Ik had ze nog niet gezien, maar ze had ze ook wel even hier kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie een post van rianna en dacht 'dat is vast weer spam' ... en ja hoor.....
Zo te horen was het zonder...maar dat kan toch niet; hij heeft dat geld eerlijk gewonnen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Met of zonder 37.000, that's the question. Wordt vervolgd misschien.
Regels zijn veranderd.. er komt geen nieuwe in de plaats voor Nicolaas, wel voor Angelique meende ik..quote:Op maandag 6 november 2006 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
waarom komt er nu een nieuwe voor hem in de plaats ?
asl er ene weg ging dan gaan ze toch verder tot er nog maar 1 iemand over is ?
Belachelijk als dat echt waar is!!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:31 schreef .iM het volgende:
Ik hoorde zoiets dat hij het geld niet heeft gekregen omdat hij dan NOG langer in het huis moest blijven ofzo...
Als ik de Mol was zou hem 4 / 5 December langs laten komen als Sint Nicolaasquote:
Ja gek. Hij runde gewoon het huis.quote:Op zondag 19 november 2006 11:22 schreef tong80 het volgende:
Ik mis hem in het huis. En jullie ?
Hij had Huub zo het huis uit gekregen/quote:Op zondag 19 november 2006 15:14 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja gek. Hij runde gewoon het huis.
zoals ik het begrepen heb, werd de 47 k in termijnen uitbetaald, mogelijk 3 termijnen. Waarschijnlijk wilde Talpa hem zo dwingen nog 3 maanden in het huis te blijven.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:59 schreef kooy-hie het volgende:
Geen topic waard, maar toch wou ik het ff weten:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi
Waarom kreeg Nicolaas z'n 47k euro niet
Beste redactie, als Huub íets nodig heeft dan is het Nicolaas toch...quote:Op zondag 4 februari 2007 00:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
@ DGK_Redactie: laat Nico nog een keer langskomen...
Omdat het niet meer interessant is....quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:06 schreef Isabeau het volgende:
waarom verandert Tien om de paar dagen de regels?
Op watvoor vlak?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:49 schreef Lolalala het volgende:
Ik heb Nicolaas een maandje terug 2 x mogen bedienen![]()
hij vindt sylvia saai en eric een beetje raarquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef Lieve het volgende:
Op dit moment is het een domme l*l.
Hij wil Sylvia of Eric eruit en zo snel mogelijk de SHE groep eruit en wil dikke mik met Jaap.![]()
Terwijl hij een net zo grote zo niet grotere kans heeft om Natasja eruit te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |