LOLquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:32 schreef Lápiz het volgende:
Papa ging even een pakje sigaretten halen en kwam nooit meer terug.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:33 schreef koolheid het volgende:
whaaaaaaaa deze gast is echt koning.... echt wat een meesterlijk figuur
Ik hoop toch zo dat je dit cynisch bedoelt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:38 schreef Lolalala het volgende:
Ik vind hem nu al de beste en meest normale van de rest.
Hij zei zelf dat hij twee familieleden aan kanker had verloren en het dus aan de kankerstichting wilde geven.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:21 schreef Ace1 het volgende:
Hij was wel eerlijk over die pleidooien. Al die lulverhalen over reuma en oma's in bonaire... bullshit, iedereen wil gewoon die ton voor zichzelf.
Ik vind hem idd zo'n kwal: zo ongelukkig en nog op 39 jr denken dat zijn geluk ligt in het geld en niet in zijn relatie met zijn kinderen. Hij weet dat hij een klootzak is en is te lui om iets aan te veranderen dus hij gaat voor 200% in deze rol...soort zelfdestructie! Nu heeft-ie echt de goede medium gekozen om zijn masochische trekje helemaal te ontwikkelen. Triest figuur...en hij lust ook een glaasje heb ik de indruk!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:17 schreef Gelderland het volgende:
dit is écht de rat van DGK, misselijk mannetje maar dat heb je nodig om te winnen...
Er zullen vast nog wel wat ruzies ontstaan tussen Nicolaas en Natasia denk ikquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:27 schreef Gia het volgende:
Maar goed. Denk dat hij aan Natasja een harde kluif zal hebben, want die houdt haar mond echt niet dicht.
jij snapt duidelijk het spel nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:59 schreef crohntje het volgende:
Een eng mannetje, die ogen stralen agressie uit. Van mij mag ie weg...
Cool, wat maakt hem dwaas (ruimbegrip) dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:41 schreef B4CO het volgende:
Hij is echt een dwaas, het is een ex collega van me.
Positiefquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Cool, wat maakt hem dwaas (ruimbegrip) dan?
ok danquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:52 schreef B4CO het volgende:
[..]
Positief
we waren voor een training naar Madrid (zijn roemnaam is Niels)
hele nacht rondgelopen en gefeest, en 's ochtends naar die training van 9 uur
Ik heb ergens fotos ervan... zoek ik nog ff
Hij is best wel ok , maar wel een dwaas.
xghehe lache... Maar dacht datie miljonair was toch? Hij woonde al in een (dikke) villa, zo ging het geruchtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:41 schreef B4CO het volgende:
Verhalen willen wequote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:41 schreef B4CO het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:21 schreef BB6kijker het volgende:
De best gecaste persoon van DGK. Had na 1 minuut al een hekel aan hem. Zéér enge man. Psychisch niet in orde. Deek me op de een of andere manier denken aan Sjekkie uit De Bus. Hoop derhalve dus dat hij nog heel lang blijft.
Ben je weer clean nu je in de provincie woonachtig bent?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:19 schreef klootje het volgende:
Die gast komt me bekend voor,misschien een straatjunk uit de tijd dat ik nog in A'dam woonde,al lopen er daar heel veel van dat soort ratten rond.
Heerlijke televisie dusquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:26 schreef dracula100 het volgende:
psychopaat, eng ventje, Bal zorgt voor opschudding, grootbek, weetal, kwal.
Geweldig ja! Kan me niet voorstellen dat hij ooit vertrekt. Dus hij zit er nog járen, samen met Brian gok ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zijn blik is dodelijk, perfect gecast.
Dit was ook mijn eerste indruk toen ik em zagquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:19 schreef navigator het volgende:
notoire kooksnuivert. Zo ziet ie er uit iig.
Ik hoop dat ze daar een redactie hebben die wel goed weet te manipuleren zodat hij kan blijven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:25 schreef Gert het volgende:
Stephan praat met Ilona over het eruit stemmen van NIcolaas.
Hij heeft het bijna rond. Alleen Nena en Brian moet hij nog overtuigen.
Tering zeg, die Nico is juist lekker gek.
Wat een gladde manipulator zeg, die Stephan.
Stephan had dit al overlegd met Sjon, die vond het prachtig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar een redactie hebben die wel goed weet te manipuleren zodat hij kan blijven.![]()
Ah, dat is goed nieuws!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:31 schreef Gert het volgende:
Stephan zegt nu dat Bart erover denkt om 2000 euro van Nicolaas te vragen, in ruil voor het blokkeren van de unanimiteit om Nico weg te stemmen.
Lekker gekonkel daar.![]()
Uhuh, en volgende maand natuurlijk wéér 2000 euro vragen hè.quote:
Ha die Bart zit er ook echt alleen maar voor zichzelfquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Stephan had dit al overlegd met Sjon, die vond het prachtig.
Stephan zegt nu dat Bart erover denkt om 2000 euro van Nicolaas te vragen, in ruil voor het blokkeren van de unanimiteit om Nico weg te stemmen.
Lekker gekonkel daar.![]()
Als Nico schuift, houdt Bart z'n poot wel stijf hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:10 schreef marky het volgende:
Ik hoop dat Bart zijn poot stijf houdt en niet meegaat in het plan om Nico weg te sturen.
Vraag 1 - Ik zou bij bijna iedereen wel lachen; hooguit bij Nena niet, dan zou ik verpleger spelen en haar heel lang kunstmatige beademing geven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:24 schreef BB6kijker het volgende:
Twee vragen:
1) Zaten jullie deze week ook zo in jullie vuistje te lachen toen hij van dat paard viel en met zijn rug op de grond ten val kwam en zogenaamd niet meer kon ademen?
2) Wat bedoelde Natasia (weet niet zeker of zij het was) toen ze tegen Stefan zei: Nicolaas heeft geen huis. Stefan zei daarop: Nicolaas heeft geen thuis, dat is wat anders.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:28 schreef pietje77 het volgende:
Sorry hoor, maar mijn mooiste momentje was toen die gladde, gevoelloze, cokesnuiver van dat paard af flikkerde.
Een paar afleveringen gezien en dit was precies mijn eerste indruk. Nicolaas doet me dan ook heel erg aan iemand denken die ik gekend heb. Alleen zat die persoon vol met bullshit verhalen en daar heb ik Nicolaas nog niet op kunnen betrappen. Vanwege die opgefokte blik is het bepaald mijn type niet maar Nicolaas lijkt zonder die hoe-kom-ik-het-best-over poespas de meest eerlijke persoon in die kooi. Hij is heel duidelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:19 schreef navigator het volgende:
notoire kooksnuivert. Zo ziet ie er uit iig.
Kan.. dergelijke speculaties doen constant de ronde. Bij BB hoor je het regelmatig, en nu bij DGK heb ik al een keer gelezen dat Stephan weleens een acteur zou kunnen zijn, en Lesley het paardenmeisje zou er ook bijgehaald zijn met als specifiek doel om Bart te versieren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou het wellicht zo zijn, dat Nicolaas een acteur is, die als gangmaker spanning, sensatie en tegenstrijd moet starten. Nu zit zijn taak erop en verlaat hij het toneel.
Welnee, we hebben altijd onze "zwarte diva" Natasia nog.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:45 schreef moki het volgende:
Nicolaas moet blijven. Hij is mijn grote favoriet. heerlijk hoe hij reageerd. En hoe evil hij kan kijken.
Als hij weggaat is de DGK voorbij. Dan word het een dooie boel daar.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:39 schreef PteV het volgende:
Hij doet me altijd denken aan Dolf uit Alfred Jodokus Kwak
[afbeelding]
Dat jij een BB-bewoner lijkt met al die complot ideetjes.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou het wellicht zo zijn, dat Nicolaas een acteur is, die als gangmaker spanning, sensatie en tegenstrijd moet starten. Nu zit zijn taak erop en verlaat hij het toneel. Wat denken jullie ?
Daar komen we vanmiddag achter, hij heeft tot 17:00 de tijd om het huis vrijwillig te verlaten maar ik betwijfel ook of ie dan ook echt vertrektquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:35 schreef happyme28 het volgende:
Ik betwijfel ook of hij oprecht is en echt vertrekt. Ik geloof het pas als hij weg is.
Hij kan om 17:00 vertrekken en niet tot 17:00.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Daar komen we vanmiddag achter, hij heeft tot 17:00 de tijd om het huis vrijwillig te verlaten maar ik betwijfel ook of ie dan ook echt vertrekt
Hij zegt net tegen Stephan dat ie Bart binnen 3 weken heeft weggeziekt, dat wordt smullenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij gaat Bart helemaal wegzieken, het spel is nu dus echt begonnen...![]()
Ik denk dat hij veel te vroeg piekt en het niet vol gaat houden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:09 schreef kreischer2000 het volgende:
Wat een koning is het toch, ik hoop zo dat hij wint, hij maakt dit programma tot wat het is. Maak ze maar gek!!!
Jij neemt aan dat dit zijn piek is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat hij veel te vroeg piekt en het niet vol gaat houden.
Mwua.. vind dat uiterlijk best meevallen.. heeft inderdaad soms wel een gemene uitdrukking, maar staat zeker op de 2e plaats wat mij betreftquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:12 schreef Patch het volgende:
slimme interessante kerel, heeft alleen zijn uiterlijk niet mee, heeft een beetje een gemene evil uitdrukking, maar desalniettemin 1 van de leukste bewoners
Die kloppende ader op z'n slaap in combinatie met z'n vele roken/drinken, zien er ook niet echt gezond uit. Ik vind het een vreselijk figuur, maar hoop wel dat hij DGK (letterlijk!) overleeft.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mwua.. vind dat uiterlijk best meevallen.. heeft inderdaad soms wel een gemene uitdrukking, maar staat zeker op de 2e plaats wat mij betreft![]()
Dat was juist onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik volg DGK niet.
Maar zag wel een aflevering dattie na een zielig pleidooi zei dattie weg zou gaan, toch?
Toch niet gedaan? (hoe voorspelbaar)
Jep hij is wegquote:Op donderdag 2 november 2006 02:22 schreef a-child-in-chains het volgende:
uh.. is ie dus weg of niet?
Microfoon verwijderd en dingen op camera's gehangen.quote:
Ik had ze nog niet gezien, maar ze had ze ook wel even hier kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie een post van rianna en dacht 'dat is vast weer spam' ... en ja hoor.....
Zo te horen was het zonder...maar dat kan toch niet; hij heeft dat geld eerlijk gewonnen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Met of zonder 37.000, that's the question. Wordt vervolgd misschien.
Regels zijn veranderd.. er komt geen nieuwe in de plaats voor Nicolaas, wel voor Angelique meende ik..quote:Op maandag 6 november 2006 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
waarom komt er nu een nieuwe voor hem in de plaats ?
asl er ene weg ging dan gaan ze toch verder tot er nog maar 1 iemand over is ?
Belachelijk als dat echt waar is!!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:31 schreef .iM het volgende:
Ik hoorde zoiets dat hij het geld niet heeft gekregen omdat hij dan NOG langer in het huis moest blijven ofzo...
Als ik de Mol was zou hem 4 / 5 December langs laten komen als Sint Nicolaasquote:
Ja gek. Hij runde gewoon het huis.quote:Op zondag 19 november 2006 11:22 schreef tong80 het volgende:
Ik mis hem in het huis. En jullie ?
Hij had Huub zo het huis uit gekregen/quote:Op zondag 19 november 2006 15:14 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja gek. Hij runde gewoon het huis.
zoals ik het begrepen heb, werd de 47 k in termijnen uitbetaald, mogelijk 3 termijnen. Waarschijnlijk wilde Talpa hem zo dwingen nog 3 maanden in het huis te blijven.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:59 schreef kooy-hie het volgende:
Geen topic waard, maar toch wou ik het ff weten:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi
Waarom kreeg Nicolaas z'n 47k euro niet
Beste redactie, als Huub íets nodig heeft dan is het Nicolaas toch...quote:Op zondag 4 februari 2007 00:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
@ DGK_Redactie: laat Nico nog een keer langskomen...
Omdat het niet meer interessant is....quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:06 schreef Isabeau het volgende:
waarom verandert Tien om de paar dagen de regels?
Op watvoor vlak?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:49 schreef Lolalala het volgende:
Ik heb Nicolaas een maandje terug 2 x mogen bedienen![]()
hij vindt sylvia saai en eric een beetje raarquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef Lieve het volgende:
Op dit moment is het een domme l*l.
Hij wil Sylvia of Eric eruit en zo snel mogelijk de SHE groep eruit en wil dikke mik met Jaap.![]()
Terwijl hij een net zo grote zo niet grotere kans heeft om Natasja eruit te zetten.
Hij staat boven iedereen, humor die alleen hij begrijpt, wat een Einzelgängerquote:
hou is op met je stomme groupie gelul.. met die zielige groepjes ook.. Nicolaas intereseert het geen reet wie in welk groepje zit en waarom.. hij wilt gewoon progressie in het spelquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef Lieve het volgende:
Op dit moment is het een domme l*l.
Hij wil Sylvia of Eric eruit en zo snel mogelijk de SHE groep eruit en wil dikke mik met Jaap.![]()
Terwijl hij een net zo grote zo niet grotere kans heeft om Natasja eruit te zetten.
Precies, hulde voor Nicoquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hou is op met je stomme groupie gelul.. met die zielige groepjes ook.. Nicolaas intereseert het geen reet wie in welk groepje zit en waarom.. hij wilt gewoon progressie in het spel
Nicolaas![]()
Ik denk dat ze gaan trouwenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:46 schreef BENJOLA het volgende:
wat een verlopen coke kop heb die nicolaas zeg
is daarom amanda zo dol op hem (cokeleverancier)
want ze kent hem toch niet want toen hij in de kooi zat was die hersenloze er toch nog niet??
en dan toch zo gek op hem
quote:Op woensdag 11 april 2007 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Lijkt me een leuke man voor Syl
Gelukkig zijn er nog vrouwen die op een echte man vallen, ipv op een ADHD-pubertje uit Oldenzaal.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:
Voor alle bouquet- en Libellelezende dames:
Nicolaas heeft een strakke/harde kaaklijn en priemende groene ogen, die je doen glijden op je stoel.
Vooral zijn weelderige haarbos, waar menig hand wel doorheen wilt glijden, doet zijn masculiene voorkomen je sidderen en beven.
Zijn autoritaire gedrag maakt vele slachtoffers van een vadercomplex week van verlangen.
[afbeelding]
Zucht, jaquote:Op woensdag 11 april 2007 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog vrouwen die op een echte man vallen, ipv op een ADHD-pubertje uit Oldenzaal.![]()
Geweldig hoe dat toen ging... ik vind hem nu een beetje tam... maar binnen nu en de eerste ontslagronde verwacht ik 'vuurwerk' van niels anders is alles voor niets geweest...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:00 schreef Gert het volgende:
Storm
Bart begint op Eveline haar verjaardag over regels. Dat had hij beter niet kunnen doen. Nicolaas wil daar namelijk niets van weten. De stemming aan de ontbijttafel slaat onmiddellijk om.
“Binnen mag er niet gerookt worden als iemand daar last van heeft”, begint Bart. Deze regel wordt opgevolgd door regel twee; ‘saamhorigheid’. Dat betekent dat niemand zichzelf afzondert van de groep. Met een rood aangelopen gezicht laat Nicolaas weten dat hij het daar niet mee eens is: “Ik blijf toch mezelf. Als er iemand ruzie met me wil; kom maar op!” Hij vervolgt zijn monoloog: “Roken vind ik prima, schrijf maar op! Ik hou me nergens aan; ik doe toch lekker waar ik zin in heb. Ik ga me niet aanpassen aan f*cking dingen. Dat je het even weet!" Natasia weet niet wat ze hoort: “Jeetje, Nicoláás!”
Stephan en Bart hebben gisteravond met zijn tweeën overlegd dat zij deze regeltjes vandaag aan hun mede-Miljonairs zouden meedelen. En dat is nou net hetgeen dat Nicolaas steekt; hij voelt zich buitengesloten: “Bart, het hoort niet dat je dit allemaal eerst met Stephan bespreekt!”
“We zitten hier overigens niet als groep, maar als tien individuen.
We zitten hier niet om pas over twintig jaar weg te gaan!”, zegt Nicolaas. Eindelijk lijkt Nicolaas een medestander te hebben gevonden. Ilona: “Daar heeft Nicolaas gelijk in; we zijn allemaal individuen.” Nicolaas voelt zich gesterkt: “Ik stel voor dit allemaal te bespreken op de Miljonairsvergadering.” Brian is het daar helemaal mee eens: “Inderdaad, niet op Eveline haar verjaardag.”
Nicolaas sluipt naar buiten. Stephan volgt hem. “Terwijl er iemand jarig is, kom jij met een toon die mij hélemaal niet bevalt!”, roept een kwade Stephan. “Waarom beginnen jullie dan ook op een verjaardag over regels? Ik word er ziedend van!”, reageert Nicolaas opgefokt. Stephan komt met geen speld tussen het verhaal van de raaskallende Nicolaas. “Oké, sorry. Ik zal even mijn mond houden”, zegt Nicolaas als hij wat gekalmeerd is. “Nee, ik heb er nu geen zin meer in. We hebben het er wel een andere keer over”, reageert Stephan geïrriteerd. “Wanneer zijn de eerste paardrijlessen eigenlijk?”, vraagt Nicolaas nu heel rustig. De storm is gaan liggen. Maar voor hoelang? (talpa)
Nicolaas.![]()
Glijquote:Op woensdag 11 april 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:
Nicolaas heeft een strakke/harde kaaklijn en priemende groene ogen, die je doen glijden op je stoel.
Vooral zijn weelderige haarbos, waar menig hand wel doorheen wilt glijden, doet zijn masculiene voorkomen je sidderen en beven.
Zijn autoritaire gedrag maakt vele slachtoffers van een vadercomplex week van verlangen.
[afbeelding]
Maar hier ook weer veel blabla maar hij bereikt er niets mee. Hij heeft niets bereikt die 5 weken en ook nu is hij speltechnisch gewoon niet sterk en hij moet kunst en vliegwerk uithalen om uberhaupt in de buurt van een unanieme stemming te komen.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Geweldig hoe dat toen ging... ik vind hem nu een beetje tam... maar binnen nu en de eerste ontslagronde verwacht ik 'vuurwerk' van niels anders is alles voor niets geweest...
ik zie meer een kroegenloper een terraszitter met een midlifecrisisquote:Op woensdag 11 april 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
dat zou het enige goede idequote:Op woensdag 11 april 2007 11:31 schreef milk-shake het volgende:
kan het niet zo zijn dat ie zijn plan zo doordacht heeft dat toch jaap eruit gaat????
Tsja.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Nicolaaswat zou het geweldig zijn als hij zijn plek in de villa weer zou mogen opeisen
![]()
![]()
![]()
Hij maakt het iig niet lang in de villa, met zijn masculiene manen.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:49 schreef BENJOLA het volgende:
ik zie meer een kroegenloper een terraszitter met een midlifecrisis
Nicolaas: Ik heb een pact met Jaap, dat ik hem er niet uit stem de volgende keren,quote:Op woensdag 11 april 2007 11:31 schreef milk-shake het volgende:
kan het niet zo zijn dat ie zijn plan zo doordacht heeft dat toch jaap eruit gaat????
het is niet te ver gezocht maar het blijft als als alsquote:Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef papagena het volgende:
Jaap is Nicolaas zijn afleidingsmanouvre. Zo kan hij naar SHE doen voorkomen dat dit zijn plannetje was. Zo behoudt ie loyaliteit naar beide kampen. Als Syl getoneelhaakt moet worden(zeg nou eerlijk, vanuit Talpa gezien, wat voor tv maakt Syl nou?) is dit het beste scenario. Huub's loyaliteit richting Syl komt niet in gevaar (hij behoudt zijn populariteit) en Huub heeft een nwe backup voor de komende 5 maanden.
Of is dit te ver gezocht?
welnee, hij mag gewoon Jaap er niet uit stemmen voor 8 juni en wil zijn willoze sturing van 'achter' niet hardop zeggen. Het is een dociel mannetje, een ja knikker, keurig sturing volgend persoon die fantastische Nicolaas.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hou is op met je stomme groupie gelul.. met die zielige groepjes ook.. Nicolaas intereseert het geen reet wie in welk groepje zit en waarom.. hij wilt gewoon progressie in het spel
Nicolaas![]()
In princiepe zijn alle denkbare scenario's mogelijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef papagena het volgende:
Jaap is Nicolaas zijn afleidingsmanouvre. Zo kan hij naar SHE doen voorkomen dat dit zijn plannetje was. Zo behoudt ie loyaliteit naar beide kampen. Als Syl getoneelhaakt moet worden(zeg nou eerlijk, vanuit Talpa gezien, wat voor tv maakt Syl nou?) is dit het beste scenario. Huub's loyaliteit richting Syl komt niet in gevaar (hij behoudt zijn populariteit) en Huub heeft een nwe backup voor de komende 5 maanden.
Of is dit te ver gezocht?
Miljonair Nicolaas heeft snode plannen en betrekt Natasia in zijn complot. “Hebben Jaap en Brian een pact samen?”, vraagt hij nieuwsgierig. “Volgens mij niet”, antwoordt de diva voorzichtig. “Ik heb een pact met Jaap dat ik hem er niet uitstem. Maar ik heb immuniteit dus ik mag hem er niet eens uitstemmen. Als iemand anders Jaap er toevallig uitstemt dan kan ik er niets aan doen. Ik kom mijn woord netjes na!”, zegt Nicolaas triomfantelijk. Natasia begint te giechelen: “Wat een ei! Dat hij daar intrapt!” Maar Nicolaas heeft geen last van zijn geweten: “Linksom of rechtsom, maar er gaat er eentje uit!” Deze Miljonair is op oorlogspad…quote:Op woensdag 11 april 2007 13:18 schreef Lieve het volgende:
[..]
welnee, hij mag gewoon Jaap er niet uit stemmen voor 8 juni en wil zijn willoze sturing van 'achter' niet hardop zeggen. Het is een dociel mannetje, een ja knikker, keurig sturing volgend persoon die fantastische Nicolaas.
Hou toch op met helden maken van mensen die dat niet zijn.
Brian heeft Jaap hard nodig zoals sommige mensen een waakhond houden. Geen persoonlijke voorkeur, een gebruik maken van het gewichtige overwicht. En Jaap laat zich inzetten. Dat maakt Jaap een bruikbaar stuk gereedschap. Net zoals Amanda zich laat gebruiken.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Miljonair Nicolaas heeft snode plannen en betrekt Natasia in zijn complot. “Hebben Jaap en Brian een pact samen?”, vraagt hij nieuwsgierig. “Volgens mij niet”, antwoordt de diva voorzichtig. “Ik heb een pact met Jaap dat ik hem er niet uitstem. Maar ik heb immuniteit dus ik mag hem er niet eens uitstemmen. Als iemand anders Jaap er toevallig uitstemt dan kan ik er niets aan doen. Ik kom mijn woord netjes na!”, zegt Nicolaas triomfantelijk. Natasia begint te giechelen: “Wat een ei! Dat hij daar intrapt!” Maar Nicolaas heeft geen last van zijn geweten: “Linksom of rechtsom, maar er gaat er eentje uit!” Deze Miljonair is op oorlogspad…
hij blijft tot de volg stemronde en dan gaat er weer niemand uit en roept weer iets van progressiequote:Op woensdag 11 april 2007 16:30 schreef PC eend het volgende:
Wat een verademing zeg![]()
Eindelijk weer wat niveau in de kooi
Het draait weer een beetje om het spel ipv om huub![]()
Hopelijk blijft hij lange tijd
Dát is altijd goed. Het mag zelfs met geweld w.m.b.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef Michellee het volgende:
Nicolaas vind ik geweldig! Zeker nu hij plannen heeft om Amanda eruit te sturen!
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:20 schreef Cynix ® het volgende:
Als iemand als Nicolaas met zijn verlopen drugskop voor niveau moet zorgen, zegt dat toch wel erg veel over de andere bewoners.
BIER!quote:Op donderdag 12 april 2007 00:38 schreef tong80 het volgende:
Dit wordt genieten Huub zal nooit durfen Nicolaas aan te vallen dhet andere kamp met Brian als aanvoerder ipst in hun broek van angst. Helde zet van jde redactie.
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:35 schreef Suikeroom het volgende:
'zijn' weblog:
http://goudennicolaas.web-log.nl/
quote:Een week geleden werd mij gevraagd of ik weer voor twee weken in de Gouden Kooi wilde stappen om de boel een beetje te fucken.
Staat er wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:42 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Waarom staat er geen disclaimer op die site
Je hebt vast niet gekeken de eerste wekenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:01 schreef nueffeniet het volgende:
nico is de meest eentonige verliezende wanker
Watskeburt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat een dronkelap zeg en vanavond in de discussie met huub en eric bleek eric tóch een
valse nicht te zijn
vond hem tot nu toe leuk, maar voor mij viel hij door de mand vannacht
Hondjesquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:14 schreef fredfik het volgende:
wat een eikel is die nico!!
grommen tegen de hondjes,nou ik hoop dat ze hem allebei in z,n neus bijten
beetje kinderachtig van me maar ja
Huub lulde zichzelf alleen maar vast en ging weer woorden analyseren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat een dronkelap zeg en vanavond in de discussie met huub en eric bleek eric tóch een
valse nicht te zijn
huub kwam als winnaar uit de bus,
ongelovelijk dat nicolaas huub zei dat ie geen eergevoel had,
hoe eervol is het om als volwassen man met drie kinderen je stomdronken voor
heel nederland te tonen en je onder tafel te laten lullen door een jongen van 24 jaar.........
Nicolaas blablabla
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Huub lulde zichzelf alleen maar vast en ging weer woorden analyseren.. Nicolaas was zat ja maar Huub was zelfs dan nog geen partij voor hem
Nicolaas![]()
![]()
en wat zei Huub dan volgens jou? observeren, aanname, waardeoordeel. .dat soort steekwoorden gebruikt hij in elke discussie.. hij voert alleen maar discussies op techniek.ik heb geen 1 punchline gehoord.. alleen maar side discussies... Nicolaas was teminste nog grappigquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je wel geluisterd? Nicolaas was vrij triest aan het lullen en Huub liet hem alle hoeken van de kamer zien, op een nette manier. De man wist niet meer waar hij het zoeken moest. Hij kan echt beter niet meer drinken, want op deze manier is het alleen maar een triest mannetje.
het zag er inderdaad een beetje zielig uit, nico die zich enorm opwond en huub die rustig, kalmquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
valse nicht te zijn
huub kwam als winnaar uit de bus,
ongelovelijk dat nicolaas huub zei dat ie geen eergevoel had,
hoe eervol is het om als volwassen man met drie kinderen je stomdronken voor
heel nederland te tonen en je onder tafel te laten lullen door een jongen van 24 jaar.........
Nicolaas blablabla
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Als deelnemer voor de hoofdprijs of tijdelijk?![]()
Tijdelijk dus.quote:Een week geleden werd mij gevraagd of ik weer voor twee weken in de Gouden Kooi wilde stappen om de boel een beetje te fucken.
lekker belangrijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:33 schreef Suikeroom het volgende:
Huub: Nooit meer naar huis heb ik van Bart
Nicolaas: en olé olé heb je zelf verzonnen?
![]()
![]()
![]()
Cynix toch... informatie van een weblog waar allemaal links staan naar fake-blogs van de andere bewoners serieus nemenquote:
Ok, ik ben er in getrapt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:20 schreef Leandra het volgende:
Cynix toch... informatie van een weblog waar allemaal links staan naar fake-blogs van de andere bewoners serieus nemen![]()
dat er geen schot in komt nico wisten we al en daarom mag jij effe een poosje druk doen veel praten en niks zeggen (je lijkt brian wel)quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
(Echt gek en Weg?)
Nicolaas: Amanda, jouw oma zal niet blij zijn als zij jou ziet op de televisie
jij bent echt gek.
Nicolaas: ik ga weer weg als er geen
schot in de zaak is.
Na 5 maanden zou hij dat ontvangen,quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij zt hier om zo alsnog zijn 50 duizend piek te innen
Of hij mag klusjes opknappen voor dat geldbedrag,quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
daarna gaat hij weer weg
Denk dat Tien hem terug wou en dat ze hem dan dat geld zouden overmaken
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:36 schreef tuinfluiter het volgende:Natasia: Nicolaas gaan wij eruit stemmen,
Natasia: Nicolaas is de eerste die wij weg stemmen,
maar er komt er ook nog eentje bij.
(Natasia is altijd goed op de hoogte wat betreft,
aankomende stemmingen, regels, nieuwe bewoners
en over van alles wat er wordt gekweekt in de snackbar
dat van Nicolaas legt zij er te dik bovenop dat Nicolaas weg gaat
zij weet er duidelijk meer van.........................)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |