlopen drugskop voor niveau moet zorgen, zegt dat toch wel erg veel over de andere bewoners.
pi_48240865
Hij durft zijn plannen openbaar te maken, waar iedereen bij zit en zo de rest beinvloed. Dat heeft tot nu toe nog niemand gedaan!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')