Hij zegt net tegen Stephan dat ie Bart binnen 3 weken heeft weggeziekt, dat wordt smullenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij gaat Bart helemaal wegzieken, het spel is nu dus echt begonnen...![]()
Ik denk dat hij veel te vroeg piekt en het niet vol gaat houden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:09 schreef kreischer2000 het volgende:
Wat een koning is het toch, ik hoop zo dat hij wint, hij maakt dit programma tot wat het is. Maak ze maar gek!!!
Jij neemt aan dat dit zijn piek is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat hij veel te vroeg piekt en het niet vol gaat houden.
Mwua.. vind dat uiterlijk best meevallen.. heeft inderdaad soms wel een gemene uitdrukking, maar staat zeker op de 2e plaats wat mij betreftquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:12 schreef Patch het volgende:
slimme interessante kerel, heeft alleen zijn uiterlijk niet mee, heeft een beetje een gemene evil uitdrukking, maar desalniettemin 1 van de leukste bewoners
Die kloppende ader op z'n slaap in combinatie met z'n vele roken/drinken, zien er ook niet echt gezond uit. Ik vind het een vreselijk figuur, maar hoop wel dat hij DGK (letterlijk!) overleeft.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mwua.. vind dat uiterlijk best meevallen.. heeft inderdaad soms wel een gemene uitdrukking, maar staat zeker op de 2e plaats wat mij betreft![]()
Dat was juist onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik volg DGK niet.
Maar zag wel een aflevering dattie na een zielig pleidooi zei dattie weg zou gaan, toch?
Toch niet gedaan? (hoe voorspelbaar)
Jep hij is wegquote:Op donderdag 2 november 2006 02:22 schreef a-child-in-chains het volgende:
uh.. is ie dus weg of niet?
Microfoon verwijderd en dingen op camera's gehangen.quote:
Ik had ze nog niet gezien, maar ze had ze ook wel even hier kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie een post van rianna en dacht 'dat is vast weer spam' ... en ja hoor.....
Zo te horen was het zonder...maar dat kan toch niet; hij heeft dat geld eerlijk gewonnen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Met of zonder 37.000, that's the question. Wordt vervolgd misschien.
Regels zijn veranderd.. er komt geen nieuwe in de plaats voor Nicolaas, wel voor Angelique meende ik..quote:Op maandag 6 november 2006 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
waarom komt er nu een nieuwe voor hem in de plaats ?
asl er ene weg ging dan gaan ze toch verder tot er nog maar 1 iemand over is ?
Belachelijk als dat echt waar is!!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:31 schreef .iM het volgende:
Ik hoorde zoiets dat hij het geld niet heeft gekregen omdat hij dan NOG langer in het huis moest blijven ofzo...
Als ik de Mol was zou hem 4 / 5 December langs laten komen als Sint Nicolaasquote:
Ja gek. Hij runde gewoon het huis.quote:Op zondag 19 november 2006 11:22 schreef tong80 het volgende:
Ik mis hem in het huis. En jullie ?
Hij had Huub zo het huis uit gekregen/quote:Op zondag 19 november 2006 15:14 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja gek. Hij runde gewoon het huis.
zoals ik het begrepen heb, werd de 47 k in termijnen uitbetaald, mogelijk 3 termijnen. Waarschijnlijk wilde Talpa hem zo dwingen nog 3 maanden in het huis te blijven.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:59 schreef kooy-hie het volgende:
Geen topic waard, maar toch wou ik het ff weten:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi
Waarom kreeg Nicolaas z'n 47k euro niet
Beste redactie, als Huub íets nodig heeft dan is het Nicolaas toch...quote:Op zondag 4 februari 2007 00:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
@ DGK_Redactie: laat Nico nog een keer langskomen...
Omdat het niet meer interessant is....quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:06 schreef Isabeau het volgende:
waarom verandert Tien om de paar dagen de regels?
Op watvoor vlak?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:49 schreef Lolalala het volgende:
Ik heb Nicolaas een maandje terug 2 x mogen bedienen![]()
hij vindt sylvia saai en eric een beetje raarquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef Lieve het volgende:
Op dit moment is het een domme l*l.
Hij wil Sylvia of Eric eruit en zo snel mogelijk de SHE groep eruit en wil dikke mik met Jaap.![]()
Terwijl hij een net zo grote zo niet grotere kans heeft om Natasja eruit te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |