Hij staat boven iedereen, humor die alleen hij begrijpt, wat een Einzelgängerquote:
hou is op met je stomme groupie gelul.. met die zielige groepjes ook.. Nicolaas intereseert het geen reet wie in welk groepje zit en waarom.. hij wilt gewoon progressie in het spelquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef Lieve het volgende:
Op dit moment is het een domme l*l.
Hij wil Sylvia of Eric eruit en zo snel mogelijk de SHE groep eruit en wil dikke mik met Jaap.![]()
Terwijl hij een net zo grote zo niet grotere kans heeft om Natasja eruit te zetten.
Precies, hulde voor Nicoquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hou is op met je stomme groupie gelul.. met die zielige groepjes ook.. Nicolaas intereseert het geen reet wie in welk groepje zit en waarom.. hij wilt gewoon progressie in het spel
Nicolaas![]()
Ik denk dat ze gaan trouwenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:46 schreef BENJOLA het volgende:
wat een verlopen coke kop heb die nicolaas zeg
is daarom amanda zo dol op hem (cokeleverancier)
want ze kent hem toch niet want toen hij in de kooi zat was die hersenloze er toch nog niet??
en dan toch zo gek op hem
quote:Op woensdag 11 april 2007 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Lijkt me een leuke man voor Syl
Gelukkig zijn er nog vrouwen die op een echte man vallen, ipv op een ADHD-pubertje uit Oldenzaal.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:
Voor alle bouquet- en Libellelezende dames:
Nicolaas heeft een strakke/harde kaaklijn en priemende groene ogen, die je doen glijden op je stoel.
Vooral zijn weelderige haarbos, waar menig hand wel doorheen wilt glijden, doet zijn masculiene voorkomen je sidderen en beven.
Zijn autoritaire gedrag maakt vele slachtoffers van een vadercomplex week van verlangen.
[afbeelding]
Zucht, jaquote:Op woensdag 11 april 2007 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog vrouwen die op een echte man vallen, ipv op een ADHD-pubertje uit Oldenzaal.![]()
Geweldig hoe dat toen ging... ik vind hem nu een beetje tam... maar binnen nu en de eerste ontslagronde verwacht ik 'vuurwerk' van niels anders is alles voor niets geweest...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:00 schreef Gert het volgende:
Storm
Bart begint op Eveline haar verjaardag over regels. Dat had hij beter niet kunnen doen. Nicolaas wil daar namelijk niets van weten. De stemming aan de ontbijttafel slaat onmiddellijk om.
“Binnen mag er niet gerookt worden als iemand daar last van heeft”, begint Bart. Deze regel wordt opgevolgd door regel twee; ‘saamhorigheid’. Dat betekent dat niemand zichzelf afzondert van de groep. Met een rood aangelopen gezicht laat Nicolaas weten dat hij het daar niet mee eens is: “Ik blijf toch mezelf. Als er iemand ruzie met me wil; kom maar op!” Hij vervolgt zijn monoloog: “Roken vind ik prima, schrijf maar op! Ik hou me nergens aan; ik doe toch lekker waar ik zin in heb. Ik ga me niet aanpassen aan f*cking dingen. Dat je het even weet!" Natasia weet niet wat ze hoort: “Jeetje, Nicoláás!”
Stephan en Bart hebben gisteravond met zijn tweeën overlegd dat zij deze regeltjes vandaag aan hun mede-Miljonairs zouden meedelen. En dat is nou net hetgeen dat Nicolaas steekt; hij voelt zich buitengesloten: “Bart, het hoort niet dat je dit allemaal eerst met Stephan bespreekt!”
“We zitten hier overigens niet als groep, maar als tien individuen.
We zitten hier niet om pas over twintig jaar weg te gaan!”, zegt Nicolaas. Eindelijk lijkt Nicolaas een medestander te hebben gevonden. Ilona: “Daar heeft Nicolaas gelijk in; we zijn allemaal individuen.” Nicolaas voelt zich gesterkt: “Ik stel voor dit allemaal te bespreken op de Miljonairsvergadering.” Brian is het daar helemaal mee eens: “Inderdaad, niet op Eveline haar verjaardag.”
Nicolaas sluipt naar buiten. Stephan volgt hem. “Terwijl er iemand jarig is, kom jij met een toon die mij hélemaal niet bevalt!”, roept een kwade Stephan. “Waarom beginnen jullie dan ook op een verjaardag over regels? Ik word er ziedend van!”, reageert Nicolaas opgefokt. Stephan komt met geen speld tussen het verhaal van de raaskallende Nicolaas. “Oké, sorry. Ik zal even mijn mond houden”, zegt Nicolaas als hij wat gekalmeerd is. “Nee, ik heb er nu geen zin meer in. We hebben het er wel een andere keer over”, reageert Stephan geïrriteerd. “Wanneer zijn de eerste paardrijlessen eigenlijk?”, vraagt Nicolaas nu heel rustig. De storm is gaan liggen. Maar voor hoelang? (talpa)
Nicolaas.![]()
Glijquote:Op woensdag 11 april 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:
Nicolaas heeft een strakke/harde kaaklijn en priemende groene ogen, die je doen glijden op je stoel.
Vooral zijn weelderige haarbos, waar menig hand wel doorheen wilt glijden, doet zijn masculiene voorkomen je sidderen en beven.
Zijn autoritaire gedrag maakt vele slachtoffers van een vadercomplex week van verlangen.
[afbeelding]
Maar hier ook weer veel blabla maar hij bereikt er niets mee. Hij heeft niets bereikt die 5 weken en ook nu is hij speltechnisch gewoon niet sterk en hij moet kunst en vliegwerk uithalen om uberhaupt in de buurt van een unanieme stemming te komen.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Geweldig hoe dat toen ging... ik vind hem nu een beetje tam... maar binnen nu en de eerste ontslagronde verwacht ik 'vuurwerk' van niels anders is alles voor niets geweest...
ik zie meer een kroegenloper een terraszitter met een midlifecrisisquote:Op woensdag 11 april 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
dat zou het enige goede idequote:Op woensdag 11 april 2007 11:31 schreef milk-shake het volgende:
kan het niet zo zijn dat ie zijn plan zo doordacht heeft dat toch jaap eruit gaat????
Tsja.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Nicolaaswat zou het geweldig zijn als hij zijn plek in de villa weer zou mogen opeisen
![]()
![]()
![]()
Hij maakt het iig niet lang in de villa, met zijn masculiene manen.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:49 schreef BENJOLA het volgende:
ik zie meer een kroegenloper een terraszitter met een midlifecrisis
Nicolaas: Ik heb een pact met Jaap, dat ik hem er niet uit stem de volgende keren,quote:Op woensdag 11 april 2007 11:31 schreef milk-shake het volgende:
kan het niet zo zijn dat ie zijn plan zo doordacht heeft dat toch jaap eruit gaat????
het is niet te ver gezocht maar het blijft als als alsquote:Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef papagena het volgende:
Jaap is Nicolaas zijn afleidingsmanouvre. Zo kan hij naar SHE doen voorkomen dat dit zijn plannetje was. Zo behoudt ie loyaliteit naar beide kampen. Als Syl getoneelhaakt moet worden(zeg nou eerlijk, vanuit Talpa gezien, wat voor tv maakt Syl nou?) is dit het beste scenario. Huub's loyaliteit richting Syl komt niet in gevaar (hij behoudt zijn populariteit) en Huub heeft een nwe backup voor de komende 5 maanden.
Of is dit te ver gezocht?
welnee, hij mag gewoon Jaap er niet uit stemmen voor 8 juni en wil zijn willoze sturing van 'achter' niet hardop zeggen. Het is een dociel mannetje, een ja knikker, keurig sturing volgend persoon die fantastische Nicolaas.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hou is op met je stomme groupie gelul.. met die zielige groepjes ook.. Nicolaas intereseert het geen reet wie in welk groepje zit en waarom.. hij wilt gewoon progressie in het spel
Nicolaas![]()
In princiepe zijn alle denkbare scenario's mogelijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef papagena het volgende:
Jaap is Nicolaas zijn afleidingsmanouvre. Zo kan hij naar SHE doen voorkomen dat dit zijn plannetje was. Zo behoudt ie loyaliteit naar beide kampen. Als Syl getoneelhaakt moet worden(zeg nou eerlijk, vanuit Talpa gezien, wat voor tv maakt Syl nou?) is dit het beste scenario. Huub's loyaliteit richting Syl komt niet in gevaar (hij behoudt zijn populariteit) en Huub heeft een nwe backup voor de komende 5 maanden.
Of is dit te ver gezocht?
Miljonair Nicolaas heeft snode plannen en betrekt Natasia in zijn complot. “Hebben Jaap en Brian een pact samen?”, vraagt hij nieuwsgierig. “Volgens mij niet”, antwoordt de diva voorzichtig. “Ik heb een pact met Jaap dat ik hem er niet uitstem. Maar ik heb immuniteit dus ik mag hem er niet eens uitstemmen. Als iemand anders Jaap er toevallig uitstemt dan kan ik er niets aan doen. Ik kom mijn woord netjes na!”, zegt Nicolaas triomfantelijk. Natasia begint te giechelen: “Wat een ei! Dat hij daar intrapt!” Maar Nicolaas heeft geen last van zijn geweten: “Linksom of rechtsom, maar er gaat er eentje uit!” Deze Miljonair is op oorlogspad…quote:Op woensdag 11 april 2007 13:18 schreef Lieve het volgende:
[..]
welnee, hij mag gewoon Jaap er niet uit stemmen voor 8 juni en wil zijn willoze sturing van 'achter' niet hardop zeggen. Het is een dociel mannetje, een ja knikker, keurig sturing volgend persoon die fantastische Nicolaas.
Hou toch op met helden maken van mensen die dat niet zijn.
Brian heeft Jaap hard nodig zoals sommige mensen een waakhond houden. Geen persoonlijke voorkeur, een gebruik maken van het gewichtige overwicht. En Jaap laat zich inzetten. Dat maakt Jaap een bruikbaar stuk gereedschap. Net zoals Amanda zich laat gebruiken.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Miljonair Nicolaas heeft snode plannen en betrekt Natasia in zijn complot. “Hebben Jaap en Brian een pact samen?”, vraagt hij nieuwsgierig. “Volgens mij niet”, antwoordt de diva voorzichtig. “Ik heb een pact met Jaap dat ik hem er niet uitstem. Maar ik heb immuniteit dus ik mag hem er niet eens uitstemmen. Als iemand anders Jaap er toevallig uitstemt dan kan ik er niets aan doen. Ik kom mijn woord netjes na!”, zegt Nicolaas triomfantelijk. Natasia begint te giechelen: “Wat een ei! Dat hij daar intrapt!” Maar Nicolaas heeft geen last van zijn geweten: “Linksom of rechtsom, maar er gaat er eentje uit!” Deze Miljonair is op oorlogspad…
hij blijft tot de volg stemronde en dan gaat er weer niemand uit en roept weer iets van progressiequote:Op woensdag 11 april 2007 16:30 schreef PC eend het volgende:
Wat een verademing zeg![]()
Eindelijk weer wat niveau in de kooi
Het draait weer een beetje om het spel ipv om huub![]()
Hopelijk blijft hij lange tijd
Dát is altijd goed. Het mag zelfs met geweld w.m.b.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef Michellee het volgende:
Nicolaas vind ik geweldig! Zeker nu hij plannen heeft om Amanda eruit te sturen!
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:20 schreef Cynix ® het volgende:
Als iemand als Nicolaas met zijn verlopen drugskop voor niveau moet zorgen, zegt dat toch wel erg veel over de andere bewoners.
BIER!quote:Op donderdag 12 april 2007 00:38 schreef tong80 het volgende:
Dit wordt genieten Huub zal nooit durfen Nicolaas aan te vallen dhet andere kamp met Brian als aanvoerder ipst in hun broek van angst. Helde zet van jde redactie.
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:35 schreef Suikeroom het volgende:
'zijn' weblog:
http://goudennicolaas.web-log.nl/
quote:Een week geleden werd mij gevraagd of ik weer voor twee weken in de Gouden Kooi wilde stappen om de boel een beetje te fucken.
Staat er wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:42 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Waarom staat er geen disclaimer op die site
Je hebt vast niet gekeken de eerste wekenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:01 schreef nueffeniet het volgende:
nico is de meest eentonige verliezende wanker
Watskeburt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat een dronkelap zeg en vanavond in de discussie met huub en eric bleek eric tóch een
valse nicht te zijn
vond hem tot nu toe leuk, maar voor mij viel hij door de mand vannacht
Hondjesquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:14 schreef fredfik het volgende:
wat een eikel is die nico!!
grommen tegen de hondjes,nou ik hoop dat ze hem allebei in z,n neus bijten
beetje kinderachtig van me maar ja
Huub lulde zichzelf alleen maar vast en ging weer woorden analyseren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat een dronkelap zeg en vanavond in de discussie met huub en eric bleek eric tóch een
valse nicht te zijn
huub kwam als winnaar uit de bus,
ongelovelijk dat nicolaas huub zei dat ie geen eergevoel had,
hoe eervol is het om als volwassen man met drie kinderen je stomdronken voor
heel nederland te tonen en je onder tafel te laten lullen door een jongen van 24 jaar.........
Nicolaas blablabla
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Huub lulde zichzelf alleen maar vast en ging weer woorden analyseren.. Nicolaas was zat ja maar Huub was zelfs dan nog geen partij voor hem
Nicolaas![]()
![]()
en wat zei Huub dan volgens jou? observeren, aanname, waardeoordeel. .dat soort steekwoorden gebruikt hij in elke discussie.. hij voert alleen maar discussies op techniek.ik heb geen 1 punchline gehoord.. alleen maar side discussies... Nicolaas was teminste nog grappigquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je wel geluisterd? Nicolaas was vrij triest aan het lullen en Huub liet hem alle hoeken van de kamer zien, op een nette manier. De man wist niet meer waar hij het zoeken moest. Hij kan echt beter niet meer drinken, want op deze manier is het alleen maar een triest mannetje.
het zag er inderdaad een beetje zielig uit, nico die zich enorm opwond en huub die rustig, kalmquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
valse nicht te zijn
huub kwam als winnaar uit de bus,
ongelovelijk dat nicolaas huub zei dat ie geen eergevoel had,
hoe eervol is het om als volwassen man met drie kinderen je stomdronken voor
heel nederland te tonen en je onder tafel te laten lullen door een jongen van 24 jaar.........
Nicolaas blablabla
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Als deelnemer voor de hoofdprijs of tijdelijk?![]()
Tijdelijk dus.quote:Een week geleden werd mij gevraagd of ik weer voor twee weken in de Gouden Kooi wilde stappen om de boel een beetje te fucken.
lekker belangrijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:33 schreef Suikeroom het volgende:
Huub: Nooit meer naar huis heb ik van Bart
Nicolaas: en olé olé heb je zelf verzonnen?
![]()
![]()
![]()
Cynix toch... informatie van een weblog waar allemaal links staan naar fake-blogs van de andere bewoners serieus nemenquote:
Ok, ik ben er in getrapt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:20 schreef Leandra het volgende:
Cynix toch... informatie van een weblog waar allemaal links staan naar fake-blogs van de andere bewoners serieus nemen![]()
dat er geen schot in komt nico wisten we al en daarom mag jij effe een poosje druk doen veel praten en niks zeggen (je lijkt brian wel)quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
(Echt gek en Weg?)
Nicolaas: Amanda, jouw oma zal niet blij zijn als zij jou ziet op de televisie
jij bent echt gek.
Nicolaas: ik ga weer weg als er geen
schot in de zaak is.
Na 5 maanden zou hij dat ontvangen,quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij zt hier om zo alsnog zijn 50 duizend piek te innen
Of hij mag klusjes opknappen voor dat geldbedrag,quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
daarna gaat hij weer weg
Denk dat Tien hem terug wou en dat ze hem dan dat geld zouden overmaken
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:36 schreef tuinfluiter het volgende:Natasia: Nicolaas gaan wij eruit stemmen,
Natasia: Nicolaas is de eerste die wij weg stemmen,
maar er komt er ook nog eentje bij.
(Natasia is altijd goed op de hoogte wat betreft,
aankomende stemmingen, regels, nieuwe bewoners
en over van alles wat er wordt gekweekt in de snackbar
dat van Nicolaas legt zij er te dik bovenop dat Nicolaas weg gaat
zij weet er duidelijk meer van.........................)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |